Rukoilevaiset adventistit ihan OK

Maailmassa on myös sellaisia rukoushuoneita, joita huoneita hoitavat YHDESSÄ evankeeliset, karismaattiset ja adventistit, ja joissa
palvelevat YHDESSÄ evankeeliset, karismaattiset ja
adventistit.
Suomessakin monta sellaista rukoushuonetta. Kellään siellä ei ole pedonmerkkiä
tai sapattisinettiä, ei edes odotettavissa.
En kuulu porukkaan, mutta palveltavana olen ollut,
rukoiltavana.

Hieno asia. Sillä rukous on pyhin asia tässä
maailmassa.

Juud. 1:20
Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä.

En tällä palstalla ala tarkemmin paikkoja selostaa, sillä täällä heitetään sontaa pyhien
asioiden päälle.

Rukous todella on pyhintä palvelusta, mitä voimme
tehdä itsellemme tai kanssaihmisille. Ja se itse
asiassa tapahtuu kaikkeinpyhimmässä, jonne tienä
on Kristuksen ruumis:

Hepr. 10:10
Tämän tahdon mukaisesti meidät on pyhitetty ainutkertaisella uhrilla, kun Jeesus Kristus uhrasi oman ruumiinsa.
[Hepr. 9:12,28]

Hepr. 10:20
ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta.

Olkoon teidän kaikkien adventtiaika
siunattua Herrassa!

3

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harras

Jaak. 5:16
      Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

1. Piet. 4:8
      Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden".

Juud. 1:3
      Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.

• Edes helvetin kauhuja

Josta puhuu tärkeä profeetta, Daniel - - kirjansa
        lopussa tietysti.

Dan. 12:2
        Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.
        [2. Makk. 7:9; Matt. 25:46]

Patriarkka Job, joka kävi kuoleman porteilla,
        tiesi asiasta hänkin ...

Job 18:14 kertoo siitä, miten jumalattomalle käy:
        Hänet temmataan pois majastansa, turvastansa; hänet pannaan astumaan kauhujen kuninkaan tykö.

Rukous ennen kaikkea

• Uudessa liitossa ei rukoilla herra Moosesta vaan
      Herra Jeesusta!

Hes. 20:25
      Niinpä minäkin annoin heille käskyjä, jotka eivät olleet hyviä, ja oikeuksia, joista he eivät voineet elää,

Lain tehtävä on osoittaa lain tien umpikuja.

Room. 7:10
      ja minä kuolin. Niin kävi ilmi, että käskysana, joka oli oleva minulle elämäksi, olikin minulle kuolemaksi.

Apt 15:10
      Miksi te siis nyt kiusaatte Jumalaa ja tahdotte panna opetuslasten niskaan ikeen, jota eivät meidän isämme emmekä mekään ole jaksaneet kantaa?

Apt 15:28-29
      28
      Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
      29
      että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe