MITEN SINULLE KÄVISI

~Eläinrakas~

Miten sinulle kävisi,jos joutuisit itse tappamaan eläimen,jonka sitten söisit.

Moni Babe-possun katsoneista alkoi kasvissyöjäksi.

Minä en pidä lihasta,kalalle olen hengenvaarallisesti allerginen.
Kana nyt menisi,mutta kun näin tv:stä broilerinkasvatusta,niin ei tee sitäkään mieli.

Voisitko katsoa esim. hevosta silmiin ja sanoa:kalautampa sinut kuoliaaksi,koska haluan että sinun lihaa on makkarassani.

Kokeiolkaapa olla irvailematta ja vastakaa vain kysymykseen.Ei kysymyksen viereestä!

3

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieluiten söisin itse tappamiani eläimiä. Metsästäisin tai kasvattaisin lihani itse, jos se olisi mahdollista. Kaupan lihasta kun ei tiedä mistä olosuhteista ne eläimet tulee ja mitä niille eläimille on syötetty.

Naapurilla oli oven pielessä roikkumassa viisi peuranpäätä, kun kävin tänään kylällä. Ihan sööttejä, vaikka oli pelkät päät jälkellä. Täytyy kysyä, jos sais sieltä taas peuramakkaraa. Oli tosi hyvää se mitä sain viime vuonna.

• papu-apu

rupeaisin kasvissyöjäksi.
      Kyllä ihminen pärjää ilman lihansyöntiä aivan hyvin,kasvissyöjät on usein terveempiäkin kuin runsaasti lihaa syövät ihmiset.

• syömäri..

Minulla oli sellainen vaivaispossu, jonka nimeksi annoin Hutikuti. Tuolla pajan takana oli karsina jossa sitä syötin ja söin sen sitten jouluna itse.
      Tosin, eno sen pisti hengiltä. Katsoin sen. Pienellä käsiaseella naps ja puukko katosi pahnoihin joksikin aikaa, kun kaula avattiin.
      Lampaita kasvo ja katsoin kun aika koitti ja joutui lopettamaan. Siihen aikaan lopetusväline oli isopaja vasara. Kyllähän sillä oli heijastuliikkeet ennenkuin lopputuli. Evääksi sekin tuli.
      Sitä arkitodellisuutta tämä oli elämästä.
      Eli ravinto piti saada ja ei ne lantut riittänyt, eikä porkkanat ja perunat ilman lisäkkeitä.
      Suolatiinussa se säily.
      Eli jos palataan aikaa taaksepäin vielä, niin ei minulle ainakaan huonosti käynyt.
      Lihakauppaa ei niin ollut, se löytyi itseltä.
      Tuhraa sitä hienosäätämään näitä elämän karuja todellisuutta, se voi tulla koska vain, jos tiukille mennään. Oma possu kasvamaan keväällä ja talvipossu on poikaa suolatiinussa kun nälkä yllättää. Kuinka sitä luullaan, että aina olisi K-Heikillä vihanneksia riittävästi. Vai onko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      125
      1561
    2. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      24
      1316
    3. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      139
      1139
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      333
      911
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      750
    6. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      296
      699
    7. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      60
      691
    8. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      47
      676
    9. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      66
      666
    10. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      48
      619
    Aihe