Loppuuko valuminen, alkaako nousu Pelsuilla?
Viimeistään Joulutauolta palaa kehiin uusi Pelsu-lauma jos vaan tekevät niin kuin neuvoin "tiimiä"!
Nousu 6-8 joukkoon todennäköistä ja aika yksinkertaisin keinoin!
Mut pyydän, en ota kunniaa itselleni "tiimi" sen työn tekee. Mä vaan konsultoin. Mut kävi jotenkin sääliksi Pelsujen valuminen.
Nousee, nousee, nousee.................
Nousuunko?????????????
20
809
Vastaukset
- Melliskä
tänään tv-matsissa aloitetaan ne voittojen napsimiset. Toivotaan että oikeassa olet. Mä ainakin uskon että Pelikaanit nousee:=))
- PeliK
Kyllähän Pelicans on hallinnut selvästi Jokereitakin vastaan. Kyllä voittoja alkaa tulla ja Arallakin helpottaa kun ei potkuista pelkoo?
- Melliskä
Jeeh! pelicans alkaa nyt nousta. Upea Joululahja faneille!!!
- Tabbara
Ai meinaako Melli että yks tuurivoitto pelastaa mitään, hah. Tänään Tappara hakee 2-4 voiton.
- Että sellasta.
Tabbara kirjoitti:
Ai meinaako Melli että yks tuurivoitto pelastaa mitään, hah. Tänään Tappara hakee 2-4 voiton.
Kuis kävi?
- Tabbara
Että sellasta. kirjoitti:
Kuis kävi?
Tapapra oli parempi, Pelicans onnekkaampi. Aravirtakin tunnusti sen.
- Pohjan ÄIJÄ
No mites se on taas käymässä niin kun ennustin/lupasin!!!
Mutta en ota kunniaa itselleni, valmennusjohto se on tehnyt sopivat muutokset:)) - Paukkeli
Pakkohan pelicansien on nousta hänniltä kun se kerran mestaruuden voittaa. Keväällä on poika meidän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Andykin
On jotain ryhtiä nykyisin jengissä. On se sitten "tiimin" tai jonkun muun ansiota mutta kyllä kelpaa pisteet ja nousu pleijareihin.
- iki-Reipas
Ja se on varma että tänään tulee 3 bojoo lisää.
Alkaa liigapaikka varmistua ens kaudeksikin ja mitalikiilto silmissä kirkastuu. - Vasen mokke
Niin, tuleehan niitä Jouluja jatkossakin, jos se nousu jatkuukin ens Joulun jälkeen??????????
- Melliskä
Hyvin menee kotipelit mutta sais vieraissakin pisteitä tulla. Upeeta oli tänään areenalla!
- Pohjan jätti
Pelicans on jättänyt pohjakerroksen ja nousee mitälipeleihin. Se on varma. Kenen ansioo se sitten onkaan, tiimin vai "tiimin", kiitooooooossss!
- Leeroeero
Toivottavasti jatkat Toivolan tiimissäkin neuvonantajan ens kaudella. Nyt menee hyvin Kaaneilla.
- Melliskä
Toivotaan että nousutahti jatkuu vielä "oikeissa" playoff-matseissa. Ei ois Joulun aikoihin uskonnut että näinkin ylhäällä ollaan. Kenen ansiota se nousu sitt onkaan?
- Melliskä
Iso kiitos sulle ja "tiimille! Mitalitaisto jatkuuuuuuuuuuuuu!!!!!
- duomari
alkukausi oli tosi törkeen surkee, nyt on finaalinmaku jo kielen päällä. Blues on pahin, sitt helpottaa.
- Köngi!
Mee sä pohjan äijä ravistelee vähän Araa ja kumppaneita että porukka heräis. Joku siitä touhusta puuttuu, Blues on täysin lyötävissä. Mikä mättää???
- Pohjan ÄIJÄ
Rupusakin nostin Joulun jälkeen pudotuspeleihin, enempään en pystynyt.
Ai niin, sorry, "tiimi" sen teki, mä vaan "kannustin"! - Ara-Summa
Pohjan ÄIJÄ kirjoitti:
Rupusakin nostin Joulun jälkeen pudotuspeleihin, enempään en pystynyt.
Ai niin, sorry, "tiimi" sen teki, mä vaan "kannustin"!Vuosi sitten Pohjan ÄIJÄ sai nostetta aikaan, vosiko pyytää samaa tälle kaudelle?
Nykyinen tiimi ei ainakaan siihen pysty, siis ÄIJÄ kehiin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32011489- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131348Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85954