Eli voinko jatkaa treenausta kyseisellä laitteella vaikka on mahdollista että olen raskaana?Hyvää treeniä takana muutama kuukausi,tässä kuussaa olen voinut tulla raskaaksi(eli ihan ekoista viikoista puhutaan) ja mietinkin että olisi mukava jatkaa hoitoa sovittu pari kuukautta vielä,mutta jos kiellettyä raskausaikana voin jättää tietysti kesken.En haluaisi vaarantaa mitään...
Neurotrac continence
raskausaikana
2
986
Vastaukset
- kukaan..
Osaa auttaa.Hoitava fysioterapeutti lomalla,enkä täten saa vastausta häneltäkään...
- Siiri30
Kysy joltain toiselta fysioterapeutilta sitten. Tai hanki vaginaelektrodin sijaan iholle laitettavat elektrodit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702487
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221