Total Film lehdestä suoraan.
TOTAL FILM: "Are you happy for new Star Wars tales to be told after you're gone?"
LUCAS: "I've left pretty explicit instructions for there not to be any more features. There will definitely be no Episodes VII-IX. That's because there isn't any story. I mean, I never thought of anything. And now there have been novels about the events after Episode VI, which isn't at all what I would have done with it. The Star Wars story is really the tragedy of Darth Vader. That is the story. Once Vader dies, he doesn't come back to life, the Emperor doesn't get cloned and Luke doesn't get married..."
Et se siitä sitten. Eli ei nähdä mitään Expand Universen tarinoita ainakaan elokuvien muodossa.
Ainahan joku "random guy" tehdä lisää elokuvia ja siten pilata koko tarinan. Kuten nämä jotka ovat tehneet kassamenestyksistä TV-sarjoja.
Lucas: "Ei ole enää tarina, mitä kertoa, uusia
elokuvia ei ole tulossa"
1
442
Vastaukset
- olen vahvasti tätä mieltä
... pilasi alkuperäisen trilogian noilla prequeleilla. Liikaa rautalangasta vääntöä alunperin hieman mystiselle saagalle. Ja uusioversioissa pilattiin alkuperäiset leffat kaikenmaailman vilistävillä pikku mönkijöillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238