Pellecansis ainoo hyvä asia on pelikatkojen biisit mm. Elastinen
Pellecans sucks
1
414
Vastaukset
- <<<<
OLISI NASTAA OMISTAA KESÄMÖKKI PADASJOELLA.TOINEN KESÄMÖKKI TUULOKSESSA.OMAKOTITALO HOLLOLASSA.KERROSTALO HOLLOLASSA JA SITTEN KESÄMÖKKI PADASJOELLA JA SITTEN 72 13-85 NELIÖN PUNATIILINEN OMAKOTITALO VIILÄHTEELLÄ < JA SITTEN UKKO KÄVISI PELICANSIN MATSEISSA < KUN PIIPAHTAISI LAHDESSA < JA UKKO AJAISI SITTEN LAHDEN KAUTTA PADASJOELLE. TUULOKSEEN. HOLLOLAAN.PADASJOELLE.VIILÄHTEELLE JA JOSKUS UKKO MENISI SKODA OCTAVIALLA < PELICANS-HPK 3-2 PELIN JÄLKEEN PADASJOEN SUUNTAAN < 17.9 JA JOSKUS PELICANS-BLUES 7-1 PELIN JÄLKEEN UKKO AJAISI PADASJOELLE JA SITTEN VIILÄHTEELLE UKKO AJAISI KERRAN VIILÄHTEELLE < PELICANS-JOKERIT 7-0 PELIN JÄLKEEN JA JOISI SITTEN KAHVIT RENKOMÄEN ABCEELLA JA SITTEN PELICANS-TAPPARA 3-2 PELIN JÄLKEEN UKKO AJAISI SITTEN HOLLOLAAN SKODA OCTAVIA TDIILLÄ JA RS MALLILLA < AURINKOLASIT NAAMALLA < 21 ASTEEN PAKKASELLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586