milloin Nick vapautetaan! Aikaisemmin en viitsi katsoa, en jaksa tuota "tappelua"! Lopetin katsomisen kun Nick pidätettiin ja pääsi takuuta vastaan vapaalle. Nyt kai on oikeudenkäynnin aika suurinpiirtein.
Vihjaiskaapa
3
565
Vastaukset
- hetkinen...
Keskiviikkona 17.12. Nick vapautetaan ja Ridge joutuu Nickin tilalle selliin kerrottuaan totuuden.
- cecilia 35
Nick pääsee siis juuri jouluksi kotiin. Tulee kiire lahjaostosten kanssa.
Ikävää tosin, että Ridge viettää joulunsa sellissä, mutta kai ne sielläkin riisipuuroa keittävät vangeille. - boldis fani
cecilia 35 kirjoitti:
Nick pääsee siis juuri jouluksi kotiin. Tulee kiire lahjaostosten kanssa.
Ikävää tosin, että Ridge viettää joulunsa sellissä, mutta kai ne sielläkin riisipuuroa keittävät vangeille.Varmaan keittäisivätkin jollei näitä jaksoja olisi kuvattu kesäkuussa 2007. Mutta tämän edellinen kirjoittaja ehkä tiesikin.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457