Pete on tosi kivannäköinen ja iloinen nuori mies. Onko Peten äiti tai isä jostain muualta kuin Suomesta? Pete erottuu kauniilla tummilla piirteillään edukseen, on kuin nuori Jimi Hendrix. Harmi kun tippui jatkosta, mieluummin olisin toivonut , että ohutääninen vinkuvalla äänellä laulava Anna olisi tipahtanut. Mutta tämmöstä tää on:(
Peten hiukset ja ihonväri?!
5
799
Vastaukset
- ...
isän isä ei ole suomalainen.. Peten isovanhemmat tapasivat toisensa Suomen olympialaisissa joskus 50-luvulla..
- Missä lajissa?
Siis varmaan 1952, jolloin olympialaiset olivat Helsigissä. Luin jostain, että isoisä oli olympiaurheilija (minkähän lajin ja maan?). Toinen oli taas tietävinään, että oli merimies (?). Sinänsä harvinaista, että tällainen suhde syttyi - oli äärimmäisen harvinaista 50-luvulla.
- läheltä melkein
Missä lajissa? kirjoitti:
Siis varmaan 1952, jolloin olympialaiset olivat Helsigissä. Luin jostain, että isoisä oli olympiaurheilija (minkähän lajin ja maan?). Toinen oli taas tietävinään, että oli merimies (?). Sinänsä harvinaista, että tällainen suhde syttyi - oli äärimmäisen harvinaista 50-luvulla.
että pikajuoksja tai jotain sinnepäin. Isänsäkin muistaakseni hyvä juoksija oli.
Veli ja sisko myös musiikki-ihmisiä.
- ISO isä
Voi hyvät hyssykät teidän juttujanne!! Tiedättekö itse kuka oli teidän isoisänisoisänisoisän isoisä? Mitä tekemistä Peten esivanhemmilla on Idols-laulukisan kanssa? Eiköhän nyt ollut Pete itse kisaamassa, ei Peten isä eikä varsinkaan isoisä tai joku esi-isä.
On lapsellista porukaa ja "suuret" murheet. Pah! - etninen tausta!
Pete on siis tertseroni virallisesti, ainakin wikipedian mukaan. Voi olla että olen vähäisten tietojeni perusteella päätellyt väärin mutta jokainen voi tarkastaa tämän vaikkapa sivulta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Mulatti
Mulatin ja valkoihoisen jälkeläinen on tertseroni, ja tertseronin sekä europidin jälkeläinen kvarteroni. Näiden ryhmien ihonväri sen sijaan vaihtelee suuresti. Tämän aiheutuu siitä, että ihonväriin vaikuttavia geenejä on ainakin neljä. Tämä ei siis ole rasistinen viesti vaan noin lukee wikipediassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838