Ratsastaminen ja tissien puristelu

m20

Naiset...

Kertokaapa pidättekö siitä, että ratsastaessanne miehen päällä hän puristelee sulojanne? Häiritseekö vai kiihottaako se?

16

19982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naaras...leijona

      Minusta tissien puristelu, tai mielumminkin hyväily kuuluu tässä ihan asiaan. Isot tissit omaavana on vielä mukavampi kun niitä nuollaan samalla

      • uros karhu

        niitä pienempiäkin nuolemaan, mukavempaakin... on kiinteämmät.


      • naaras...leijo
        uros karhu kirjoitti:

        niitä pienempiäkin nuolemaan, mukavempaakin... on kiinteämmät.

        mukavaa, että on kivaa pienempienkin "kiinteämpien" tissien kanssa. minulla ei ole vain itsellä oikein niistä kokemusta ;)


      • muikkisxxx
        naaras...leijo kirjoitti:

        mukavaa, että on kivaa pienempienkin "kiinteämpien" tissien kanssa. minulla ei ole vain itsellä oikein niistä kokemusta ;)

        isot tissit ovat ihanat. niistä saa ylimääräistä energiaa. ovat vaan niin harvinaista herkkua.


      • jos vain

        kiinni saisin. kutikutikut eisaa...


      • naaras..leijo
        muikkisxxx kirjoitti:

        isot tissit ovat ihanat. niistä saa ylimääräistä energiaa. ovat vaan niin harvinaista herkkua.

        Ei kai niin harvinaista herkkua ;) Tässä saman katon alla asustelee yksi kakslahkeinen, joka ei tajua isojen rintojen päälle mitään... puutteessa ollaan :(


      • nousee mieleen
        naaras..leijo kirjoitti:

        Ei kai niin harvinaista herkkua ;) Tässä saman katon alla asustelee yksi kakslahkeinen, joka ei tajua isojen rintojen päälle mitään... puutteessa ollaan :(

        ajatus "miksi emme auttaisi toisiamme".Sama tilanne täällä käänteisenä. Siksi täällä katselen jakuuntelen kateellisena, miltähän se tuntuisi oikeasti..Sinun kommenttisi tuossa edellä nosti esiin vahvan nälän...


    • Panettaa taas

      tuntuu. Mulla on niin herkät rinnat, että saan orkun myös niiden kautta. Samalla vielä kun pääsee ratsastamaan miehen päälle tunne on mahtava, joskus pääsee itku onnesta. En tykkää niinkään rintojen puristelusta mutta nännien pyörittäminen sormien välissä tekee tosi makeeta, värähdykset kulkevat koko vartalon läpi.

      • vaimo 64

        Sama juttu, tuntuu hyvältä kun mies pyörittää nännejä ja samalla saa ratsastaa, vinkkinä voin kertoa, että kumarru vähän niin mies pystyy myös imemään tissejä, nautinto on taattu.


      • kun itkee onnesta

        ja kun tulee noin herkästi..hehe on monenlaisii... kateelliseks menen...


    • aina..

      tisseissä kiinni, oli asento mikä tahansa. Parasta naisessa on kunnon kokoiset tissit.

    • aikuisena

      naisena nykyään, alle 40 vuotiaana en pitänyt, koska minua hävetti isohkot rintani sekä miehen peukalonpään kokoiset nännit

      • Tisut

        Voi että. Kunpa näkis edes sellaiset, muusta puhumattakaan.


      • benguela
        Tisut kirjoitti:

        Voi että. Kunpa näkis edes sellaiset, muusta puhumattakaan.

        Kyllä mukavinta on olla muhkean kanssa. En tarkoita lihavaa, mutta hyvin kurvikasta. Missit voi heittää kaatopaikalle, kun ne on jo siinä vaiheessa luurankoja


    • aina meillä oikein tarjoaa ...

      suuhuni ja se vasta kullin kovettaa kin niistä maitoa tihkuu. vaatii ensin raskauden siis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe