Nyt jää kinkku syömättä, kun on

myrkkyllistä ja

18

2903

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaisesta

kaupasta. Kapakoista ja einesteollisuuden valmissapuskoista sitä kyllä saa. Niiden sapuskoista nyt muutenkin saa syöpää.

• lapsille

Irlantilainen sianliha syötetään lastentarhoissa ja kouluissa. Nämä tahothan joutuvat kilpailuttamaan hankintansa ja dioksiinin saastuttama liha on sitä halvinta laatua

• myös paskantuonnin suomeen.
      Babylon,babylon....

• se mahdollistaa

mutta ei pakota. Ja jos tuodaan, niin ei kukaan pakota syömään. Ja paskaanhan sitä hukutaan muutenkin - nykyihminen kun kuluttaa luonnonvarjoa ja paskaa maailmaa siihen tahtiin että ei kauan mene kun voi sanoa: "Ihmiskunta goodbye"

• päivän kakkara
        se mahdollistaa kirjoitti:

mutta ei pakota. Ja jos tuodaan, niin ei kukaan pakota syömään. Ja paskaanhan sitä hukutaan muutenkin - nykyihminen kun kuluttaa luonnonvarjoa ja paskaa maailmaa siihen tahtiin että ei kauan mene kun voi sanoa: "Ihmiskunta goodbye"

Minun osaltani elämä päättyy piakkoin muutenkin.
        Elämää on rajallisesti.
        Lasten varassa on ihmiskunnan tulevaisuus.
        Eli ihmiskunta säilyy niin kauan kuin syntyy uusia kuolleiden tilalle.

Ja paskasta nousee mm. päivän kakkara.

• liity mitenkään

toisiinsa.

• hyvää päivää

Minulle on ihan sama. Kerropa kuule sitten meille kaikilla, mitä nykyään voi syödä ? Ei mitään kaikki aiheuttaa syöpää nykyään, ja jos et syö mitään kuolet nälkään ja jos jotain suuhun pistätä saat syövän.

• Suomessa on hidasta päätöks...

Ihmettelen mitä Evira vielä pohtii ja tutkii.???
      Jos Irlanti on jo päättänyt teurastaa100 000 sikaa ja vetää myynnissä olevat ja vientiin aiotut sianlihatuotteet pois kaupoista , niin miksi meidän pitää vielä miettiä sitä , mitä teemme irlantilaisen possun lihan suhteen. Pitäisikö jonkun kuolla todistettavasti syöpään, vai ?

• ostaa

kotimaista sianlihaa? Itse ostan aina kotimaista jos se vain on mahdollista. Olen oikeastaan tosi tyytyväinen tähän irlantilaiseen myrkkylihajupakkaan, jos vaikka kuluttajien silmät aukeasivat ja siirtyisivät kotimaiseen ja jopa luomuun.

• hysteerikot!
      voi kauhistus...voi voi...
      eipä on tullu viel vastaan irkun kinkkua,mut ollaan nyt kaikki ihan paska jäykkänä ja hysteerisiä...

• kotimaista ruokaa.

Minä syön kotimaista ruokaa niin paljon,kuin mahdollista.

• Yksinkertaista

Unohda kinkku, ellei elämässässi ole tärkeämpää tekemistä.

Mistä hitosta näitä tylsiä aiheita riittääkin? Olet jo syönyt silakoissa ym. kaloissa riittävän myrkky-annoksesi.

• ulkomailta kun
        Yksinkertaista kirjoitti:

Mistä hitosta näitä tylsiä aiheita riittääkin? Olet jo syönyt silakoissa ym. kaloissa riittävän myrkky-annoksesi.

tuodaan kaikkea mukavaa.....
        Mä kyllä syön jouluna kinkkua hyvillä mielin!
        On näet omassa pihassa kasvanu.
        Kotiruualla syötetty luomupossu :o)
        Enkä ole sikatilallinen. Vaan aivan jottain muuta.

• KANAA

Syökää kanaa ;)

• Mummo 58v
        Yksinkertaista kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus!!!! Olen kanssasi samaa mieltä että jättää syömättä sen kinkun. EIKÖ ihmisillä ole muuta valitettavaa kuin että tällä palstalla KYSELEE että voiko kinkkua syödä??? Saatana sanon minä HANKI ELÄMÄ.Ajattele KUINKA monta on tänäkin jouluna ILMAN RUOKAAA!!! HALOO::::::

• valoholisti

suosikaa kotimaista!minä en ainakaan joulun perinne kinkusta luovu,vaikka se sisältäisi arsenikkia.kunhan maku on sama on joulujuhla melko pitkälle taattu ^^ ottakaa huomioon,että kaikki on nykyään myrkyllistä tai epäterveellistä! maito,lihat,hedelmät ja vesikin kun vain hommaa ei hoideta kunnolla.hulluksihan sitä tulee jos uskoo kaiken mitä mediassa puhutaan.joka ruoka-aineeseenkin työnnetään kaikki epäterveellisyydet mukaan. O---O

• vaikka "Meilla on Joul...

siat kärsii...

• muutakun

et olet varmasti vammainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      90
      5459
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      49
      3625
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      2995
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      46
      2201
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1966
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      296
      1856
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1616
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1501
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      45
      1395
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1353
    Aihe