TÄNÄÄN ON IHMISOIKEUKSIEN PÄIVÄ

blondeistablondein72hki

Ja meinaa hermo loppua kesken himassa mutta onneksi kahden tytön kanssa puhuin,vanhin ei suostu puhumaan ja yhden kanssa vielä keskusteltava..

Eilen ei ihme kyllä ollut mulla ja ukolla riitaa.

Jatkuva jalan kipukin vituttaa.

Nyt tauon paikka sit alkaa keittiö hommat ja kotiin.

Onneksi saan aammulla alkaa vihdoin tuota haavaa suihkuttelemaan ja pääsen samalla pitkästä aikaa kunnolla suihkuun.

Ei tartte enää peseytyä ihme asennoissa.

36

1879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      esim pomo soitti torstaina ja kysyi että haluanko perjantain vapaaksi palkallisena ja tietty kieltäydyin työnarkomaanina ja eilen kun kotiuduin niin olivat himassa muut tehneet yllätyksenä suursiivouksen,tamppasivat matot,tekivät ruuan,pesivät lattiat...

      Ensi yön 14v likka kaverillaan,meillä 11v tytön kaveri 10v ylhäältä sekä siskon dysfaattinen poika 20 ja risat.

      Näin tänään kahvilla Malmin mäcissä kaverini sitten äiti ja kaverin kanssa bacuetessa josta pickwicciin tuopille ja sinne tuli vanhin sisko.
      Käytiin kaverin kanssa niillä,haettiin kummipoika tarhasta,tultiin meille ja kaveri lähti onneksi ajoissa kun mä lopetin juomisen se tuli känniin ja lähti..

      Vietiin eilen kännyt huoltoon tixiin.

      • blondeistablondein72hki

        Puistokulmaan pikkujouluihin,kävin suihkussa ja kohta Hyvinkäälle synttäreille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Puistokulmaan pikkujouluihin,kävin suihkussa ja kohta Hyvinkäälle synttäreille.

        kivaa.

        Haettiin mukaammee 89v mummi ja 2t oltiin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kivaa.

        Haettiin mukaammee 89v mummi ja 2t oltiin.

        ensi vuonna työ olemaan vaihtelevampaa eli uusi esimies kävi maananatina ja mulla eilen olin töissä 7-15,tänään vapaapäivä,joka toinen viikko 10-18 ja 7-15 tai 8-16,välillä 8-14,joka toinen viikonloppu töitä,palkka nousee ja ammattinike muuttuu,7 päivää useimmiten putkeen töitä ja sit 3 vapaata..

        Ukon jalkapohja laser leikattiin aamulla.Harmi kun se oli van alle 2t pois himasta niin en saanut olla rauhassa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ensi vuonna työ olemaan vaihtelevampaa eli uusi esimies kävi maananatina ja mulla eilen olin töissä 7-15,tänään vapaapäivä,joka toinen viikko 10-18 ja 7-15 tai 8-16,välillä 8-14,joka toinen viikonloppu töitä,palkka nousee ja ammattinike muuttuu,7 päivää useimmiten putkeen töitä ja sit 3 vapaata..

        Ukon jalkapohja laser leikattiin aamulla.Harmi kun se oli van alle 2t pois himasta niin en saanut olla rauhassa.

        sentään!!!

        Mun känny kuulemma korjauskelvoton siis vittu;<

        entinen heila laitteli meiliä ja kuulemma ikävöi hmm onhan hän ihana mutta mutta...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sentään!!!

        Mun känny kuulemma korjauskelvoton siis vittu;<

        entinen heila laitteli meiliä ja kuulemma ikävöi hmm onhan hän ihana mutta mutta...

        tänään meitä kaupassa kun ukko ei pysty jalkalaaserleikkauksensa takia vielä ajamaan.

        Kohta iltapala.

        Huomenna kummipojan 13v synttärikahville.

        Pitää opetella töissä myös tekemään tilauksia töissä ym ym jos emäntä poissa,ottamaan ruuat vastaan,arvioimaan että mikään ei lopu keksken...yms yms


    • blondeistablondein72hki

      tunteideni kanssa...

      Se iiiiiihana tyyppi jota pitkään tapailin,ei ollut laittanut meseäni pois vaan tänään otti yhteyttä ja haluaa nähdä......

      Ikävä sitä mutta ääh en tiedä....,se jätti mut ja syy oli ymmärrettävä ja oikea mutta nyyh....

      Käytiin kummipoikani 13v synttäreillä töiden jälkeen.

      Mulla huomenna töitä.Ihan kiva niin ainakin järkevää tekemistä,menee viikonloppu nopeasti ja saa siitä palkkaa.

      14v likka sai 30e lahjakortin Stokmannille kun tuli Tampereella tokaksi biliksessä.

      Naapuripariskuntakin kävi.

      • Tosiaankin

        Että omasta tyttärestä tulee samanlainen herkkuperse
        kuin sinusta. Sun maailmankuva on varmaan, että kiva kun kaikki on kaikkien kanssa,,,silleeeeeen.
        Muutenkin kivaaaa kun on kivaaaa ja mä oon kiva ja muutkin on sen sanonu ja mun perse kelpaa kaikille ja kaikki käy meillä kahvilla ja plää plää.
        Laita kyltti ikkunaan...HERKKUPERSEIDEN HOTELLI.


      • blondeistablondein72hki

        nopeasti tämä päivä.Huomennakin töitä.

        Ensi yöksi tulee meille yläkerrantyttö.

        Olin yllättynyt ja ylpeä nähdessäni likkojen torkat siis wau todella hyviä;>


      • blondeistablondein72hki
        Tosiaankin kirjoitti:

        Että omasta tyttärestä tulee samanlainen herkkuperse
        kuin sinusta. Sun maailmankuva on varmaan, että kiva kun kaikki on kaikkien kanssa,,,silleeeeeen.
        Muutenkin kivaaaa kun on kivaaaa ja mä oon kiva ja muutkin on sen sanonu ja mun perse kelpaa kaikille ja kaikki käy meillä kahvilla ja plää plää.
        Laita kyltti ikkunaan...HERKKUPERSEIDEN HOTELLI.

        ennen kuullutkaan aika hauska kommentti kiitti;O>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        nopeasti tämä päivä.Huomennakin töitä.

        Ensi yöksi tulee meille yläkerrantyttö.

        Olin yllättynyt ja ylpeä nähdessäni likkojen torkat siis wau todella hyviä;>

        viimeyön myös 14v likan kaveri sekä vanhimmantytön kaveri yötä.

        ukko haki mut töistä ja käytiin kaupoilla.

        nyt meillä 14v tytön kaksi kaveria.

        14v likka oli vaihtanut huoneeseensa järjestystä ja teki ruuan.

        nuorimmat tytöt vaihtoivat lakanat sänkyihinsä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        viimeyön myös 14v likan kaveri sekä vanhimmantytön kaveri yötä.

        ukko haki mut töistä ja käytiin kaupoilla.

        nyt meillä 14v tytön kaksi kaveria.

        14v likka oli vaihtanut huoneeseensa järjestystä ja teki ruuan.

        nuorimmat tytöt vaihtoivat lakanat sänkyihinsä.

        kertaakaan meni mulla,ukolla ja nuorimmalla tytöllä.

        tehtiin vikat lahja ja ruoka ostokset,käytiin ukon kahdella siskolla kahvilla sekä järvenpäässä,vierailtiin äitilläni ja ukon entisen kaverin vanhempien luona,haudoille kukat ja kynttilät,syötiin pizzeriassa tosin mä söin salaatin,vasta kotiuduttiin niin ja kaverilla käväistiin aamulla.

        tosi hyvä ja rento fiilis koko ajan ei stressiä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kertaakaan meni mulla,ukolla ja nuorimmalla tytöllä.

        tehtiin vikat lahja ja ruoka ostokset,käytiin ukon kahdella siskolla kahvilla sekä järvenpäässä,vierailtiin äitilläni ja ukon entisen kaverin vanhempien luona,haudoille kukat ja kynttilät,syötiin pizzeriassa tosin mä söin salaatin,vasta kotiuduttiin niin ja kaverilla käväistiin aamulla.

        tosi hyvä ja rento fiilis koko ajan ei stressiä.

        ja erittäin hyvä olo kaikilla,iloinen mieli.

        aamulla vietiin korsosta Järvenpään rouva eli äitipuoleni sisko Nikinmäkeen,meille tuli kaveripariskunta kahville,kävin piristävän joulusaunan naapurin kanssa,syötiin aamupala,jaettiin lahjat syötiin ruoka ja nyt mahatava olo;O)))

        saatiin huumorilahjana naapureilta kalenterit,mulle miehet ja ukolle naiset,laitetaan ne vierekkäin olkkariin;))))

        ihania lahjoja kaikille;>

        ukko pelaa pleikkaa ja tytöt tossa vieressä kimpleä pelaavat.

        naapuritalon vanhemmalle pariskunnalle vietiin joulumuistutus ja heiltä saatiin myös ja saatiin tasokasta kallista viskiä maistiaisiksi ja mä en oo viski naisia mutta hyvää oli;D


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja erittäin hyvä olo kaikilla,iloinen mieli.

        aamulla vietiin korsosta Järvenpään rouva eli äitipuoleni sisko Nikinmäkeen,meille tuli kaveripariskunta kahville,kävin piristävän joulusaunan naapurin kanssa,syötiin aamupala,jaettiin lahjat syötiin ruoka ja nyt mahatava olo;O)))

        saatiin huumorilahjana naapureilta kalenterit,mulle miehet ja ukolle naiset,laitetaan ne vierekkäin olkkariin;))))

        ihania lahjoja kaikille;>

        ukko pelaa pleikkaa ja tytöt tossa vieressä kimpleä pelaavat.

        naapuritalon vanhemmalle pariskunnalle vietiin joulumuistutus ja heiltä saatiin myös ja saatiin tasokasta kallista viskiä maistiaisiksi ja mä en oo viski naisia mutta hyvää oli;D

        14v tytön kanssa suomi monopolia.Joka vuosi ostan uuden pelin.Oli kivaa.

        nyt meneee kakkosen joulukonserttti...

        äijä pelaa,kaksilikkaa tekkee joyein huoneissaan....., yksi koneella alakerran tytön kansaassa ja yksi leikkii...


      • Kuitenkin
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        14v tytön kanssa suomi monopolia.Joka vuosi ostan uuden pelin.Oli kivaa.

        nyt meneee kakkosen joulukonserttti...

        äijä pelaa,kaksilikkaa tekkee joyein huoneissaan....., yksi koneella alakerran tytön kansaassa ja yksi leikkii...

        Joit sen viskin, näkeehän sen jo kirjoitusvirheistäkin:)))


      • blondeistablondein72hki
        Kuitenkin kirjoitti:

        Joit sen viskin, näkeehän sen jo kirjoitusvirheistäkin:)))

        ja oli yllättävän hyvää;)

        Kaveri kävi eilen.

        Meillä kävi 14v likan entinen poikakaveri kaverinsa kanssa.

        Yöllä kävi brankkarit kun nukuin mutta lähtivät samantien,ei mun takiani,turha käynti...

        Nyt ovat leffassa alakerran 13v tytttö ja mun nuorimmat likat.Annettiin niille kolmelle lahjaksi leffaliput.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja oli yllättävän hyvää;)

        Kaveri kävi eilen.

        Meillä kävi 14v likan entinen poikakaveri kaverinsa kanssa.

        Yöllä kävi brankkarit kun nukuin mutta lähtivät samantien,ei mun takiani,turha käynti...

        Nyt ovat leffassa alakerran 13v tytttö ja mun nuorimmat likat.Annettiin niille kolmelle lahjaksi leffaliput.

        ensi yöksi tulee alakerrantyttö ja 14v tyttö meni yöksi serkulleen.


      • ....pukin
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja erittäin hyvä olo kaikilla,iloinen mieli.

        aamulla vietiin korsosta Järvenpään rouva eli äitipuoleni sisko Nikinmäkeen,meille tuli kaveripariskunta kahville,kävin piristävän joulusaunan naapurin kanssa,syötiin aamupala,jaettiin lahjat syötiin ruoka ja nyt mahatava olo;O)))

        saatiin huumorilahjana naapureilta kalenterit,mulle miehet ja ukolle naiset,laitetaan ne vierekkäin olkkariin;))))

        ihania lahjoja kaikille;>

        ukko pelaa pleikkaa ja tytöt tossa vieressä kimpleä pelaavat.

        naapuritalon vanhemmalle pariskunnalle vietiin joulumuistutus ja heiltä saatiin myös ja saatiin tasokasta kallista viskiä maistiaisiksi ja mä en oo viski naisia mutta hyvää oli;D

        sylissä aattona?


      • blondeistablondein72hki
        ....pukin kirjoitti:

        sylissä aattona?

        tonttuja ei pukkia.

        11v tyttö meni serkuilleen yöksi.

        Eilen mummin 89v synttäreillä oltiin.

        Illalla kävi kahvilla naapurin pariskunta sekä naapuri joka antoi ne kalenterit tuli katsastamaan lahjansa paikan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tonttuja ei pukkia.

        11v tyttö meni serkuilleen yöksi.

        Eilen mummin 89v synttäreillä oltiin.

        Illalla kävi kahvilla naapurin pariskunta sekä naapuri joka antoi ne kalenterit tuli katsastamaan lahjansa paikan.

        14v tytön kanssa vuokraamaan meille kaksi komediaa makuunista.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        14v tytön kanssa vuokraamaan meille kaksi komediaa makuunista.

        rauhaa kun ukko töissä.

        nukuin toissayönä yli 13t,viimeyönä yli 10t ja jotain helvetin näppylöitä naamassa joten pikkasen pelottaa ja vituttaa mennä töihin huomenna.

        mukavaa viattomien lasten päivää kaikille!

        11v tyttö serkuillaan huomiseen.


      • pelottaa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        rauhaa kun ukko töissä.

        nukuin toissayönä yli 13t,viimeyönä yli 10t ja jotain helvetin näppylöitä naamassa joten pikkasen pelottaa ja vituttaa mennä töihin huomenna.

        mukavaa viattomien lasten päivää kaikille!

        11v tyttö serkuillaan huomiseen.

        jos näppylöitä naamassa? Ymmärrän että tympii, mutta että pelottaa. Just on dr.philin ohjelmassa omituisista peloista... Tää kävis sinne hyvin.

        Vai oletko asiakaspalvelussa tai jossain missä kaunis ulkonäkö on työn sisältö ja pointti? Nykymeikeillä saa piiloon vaikka elefantin, kyl ses siitä. Muut ei sun näppyjä huomaakaan!


      • Vaan tarttunu
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        rauhaa kun ukko töissä.

        nukuin toissayönä yli 13t,viimeyönä yli 10t ja jotain helvetin näppylöitä naamassa joten pikkasen pelottaa ja vituttaa mennä töihin huomenna.

        mukavaa viattomien lasten päivää kaikille!

        11v tyttö serkuillaan huomiseen.

        Niiltä ihanilta sokkotreffeiltä:)))


      • blondeistablondein72hki
        pelottaa kirjoitti:

        jos näppylöitä naamassa? Ymmärrän että tympii, mutta että pelottaa. Just on dr.philin ohjelmassa omituisista peloista... Tää kävis sinne hyvin.

        Vai oletko asiakaspalvelussa tai jossain missä kaunis ulkonäkö on työn sisältö ja pointti? Nykymeikeillä saa piiloon vaikka elefantin, kyl ses siitä. Muut ei sun näppyjä huomaakaan!

        jatkuva väsymys mutta tietty piristyn kun töihin pääsen ja näpyt hävettää mutta onneksi en ole paikassa töissä missä vaaditaan täydellisyyttä.

        eka tuli kaamee ruma finni huulen yläpuolelle ja sit siihen ympärille kummallisia näppylöitä..


      • blondeistablondein72hki
        Vaan tarttunu kirjoitti:

        Niiltä ihanilta sokkotreffeiltä:)))

        ollut aikoihin sokkotreffeillä.

        ehkä se johtuu suklaasta,mä kun en syö koskaan sitä muuten ku jouluna joten suklaa ei varmaankaan sovi mulle,en oo niitä ihmisiä joita se piristäisi vaan päinvastoin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ollut aikoihin sokkotreffeillä.

        ehkä se johtuu suklaasta,mä kun en syö koskaan sitä muuten ku jouluna joten suklaa ei varmaankaan sovi mulle,en oo niitä ihmisiä joita se piristäisi vaan päinvastoin.

        just omituinen suomalainen leffa KORKEIN OIKEUS ja kohta amerikkalainen STOP-LOSS.

        syötiin kananugget ateriat.

        oksettaa.

        onneksi leff loppuu niin että pääsen nukkumaan samaan aikaan kun menisin normaalistikin työpäivinä.


    • blondeistablondein72hki

      paskapäivä töissä.

      Ei sen kummempi ku aikisemmat mutta jotenkin vaan vitutti ja kyllästytti kaikki.

      11v tyttö kotiutui serkuiltaan ja 9v likka meni sinne.

      Käytiin ukon kanssa ostamassa uuden vuoden aaton raketit,syömiset ja kuoharia.

      • blondeistablondein72hki

        töissä ihan helvetin kauan yli työajan.Toivottavasti pääsen huomenna normaaliin aikaan.

        Ukko lähti viemään 14v tyttöä serkulleen ja menee sitten töihin.

        Väsynyttä aaton aattoa!

        Vaihdoksen myötä töissä saattaa tulla kobvat kinat,riidat ja "tappelut"... Naurettiin siitä tänään ja manattiin emännän kanssa että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos;)


      • Hittoa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        töissä ihan helvetin kauan yli työajan.Toivottavasti pääsen huomenna normaaliin aikaan.

        Ukko lähti viemään 14v tyttöä serkulleen ja menee sitten töihin.

        Väsynyttä aaton aattoa!

        Vaihdoksen myötä töissä saattaa tulla kobvat kinat,riidat ja "tappelut"... Naurettiin siitä tänään ja manattiin emännän kanssa että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos;)

        Miks ei blondi "raportoi" oletko nauttinut liikaa kuoharia. HYVÄÄ VUOTTA 2009.


      • blondeistablondein72hki
        Hittoa kirjoitti:

        Miks ei blondi "raportoi" oletko nauttinut liikaa kuoharia. HYVÄÄ VUOTTA 2009.

        nukuin ajoissa aattona;>

        Naapureiden kanssa pihalla grillattiin ja vain lasillisen kuoharia join sekä kaksi lonkeroa.

        Katselin kun muut lähetteli raketteja ja aikaisin tulin kotiin pienemmän koiran luo joka pelkäsi ja nukkumaaaan.

        Tänään olin töissä.Kivasti meni kun pomo minua auttoin ja neuvoi niissä uusissa asioissa joita en tiennyt enkä osannut.


    • Alkaa olla jo

      IIIIKÄVÄ:))

      • blondeistablondein72hki

        aikoihin koheltanut enkä tehnyt mitään repäisevää??

        Nooh nyt on ollut niin paljon töitä ja tärkeimmäksi asiaksi mennyt raha-asioiden kuntoon laittaminen.

        Pakko tässä ruveta taas tekee jotain kivaa ettei tylsisty;>

        perjantai vapaa p'iv' meni kotona lepäillessä,eilen pomo onneksi taas töissä minua auttoi ja tänään oli niin helvetillistä etten ehtinyt töissä syömään,en istumaan kahvikupilliselle enkä ees 5min takoa ehtinyt pitämään ja nyt jalka tulessa.

        viimeyön vanhintyttö oli naapurissa kaverillaan ja toissa yönä 14v tyttö serkullaan.

        9v likka oli eka serkuillaan pari yötä ja torstaista eileiseen se oli serkkujensa kanssa siskollani eli niiden tyttöjen äidillä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        aikoihin koheltanut enkä tehnyt mitään repäisevää??

        Nooh nyt on ollut niin paljon töitä ja tärkeimmäksi asiaksi mennyt raha-asioiden kuntoon laittaminen.

        Pakko tässä ruveta taas tekee jotain kivaa ettei tylsisty;>

        perjantai vapaa p'iv' meni kotona lepäillessä,eilen pomo onneksi taas töissä minua auttoi ja tänään oli niin helvetillistä etten ehtinyt töissä syömään,en istumaan kahvikupilliselle enkä ees 5min takoa ehtinyt pitämään ja nyt jalka tulessa.

        viimeyön vanhintyttö oli naapurissa kaverillaan ja toissa yönä 14v tyttö serkullaan.

        9v likka oli eka serkuillaan pari yötä ja torstaista eileiseen se oli serkkujensa kanssa siskollani eli niiden tyttöjen äidillä.

        töissä ihan kivasti ja kunnon tauonkin ehdin pitää.

        Käytiin kahvilla kaveripariskunnan luona.

        Ukon parhaistaparhain kaveri eli naapurin muija oli tytärtään kuristanut ja ottanut hiuksista kiinni,se hieman ylireagoi teinien vahingosta mutta ukolle en sitä kerro...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        töissä ihan kivasti ja kunnon tauonkin ehdin pitää.

        Käytiin kahvilla kaveripariskunnan luona.

        Ukon parhaistaparhain kaveri eli naapurin muija oli tytärtään kuristanut ja ottanut hiuksista kiinni,se hieman ylireagoi teinien vahingosta mutta ukolle en sitä kerro...

        14v likan kaveria kotiinsa ja sit meni töihin.

        tytöillä alkoi koulu hyvin.


    • -?-?-?

      eikös sulla ollu joku uudempikin ketju tässä päiväkirjapalstalla? Onko poistettu?

      • blondeistablondein72hki

        ihmettelin itsekin kun ei siellä kummempaa ollut kuin tähänkin asti.

        Sikamaista ja sairasta mutta ei haittaa,jatkan kirjoittelua;O))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2419
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      177
      1536
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1386
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1103
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1099
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe