Kokoomuskin vaatii

Thorsin eroa

16

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjenääntä on

      kuultava, Halla-aholle kunnia.

      • ...että...

        ...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.


      • ei persulainen
        ...että... kirjoitti:

        ...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.

        mutta kyllä hän oli yksi, joka sai aikaan edes keskustelua. Siitä hänelle kiitos kuuluu, hänellä oli uskallusta.


      • keskusteltu
        ...että... kirjoitti:

        ...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.

        jo viime keväänä kahteenkertaan eduskunnassa mutta Soini oli poissa molemmilla keroilla,ei tainut kiinostaa kunnallisvaaliit taisivat olla mielenkiinon koohteena


    • suomalaisuuden :

      suomalaisvastainen rasismi nostaa taas päätään RKP:ssä

    • Suvaitsevainen kansalainen

      että Kokoomuskin on täynnä rasisteja.

      Onko todella niin että Vihreät, RKP ja Vasemmisto ovat ainoita viisaita puolueita???

      Rasismi on pahinta mitä tiedän.

      • Suomen rasistit

      • Suvaitsevainen kansalainen

      • tietää,
        Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        Äänestystulosta on selvästi manipuloitu.

        kyllä jokainen tietää että maahanmuuttoa tarvitaan Suomessa!!!11

        mutta tajuaa myös sen että aivan ketä tahansa ei voi maahan päästää. Kansainvälinen rikollisuus on olemassa, eikä se mihinkään katoa vaikka silmänsä ummistaisi.

        En kyllä itse pysty tuota lakia kommentoimaan, kun en ole nähnyt tarkalleen mitä se pitää sisällään. Juorulehtien tiedot eivät paljoa kerro.


      • huomaa
        Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        Äänestystulosta on selvästi manipuloitu.

        kyllä jokainen tietää että maahanmuuttoa tarvitaan Suomessa!!!11

        että olet laitoshoidossa. Kerro hoitajalle, että päivän lääkkeesi on saamatta.


      • Suvaitsevainen kansalainen
        huomaa kirjoitti:

        että olet laitoshoidossa. Kerro hoitajalle, että päivän lääkkeesi on saamatta.

        Taidat itse olla unohtanut ottaa lääkkeesi.

        Minä olen kuule terve työssäkäyvä ihminen, joka aivan normaalisti vihaa rasisteja.


      • Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        Taidat itse olla unohtanut ottaa lääkkeesi.

        Minä olen kuule terve työssäkäyvä ihminen, joka aivan normaalisti vihaa rasisteja.

        Minkä takia, suvaitsevainen haluaa maahan suvaitsemattomia?


      • Suvaitsevainen kansalainen
        wonterghem kirjoitti:

        Minkä takia, suvaitsevainen haluaa maahan suvaitsemattomia?

        En ymmärrä kysymystäsi. Minä suvaitsen kaikkia.

        Suvaitsevaisuushan on sitä ettei arvostella toisia värin, sukupuolen, etnisen taustan ym vuoksi. Suvaitsevaisen pitää myös antaa muille kulttuureille mahdollisuus. Suomen pitää tukea verorahoilla esimerkiksi muslimimaiden maahanmuuttajien kulttuuria. Se rikastuttaa omaammekin.


      • olemme suvainneet jo

        aivan liikaa ja liian pitkään!


      • Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi. Minä suvaitsen kaikkia.

        Suvaitsevaisuushan on sitä ettei arvostella toisia värin, sukupuolen, etnisen taustan ym vuoksi. Suvaitsevaisen pitää myös antaa muille kulttuureille mahdollisuus. Suomen pitää tukea verorahoilla esimerkiksi muslimimaiden maahanmuuttajien kulttuuria. Se rikastuttaa omaammekin.

        siitä kulttuuria pitäisi tukea, olisiko se tuhannen ja yhden yön tarinat.
        Vai erilliset uimavuorot muslimitytöille, sitä vaativat jotkut muslimimiehet ja suvaitsemattomuutta suvaitsevat vihreät.

        Perustellumpi olisi vaatia erilliset uimavuoret muslimimiehille, harvemmin nuo tytöt ovat vaarallisia vastakkaiselle sukupuolille.

        Muslimille on tapana alistaa naisia pitäisikö verovaroin edistää sitä, sekin kuulu kulttuuri.

        Tuttava piirini kuuluu ns. maallistuneet muslimit heidän kansa voi puhua normaalisti.

        Mutta tunnen myös ns. julistajia jotka pitävät pelossaan monta muslimia ja yrittävät pelotella myös ns. vääräuskoisia.

        Kumpaa suuntaus pitäisi sinun mielestä verovaroin tukea?

        Eli miten paljon tulisi suvaita suvaitsemattomuutta


    • huomattavasti viisaampi niin kokoomuksessa kun perussuomalaisissakin, heidän täyttyy pääasiassa
      kärsii siitä, mitä riski-iässä ja toinen jalka haudassa olevien nyt päättävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe