Näettekö mitään sellaisia unia, jossa tapahtuisi Heroesin tapaan? Itse olen nähnyt pari untaa jotka ovat sekä hyviä että "pahoja" unia.
Näen unia kyvyistäni jotka ovat muodonmuutos, telepatia ja telekinesia. Ne ovat minun lempparikyvyt.
Toinen uneni on se, jossa minulla on paha alter-ego, joka hänen nimensä on Hiljaisuuden Paholainen (englanniksi The Evil of Silence). Hänen kykynsä ovat telepatia, telekinesia ja super vahva. Eräässä unessa kun hän ilmestyi peiliin, hän heitti minut telekineettisesti minut katolle kiinnittymään ja teippasi suuni kiinni. Useimmiten unessa hän hajottaa paikat mäsäksi ja vahingoittanut ihmisiä. Lisäksi hän on heittänyt (tai heitin) vihamieheni ikkunasta alas kohti kuolemaa. Ja hän sanoo mottona; "Edes mestaripainijatkaan eivät pärjäisi minulle ollenkaan!".
Huh huh, mitkä hurjat unet minulla on! ^^''
Unia Heroesin tapaan?
Devil_Clown
2
1622
Vastaukset
- ...............
Olet tainnut katsoa liikaa tv:tä. :D
- jajajajaa
Näin kerran unta, että olin Sylar. Yritin sitte nostaa esineitä ajatuksen voimalla, mutta mun kyvyt ei toimukkaan ja ahdistuin :((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 193627
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232761En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322195- 882005
- 191946
- 261612
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361487- 321482
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111364