Nousuunko?????????????

Pohjan ÄIJÄ

Loppuuko valuminen, alkaako nousu Pelsuilla?
Viimeistään Joulutauolta palaa kehiin uusi Pelsu-lauma jos vaan tekevät niin kuin neuvoin "tiimiä"!
Nousu 6-8 joukkoon todennäköistä ja aika yksinkertaisin keinoin!
Mut pyydän, en ota kunniaa itselleni "tiimi" sen työn tekee. Mä vaan konsultoin. Mut kävi jotenkin sääliksi Pelsujen valuminen.
Nousee, nousee, nousee.................

20

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melliskä

tänään tv-matsissa aloitetaan ne voittojen napsimiset. Toivotaan että oikeassa olet. Mä ainakin uskon että Pelikaanit nousee:=))

• PeliK

Kyllähän Pelicans on hallinnut selvästi Jokereitakin vastaan. Kyllä voittoja alkaa tulla ja Arallakin helpottaa kun ei potkuista pelkoo?

• Melliskä

Jeeh! pelicans alkaa nyt nousta. Upea Joululahja faneille!!!

• Tabbara

Ai meinaako Melli että yks tuurivoitto pelastaa mitään, hah. Tänään Tappara hakee 2-4 voiton.

• Että sellasta.
        Tabbara kirjoitti:

Ai meinaako Melli että yks tuurivoitto pelastaa mitään, hah. Tänään Tappara hakee 2-4 voiton.

Kuis kävi?

• Tabbara
        Että sellasta. kirjoitti:

Kuis kävi?

Tapapra oli parempi, Pelicans onnekkaampi. Aravirtakin tunnusti sen.

• Pohjan ÄIJÄ

No mites se on taas käymässä niin kun ennustin/lupasin!!!
      Mutta en ota kunniaa itselleni, valmennusjohto se on tehnyt sopivat muutokset:))

• Paukkeli

Pakkohan pelicansien on nousta hänniltä kun se kerran mestaruuden voittaa. Keväällä on poika meidän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Andykin

On jotain ryhtiä nykyisin jengissä. On se sitten "tiimin" tai jonkun muun ansiota mutta kyllä kelpaa pisteet ja nousu pleijareihin.

• iki-Reipas

Ja se on varma että tänään tulee 3 bojoo lisää.
      Alkaa liigapaikka varmistua ens kaudeksikin ja mitalikiilto silmissä kirkastuu.

• Vasen mokke

Niin, tuleehan niitä Jouluja jatkossakin, jos se nousu jatkuukin ens Joulun jälkeen??????????

• Melliskä

Hyvin menee kotipelit mutta sais vieraissakin pisteitä tulla. Upeeta oli tänään areenalla!

• Pohjan jätti

Pelicans on jättänyt pohjakerroksen ja nousee mitälipeleihin. Se on varma. Kenen ansioo se sitten onkaan, tiimin vai "tiimin", kiitooooooossss!

• Leeroeero

Toivottavasti jatkat Toivolan tiimissäkin neuvonantajan ens kaudella. Nyt menee hyvin Kaaneilla.

• Melliskä

Toivotaan että nousutahti jatkuu vielä "oikeissa" playoff-matseissa. Ei ois Joulun aikoihin uskonnut että näinkin ylhäällä ollaan. Kenen ansiota se nousu sitt onkaan?

• Melliskä

Iso kiitos sulle ja "tiimille! Mitalitaisto jatkuuuuuuuuuuuuu!!!!!

• duomari

alkukausi oli tosi törkeen surkee, nyt on finaalinmaku jo kielen päällä. Blues on pahin, sitt helpottaa.

• Köngi!

Mee sä pohjan äijä ravistelee vähän Araa ja kumppaneita että porukka heräis. Joku siitä touhusta puuttuu, Blues on täysin lyötävissä. Mikä mättää???

• Pohjan ÄIJÄ

Rupusakin nostin Joulun jälkeen pudotuspeleihin, enempään en pystynyt.
        Ai niin, sorry, "tiimi" sen teki, mä vaan "kannustin"!

• Ara-Summa
        Pohjan ÄIJÄ kirjoitti:

Rupusakin nostin Joulun jälkeen pudotuspeleihin, enempään en pystynyt.
        Ai niin, sorry, "tiimi" sen teki, mä vaan "kannustin"!

Vuosi sitten Pohjan ÄIJÄ sai nostetta aikaan, vosiko pyytää samaa tälle kaudelle?
        Nykyinen tiimi ei ainakaan siihen pysty, siis ÄIJÄ kehiin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      320
      11489
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4883
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2578
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      162
      1914
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      129
      1891
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1348
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1228
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1146
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      40
      1050
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      954
    Aihe