Sivuilla olevien kuvien tarkenne on isolla, eikä mene tällöin palvelimelle. Vaikka miten olen yrittänyt muuttaa tarkentimia pienillä kirjaimilla oleviksi, niin eipä tunnu onnistuvan? Kyseessä on .PNG - mutta samalta tilanne vaikuttaa JPEG:n kanssa. Kävin jopa Dossin editorilla muuttamassa - ei onnistunut. Gimpillä ei onnistunut. Kovin paljon muita sovelluksia ei minulla ole.
Miten tuo onnistuu?
Kuvien tarkenne
4
428
Vastaukset
- fundamentalist
tuntuu perin oudolta.
Kaikilla käyttiksillä (ja niitä on monta) tuollainen
tiedostopäätteen kirjainkoon muuttaminen on sujunut ihan vaan renameamalla tiedosto. - Höpö.
En kans ymmärrä mistä tuo johtuu, mutta koita seuraavanlaista:
Avaa kuva jossain kuvankäsittelyohjelmassa ja valitse "tallenna nimellä". Ja kun tallennat, laita se nimi lainausmerkkeihin, siis näin: "kuva.jpg"
Lainausmerkit aiheuttavat sen, ettei ohjelma tallenna haluamallaan päätteellä vaan sillä millä sinä haluat.
Samahan pätee myös Notepadissa tallentamisessa, se kun haluaa melkeen väkisin laittaa päätteeksi .txt mutta lainausmerkeillä saa muullakin päätteellä. Ja onhan .htaccess myös windowsissa aika vaikeaa tallentaa muuten kuin lainausmerkeillä. - kdqwokd eok oqo
sellainen voisi onnistua, että muutat sen nimen sillä FTP ohjelmalla jolla siirrät tiedostot nettiin...
:)... voisi HTML-koodin kirjoittaa kuvien URLit sillä tavoin, että ne vastaavat sitä, mitä palvelimelle menee. Eli jos palvelimessa on FOO.PNG niin kirjoitetaan kiltisti eikä yritetä kirjoittaa esimerkiksi , jos se ei kerran toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963517Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252816Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022249TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921519Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67946