Halla-ahon loikat paljastaa

Ilta-Lehti:

22

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen muistini mukaan äänestänyt, RKP, Vihreät; vasemmisto, kokoomus

• vain uskollisia

Soini makeilee loikkareille, mutta puukottaa uskollisia.
        Miksi? Siksi, että hän luottaa pitkään aatteelle uskollisten sietävän mitä tahansa. Heitä voi kohdella vaikkapa huonommin kuin koiraa. Soini laskelmoi: "Mitä vaihtoehtoja heillä on? Mihin he voisivat mennä? Jos puukotuksesta tulee paha olo, häipykööt, nöyrää massaa riittää".
        Tähän ylimielisyyteen ja häikäilemättömyyteen kaatui Soinin puoluesihteerikaudella SMP. Sama kohtalo odottaa myös persuja, mikäli Soini jatkaa loikkareita hyysäävää ja uskollisia halveksuvaa linjaa.

• Politiikan kiertolainen

löydy joku aiempi puoluekanta tai äänestyskäyttäytyminen? Itse olen äänestänyt Keskustaa, Kokoomusta, Remonttiryhmää ja Nuorsuomalaisia. Ja entä ne perussuomalaiset, jotka viime kunnallisvaaleissa eivät voineet äänestää oman puolueensa ehdokasta, vaan joutuivat valitsemaan muista sen parhaimman. Perustuslaillisten äänestäminen on toki ihan linjassa, mutta kieltämättä kummastelen Halla-ahon vihreitä valintoja. No, järkiinsä saa toki vanhetessaan tulla;). Pystyikö Hallis muuten äänestämään Ehrnroothia, kun Jori oli ehdokkaana Helsingissä ja Hallis oli nuorempana tamperelainen, vai oliko kyse yleisluonteisesta symppaamisesta.

• Politiikan kiertolainen kirjoitti:

löydy joku aiempi puoluekanta tai äänestyskäyttäytyminen? Itse olen äänestänyt Keskustaa, Kokoomusta, Remonttiryhmää ja Nuorsuomalaisia. Ja entä ne perussuomalaiset, jotka viime kunnallisvaaleissa eivät voineet äänestää oman puolueensa ehdokasta, vaan joutuivat valitsemaan muista sen parhaimman. Perustuslaillisten äänestäminen on toki ihan linjassa, mutta kieltämättä kummastelen Halla-ahon vihreitä valintoja. No, järkiinsä saa toki vanhetessaan tulla;). Pystyikö Hallis muuten äänestämään Ehrnroothia, kun Jori oli ehdokkaana Helsingissä ja Hallis oli nuorempana tamperelainen, vai oliko kyse yleisluonteisesta symppaamisesta.

V.1993 ajattelen naispuolue ei ollut ehdokas äänestin vas.
        V.1994 presidenttivaalit äänestin Rkp
        V 2000 kuntavaali äänestin vihreät tytär oli ehdokkaana
        V 2000 presidenttivaalit SDP
        V 2004 äänestin PS
        V 2006 presidenttivaalit 1 kierros PS 2 kierros Kokoomus

• on käytettävä

parastavaihtoehtoa, Halla-aho on nyt pars ja PS:lle lisä ulottuvuus.
        Vihreitten virheistä on oppinut kun on ollut paikanpäällä.
        Työ tekiäänsä opettaa.

• sittenhän Turun
        on käytettävä kirjoitti:

parastavaihtoehtoa, Halla-aho on nyt pars ja PS:lle lisä ulottuvuus.
        Vihreitten virheistä on oppinut kun on ollut paikanpäällä.
        Työ tekiäänsä opettaa.

Maarit Rosted on oikein loistoihminen? Loikkaukset kunniaan kautta maan!

• peruss.
        sittenhän Turun kirjoitti:

Maarit Rosted on oikein loistoihminen? Loikkaukset kunniaan kautta maan!

pääsi eroon PAS....A hyvä.

• aina ollut -
        peruss. kirjoitti:

pääsi eroon PAS....A hyvä.

-sisään tuleva loikkari hyvä -pois lähtevä huono. -Näin se menee kaikissa puolueissa.

• Voi prkle

>Itse olen muistini mukaan äänestänyt, RKP, Vihreät; vasemmisto, kokoomus<

>V.1993 ajattelen naispuolue ei ollut ehdokas äänestin vas.
        V 2000 presidenttivaalit SDP<

Tyyppi vastustaaa pakkoruotsia ja kuitenkin kehuu äänestäneensä RKP:ta, Setaveteraani-Haloskaa ja vasemmisto. Vihreät ymmärtää koska oma tyttö oli ehdokkaana, ei muuten. Kokonaisuutena tämä on täysi tuuliviiri koko tyyppi.

http://www.freddy.fi/

Vastustaa

EU:n liittovaltiokehitystä
        hallitsematonta maahanmuuttoa
        pienyrittäjyyttä kangistavva ja estävää byrokratiaa
        poliittisia virkapaketteja ja kultaisia kädenpuristuksia
        peruspalveluiden rapauttamista ja alasajoa
        yhteiskunnnan tukien väärinkäyttöä
        löysää laillisuusvavontaa
        harmaata taloutta
        pakkoruotsia

• vai kommarit

Minä en henkilökohtaisesti arvosta henkilöitä joiden arvomailma heilahtelee laidasta laitaan

• kannattaa'
        Voi prkle kirjoitti:

>Itse olen muistini mukaan äänestänyt, RKP, Vihreät; vasemmisto, kokoomus<

>V.1993 ajattelen naispuolue ei ollut ehdokas äänestin vas.
        V 2000 presidenttivaalit SDP<

Tyyppi vastustaaa pakkoruotsia ja kuitenkin kehuu äänestäneensä RKP:ta, Setaveteraani-Haloskaa ja vasemmisto. Vihreät ymmärtää koska oma tyttö oli ehdokkaana, ei muuten. Kokonaisuutena tämä on täysi tuuliviiri koko tyyppi.

http://www.freddy.fi/

Vastustaa

EU:n liittovaltiokehitystä
        hallitsematonta maahanmuuttoa
        pienyrittäjyyttä kangistavva ja estävää byrokratiaa
        poliittisia virkapaketteja ja kultaisia kädenpuristuksia
        peruspalveluiden rapauttamista ja alasajoa
        yhteiskunnnan tukien väärinkäyttöä
        löysää laillisuusvavontaa
        harmaata taloutta
        pakkoruotsia

näitä: )
        Suomen tasapuolista kehittämistä
        kotimaista, puhdasta elintarviketuotantoa
        määrärahojen lisäämistä lapsilisiin, koulutoimeen, kansan- eläkkeisiin ja vanhustenhoitoon
        hyvinvoinnin oikeudenmukaista jakamista
        käytännölistä järkeä yhteisten asioden hoitamisessa
        riitäviä resursseja poliisille, tullille ja rajavartiolaitoksella
        päättäväisiä toimia rikollisuutta ja huumeita vastaan
        oikeudenmukaisuutta ja turvallisuutta jokaiselle
        kansanäänästyksiä tärkeissä asioissa
        perintöverotuksen epäkohtien korjaamista
        yrittäjyyttä ja rehellistä työtä
        uskottavaa maanpuolustusta
        tervettä perhekäsitystä

• Sivari kannattaa...
        kannattaa' kirjoitti:

näitä: )
        Suomen tasapuolista kehittämistä
        kotimaista, puhdasta elintarviketuotantoa
        määrärahojen lisäämistä lapsilisiin, koulutoimeen, kansan- eläkkeisiin ja vanhustenhoitoon
        hyvinvoinnin oikeudenmukaista jakamista
        käytännölistä järkeä yhteisten asioden hoitamisessa
        riitäviä resursseja poliisille, tullille ja rajavartiolaitoksella
        päättäväisiä toimia rikollisuutta ja huumeita vastaan
        oikeudenmukaisuutta ja turvallisuutta jokaiselle
        kansanäänästyksiä tärkeissä asioissa
        perintöverotuksen epäkohtien korjaamista
        yrittäjyyttä ja rehellistä työtä
        uskottavaa maanpuolustusta
        tervettä perhekäsitystä

Sivari kannattaa uskottavaa maanpuolustusta. Passaahan se kaikenlaista kannattaa, minkä eteen ei itse tee mitään.

• Sivari kannattaa... kirjoitti:

Sivari kannattaa uskottavaa maanpuolustusta. Passaahan se kaikenlaista kannattaa, minkä eteen ei itse tee mitään.

Tykkimies

Vuosikurssi 1981/1982
        Jussin siviilipalvelus ihan järkevä, eihän aivot kannattaa uhraa rintamalla.

• vai kommarit kirjoitti:

Minä en henkilökohtaisesti arvosta henkilöitä joiden arvomailma heilahtelee laidasta laitaan

Ennen v2003 äänestin sen mukaan miltä tuntuu, niin kuin suurin osa liikkuvista äänestäjistä.
        En ollut minkään puolueen jäsen, niin kuin suurin osa suomalaisista.
        V 2003 aloin katsoa eri puolueiden vaaliohjelmat ja päädyin perussuomalaisiin ja pysyn.

• Järkiporvari
        wonterghem kirjoitti:

Tykkimies

Vuosikurssi 1981/1982

"kannattaa uhraa". Opettele persu suomea.

Ja Jussin aivot nyt ovat tälle maalle jokseenkin tarpeetonta tavaraa. Kuka tahansa sairaanhoitaja, siivooja ym. oikeaa työtä tekevä ihminen on yhteiskunnalle reilusti tarpeellisempi kuin kuolleita kieliä "tutkiva" sivari.

• uhrasivatko,
        wonterghem kirjoitti:

Tykkimies

Vuosikurssi 1981/1982

kaikki sotaveteraani sinun mielestäsi aivonsa rintamalla? HÄPEÄ KOMMENTTIASI!

• kuuluu nykyisin
        uhrasivatko, kirjoitti:

kaikki sotaveteraani sinun mielestäsi aivonsa rintamalla? HÄPEÄ KOMMENTTIASI!

että eliitti on erikseen ja tykinruoka erikseen. Persujen kentän ihmiset eivät tajua, että Soini tarvii heitä vain kynnysmatoksi matkalla kohti suurempia rahoja ja vallan kammareita. Höynäytettäviä riittää ja Timppa nauraa....

• kuuluu nykyisin kirjoitti:

että eliitti on erikseen ja tykinruoka erikseen. Persujen kentän ihmiset eivät tajua, että Soini tarvii heitä vain kynnysmatoksi matkalla kohti suurempia rahoja ja vallan kammareita. Höynäytettäviä riittää ja Timppa nauraa....

Ei ole perussuomalaisten keksintö, taitaa olla enemmän sääntö kun poikkeus.
        Ja kielitaidosta, ei sitä sotaväessä silloin kysytty, tänä päivänä, jos paina vahingossa
        väärä näppäin, sille voi tietysti olla tuhoisatkin seuraukset.

• Järkiporvari
        kuuluu nykyisin kirjoitti:

Halla-aho on avoimesti sanonut halveksivansa persuja ja persujen äänestäjiä. Sanoi että on persuissa koska mikään "järkevä puolue" ei ottaisi häntä listoilleen.

• Järkiporvari
        wonterghem kirjoitti:

Ei ole perussuomalaisten keksintö, taitaa olla enemmän sääntö kun poikkeus.
        Ja kielitaidosta, ei sitä sotaväessä silloin kysytty, tänä päivänä, jos paina vahingossa
        väärä näppäin, sille voi tietysti olla tuhoisatkin seuraukset.

Tuntuu kyllä hullulta, että tuollainen "jos mine paina vahingossa veere neppein" tyyppi on ensimmäisenä arvostelemassa maahanmuuttajia.

Jos sine opetella ensin hyvempi soomi puhumas, niin sitten mine ehken ottamas sine vakavasti, Nyt sinä puhu niin hoono soomi, ette minä nauramas sinulle paskasesti. Höhöhöö!

• Antifaari
        Järkiporvari kirjoitti:

Halla-aho on avoimesti sanonut halveksivansa persuja ja persujen äänestäjiä. Sanoi että on persuissa koska mikään "järkevä puolue" ei ottaisi häntä listoilleen.

ettei monikaan persu enää loikkaa, siitä yksinkertaisesta syystä, että natsihenkisinä heitä ei huolita enää mihinkään? Tuskin edes Olavi Mäenpää huolii SKS:n näitä tuuliviirejä - jotka allekirjoittavat rasisminvastaisia sopimuksia, mutta harrastavat silti pahimmanlaatuista rasismia.

• Järkiporvari kirjoitti:

Tuntuu kyllä hullulta, että tuollainen "jos mine paina vahingossa veere neppein" tyyppi on ensimmäisenä arvostelemassa maahanmuuttajia.

Jos sine opetella ensin hyvempi soomi puhumas, niin sitten mine ehken ottamas sine vakavasti, Nyt sinä puhu niin hoono soomi, ette minä nauramas sinulle paskasesti. Höhöhöö!

arvostelen maahanmuuttaja?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe