Adventistinuoret

eivät viitsi

mennä armeijaan, sivarit.

On se niin pelottavaa, kun majuri huutaa kolmiriviin.
Klo 6:00 pitää vielä nousta ylöskin.
Siviilipalveluksen voisi minun puolesta nostaa kolmeen vuoteen. Laiskurit, ottakaa itseänne niskasta kiinni. Siinä sivussa saatatte saada esim. rekkakortin. Siviilipalvelukset poikasten askarteluja.

5

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi puhua

      Jaa onko se sinulle vaikeeta?
      Entäpä jos nousu olisi jo 4. tai 3. ja työ alkaa sen mukaisesti. Klo 6 alkasi työ, ja työmaa tuolla 110 km päässä. Koska sinä olet intin käynyt, kun sinulle on majuri huutanut aamulla kolmiriviin?
      Luullakseni pojat tulevat työhönsä hieman myöhemmin ja ryhmänjohtajat sen komennon tekevät, eli puhut pehmosia. Jos sanoisit, että kenraalit huutaa aamulla, niin olisin uskonut, sinullehan kenraani ja korpraali on saman arvoinen kapiainen.

      • kyllä minun

        joukko-osastossa majurikin tuli välillä piipahtamaan ja kyllä se ojennutti pihalla muutamia kertoja. Hyvin on 11 kk vietto armeijan harmaissa vielä muistissa, armeijan ajokorttikin tuli ajettua. Muuten, kultainen merkki ammunnoissa ja muutamassa muussakin lajissa.

        Pikemminkin sinun sepustuksestasi ilmenee, että olet sivarimiehiä. Kismittää ilmeisesti vieläkin, että sivariksi aloit. Miinanpolkijoiksihan teitä kutsutaankin, eiks jeh?


      • zilimiehellä.
        kyllä minun kirjoitti:

        joukko-osastossa majurikin tuli välillä piipahtamaan ja kyllä se ojennutti pihalla muutamia kertoja. Hyvin on 11 kk vietto armeijan harmaissa vielä muistissa, armeijan ajokorttikin tuli ajettua. Muuten, kultainen merkki ammunnoissa ja muutamassa muussakin lajissa.

        Pikemminkin sinun sepustuksestasi ilmenee, että olet sivarimiehiä. Kismittää ilmeisesti vieläkin, että sivariksi aloit. Miinanpolkijoiksihan teitä kutsutaankin, eiks jeh?

        Poikonen oot tuossa rinnalla.
        Itse kävelin 40 vuotta sitten varuskuntaan ja palvelin ensin 4 v. 1kk 9 pv. Nyt myös olen veteraanihommissa ja sama varuskunta. Meitin aliupseerikoulun yläkerrassa palveli tuo autokomppania. Taas minun poikani, se adventistinuori palveli samaa varuskuntaa ja aivan kiitettävästi, edustusjoukoissa. Mutta tuo sinun majurijuttusi hieman hymyilytti, että aamu 6 on ojentelemassa.
        Ei nyt sentään majuri käy kuin poikkeustapauksissa noin aamutuimaan. Joukko-osastossa sen päälliköt siihen aikaan olivat korkeintaan kapteenin arvoisia upseereita ja heitäkään ei nyt tapaa aamulla noin aikaseen, ellei nyt satu olemaan päivystävä upseerivuorossa. Mutta ymmärtää tekstin tuon 11 kk perusteella, että Ziliä kiillotti tallilla.
        Mutta toisaalta, viime sotien aikana sivariuskovat tekivät miehen töitä, eli hieman kunnioittavammin voisit heistä puhua, toisaalta sinustahan ei miinanpolkijaa saa tekemällään. Mitä automiehen ammuntoihin tulee, niin sen kultasen saa kunhan osoittaa nyt sinne tauluihinpäin, ei se niin vaikeeta ole, melkein silmät kiinnihän se onnistuu.
        Muutes, palvelua valtiolla tuli yli 33vuotta, ettäs silleen, miehistöpuolella olisi 25 vuotta riittäny.


      • siellä taas
        zilimiehellä. kirjoitti:

        Poikonen oot tuossa rinnalla.
        Itse kävelin 40 vuotta sitten varuskuntaan ja palvelin ensin 4 v. 1kk 9 pv. Nyt myös olen veteraanihommissa ja sama varuskunta. Meitin aliupseerikoulun yläkerrassa palveli tuo autokomppania. Taas minun poikani, se adventistinuori palveli samaa varuskuntaa ja aivan kiitettävästi, edustusjoukoissa. Mutta tuo sinun majurijuttusi hieman hymyilytti, että aamu 6 on ojentelemassa.
        Ei nyt sentään majuri käy kuin poikkeustapauksissa noin aamutuimaan. Joukko-osastossa sen päälliköt siihen aikaan olivat korkeintaan kapteenin arvoisia upseereita ja heitäkään ei nyt tapaa aamulla noin aikaseen, ellei nyt satu olemaan päivystävä upseerivuorossa. Mutta ymmärtää tekstin tuon 11 kk perusteella, että Ziliä kiillotti tallilla.
        Mutta toisaalta, viime sotien aikana sivariuskovat tekivät miehen töitä, eli hieman kunnioittavammin voisit heistä puhua, toisaalta sinustahan ei miinanpolkijaa saa tekemällään. Mitä automiehen ammuntoihin tulee, niin sen kultasen saa kunhan osoittaa nyt sinne tauluihinpäin, ei se niin vaikeeta ole, melkein silmät kiinnihän se onnistuu.
        Muutes, palvelua valtiolla tuli yli 33vuotta, ettäs silleen, miehistöpuolella olisi 25 vuotta riittäny.

        kertoo armeijasta, kun ei ole sellaisessa koskaan ollutkaan. Sivaripapan muistelee ainoastaan, kun hänet totaalikieltäytyjänä vietiin putkaan. Sieltä hän armoa anoen pääsi Konnunsuolle vankien vaatteita pesemään, josta kahden vuoden kuluttua hänet "ylennettiin" keittiöön perunankuorijaksi. Sotilaspassissa hänellä on "hullun leima". Nyt sitä vituttaa jälestäpäin koko touhu. Hoh hoh hoo.


    • Missä itse asustelen,näytää enemmistö adventti nuorista menevän armejaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe