Mietin usein,että onko oikein,että nuorempia syytetään ihan kaikesta,vaikka ajatuksena olisikin tarkoittaa vain hyvää.Sain kokea juuri eilen näin,kun vain totesin asian,että alettiin syyttelemään ja haukkumaan,joka oli kyllä ihan asiatontakin.Onko oikein että vanhemmat ihmiset,joilla ei ole ollenkaan omia lapsia syyttävät nuoria,ja käyvät henkisesti heidän kimppuunsa ihan kaikissa asioissa?Me nuoret ollaan tulevaisuuden kansa tässä maassa,joten meille ei aina pitäisi osoittaa syyttävää sormea.
nuorempia syytetään ja haukutaan
123
2
243
Vastaukset
- ........
vievät kaikki naiset
- .........
No siis mitä muuta sä tuolta nyt reilusti yli keski-ikäseltä sukupolvelta muka odotit? nehän on ihan täysiä idiootteja lähesw järestään. Ja tuntuu että ne on kasvatettu siten, että vauvana on laitettu metallivanne pään ympärille ja sitä on sitten vaan kiristetty sitämukaa kun ovat kasvaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048