Vajaat yhdeksän vuotta sitten Kokkolassa.Olen psyykenlääkkeillä uhkailtuna vaiennetussa tilassa ollut nyt yhdeksättä vuotta.
Näin meillä vasemmisto-Suomessa.
Uskonnonvapaus vietiin minulta...
7
1811
Vastaukset
- kauheelta kuulostaa!
Mutta entäpä kun kerron sulle, että oikeisto-keskusta Suomessa elät.
- Henri Puumala.HKI.
Näin aina kaikkialla.
- UKKkoko
Henri Puumala.HKI. kirjoitti:
Näin aina kaikkialla.
Kuules, enää ei eletä Kekkoslovakiassa.
- Huhhahhei
Toista se on sellaisessa oikeistomaassa kuin USA. Siellä kun ei ihmisille määräillä psyykelääkkeitä, eihän?
- Henri Puumala.
Vasemmistomaissa.
- Suomessa sinä elät, kun
kokoomushan täällä on määrännyt jo 1980-luvun lopulta lähtien? Siis siitä lukien, jolloin hyvinvointiyhteiskuntaa alettiin oikein urakalla romuttaa. Nämä tulonsiirrot köyhiltä kaikkein rikkaimmille ovat hallitusten aikaansaannosta ja tänä aikana vasemmistolaisin puolue siellä on ollut demarit, joka sekin on lähes yhtä oikeistolainen kuin kokoomus.
- oli kans
suljetulla osastolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316