http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812078731236_uu.shtml
Mitäs pullamössöpoikia sotkamolaiset ovat, kun eivät tappelussa pärjää muutamalle virolaiselle?
Tappelu Sotkamossa
6
619
Vastaukset
- vaan ,
eivät oo niin kovia kun minä . itse vastaan 27 virolaista . mitenkähän on sinun laitasi
- Habaa.
Mie oon aina sanonu ett virossa on kovia jätkiä!
- on sukulaiskansaa,
niille täytyy antaa anteeksi. Eihän tiedä koska tarvitsemme apua patsaansiirrossa jos vaikka marskin patsas johonkin sivuun siirretään.
- loppupeleissä
pesäpallon Suomen mestaruuden. Sotkamossa pesäpallomaila on perinteinen ase tappelussa.
- ja oppineet
sieltä suurta julmuutta.
Pienestä välien selvittelystä täytyy suurin piirtein tehdä teurastus.
Ei suomalainen kunnon mies lähde jollain pesäpallomailalla hutkimaan ihan tosta vaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511