Leo Mellerillä oli teeveeseiskassa jännä teoria, jonka mukaan pelastuneiden joukko tulee jakamaan avaruuden tontit jotensakin sillai, et juutalaiset (eli siis messiaaniset) saa ensinnäkin tän maapallon ja pakanakansojen autuaat perii vuorostaan planeetat ja tähdet.
Ilmestyskirja:
2:28 ja minä annan hänelle kointähden.
Planeettateoria...
14
296
Vastaukset
- kovin asuttava
planeetta mutta kai sekin hoituu kuntoon jollain silloisilla fysiikan laeilla jos sellaiseen on tarvetta.
- se elämän realismi
Ei se ole maapallokaan kovin kauaa asuttava. Aurinko kiehauttaa maapallon meret vesihöyryksi tässä seuraavan puolen miljardin vuoden aikana. Silloin elämä maapallolla käy mahdottomaksi. Tukalaa tulee jo aikaisemmin. Lämpötila maapallolla alkaa hiljalleen nousta jo seuraavien miljoonien vuosien aikana. Elämä kuolee viimeistään kun yleinen lämpötila maapallolla alkaa lähennellä 50 astetta globaalisti. Ihminen ei mahda sille yhtään mitään, että aurinko kuumenee ja kirkastuu elämänkaarensa puolivälin jälkeen.
Uskonnollisen kinastelun sijasta ihmiskunnan kannattaisi miettiä millä täältä lennetään pois ennen kuin elämä käy tukalaksi kaikille. se elämän realismi kirjoitti:
Ei se ole maapallokaan kovin kauaa asuttava. Aurinko kiehauttaa maapallon meret vesihöyryksi tässä seuraavan puolen miljardin vuoden aikana. Silloin elämä maapallolla käy mahdottomaksi. Tukalaa tulee jo aikaisemmin. Lämpötila maapallolla alkaa hiljalleen nousta jo seuraavien miljoonien vuosien aikana. Elämä kuolee viimeistään kun yleinen lämpötila maapallolla alkaa lähennellä 50 astetta globaalisti. Ihminen ei mahda sille yhtään mitään, että aurinko kuumenee ja kirkastuu elämänkaarensa puolivälin jälkeen.
Uskonnollisen kinastelun sijasta ihmiskunnan kannattaisi miettiä millä täältä lennetään pois ennen kuin elämä käy tukalaksi kaikille.On täs aikaa fundeeraa viel muutama miljoona vuot...:O
pakanakristityt joutuvat helvetillisiin oloihin!
Ehkä Jumalan enkeleillä on jotain sellasii ilmakehän olosuhteisiin suostuisasti vaikuttavia ufoja joilla ne pörrää ja puhaltaa kuntoon planeetat parit...:O
- .......................
noin se menee, tosin aitoja uskovaisia on niin vähän, että eiköhän jokaiselle riitä yksi aurinkokunta.
Maapallollakin on sen jälkeen tilaa, jos tänne jää vaan ne muutamna tuhat messiaanista juutalaista...:O
- ............................
KTS kirjoitti:
Maapallollakin on sen jälkeen tilaa, jos tänne jää vaan ne muutamna tuhat messiaanista juutalaista...:O
Panulle Sirius, sieltähän sinä olit, vai mitä?
............................ kirjoitti:
Panulle Sirius, sieltähän sinä olit, vai mitä?
Ja sulle sopis vaikka toi ootas....
Pluto!
/..\
▼- .............................
KTS kirjoitti:
Ja sulle sopis vaikka toi ootas....
Pluto!
/..\
▼Uudessa Jerusalemissa. Mä voin tietenkin tulla Uuden Jerusalemin suurlähettilääksi sun aurinkokuntaas, mutta ei kartanoa sovi hylätä.
"kuunnelleut" Leo Melleriä, hän puhuu paljon muutakin sellaista, mikä voi aiheuttaa sekaannusta ja epäraamatullista epämääräistä opetusta!
Löytyy sielt Vanhastkin Testamentist jotain tätä muistuttavaa tynkää:
5.Mooseksen kirja:
4:19 ja ettet, kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne KAIKILLE MUILLE KANSOILLE koko taivaan alla.
/..\
O
- lepäilemään johonkin
sopivaan paikkaan? Tavalliselle täysjärkiselle ihmiselle ehdotettaisiin lepoa jos alkaisi julkisesti tuollaisia esittämään.
- kuin teorioita
niitähän kyllä riittää kuten olettamuksiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
