VONTERGHEM!!!

Pyydä anteeksi

Sotiemme veteraaneilta, kun sanoit tuolla alhaalla ettei aivoja kannata tuhlata rintamalla.

Sanontasi oli tosi ala-arvoinen ja loukkaava!

14

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

      Mitä muuta odotit? Tällä tasollahan persuisänmaallisuus on.

      • lähettäneet aivoja

    • viisi lastaan
      • Muslimimiehille miten voi käydä kun vääräuskoisesta yrittää tehdä synnytyskone, ja pitää vielä
        2000 luvulla länsimaista naista nyrkin ja hellan väliin.
        Vähemmästäkin ihmiset sekoavat.


      • kaiken kaikkiaan
        wonterghem kirjoitti:

        Muslimimiehille miten voi käydä kun vääräuskoisesta yrittää tehdä synnytyskone, ja pitää vielä
        2000 luvulla länsimaista naista nyrkin ja hellan väliin.
        Vähemmästäkin ihmiset sekoavat.

        Belgiasta kuuluu usein karseita uutisia pedofiili-rintamalta jne? Mikä Belgialaisia oikein vaivaa? Onko kaikki sielläkin "mamujen syytä"?


      • kaiken kaikkiaan kirjoitti:

        Belgiasta kuuluu usein karseita uutisia pedofiili-rintamalta jne? Mikä Belgialaisia oikein vaivaa? Onko kaikki sielläkin "mamujen syytä"?

        Kauheat jutut ovat useimmiten sieltä ranskankielisestä Belgiasta, no ei siellä Belgiassa suomestakaan
        päästetään kun kamalia uutisia.
        Eihän se ole uutinen jos kaikki on hyvin.


      • Järkiporvari
        wonterghem kirjoitti:

        Kauheat jutut ovat useimmiten sieltä ranskankielisestä Belgiasta, no ei siellä Belgiassa suomestakaan
        päästetään kun kamalia uutisia.
        Eihän se ole uutinen jos kaikki on hyvin.

        Oozevize voozevize valla kristalla, hei,
        oozevize voozevize valla kristalla.

        Ek is die baas van die plaas.


      • pidin sinua fiksuna

        miehenä, mutten pidä enää. Mitä noilla linkeillä on tekemistä esim. minun isäni kanssa, joka taisteli sodassa viisi vuotta ja haavoittui kolmasti. Sinä vielä kehtasit tuolla alempana sanoa ettei aivoja kannata tuhota rintamalla. Luuletko tosiaan isälläni ja muila rintamalle komennetuilla olleen valinnanvaraa. Eivät he voineet vedota mahdolliseen aivojensa tuhoutumiseen, jolla perusteella puolustat Halla-Ahon lintsaamista armeijasta.

        Koska sinussa ei ole miestä pyytämään anteeksi sotaveteraaneilta, niin tee sitten heille palvelus ja painu sinne, mistä olet Suomeen tullutkin.
        Saatanan veteraanien häpäisijä!


      • pidin sinua fiksuna kirjoitti:

        miehenä, mutten pidä enää. Mitä noilla linkeillä on tekemistä esim. minun isäni kanssa, joka taisteli sodassa viisi vuotta ja haavoittui kolmasti. Sinä vielä kehtasit tuolla alempana sanoa ettei aivoja kannata tuhota rintamalla. Luuletko tosiaan isälläni ja muila rintamalle komennetuilla olleen valinnanvaraa. Eivät he voineet vedota mahdolliseen aivojensa tuhoutumiseen, jolla perusteella puolustat Halla-Ahon lintsaamista armeijasta.

        Koska sinussa ei ole miestä pyytämään anteeksi sotaveteraaneilta, niin tee sitten heille palvelus ja painu sinne, mistä olet Suomeen tullutkin.
        Saatanan veteraanien häpäisijä!

        voin pyytää anteeksi sinun isältäsi, jos olen loukannut hänet.


        Mutta sinut tuolla sinun päättelykyvylläsi lähettäisin miinantallaajaksi


      • Järkiporvari
        pidin sinua fiksuna kirjoitti:

        miehenä, mutten pidä enää. Mitä noilla linkeillä on tekemistä esim. minun isäni kanssa, joka taisteli sodassa viisi vuotta ja haavoittui kolmasti. Sinä vielä kehtasit tuolla alempana sanoa ettei aivoja kannata tuhota rintamalla. Luuletko tosiaan isälläni ja muila rintamalle komennetuilla olleen valinnanvaraa. Eivät he voineet vedota mahdolliseen aivojensa tuhoutumiseen, jolla perusteella puolustat Halla-Ahon lintsaamista armeijasta.

        Koska sinussa ei ole miestä pyytämään anteeksi sotaveteraaneilta, niin tee sitten heille palvelus ja painu sinne, mistä olet Suomeen tullutkin.
        Saatanan veteraanien häpäisijä!

        Odotitko tuon moku-mamun pystyvän sopeutumaan suomalaisiin arvoihin? Eihän tuo moku-mamu osaa edes kunnolla suomea. ;)


      • pedofiliamaahasi
        wonterghem kirjoitti:

        voin pyytää anteeksi sinun isältäsi, jos olen loukannut hänet.


        Mutta sinut tuolla sinun päättelykyvylläsi lähettäisin miinantallaajaksi

        takaisin.


      • pedofiliamaahasi kirjoitti:

        takaisin.

        nyt sitten rasisti?


    • tuollainen

      flaami karkuri voi muutoin ajatellakkaan. Siksi liittyi persuihin, kun persut eivät ota mistään vastuuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe