KOTITEKOINEN ENERGIAJUOMA

ENERGIA JUOMA

Kuinka tehdä kotitekoista energiajuomaa. ohjeita tänne. KIITOS vastanneille jo etu käteen.

26

5790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika

      hölmö.

    • ja käymispakkaus

      sillä pelittää.

    • Mölölölölölölöölö

      Osta kaupasta pullo EDiä, Batterya, TEHOa, Red Bullia ja mitä muuta ikinä keksitkään ja sitten sekoita ne yhteen sössöön. Ai että kun on piristävää.

      Nautitaan kylmänä.

    • lalallalalaaaa

      Sodastream laitteella tulee oikeen energia juoman makusta.. oikeesti on ihanaa

      • jaaa

        mitä siihen tarvii??


    • fin-energydrink oy

      1 keitä kuppi laihaa(tai vahvaa kahvia jos teet vahvaa laita vettä) 2 laita mehukattitiivistettä ja sokeria 3 sitruunateejauhetta sekoita ja dadaaaa siinä sitte on energiajuoma helppoa!!!

    • Lidlii ja 1€ taskuu

      Mitä järkeä olisi tehdä omaa energiajuomaa kun energiajuomia saa kaupoista 1€ maksavii 0,5l pulloissa olevii, esimerkiksi lidlistä! :D

      valittavana esim. X ACT ja SITI, molemmat 0,5l vaan 1€.

      • kysympä vaan

        Mun opettaja haukkus mut ala-asteen viidennel pystyyn kun olin menny ostaa testatakseni yhen ED energydrinkin sellasen puna tekstisen mustan pullon, ku mun luokkalaiset oli jo sitä maistaneet ja kehus sitä.
        Mun opettaja mollas että se on pelkkää sokerilitkuu mis kaikkee turhaa ja tarpeetonta mun elimistölle, pienet itkut tuli.
        Kun menin seiskal ni maistelin sit uudelleen ku kaverini joi sitä ja ihmetteli kui mä lopetin yhen opettajan mollauksen takii.
        Nykyään alkaa olla jo mieli merkit ja maut selvillä.

        Kysyisin vaan että onko se oikeesti jottai sokerilitkuu mis kaikkee turhaa elimistöl, vai onko tää opettaja ennakkoluuloinen tietämätön joka ei ees oo maistellu niit tai jotain?


      • 2+8
        kysympä vaan kirjoitti:

        Mun opettaja haukkus mut ala-asteen viidennel pystyyn kun olin menny ostaa testatakseni yhen ED energydrinkin sellasen puna tekstisen mustan pullon, ku mun luokkalaiset oli jo sitä maistaneet ja kehus sitä.
        Mun opettaja mollas että se on pelkkää sokerilitkuu mis kaikkee turhaa ja tarpeetonta mun elimistölle, pienet itkut tuli.
        Kun menin seiskal ni maistelin sit uudelleen ku kaverini joi sitä ja ihmetteli kui mä lopetin yhen opettajan mollauksen takii.
        Nykyään alkaa olla jo mieli merkit ja maut selvillä.

        Kysyisin vaan että onko se oikeesti jottai sokerilitkuu mis kaikkee turhaa elimistöl, vai onko tää opettaja ennakkoluuloinen tietämätön joka ei ees oo maistellu niit tai jotain?

        Jos osaat lukea, niin katsoppa siitä pullon kyljestä se tuoteseloste ja mieti sitten haluatko nauttia ne kaikki lisäaineet mitä siinä litkussa on, sama koskee limppareita.


      • Megiiiis

        Megaforce?


      • Anonyymi

        Siksi voi tehdä itse jos vaikka vanhemmat ei anna ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi voi tehdä itse jos vaikka vanhemmat ei anna ostaa

        Xd Mäki tulin tänne et miten teen sitä


      • Anonyymi

        Kun joutuu itse hankkimaan rahat työnteolla niin alkaa miettiä kannattaako uhrata vaikkapa tunnin työ päivittäin sokerilitkuun. Vuodessa käytteylää rahalla voisi ostaa paljon järkevämpää tai juomaa mikä ei lihota yhtä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi voi tehdä itse jos vaikka vanhemmat ei anna ostaa

        Osta salaa äläkä roiku mutsin helmois


    • Anton Smoothie

      Smoothiet ovat täydellinen aamiaisjuoma, koska viinilasi kädessä aamiaispöydässä saa yllättävän paljon tuomitsevia katseita. Tämä terveyspommi on täynnä kaliumia, kalsiumia, rautaa ja vitamiineja, joten päivän ravintotarpeet täyttyvät helposti vaikka päivällisellä päätyisikin terveysjuoman sijaan yhteen viinilasilliseen.

      Ainekset:

      2 kourallista tuoretta pinaattia
      1 banaani
      2dl maustamatonta jogurttia
      1rkl spirulina-jauhetta
      (1tl hunajaa)

      Sekoita ainekset blenderissä sileäksi smoothieksi. Makeuta tarvittaessa hunajalla. Nauti nopeana aamiaisena tai terveellisenä välipalana

      Granaattiomenoista syödään yleensä siemenet, jotka pitävät sisällään kaikki hedelmän kirpeän makeat mehut. Minulla on kuitenkin ollut koostumusongelmia kyseisten siementen kanssa, joten olen ottanut tavaksi puristaa mehut niistä ulos ja juoda sellaisenaan. Granaattiomenan mehu on kuitenkin kuin tehty tätä juomasekoitusta varten. Uskokaa pois, lopputulos on paljon enemmän kuin osiensa summa!
      Ainekset:
      2 osaa kivennäisvettä
      1 osa puristettua granaattiomenan mehua
      jäitä

      Mahdottoman helppoa. Purista granaattiomenan siemenistä mehu siivilän läpi lasiin, lisää mehuun verrattuna noin kaksinkertainen määrä kivennäisvettä ja pulauta lasiin pari jääpalaa - herkullinen (ja terveellinen) virvoitusjuoma on valmis!

      pikadetox = raikkaan vehnänorasmehun avulla.
      Ainekset:
      100g vehnänorasta
      1 sitruuna
      1 lime
      kylmää vettä tai Borjom (hunaja)

      Heitä vehnänoras tehosekoittimeen ja anna sen silppuuntua. Lisää joukkoon yhden sitruunan ja yhden limen puristettu mehu sekä noin 3 desilitraa kylmää vettä, sekoita huolellisesti ja nauti hyvällä omallatunnolla. Halutessasi voit lisätä joukkoon myös hyppysellisen cayennepippuria. Tämä yksinkertainen terveysmehu ei onneksi maistu aivan niin terveelliselle kuin miltä se kuulostaa!

      Tämä helppo ja vaivaton smoothie on niin herkullinen, että sitä saattaa olla vaikea ajatella minään muuna kuin ylenpalttisena jälkiruokana. Kannattaa kuitenkin muistaa, että banaanit ovat täynnä kuitua, kaliumia ja C- sekä B6-vitamiinia. Mantelit sen sijaan ovat yksi terveellisimmistä ruoista koko planeetalla - ne suorastaan pursuavat proteiinia, mangaania, riboflaviinia ja monenlaisia terveyden kannalta tarpeellisia antioksidantteja. Manteleiden uskotaan auttavan taistelussa syöpää vastaan sekä olevan hyödyllisiä sydämen, aivojen ja ihon terveyden kannalta.

      Kuusi mantelia päivässä ja elää pitkän elämän, niin minulle lapsena opetettiin. Olen vuolaasti soveltanut nuorena oppimaani myös mantelivoihin. Mantelivoi on yksi niistä perusruokatarvikkeista, jota pitäisi löytyä jokaisesta keittiöstä.

      Ainekset:
      1 kypsä banaani, jääkaappikylmänä
      2rkl mantelivoita
      1rkl pellavansiemenrouhetta
      1dl omenasosetta
      6 jääpalaa
      (1tl kanelia)

      Sekoita ainekset tehosekoittimessa tasaiseksi smoothieksi ja nauti piristävänä aamiaisena, välipalana tai (melko) terveellisenä jälkiruokana.

    • Homoodaoso

      Vitun äpärä

    • - Kofeiinitabletteja jauhettuna
      - Pajun kuoresta keitetty seos
      - Kaksitoista kolme Mandariinin mehu
      - - (Myös kuorta voi laittaa mausteeksi, ota kuitenki vain pinnimmaine osa)
      - Pieni nokare hiivaa
      - Paljo sokeria (fariini, valkea, oma miele mukaa vaikka siirappia tai hunajaa, joka o muinainen pohjalaine viikinkie ainesosa)
      - Vetenä voi käyttää keväällä mahlaa, mutta se härskiintyy helposti, kannattaa ehkä sekottaa sitä valmiisee juomaa

      Tee kute sima, o muute tehokas troppi!

    • Pasikuuskasi

      ur mom has a big gay u äpärä

    • Jazsoo

      Moi!
      Kotimatka
      Sillä työmiehet jaksaa
      Helteellä merisuolaa rakeita lisäksi

    • Jazsoo

      Kotimatka =kotikalja
      Google Android tabletti oikoluku

    • Anonyymi

      Jos oot alle 15v

    • Anonyymi

      Kantsii kipata boolimaljaan pullo Levolacia, tulloo hassu ehtoo

    • Anonyymi

      2dl vahvaa kahvia
      2dl sokeria
      Sekoitetaan kuumana, juodaan kylmänä tai kuumana maun mukaan.

    • Anonyymi

      1 pieni määrä mustaa kahvia 2 mehukattia paljon 3 vettä ja sitte sokeria paljon

    • Anonyymi

      Energiajuomaa voi tehdä itse sekoittamalla energiajuomaporetabletin puoleen litraan vettä. Poretableteissa on yhtä paljon kofeiinia, tauriinia ja b-vitamiineja kuin valmiiksi pullotetussa juomassakin.
      Esim. Tokmannilla 20kpl pakkaus Boost energiajuomatabletteja maksaa 2€, eli 10 senttiä/kpl.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe