Tällä palstalla oli jokin kuukausi sitten puhetta tästä palstalaisten live-kokoontumisesta, joten ajattelin ottaa asian täällä puheeksi. Alunperin oli puhetta hieman siitä, että tämä mahdollinen live-kokoontuminen olisi järjestetty tämän vuoden puolella, eli viimeistään joulukuun aikana. Mutta valitettavasti tämä tapaaminen taitaa siirtyä sittenkin ensi vuoden puolelle, ellei tätä asiaa nyt ehdi järjestää mahdollisimman nopeasti.
Ainakin mun mielestä tällaisen palstalaisten välisen live-kokoontumisen järjestäminen olisi tosi hieno asia, sillä olisi hienoa saada tavata näitä palstan vakiokirjoittelijoita myös tuolla reaalielämässä. Olisi muutenkin hienoa, kun palstan sivarikaarti ja armeijan käyneet voisivat keskustella asiallisesti keskenään ja vaihtaa mielipiteitään kaikista asevelvollisuuteen liittyvistä asiosta, sekä myös tietenkin muistakin elämän asioista.
Itse tosin haluaisin kuitenkin järjestää tästä mahdollisesta kokoontumisesta mieluiten eräänlaisen sisäpiirin tapahtuman, eli sellaisen, ettei se olisi avoin ihan kenelle tahansa, sillä näin pystyisimme varmistamaan tapahtuman turvallisuuden ja mukavuuden, sekä pitämään muutenkin tuon keskustelun asiallisena ja tietenkin välttymään turhilta erimielisyyksiltä. Eli kaikki lukkijurpon tyyliset epäasialliset kirjoittelijat voitaisiin siis karsia heti saman tien pois tuosta tapahtumasta, muutenkin haluaisin kutsua tuohon live-kokoontumiseen ainoastaan näitä rekisteröityneitä vakiokirjoittajia, enkä niitä, jotka kirjoittelevat tänne ilman mitään vakituista nimimerkkiä.
Alunperin ajattelin kokoontumispaikaksi Helsinkiä, koska sinne kulkuyhteydet ovat varmaan parhaat melkein kaikkien palstan vakkarijäsenten kannalta ja lisäksi minä ja Krusi olemme täällä jo valmiina muutenkin. Toki tätäkään asiaa ei ole vielä lyöty mitenkään lukkoon, joten tietenkin ehdotuksia otetaan vastaan tuon kokoontumispaikan järjestelyistä ja ajankohdista.
Sitten haluaisin myös hieman ehdotuksia siitä, että ketkä kaikki palstan vakkarikirjoittajat olisivat valmiita tulemaan tähän live-kokoontumiseen ja ketä kaikkia siellä haluttaisiin tavata. Itse haluaisin saada mukaan tuonne kokoontumiseen ainakin nämä seuraavat palstan henkilöt: Krusi, RauhanPuolesta, Daider, Callahan, Porcelain, MikkoKipinä, Paskanaali ja ehkä myös RauhanVeteraani ja JormaKovanen.
Toivottavasti palstan ylläpito ei poista tätäkin kirjoitusta, sillä mielestäni tässä kirjoituksessa ei ole yhtään mitään sellaista, minkä vuoksi tämä kirjoitus pitäisi täältä sensuroida. Ymmärtääkseni tämän(kin) palstan kirjoittelijoilla pitäisi olla oikeus tavata toisiaan myös tuolla reaalielämässä, jos he niin haluavat.
Live-kokoontumisesta
39
2031
Vastaukset 39
"Ainakin mun mielestä tällaisen palstalaisten välisen live-kokoontumisen järjestäminen olisi tosi hieno asia, sillä olisi hienoa saada tavata näitä palstan vakiokirjoittelijoita myös tuolla reaalielämässä. Olisi muutenkin hienoa, kun palstan sivarikaarti ja armeijan käyneet voisivat keskustella asiallisesti keskenään ja vaihtaa mielipiteitään kaikista asevelvollisuuteen liittyvistä asiosta, sekä myös tietenkin muistakin elämän asioista. "
Olisihan se mielenkiintoista kyllä katsoa millaisia henkilöitä näiden tekstien takana piilee. Toisaalta mulla on vaan huonoja kokemuksia siitä että täytyy sanoa kasvotusten jollekin olevansa sivari. Ainakin maaseutujen syrjäkylien isänmaajuntit tulisivat vain tappelemaan ja haukkumaan meitä sinne kun olemme valinneet elämässämme niin väärin kun emme ole tätä kaikkein tärkeintä asiaa miehen elämässä suorittanut kuin suomen armeija. Olisihan se tietysti mielenkiintoista korjata näitä asenteita meistä sivareista kuten ulkonäkökysymykset. Moni armeijan käynyt on sanonut että sivarin tunnistaa jo kilometrin säteeltä. Musta ei löydä yhtään niistä piirteistä mitä tyypilliseltä sivarilta odotetaan. Luulisin silti että tässä tapahtumassa tulisi paljon väittelyitä ja miljoonia niitä samoja kysymyksiä että miksi olemme valinneet juuri sivarin armeijan sijaan. Olen niin kyllästynyt vastaamaan tähän kysymykseen, koska mua ei kuitenkaan ymmärrettäisi pidettäisiin vaan huonona ihmisenä ja olenkin parhaani mukaan koittanut vältellä keskustelua tuolla livemaailmassa tästä aiheesta. Ihmisten asenteet armeijaa käymättömiä miehiä kohtaan on aiheuttanut kaikkein vakavimmat masennuskohtaukset mulle.
Voi olla silti että tuollainen tapahtuma on aika mahdoton järjestää koska kaikki palstalaiset ovat ympäri suomea. Teillä on etuna se että olette Krusin kanssa siellä Hesassa jo entuudestaan. Mä olen taas väsynyt tappelemaan niiden ihmisten kanssa jotka eivät ymmärrä mua. Se olisi ihan samanlaista tappelua kuin täällä paitsi tuossa tapahtumassa voisi joku alkaa huitoa nyrkeillä kun he eivät voi hyväksyä sitä kaikkein suurinta rikosta että mies on jättänyt armeijan väliin.
Siitä mä olen tyytyväinen että sä olet mennyt Helsingiin ja haluankin tavata kaikkein mieluummin sellaisia ystäviä jotka eivät tuomitse toisia. Rauhanveteraani on muuten tosi hyvä tyyppi tällä palstalla. Hänellä on tosi hyviä kirjoituksia välillä. Jos tuonne tulisi lukkijurpon tapaisia idiootteja niin tapaamisessa voisi alkaa puukot heilua. Sen verran epätasapainoissa tämä mies on kun on kyse sivariudesta tai siitä että joku vastustaa armeijaa tai asevelvollisuutta."Olisihan se mielenkiintoista kyllä katsoa millaisia henkilöitä näiden tekstien takana piilee. Toisaalta mulla on vaan huonoja kokemuksia siitä että täytyy sanoa kasvotusten jollekin olevansa sivari. Ainakin maaseutujen syrjäkylien isänmaajuntit tulisivat vain tappelemaan ja haukkumaan meitä sinne kun olemme valinneet elämässämme niin väärin kun emme ole tätä kaikkein tärkeintä asiaa miehen elämässä suorittanut kuin suomen armeija. Olisihan se tietysti mielenkiintoista korjata näitä asenteita meistä sivareista kuten ulkonäkökysymykset. Moni armeijan käynyt on sanonut että sivarin tunnistaa jo kilometrin säteeltä. Musta ei löydä yhtään niistä piirteistä mitä tyypilliseltä sivarilta odotetaan. Luulisin silti että tässä tapahtumassa tulisi paljon väittelyitä ja miljoonia niitä samoja kysymyksiä että miksi olemme valinneet juuri sivarin armeijan sijaan. Olen niin kyllästynyt vastaamaan tähän kysymykseen, koska mua ei kuitenkaan ymmärrettäisi pidettäisiin vaan huonona ihmisenä ja olenkin parhaani mukaan koittanut vältellä keskustelua tuolla livemaailmassa tästä aiheesta. Ihmisten asenteet armeijaa käymättömiä miehiä kohtaan on aiheuttanut kaikkein vakavimmat masennuskohtaukset mulle."
Niin se olisi kyllä mielenkiintoista, kun saisi nähdä, että minkälaisia tyyppejä näiden nimimerkkien takana oikein piilee. Kyllähän mullakin on melkein pelkästään vaan huonoja kokemuksia siitä asiasta, kun olen joutunut kertomaan siitä sivaritaustastani, mutta siitäkin huolimatta haluaisin vaan järkätä tämän live-kokoontumisen ja yrittää tämän tapahtuman avulla myös murtaa näitä suomalaisten ennakkoluuloja meistä aseistakieltäytyjistä. Mutta tietenkin haluaisin varmistaa niin, että tänne tapahtumaan osallistuisi vaan kaikkein tasokkaimmat ja parhaimmat keskustelijat, silloin meidänkään ei tarvisi kuunnella sitä kritiikkiä siitä "väärästä" valinnastamme.
"Voi olla silti että tuollainen tapahtuma on aika mahdoton järjestää koska kaikki palstalaiset ovat ympäri suomea. Teillä on etuna se että olette Krusin kanssa siellä Hesassa jo entuudestaan. Mä olen taas väsynyt tappelemaan niiden ihmisten kanssa jotka eivät ymmärrä mua. Se olisi ihan samanlaista tappelua kuin täällä paitsi tuossa tapahtumassa voisi joku alkaa huitoa nyrkeillä kun he eivät voi hyväksyä sitä kaikkein suurinta rikosta että mies on jättänyt armeijan väliin. "
En nyt välttämättä sanoisi, että tämän live-kokoontumisen järjestäminen olisi niin mahdotonta, sillä tietääkseni melkein kaikki tämän palstan vakiokirjoittajat asuvat etelä-Suomessa ja varsin hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingistä. Vakkarikirjoittajista mm. Daider asuu Forssassa, Callahan melkein Lahdessa, Porcelain Tampereella, Paskanaali taitaa asua jossain länsi-Suomessa ja MikkoKipinä asuu myös täällä stadissa. Ainakin mä uskon siihen, että näiltä turhilta riidoilta ja tappeluilta voitaisiin välttyä, jos tämä porukka saataisiin koolle. Ainakaan Daider ja Callahan ei ole koskaan vittuilleet mitään mun sivarivalinnasta, vaikka he ovatkin itse armeijan käyneitä.
"Siitä mä olen tyytyväinen että sä olet mennyt Helsingiin ja haluankin tavata kaikkein mieluummin sellaisia ystäviä jotka eivät tuomitse toisia. Rauhanveteraani on muuten tosi hyvä tyyppi tällä palstalla. Hänellä on tosi hyviä kirjoituksia välillä. Jos tuonne tulisi lukkijurpon tapaisia idiootteja niin tapaamisessa voisi alkaa puukot heilua. Sen verran epätasapainoissa tämä mies on kun on kyse sivariudesta tai siitä että joku vastustaa armeijaa tai asevelvollisuutta. "
Joo täytyy myöntää, että se Helsinkiin muuttaminen olikin oikein paras ratkaisu mun elämässäni. Tämän mahdollisen live-kokoontumisen myötä kaikilla meillä tämän palstan vakiojäsenillä olisi sitten mahdollisuus tutustua toisiimme paremmin ja löytää sen kautta jopa kaltaisiaan hyviä ystäviä. Uskoisin siihen, että tämän porukan kesken ei pitäisi tulla mitään isompia riitoja, saati sitten mitään tappeluita, kun nämä lukkijurpon kaltaiset tyypit karsittaisiin heti saman tien pois tuosta tilaisuudesta."Olen niin kyllästynyt vastaamaan tähän kysymykseen, koska mua ei kuitenkaan ymmärrettäisi pidettäisiin vaan huonona ihmisenä ja olenkin parhaani mukaan koittanut vältellä keskustelua tuolla livemaailmassa tästä aiheesta. Ihmisten asenteet armeijaa käymättömiä miehiä kohtaan on aiheuttanut kaikkein vakavimmat masennuskohtaukset mulle."
Ymmärrän toisaalta oikein hyvin mitä tarkoitat. Itsekin välttelen tilanteita, jotka voivat luistaa minut ikäviin ajatuksiin, masennukseen tai peräti romahduttaa oman mielenterveyteni. Ja onhan aika moni palstalaisista ihan eri mielentaajuuksilla kuin me ja lisäksi vielä järki-ihmisiä. Sinun, minun ja DF:n kaltaiset tunneihmiset eivät tule koskaan ymmärretyksi oikein tässä Suomenmaassa.
Toisaalta kyllä tuo livetapaaminen voisi tehdä terää, sillä se voisi vapauttaa sut ja mut meidän emotionaalisesta apatiastamme, jonka on juuri seuran puute ja masennuskohtaukset aiheuttaneet meille. Itse vapaudun aina emotionaalisesta apatiasta saunan jälkeen tai kun olen saanut puhua, ettei pää ala poreilemaan. Toisaalta tämä tapaaminen voisi tehdä hyvää sun ja mun mielenterveydelle, koska me saataisiin puhua.
Ehkä me saataisiin vähän oikeutusta meidän kärsimyksillemme sivareina, jos me saataisiin kertoa ryhmätilanteessa vapaasti omia tuntemuksiamme.Krusader kirjoitti:
"Olen niin kyllästynyt vastaamaan tähän kysymykseen, koska mua ei kuitenkaan ymmärrettäisi pidettäisiin vaan huonona ihmisenä ja olenkin parhaani mukaan koittanut vältellä keskustelua tuolla livemaailmassa tästä aiheesta. Ihmisten asenteet armeijaa käymättömiä miehiä kohtaan on aiheuttanut kaikkein vakavimmat masennuskohtaukset mulle."
Ymmärrän toisaalta oikein hyvin mitä tarkoitat. Itsekin välttelen tilanteita, jotka voivat luistaa minut ikäviin ajatuksiin, masennukseen tai peräti romahduttaa oman mielenterveyteni. Ja onhan aika moni palstalaisista ihan eri mielentaajuuksilla kuin me ja lisäksi vielä järki-ihmisiä. Sinun, minun ja DF:n kaltaiset tunneihmiset eivät tule koskaan ymmärretyksi oikein tässä Suomenmaassa.
Toisaalta kyllä tuo livetapaaminen voisi tehdä terää, sillä se voisi vapauttaa sut ja mut meidän emotionaalisesta apatiastamme, jonka on juuri seuran puute ja masennuskohtaukset aiheuttaneet meille. Itse vapaudun aina emotionaalisesta apatiasta saunan jälkeen tai kun olen saanut puhua, ettei pää ala poreilemaan. Toisaalta tämä tapaaminen voisi tehdä hyvää sun ja mun mielenterveydelle, koska me saataisiin puhua.
Ehkä me saataisiin vähän oikeutusta meidän kärsimyksillemme sivareina, jos me saataisiin kertoa ryhmätilanteessa vapaasti omia tuntemuksiamme."Ymmärrän toisaalta oikein hyvin mitä tarkoitat. Itsekin välttelen tilanteita, jotka voivat luistaa minut ikäviin ajatuksiin, masennukseen tai peräti romahduttaa oman mielenterveyteni. Ja onhan aika moni palstalaisista ihan eri mielentaajuuksilla kuin me ja lisäksi vielä järki-ihmisiä. Sinun, minun ja DF:n kaltaiset tunneihmiset eivät tule koskaan ymmärretyksi oikein tässä Suomenmaassa."
Niin meillä suomessa kun ei olla koskaan haluttu eikä osattu ymmärtää sinun, minun ja RP:n kaltaisia suvaitsevaisia ja tunteellisia ihmisiä. Tässä maassa kun pitäisi varsinkin meidän miesten olla aina mieluummin näitä isänmaallisia, maanpuolustustahtoisia ja iänikuisen vanhoja armeijaperinteitä vaalivia militaristeja, sillä tämän avullahan sitä saisi arvostusta ja kunnioitusta tämän talvisodan ajoille jämähtäneen junttikansan keskuudessa.
"Toisaalta kyllä tuo livetapaaminen voisi tehdä terää, sillä se voisi vapauttaa sut ja mut meidän emotionaalisesta apatiastamme, jonka on juuri seuran puute ja masennuskohtaukset aiheuttaneet meille. Itse vapaudun aina emotionaalisesta apatiasta saunan jälkeen tai kun olen saanut puhua, ettei pää ala poreilemaan. Toisaalta tämä tapaaminen voisi tehdä hyvää sun ja mun mielenterveydelle, koska me saataisiin puhua."
Varmasti tämä live-kokoontuminen tekisi hyvää sinun ja myös RP:n mielenterveydelle, sillä tässä joukossa saisi kuitenkin tavata saman kaltaisia tunneihmisiä ja tänne tapahtumaan kun ei edes huolita kaikkein vihamielisimpiä ja sivarivastaisimpia armeijakiihkoilijoita.
"Ehkä me saataisiin vähän oikeutusta meidän kärsimyksillemme sivareina, jos me saataisiin kertoa ryhmätilanteessa vapaasti omia tuntemuksiamme. "
Niin varmasti se olisi ihan erilaista jutella kasvotusten omista mielipiteistään kun täällä netin välityksellä, joten kyllä tuossa tapaamisessa löytyisi varmasti myös ymmärrystä meille aseistakieltäytyjille.- ole sivari
Krusader kirjoitti:
"Olen niin kyllästynyt vastaamaan tähän kysymykseen, koska mua ei kuitenkaan ymmärrettäisi pidettäisiin vaan huonona ihmisenä ja olenkin parhaani mukaan koittanut vältellä keskustelua tuolla livemaailmassa tästä aiheesta. Ihmisten asenteet armeijaa käymättömiä miehiä kohtaan on aiheuttanut kaikkein vakavimmat masennuskohtaukset mulle."
Ehkä me saataisiin vähän oikeutusta meidän kärsimyksillemme sivareina, jos me saataisiin kertoa ryhmätilanteessa vapaasti omia tuntemuksiamme."Ehkä me saataisiin vähän oikeutusta meidän kärsimyksillemme sivareina,"
Ethän sinä ole mikään sivari. Oman kertomasi mukaan sinut on kutsunnoissa määrätty E-luokkaan ja sivaria et ole suorittanut.
Kerro palstalaisille, että milloin sinä suoritat siviilipalvelluksen ja suoritatko sitä ollenkaan? DarkFear kirjoitti:
"Ymmärrän toisaalta oikein hyvin mitä tarkoitat. Itsekin välttelen tilanteita, jotka voivat luistaa minut ikäviin ajatuksiin, masennukseen tai peräti romahduttaa oman mielenterveyteni. Ja onhan aika moni palstalaisista ihan eri mielentaajuuksilla kuin me ja lisäksi vielä järki-ihmisiä. Sinun, minun ja DF:n kaltaiset tunneihmiset eivät tule koskaan ymmärretyksi oikein tässä Suomenmaassa."
Niin meillä suomessa kun ei olla koskaan haluttu eikä osattu ymmärtää sinun, minun ja RP:n kaltaisia suvaitsevaisia ja tunteellisia ihmisiä. Tässä maassa kun pitäisi varsinkin meidän miesten olla aina mieluummin näitä isänmaallisia, maanpuolustustahtoisia ja iänikuisen vanhoja armeijaperinteitä vaalivia militaristeja, sillä tämän avullahan sitä saisi arvostusta ja kunnioitusta tämän talvisodan ajoille jämähtäneen junttikansan keskuudessa.
"Toisaalta kyllä tuo livetapaaminen voisi tehdä terää, sillä se voisi vapauttaa sut ja mut meidän emotionaalisesta apatiastamme, jonka on juuri seuran puute ja masennuskohtaukset aiheuttaneet meille. Itse vapaudun aina emotionaalisesta apatiasta saunan jälkeen tai kun olen saanut puhua, ettei pää ala poreilemaan. Toisaalta tämä tapaaminen voisi tehdä hyvää sun ja mun mielenterveydelle, koska me saataisiin puhua."
Varmasti tämä live-kokoontuminen tekisi hyvää sinun ja myös RP:n mielenterveydelle, sillä tässä joukossa saisi kuitenkin tavata saman kaltaisia tunneihmisiä ja tänne tapahtumaan kun ei edes huolita kaikkein vihamielisimpiä ja sivarivastaisimpia armeijakiihkoilijoita.
"Ehkä me saataisiin vähän oikeutusta meidän kärsimyksillemme sivareina, jos me saataisiin kertoa ryhmätilanteessa vapaasti omia tuntemuksiamme. "
Niin varmasti se olisi ihan erilaista jutella kasvotusten omista mielipiteistään kun täällä netin välityksellä, joten kyllä tuossa tapaamisessa löytyisi varmasti myös ymmärrystä meille aseistakieltäytyjille."Niin meillä suomessa kun ei olla koskaan haluttu eikä osattu ymmärtää sinun, minun ja RP:n kaltaisia suvaitsevaisia ja tunteellisia ihmisiä. Tässä maassa kun pitäisi varsinkin meidän miesten olla aina mieluummin näitä isänmaallisia, maanpuolustustahtoisia ja iänikuisen vanhoja armeijaperinteitä vaalivia militaristeja, sillä tämän avullahan sitä saisi arvostusta ja kunnioitusta tämän talvisodan ajoille jämähtäneen junttikansan keskuudessa."
Tämä onkin täysin totta. Näitä kiihkorasistisia valkobandiittien myötäilijöitähän kovasti miellyttää meissä miehissä se armeijahenkisyys ja armeijan suorittaminen hengissä, kuolleena tai raajarikkoisena. Nämä mainitsemani rasistit aikoinaan kiihottivat nuoria poikia murhiin, fanatismiin, rikoksiin ja tappoihin siniristilipun nimissä. He joutaisivat tulla hukutetuksi järveen ja palamaan ikuisesti helvetin tulessa!Krusader kirjoitti:
"Niin meillä suomessa kun ei olla koskaan haluttu eikä osattu ymmärtää sinun, minun ja RP:n kaltaisia suvaitsevaisia ja tunteellisia ihmisiä. Tässä maassa kun pitäisi varsinkin meidän miesten olla aina mieluummin näitä isänmaallisia, maanpuolustustahtoisia ja iänikuisen vanhoja armeijaperinteitä vaalivia militaristeja, sillä tämän avullahan sitä saisi arvostusta ja kunnioitusta tämän talvisodan ajoille jämähtäneen junttikansan keskuudessa."
Tämä onkin täysin totta. Näitä kiihkorasistisia valkobandiittien myötäilijöitähän kovasti miellyttää meissä miehissä se armeijahenkisyys ja armeijan suorittaminen hengissä, kuolleena tai raajarikkoisena. Nämä mainitsemani rasistit aikoinaan kiihottivat nuoria poikia murhiin, fanatismiin, rikoksiin ja tappoihin siniristilipun nimissä. He joutaisivat tulla hukutetuksi järveen ja palamaan ikuisesti helvetin tulessa!"Tämä onkin täysin totta. Näitä kiihkorasistisia valkobandiittien myötäilijöitähän kovasti miellyttää meissä miehissä se armeijahenkisyys ja armeijan suorittaminen hengissä, kuolleena tai raajarikkoisena. Nämä mainitsemani rasistit aikoinaan kiihottivat nuoria poikia murhiin, fanatismiin, rikoksiin ja tappoihin siniristilipun nimissä. He joutaisivat tulla hukutetuksi järveen ja palamaan ikuisesti helvetin tulessa! "
Näinhän se asia just on täällä meidän militaristisessa suomenmaassa! Näitä vääräuskoisia isänmaakiihkoilijoita kun just miellyttää meissä miehissä aina kaikkein eniten se armeijahenkisyys, isänmaallisuus, vanhojen sotaperinteiden vaaliminen ja se, että me nuoret suomalaismiehet kävisimme sen intin vaikka niin sanotusti "hammasta purren" loppuun asti, kun sotaveteraanitkin tekivät niin silloin talvisodan aikoina ja jaksoivat puolustaa tätä meidän "rakasta" isänmaata niitä "pahoja ryssiä" vastaan.
Sehän onkin täysin tosiasia, että näille kiihkoisänmaallisille suomiskineille meidän nuorten miesten terveys, henkinen hyvinvointi ja meidän omat elämänarvot eivät ole ikinä merkinneet vittuakaan! Näille valkolahtaribandiiteille kun on vaan tärkeintä se, että suomessa vaalittaisiin edelleenkin näitä sotaveteraanisukupolven aikaisia "oikeaoppisia" isänmaallisia ja armeijamielisiä elämänarvoja. Näiden suomiskinien mielestä kun se ulkomaiden ihailu, asevelvollisuudesta luopuminen ja asioiden uudistaminen ovat olleet aina sitä "turhaa" nykyaikaista humpuukia, johon meidän suomalaisten ei pitäisi koskaan pyrkiä, kun eihän tällä tavalla toimittu silloin sotaveteraanien nuoruusvuosinakaan.DarkFear kirjoitti:
"Tämä onkin täysin totta. Näitä kiihkorasistisia valkobandiittien myötäilijöitähän kovasti miellyttää meissä miehissä se armeijahenkisyys ja armeijan suorittaminen hengissä, kuolleena tai raajarikkoisena. Nämä mainitsemani rasistit aikoinaan kiihottivat nuoria poikia murhiin, fanatismiin, rikoksiin ja tappoihin siniristilipun nimissä. He joutaisivat tulla hukutetuksi järveen ja palamaan ikuisesti helvetin tulessa! "
Näinhän se asia just on täällä meidän militaristisessa suomenmaassa! Näitä vääräuskoisia isänmaakiihkoilijoita kun just miellyttää meissä miehissä aina kaikkein eniten se armeijahenkisyys, isänmaallisuus, vanhojen sotaperinteiden vaaliminen ja se, että me nuoret suomalaismiehet kävisimme sen intin vaikka niin sanotusti "hammasta purren" loppuun asti, kun sotaveteraanitkin tekivät niin silloin talvisodan aikoina ja jaksoivat puolustaa tätä meidän "rakasta" isänmaata niitä "pahoja ryssiä" vastaan.
Sehän onkin täysin tosiasia, että näille kiihkoisänmaallisille suomiskineille meidän nuorten miesten terveys, henkinen hyvinvointi ja meidän omat elämänarvot eivät ole ikinä merkinneet vittuakaan! Näille valkolahtaribandiiteille kun on vaan tärkeintä se, että suomessa vaalittaisiin edelleenkin näitä sotaveteraanisukupolven aikaisia "oikeaoppisia" isänmaallisia ja armeijamielisiä elämänarvoja. Näiden suomiskinien mielestä kun se ulkomaiden ihailu, asevelvollisuudesta luopuminen ja asioiden uudistaminen ovat olleet aina sitä "turhaa" nykyaikaista humpuukia, johon meidän suomalaisten ei pitäisi koskaan pyrkiä, kun eihän tällä tavalla toimittu silloin sotaveteraanien nuoruusvuosinakaan."Näinhän se asia just on täällä meidän militaristisessa suomenmaassa! Näitä vääräuskoisia isänmaakiihkoilijoita kun just miellyttää meissä miehissä aina kaikkein eniten se armeijahenkisyys, isänmaallisuus, vanhojen sotaperinteiden vaaliminen ja se, että me nuoret suomalaismiehet kävisimme sen intin vaikka niin sanotusti "hammasta purren" loppuun asti, kun sotaveteraanitkin tekivät niin silloin talvisodan aikoina ja jaksoivat puolustaa tätä meidän "rakasta" isänmaata niitä "pahoja ryssiä" vastaan."
Parasta aikaa oli aidossa Suomessa 1800- ja vielä 1900- luvullakin Venäjän vallan alla autonomiassa. Nämä verenhimoiset petturipaskat antikommunistit, uusnatsit, valkosuojeluskuntalaiset ja muut suomalaiset ryöväriröhnät halusivat luoda Suomenmaasta tämän militaristisen maan, jossa tehdään kolme itsemurhaa päivässä ja tapetaan ihmisiä joka vuosi kymmeniä. Nämä mainitsemani ryövärit tappoivat viattomia punaisia satoja tuhansia sekä järjestivät vuosia kestäneitä verilöylyjä Neuvostoliiton sotilailla. Näillä mainitsemallani ihmisillä ei ole ihmisyyttä, koska he ovat luopuneet niistä alkaessaan militaristiraakimuksiksi.
"Sehän onkin täysin tosiasia, että näille kiihkoisänmaallisille suomiskineille meidän nuorten miesten terveys, henkinen hyvinvointi ja meidän omat elämänarvot eivät ole ikinä merkinneet vittuakaan! Näille valkolahtaribandiiteille kun on vaan tärkeintä se, että suomessa vaalittaisiin edelleenkin näitä sotaveteraanisukupolven aikaisia "oikeaoppisia" isänmaallisia ja armeijamielisiä elämänarvoja. Näiden suomiskinien mielestä kun se ulkomaiden ihailu, asevelvollisuudesta luopuminen ja asioiden uudistaminen ovat olleet aina sitä "turhaa" nykyaikaista humpuukia, johon meidän suomalaisten ei pitäisi koskaan pyrkiä, kun eihän tällä tavalla toimittu silloin sotaveteraanien nuoruusvuosinakaan."
Niinhän se juuri on. Meidän nuorten miesten tulisi luopua ihmisyydestämme alkaessamme toteuttamaan käskystä näiden mielisairaiden raakimusten tappofantasioita ja korruptoitunutta hallitusta. Meillä Helsinkiläisillä kun on muotia käydä se siviilipalvelus armeijan sijasta, koska me olemme valveutuneita ja elämme nyky-aikaa, otamme mallia muista Pohjois-maista, emmekä ole liian vanhanaikaisia että kävisimme armeijan.
- MikkoKipinä03
MÄ TULEN VARMASTI jos se järjestetään!
- MikkoKipinä03
Tapaaminen ois nimittäin todella hauska. Ehdotan paikaksi Olutkellaria: http://www.olutkellarihelsinki.fi/
MikkoKipinä03 kirjoitti:
Tapaaminen ois nimittäin todella hauska. Ehdotan paikaksi Olutkellaria: http://www.olutkellarihelsinki.fi/
Joo olisi hyvä juttu, jos säkin tulisit mukaan tonne live-kokoontumiseen, niin saataisiin mahdollisimman paljon hyviä kirjoittajia mukaan. Tuo paikka voisi olla ihan hyvä, täytyy vielä miettiä asiaa ja kuunnella mahdollisimman monien ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta.
- Sivarimajuri
Itselläni ainakin on sen verran itsesuojeluvaistoa, että en tietoisesti hakeudu sekopäiden kanssa samaan huoneeseen. Varsinkaan erittäin aatteellisten sekopäiden kanssa, joita vastaan itse joiltain osin olen.
Tosin aikalailla samaa luokkaa näyttävät kaikki haluamasi henkilöt olevan, joten ehkä teillä tulee todella mielenkiintoinen tapaaminen jos saatte sen joskus toteutettua.- MikkoKipinä03
"Itselläni ainakin on sen verran itsesuojeluvaistoa, että en tietoisesti hakeudu sekopäiden kanssa samaan huoneeseen. Varsinkaan erittäin aatteellisten sekopäiden kanssa, joita vastaan itse joiltain osin olen. "
Joo en mäkää Lukkijurpoa halua tavata mutta eikös Lukkijurpo asu lapissa :) "Itselläni ainakin on sen verran itsesuojeluvaistoa, että en tietoisesti hakeudu sekopäiden kanssa samaan huoneeseen. Varsinkaan erittäin aatteellisten sekopäiden kanssa, joita vastaan itse joiltain osin olen."
Haluaisin kyllä myös mielelläni sinut mukaan tänne live-kokoontumiseen, unohdin aivan kokonaan mainita sut tuossa kutsuttavien listassa. Mielestäni sun kannattaisi myös ihan ehdottomasti tulla tähän tapaamiseen, sillä sinnehän ei ole tulossa ketään näitä sekopäitä, sillä tämä kokoontuminen järjestettäisiin ainoastaan palstan sisäpiiritapahtumana. Tapahtuman paikasta ja ajankohdasta vaihdettaisiin tietoa ainoastaan sisäpiirin tietona kutsuttavien kesken, eikä siitä annettaisi mitään yleistä tietoa tällä palstalla.
"Tosin aikalailla samaa luokkaa näyttävät kaikki haluamasi henkilöt olevan, joten ehkä teillä tulee todella mielenkiintoinen tapaaminen jos saatte sen joskus toteutettua. "
Varmasti tapahtumasta tulisi tosi mielenkiintoinen ja keskustelu saataisiin myös pidettyä tasokkaana, kun mukana olisi vain kaikkein parhaimmat ja asiallisimmat kirjoittajat.se aatteen palo ainakin jossain määrin kärkkäämmin tule esiin näppäimistön välityksellä, kuin naamatusten. Kaikki kuitenkin aikuisia ihmisiä, niin luulisi jo olevan käyttäytymistavat sillä tasolla, että voi pyöriä julkisillakin paikoilla.
H.Callahan kirjoitti:
se aatteen palo ainakin jossain määrin kärkkäämmin tule esiin näppäimistön välityksellä, kuin naamatusten. Kaikki kuitenkin aikuisia ihmisiä, niin luulisi jo olevan käyttäytymistavat sillä tasolla, että voi pyöriä julkisillakin paikoilla.
"se aatteen palo ainakin jossain määrin kärkkäämmin tule esiin näppäimistön välityksellä, kuin naamatusten. Kaikki kuitenkin aikuisia ihmisiä, niin luulisi jo olevan käyttäytymistavat sillä tasolla, että voi pyöriä julkisillakin paikoilla. "
Niin kuten sanoinkin siitä, että tapahtuman tasokkuuden vuoksi tämä tilaisuus ei olisikaan avoin tapahtuma ihan kaikille, vaan tuonne kokoontumiseen kutsuttaisiin ainoastaan parhaimmat ja asiallisimmat tämän palstan vakiokirjoittajat. Näistä luettelemistani henkilöistä, joita haluaisin tähän tapaamiseen kutsua, niin tuskin kukaan on mikään kiihkomielinen tyyppi, joka ei osaisi käyttäytyä julkisilla paikoilla. Yleisen turvallisuuden ja tapahtuman tasokkuuden vuoksi tämä tilaisuus onkin parempi järjestää just jossain julkisella paikalla ja vielä mieluiten niin, että kaikki olisivat selvinpäin. Tämän vuoksi ajattelinkin sitä, että tämä tapaaminen olisi ehkä parempi järjestää jossain kahvilassa päiväaikaan kun illalla jossain kaljakuppilassa.- noin tiukat
DarkFear kirjoitti:
"se aatteen palo ainakin jossain määrin kärkkäämmin tule esiin näppäimistön välityksellä, kuin naamatusten. Kaikki kuitenkin aikuisia ihmisiä, niin luulisi jo olevan käyttäytymistavat sillä tasolla, että voi pyöriä julkisillakin paikoilla. "
Niin kuten sanoinkin siitä, että tapahtuman tasokkuuden vuoksi tämä tilaisuus ei olisikaan avoin tapahtuma ihan kaikille, vaan tuonne kokoontumiseen kutsuttaisiin ainoastaan parhaimmat ja asiallisimmat tämän palstan vakiokirjoittajat. Näistä luettelemistani henkilöistä, joita haluaisin tähän tapaamiseen kutsua, niin tuskin kukaan on mikään kiihkomielinen tyyppi, joka ei osaisi käyttäytyä julkisilla paikoilla. Yleisen turvallisuuden ja tapahtuman tasokkuuden vuoksi tämä tilaisuus onkin parempi järjestää just jossain julkisella paikalla ja vielä mieluiten niin, että kaikki olisivat selvinpäin. Tämän vuoksi ajattelinkin sitä, että tämä tapaaminen olisi ehkä parempi järjestää jossain kahvilassa päiväaikaan kun illalla jossain kaljakuppilassa."Niin kuten sanoinkin siitä, että tapahtuman tasokkuuden vuoksi tämä tilaisuus ei olisikaan avoin tapahtuma ihan kaikille, vaan tuonne kokoontumiseen kutsuttaisiin ainoastaan parhaimmat ja asiallisimmat tämän palstan vakiokirjoittajat."
Jos kriteerit ovat tuollaiset niin sittenhän sinä, RP ja DF jäätte kokoontumisesta pois.
Olen mukana, olettaen että aikataulu sopii.
- PorcelainDoll
harkittavissa oleva asia, riippuen tietenkin mistä roikkuu. Mutta pitää punnita tiettyjä asioita, että todennäköisesti vieraaseen äijäporukkaan en yksin lähtisi, joten esiliina olisi mukana.
"harkittavissa oleva asia, riippuen tietenkin mistä roikkuu. Mutta pitää punnita tiettyjä asioita, että todennäköisesti vieraaseen äijäporukkaan en yksin lähtisi, joten esiliina olisi mukana. "
No koska tämä tapahtuma järjestettäisiin ihan julkisella paikalla, niin silloin sinullakaan ei pitäisi olla mitään pelättävää. Tietenkin voit ottaa myös mukaan vaikka miehesi tai jonkun kaverisi, jos et halua tulla yksin kyseiseen tapaamiseen. Voisi olla ihan hyvä, jos ottaisit miehesi mukaan sinne, niin silloin palstalaiset voisivat kuulla myös hänenkin mielipiteitään armeijasta ja asevelvollisuudesta."harkittavissa oleva asia, riippuen tietenkin mistä roikkuu."
Jalkojenvälissä mulla, kissallasi hampaiden välistä.
"Mutta pitää punnita tiettyjä asioita, että todennäköisesti vieraaseen äijäporukkaan en yksin lähtisi, joten esiliina olisi mukana."
Jos et uskalla ilmaista omia mielipiteitäsi in person, älä tule. If you cannot face the truth, stay where you are.
Mutta vaikka minä, DF ja RP olemmekin pasifisteja, ollaan me nähty ja punnittu nainen ja osataan käyttäytyä soveliaasti kuten herrasmiehet. Callahan ja Paskis opettaa meitä, jos ollaan epäkohteliaita. Et sä naisena ihan UFO meille ole, vaikka töitä tarvitaan pirusti tehdä että naisseuraa saatais.- PorcelainDoll
Krusader kirjoitti:
"harkittavissa oleva asia, riippuen tietenkin mistä roikkuu."
Jalkojenvälissä mulla, kissallasi hampaiden välistä.
"Mutta pitää punnita tiettyjä asioita, että todennäköisesti vieraaseen äijäporukkaan en yksin lähtisi, joten esiliina olisi mukana."
Jos et uskalla ilmaista omia mielipiteitäsi in person, älä tule. If you cannot face the truth, stay where you are.
Mutta vaikka minä, DF ja RP olemmekin pasifisteja, ollaan me nähty ja punnittu nainen ja osataan käyttäytyä soveliaasti kuten herrasmiehet. Callahan ja Paskis opettaa meitä, jos ollaan epäkohteliaita. Et sä naisena ihan UFO meille ole, vaikka töitä tarvitaan pirusti tehdä että naisseuraa saatais."Jos et uskalla ilmaista omia mielipiteitäsi in person, älä tule. If you cannot face the truth, stay where you are."
Taisit hieman käsittää väärin. Ei ole kysymys mistään siitä ettenkö uskaltaisi ilmaista omia mielipiteitäni yksinkin vaan siitä että olen nainen ja sellainen nainen joka vähä miettii kenen seuraan itsensä lykää.
- paskanaali
Kah, nimimerkkini mainittiin toivottujen listalla. Saatanpa saapuakin paikalle, sikäli mikäli matkakustannukset eivät nouse liian korkeiksi ja työaikataulu antaa periksi.
Ehkäpä keskustelu kasvotusten saattaa pysyä jopa asiallisena ja vähemmän kiihkomielisenä."Kah, nimimerkkini mainittiin toivottujen listalla. Saatanpa saapuakin paikalle, sikäli mikäli matkakustannukset eivät nouse liian korkeiksi ja työaikataulu antaa periksi."
No tämän tapahtuman ideanahan olisi saada mahdollisimman paljon tämän palstan asiallisia ja erilaisia mielipiteitä omaavia kirjoittajia paikalle. Mielestäni sinä olet kuitenkin osannut kirjoittaa täällä suht asiallisesti, vaikka mielipiteemme eroavatkin hieman toisistaan.
"Ehkäpä keskustelu kasvotusten saattaa pysyä jopa asiallisena ja vähemmän kiihkomielisenä. "
Kyllä keskustelu pysyy varmasti ihan asiallisena, kun sieltä karsitaan heti saman tien pois kaikki lukkijurpon tyyliset epäasialliset tyypit.
- NIKKVI
tiivistyy. Puhumattakaan idioottien joukossa.
Itse voisin jakaa pieneen hintaan omia kirjojani palstatapaamisen yhteydessä kaikille osallistujille ja halukkaille. Tällainen antimilitaristipläjäys tekisi pelkästään hyvää palstan vakkareille, kun he saisivat hienon opuksen sujuvaa antimilitarismia, sekä paasaafat fanaatikot eli mut, sut ja RP:t tavata livenä.
lukkijurpon, VT:n ja nikk6:n tapaiset pikkulapset voisivat järjestää ihan oman tapaamisensa. Vaikka pussikaljat koffin puistossa, jonka jälkeen putkaan Pasilan poliisiasemalle.
Itselläni ei ole erityistä lukkarinrakkautta mitään tiettyä paikkaa kohtaan, vaikka tuo Mikkiksen ehdottama Olutkellari voisi sopia."Itse voisin jakaa pieneen hintaan omia kirjojani palstatapaamisen yhteydessä kaikille osallistujille ja halukkaille. Tällainen antimilitaristipläjäys tekisi pelkästään hyvää palstan vakkareille, kun he saisivat hienon opuksen sujuvaa antimilitarismia, sekä paasaafat fanaatikot eli mut, sut ja RP:t tavata livenä. "
Tämä voisi olla ihan hyvä idea, silloin saisit levitettyä hyvää antimilitaristista kirjallisuutta, kun kaikki palstalaiset eivät halua välttämättä maksaa täyttä hintaa tuosta kirjastasi, vaikka se tosin on jo muutenkin edullinen kirjan hienouteen nähden.
"lukkijurpon, VT:n ja nikk6:n tapaiset pikkulapset voisivat järjestää ihan oman tapaamisensa. Vaikka pussikaljat koffin puistossa, jonka jälkeen putkaan Pasilan poliisiasemalle."
Niin tästä tapahtumasta täytyy saada mahdollisimman hieno ja hyvätasoinen, joten sen vuoksi tämä tilaisuus onkin parempi pitää eräänlaisena sisäpiirin juttuna, johon vain tasokkaimmat ja asiallisimmat kirjoittajat ovat tervetulleita. Ensin pitäisi tietenkin saada kaikkien näiden kutsuttavien sähköpostiosoitteet, että heille voisi antaa yksityisesti infoa tästä live-kokoontumisesta.
"Itselläni ei ole erityistä lukkarinrakkautta mitään tiettyä paikkaa kohtaan, vaikka tuo Mikkiksen ehdottama Olutkellari voisi sopia. "
Itse ajattelin sitä, että Cafe lasipalatsi ja ravintola Zetor olisivat myös hyviä paikkoja tämän live-kokoontumisen järjestämiseen. Rautatieaseman lähellä on muuten myös monia baareja, joissa tämä kokoontuminen olisi hyvä järjestää. Tosin mietin kyllä myös sitä asiaa, että olisikohan tuo tapaaminen sittenkin parempi järjestää jossain kahvilassa, kun näissä baaritapaamisissa on aina olemassa se riski, että jotkut tai jopa monet innostuvat ottamaan liikaa alkoholia ja silloin tätä keskustelua ei saada pidettyä enää niin tasokkaana.DarkFear kirjoitti:
"Itse voisin jakaa pieneen hintaan omia kirjojani palstatapaamisen yhteydessä kaikille osallistujille ja halukkaille. Tällainen antimilitaristipläjäys tekisi pelkästään hyvää palstan vakkareille, kun he saisivat hienon opuksen sujuvaa antimilitarismia, sekä paasaafat fanaatikot eli mut, sut ja RP:t tavata livenä. "
Tämä voisi olla ihan hyvä idea, silloin saisit levitettyä hyvää antimilitaristista kirjallisuutta, kun kaikki palstalaiset eivät halua välttämättä maksaa täyttä hintaa tuosta kirjastasi, vaikka se tosin on jo muutenkin edullinen kirjan hienouteen nähden.
"lukkijurpon, VT:n ja nikk6:n tapaiset pikkulapset voisivat järjestää ihan oman tapaamisensa. Vaikka pussikaljat koffin puistossa, jonka jälkeen putkaan Pasilan poliisiasemalle."
Niin tästä tapahtumasta täytyy saada mahdollisimman hieno ja hyvätasoinen, joten sen vuoksi tämä tilaisuus onkin parempi pitää eräänlaisena sisäpiirin juttuna, johon vain tasokkaimmat ja asiallisimmat kirjoittajat ovat tervetulleita. Ensin pitäisi tietenkin saada kaikkien näiden kutsuttavien sähköpostiosoitteet, että heille voisi antaa yksityisesti infoa tästä live-kokoontumisesta.
"Itselläni ei ole erityistä lukkarinrakkautta mitään tiettyä paikkaa kohtaan, vaikka tuo Mikkiksen ehdottama Olutkellari voisi sopia. "
Itse ajattelin sitä, että Cafe lasipalatsi ja ravintola Zetor olisivat myös hyviä paikkoja tämän live-kokoontumisen järjestämiseen. Rautatieaseman lähellä on muuten myös monia baareja, joissa tämä kokoontuminen olisi hyvä järjestää. Tosin mietin kyllä myös sitä asiaa, että olisikohan tuo tapaaminen sittenkin parempi järjestää jossain kahvilassa, kun näissä baaritapaamisissa on aina olemassa se riski, että jotkut tai jopa monet innostuvat ottamaan liikaa alkoholia ja silloin tätä keskustelua ei saada pidettyä enää niin tasokkaana."Tämä voisi olla ihan hyvä idea, silloin saisit levitettyä hyvää antimilitaristista kirjallisuutta, kun kaikki palstalaiset eivät halua välttämättä maksaa täyttä hintaa tuosta kirjastasi, vaikka se tosin on jo muutenkin edullinen kirjan hienouteen nähden."
Tämä Suomen kansa tarvitsee tällaisen kirjan. Se herättää varmasti kysymyksiä, kuten: Mitä Jumalan tulisi ajatella maasta, jonka työn jäljiltä hänellä on kädet veren tahrimat? Ehkä rajupäisen imagoni varjoon saattaa jäädä hieno kirjallinen ansioni, mutta eikö se ole suuren taiteilijan merkki?
"Itse ajattelin sitä, että Cafe lasipalatsi ja ravintola Zetor olisivat myös hyviä paikkoja tämän live-kokoontumisen järjestämiseen. Rautatieaseman lähellä on muuten myös monia baareja, joissa tämä kokoontuminen olisi hyvä järjestää. Tosin mietin kyllä myös sitä asiaa, että olisikohan tuo tapaaminen sittenkin parempi järjestää jossain kahvilassa, kun näissä baaritapaamisissa on aina olemassa se riski, että jotkut tai jopa monet innostuvat ottamaan liikaa alkoholia ja silloin tätä keskustelua ei saada pidettyä enää niin tasokkaana."
Niin ehkä kahvila on parempi, sillä kännissä elämän realiteetit hämärtyvät. Voisit samalla reissulla viedä RP:n kotiisi saunaan ja lepäämään pariksi päiväksi, hyvää tekisi varmaan RP:n sielulle. Ellet sitten jotenkin saa PD:tä ujutettua taksiin pikkutunteina...Krusader kirjoitti:
"Tämä voisi olla ihan hyvä idea, silloin saisit levitettyä hyvää antimilitaristista kirjallisuutta, kun kaikki palstalaiset eivät halua välttämättä maksaa täyttä hintaa tuosta kirjastasi, vaikka se tosin on jo muutenkin edullinen kirjan hienouteen nähden."
Tämä Suomen kansa tarvitsee tällaisen kirjan. Se herättää varmasti kysymyksiä, kuten: Mitä Jumalan tulisi ajatella maasta, jonka työn jäljiltä hänellä on kädet veren tahrimat? Ehkä rajupäisen imagoni varjoon saattaa jäädä hieno kirjallinen ansioni, mutta eikö se ole suuren taiteilijan merkki?
"Itse ajattelin sitä, että Cafe lasipalatsi ja ravintola Zetor olisivat myös hyviä paikkoja tämän live-kokoontumisen järjestämiseen. Rautatieaseman lähellä on muuten myös monia baareja, joissa tämä kokoontuminen olisi hyvä järjestää. Tosin mietin kyllä myös sitä asiaa, että olisikohan tuo tapaaminen sittenkin parempi järjestää jossain kahvilassa, kun näissä baaritapaamisissa on aina olemassa se riski, että jotkut tai jopa monet innostuvat ottamaan liikaa alkoholia ja silloin tätä keskustelua ei saada pidettyä enää niin tasokkaana."
Niin ehkä kahvila on parempi, sillä kännissä elämän realiteetit hämärtyvät. Voisit samalla reissulla viedä RP:n kotiisi saunaan ja lepäämään pariksi päiväksi, hyvää tekisi varmaan RP:n sielulle. Ellet sitten jotenkin saa PD:tä ujutettua taksiin pikkutunteina..."Tämä Suomen kansa tarvitsee tällaisen kirjan. Se herättää varmasti kysymyksiä, kuten: Mitä Jumalan tulisi ajatella maasta, jonka työn jäljiltä hänellä on kädet veren tahrimat? Ehkä rajupäisen imagoni varjoon saattaa jäädä hieno kirjallinen ansioni, mutta eikö se ole suuren taiteilijan merkki? "
Niin tässä maassa kun sitä ei olla koskaan edes haluttu julkaista mitään armeijavastaista ja pasifistista kirjallisuutta, koska suomalaisten mielestä sellaiset kirjat olisivat vaan haitaksi suomalaiselle nuorisolle ja loukkaisivat tietenkin suomen armeijaa ja sotaveteraanisukupolvea ja näitä heidän iänikuisen vanhoja armeijaperinteitään. Yleensä melkein maailmanhistoriassa kaikkein suurimmat ja tunnetuimmat taiteilijat, kuten monet kirjailijat ja muusikot ovat olleet aina oman maansa hallituksen silmätikkuina, koska heidän suorasanaisista mielipiteistä ei olla yleensä pidetty.
"Niin ehkä kahvila on parempi, sillä kännissä elämän realiteetit hämärtyvät. Voisit samalla reissulla viedä RP:n kotiisi saunaan ja lepäämään pariksi päiväksi, hyvää tekisi varmaan RP:n sielulle. Ellet sitten jotenkin saa PD:tä ujutettua taksiin pikkutunteina... "
Aikataulujen takia ajattelin sitä, että tämä live-kokoontuminen olisi kaikkein paras järjestää ehkä iltapäivällä tai alkuillasta, kun silloin kauempaa tulevienkaan ei tarvisi lähteä Helsinkiin jo heti aikaisin aamulla. Lisäksi kaikille sopivien aikataulujen järkkääminen voi olla aika mahdotonta, joten sen vuoksi ajattelin sitä, että kokoontuminen voitaisiin aloittaa jopa niin, että väkeä tulisi koko ajan lisää paikalle, jos kaikki eivät ehdi heti tapahtuman alkuun. Mulla ei valitettavasti ole asunnossani saunaa, eikä saunavuoroa, mutta kyllähän RauhanPuolesta voi vaikka tulla käymään mun luona kylässä jos hän niin haluaa.DarkFear kirjoitti:
"Tämä Suomen kansa tarvitsee tällaisen kirjan. Se herättää varmasti kysymyksiä, kuten: Mitä Jumalan tulisi ajatella maasta, jonka työn jäljiltä hänellä on kädet veren tahrimat? Ehkä rajupäisen imagoni varjoon saattaa jäädä hieno kirjallinen ansioni, mutta eikö se ole suuren taiteilijan merkki? "
Niin tässä maassa kun sitä ei olla koskaan edes haluttu julkaista mitään armeijavastaista ja pasifistista kirjallisuutta, koska suomalaisten mielestä sellaiset kirjat olisivat vaan haitaksi suomalaiselle nuorisolle ja loukkaisivat tietenkin suomen armeijaa ja sotaveteraanisukupolvea ja näitä heidän iänikuisen vanhoja armeijaperinteitään. Yleensä melkein maailmanhistoriassa kaikkein suurimmat ja tunnetuimmat taiteilijat, kuten monet kirjailijat ja muusikot ovat olleet aina oman maansa hallituksen silmätikkuina, koska heidän suorasanaisista mielipiteistä ei olla yleensä pidetty.
"Niin ehkä kahvila on parempi, sillä kännissä elämän realiteetit hämärtyvät. Voisit samalla reissulla viedä RP:n kotiisi saunaan ja lepäämään pariksi päiväksi, hyvää tekisi varmaan RP:n sielulle. Ellet sitten jotenkin saa PD:tä ujutettua taksiin pikkutunteina... "
Aikataulujen takia ajattelin sitä, että tämä live-kokoontuminen olisi kaikkein paras järjestää ehkä iltapäivällä tai alkuillasta, kun silloin kauempaa tulevienkaan ei tarvisi lähteä Helsinkiin jo heti aikaisin aamulla. Lisäksi kaikille sopivien aikataulujen järkkääminen voi olla aika mahdotonta, joten sen vuoksi ajattelin sitä, että kokoontuminen voitaisiin aloittaa jopa niin, että väkeä tulisi koko ajan lisää paikalle, jos kaikki eivät ehdi heti tapahtuman alkuun. Mulla ei valitettavasti ole asunnossani saunaa, eikä saunavuoroa, mutta kyllähän RauhanPuolesta voi vaikka tulla käymään mun luona kylässä jos hän niin haluaa."Niin tässä maassa kun sitä ei olla koskaan edes haluttu julkaista mitään armeijavastaista ja pasifistista kirjallisuutta, koska suomalaisten mielestä sellaiset kirjat olisivat vaan haitaksi suomalaiselle nuorisolle ja loukkaisivat tietenkin suomen armeijaa ja sotaveteraanisukupolvea ja näitä heidän iänikuisen vanhoja armeijaperinteitään. Yleensä melkein maailmanhistoriassa kaikkein suurimmat ja tunnetuimmat taiteilijat, kuten monet kirjailijat ja muusikot ovat olleet aina oman maansa hallituksen silmätikkuina, koska heidän suorasanaisista mielipiteistä ei olla yleensä pidetty."
Tietenkin nuo valkobandiittiröhnät ja muut sotakoneiden tuotteet haluavat myös kaikki jälkeläisensä hulluuskierteeseensä mukaan palvomaan ja ihailemaan Aatua, sotia, kärsimystä, kipua, kuolemaa ja tappamista, kuten tekivät sotaveteraanit luopuessaan ihmisyydestään alkaessaan hirviöiksi. Minä haluan vaan auttaa ihmisiä ja siksi korjaan aina ne valheet totuudeksi jos joku militaristi laukoo natsipropagandapaskaansa. Sanon totuuden näille natsi-, mannerheim ja valkosuojeluskuntalaisten propagandapaskan räkyttäjille.
"Aikataulujen takia ajattelin sitä, että tämä live-kokoontuminen olisi kaikkein paras järjestää ehkä iltapäivällä tai alkuillasta, kun silloin kauempaa tulevienkaan ei tarvisi lähteä Helsinkiin jo heti aikaisin aamulla. Lisäksi kaikille sopivien aikataulujen järkkääminen voi olla aika mahdotonta, joten sen vuoksi ajattelin sitä, että kokoontuminen voitaisiin aloittaa jopa niin, että väkeä tulisi koko ajan lisää paikalle, jos kaikki eivät ehdi heti tapahtuman alkuun. Mulla ei valitettavasti ole asunnossani saunaa, eikä saunavuoroa, mutta kyllähän RauhanPuolesta voi vaikka tulla käymään mun luona kylässä jos hän niin haluaa."
Kyllähän se käy vaikka niinkin, että jos kaikilla on vapaapäivä samana päivänä, vaikka sunnuntaina, niin voisimme porukan saada kokoon, vaikka ei kaikki sinne välttämättä könyäisikään. Niin minustakin RauhanPuolestalle tekisi pelkästään hyvää oleilla vähän pidempään täällä Helsingissä sun ja mun seurassa ja suvaitsevassa, rakastavassa, välittävässä ja onnellisessa kansainvälisessä ilmapiirissä.
- Jorma.Kovanen
Paikalla ollaan jos kutsu käy eikä ole työ-tai muita esteitä. Lienee mahdoton löytää ajankohtaa joka käy ihan kaikille.
Mitä turvallisuuteen tulee, niin eikös me olla aikuisia kaikki, ainakin teoriassa...?"Paikalla ollaan jos kutsu käy eikä ole työ-tai muita esteitä. Lienee mahdoton löytää ajankohtaa joka käy ihan kaikille."
Kyllä kai jokaiselta luulisi löytyvän edes 15 minuuttia tapaamaan jokaisen palstalaisen. Suurimmalle osalle kyllä tämä järjestely sopii.
"Mitä turvallisuuteen tulee, niin eikös me olla aikuisia kaikki, ainakin teoriassa...?"
Kyllä me ollaan, mutta äijä on ori joten pidäpä ittesi kurissa ettet ahdistele joukkomme naarasta, tiedät kyllä ketä. Vaikka ei niin miellyttävä näky olisi, niin kyllä ne on himot hiirelläkin.Krusader kirjoitti:
"Paikalla ollaan jos kutsu käy eikä ole työ-tai muita esteitä. Lienee mahdoton löytää ajankohtaa joka käy ihan kaikille."
Kyllä kai jokaiselta luulisi löytyvän edes 15 minuuttia tapaamaan jokaisen palstalaisen. Suurimmalle osalle kyllä tämä järjestely sopii.
"Mitä turvallisuuteen tulee, niin eikös me olla aikuisia kaikki, ainakin teoriassa...?"
Kyllä me ollaan, mutta äijä on ori joten pidäpä ittesi kurissa ettet ahdistele joukkomme naarasta, tiedät kyllä ketä. Vaikka ei niin miellyttävä näky olisi, niin kyllä ne on himot hiirelläkin."Kyllä kai jokaiselta luulisi löytyvän edes 15 minuuttia tapaamaan jokaisen palstalaisen. Suurimmalle osalle kyllä tämä järjestely sopii."
Itse kyllä ajattelin tästä live-kokoontumisesta sellaista, että sinne varattaisiin aikaa jopa ihan muutaman tunnin ajan, niin että kaikilla olisi varmasti hyvin aikaa jutella kaikkien kanssa. Mielestäni jokaisen kannattaisi varata tohon tilaisuuteen aikaa vähintään joku pari-kolme tuntia. Tämä live-kokoontuminen olisi paras järjestää just silloin, kun kaikilla olisi vapaapäivä töistä tai koulusta, niin silloin jokainen ehtisi tutustua paremmin toisiinsa ja päästä niin sanotusti sisälle tähän tapahtumaan.- Jorma.Kovanen
Krusader kirjoitti:
"Paikalla ollaan jos kutsu käy eikä ole työ-tai muita esteitä. Lienee mahdoton löytää ajankohtaa joka käy ihan kaikille."
Kyllä me ollaan, mutta äijä on ori joten pidäpä ittesi kurissa ettet ahdistele joukkomme naarasta, tiedät kyllä ketä. Vaikka ei niin miellyttävä näky olisi, niin kyllä ne on himot hiirelläkin.Ensinnäkään en aja vartin takia Helsinkiin, vaan meinasin myöskin yöpyä.
Toisekseen mulla ei ole tapana ahdistella naisia, seuralaisia on riittänyt tähän asti ihan vapaaehtoisesti...
Paitsi jos oikeesti alkaa pahasti homottamaan niin saatan ruveta ahdistelemaan sinua, mites sitten suu pannaan...?
- Sivarimajuri
En ole kiinnostunut kokoontumisesta, koska palstalaiset eivät ole minulle mitenkään erityisen läheisiä. Olen kiinnostunut tästä asiasta, mutta en sitä ajavista ihmisistä sen ihmeemmin. Tuolla tapaamisella ei ole mitään asiaa eteenpäin vievää vaikutusta, joten en viitsi Helsinkiin asti sen takia lähteä.
Sen sijaan mielenosoituksesta sopivana ajankohtana ja sopivan suurella porukalla saattaisin olla kiinnostunut. Tämä asia on minulle tärkeä, mutta moni muu asia on vielä tärkeämpi. Eli aikaa tuollaiseen reissuun voi olla hankalahko järjestää. - ehdotus!!
Ensinnäkään tuosta kokoontumisesta ei tule mitään, koska porukka on niin saamatonta/sairasta, että konkreettinen tekeminen paskanjauhamisen asemesta on mahdottomuus.
Ja vaikka tulisikin, homma lähtisi täysin lapasesta. Ensinnäkin reaalielämä on toista kuin nettielämä ja 70 prosenttia ei pysty handlaamaan jälkimmäistä. Toisekseen tämän tasoiset "keskustelijat" eivät saisi aikaan mitään debattia, kuten Suomi24-palstalla ei yleensäkään saada. Palstahan on vitsi paremmilla foorumeilla.
Lisäksi joukkoon tulisi varmasti pari kiihkoilijaa, jotka pilaisivat homman lopullisesti. Tapaamisen saldo olisi nolla miinus matkalipun hinnat plus paha mieli (porukan tuntien psykoosi).
Unohtakaa koko homma ja käyttäkää aikanne hyödyllisemmin. Sitä paitsi pasifismiin sun muihin juttuihin liittyviä, parempia palstoja on pilvin pimein; mitäs siis täällä enää teette? Mars, sinne! Yks, kaks, yks, kaks..."Ensinnäkään tuosta kokoontumisesta ei tule mitään, koska porukka on niin saamatonta/sairasta, että konkreettinen tekeminen paskanjauhamisen asemesta on mahdottomuus."
Ensinnäkään tähän tapaamiseen ei kutsuttaisi näitä kiihkoilijoita ja epäasiallisia kirjoittajia, jotka eivät osaa keskustella tällä palstalla asiallisesti. Kuten sanoin jo siitä, että tämä live-kokoontuminen olisi eräänlainen sisäpiirin tapahtuma, johon huolittaisiin mukaan vaan nämä harvat ja valitut. Eli tällä palstalla ei siis järjestettäisi mitään tiedotustilaisuutta tuon tapaamisen paikasta ja ajankohdasta, vaan näistä asioista kerrottaisiin näille kutsuttaville tyypeille ainoastaan sähköpostin välityksellä.
"Ja vaikka tulisikin, homma lähtisi täysin lapasesta. Ensinnäkin reaalielämä on toista kuin nettielämä ja 70 prosenttia ei pysty handlaamaan jälkimmäistä. Toisekseen tämän tasoiset "keskustelijat" eivät saisi aikaan mitään debattia, kuten Suomi24-palstalla ei yleensäkään saada. Palstahan on vitsi paremmilla foorumeilla. "
Ensinnäkin tämä live-kokoontuminen järjestettäisiin jossain ihan julkisella paikalla, kuten mm. kahvilassa tai baarissa, jossa on mukana myös ihan ulkopuolisia ihmisiä. Tämän avulla voidaan varmistaa se asia, että homma pysyy asiallisena ja tuolla kokoontumisessa ei tule ainakaan mitään pahimpia riitoja tai väkivaltaisuuksia.
"Lisäksi joukkoon tulisi varmasti pari kiihkoilijaa, jotka pilaisivat homman lopullisesti. Tapaamisen saldo olisi nolla miinus matkalipun hinnat plus paha mieli (porukan tuntien psykoosi). "
Kiihkoilijoita ei sinne tulisi, kun heitä ei sinne kutsuttaisi ja heille ei yksinkertaisesti annettaisi mitään tietoa koko tapahtumasta. Kuten olen jo monta kertaa sanonut sen, että tämän tapaamisen ajankohdasta ei siis ilmoiteta mitään julkisesti tällä palstalla, vaan siitä kerrotaan kutsuttaville henkilöille ainoastaan sähköpostin välityksellä. Ainakin itse luotan siihen, että nämä niin sanotut "kutsutut" henkilöt eivät olisi tuomassa mitään kiihkoilijoita mukanaan tänne tapaamiseen.
- NIKKVI
*tähän perseen kuva*
- hana
henkilöt ovat yksi ja sama henkilö.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671