kokoomusnuoret ovat ajan hermolla.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/Kokoomusnuoret vaativat Thorsin eroa/119520
Kokoomuskin vaatii
16
551
Vastaukset
- järjenääntä on
kuultava, Halla-aholle kunnia.
- ...että...
...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.
- ei persulainen
...että... kirjoitti:
...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.
mutta kyllä hän oli yksi, joka sai aikaan edes keskustelua. Siitä hänelle kiitos kuuluu, hänellä oli uskallusta.
- keskusteltu
...että... kirjoitti:
jo viime keväänä kahteenkertaan eduskunnassa mutta Soini oli poissa molemmilla keroilla,ei tainut kiinostaa kunnallisvaaliit taisivat olla mielenkiinon koohteena
- suomalaisuuden :
suomalaisvastainen rasismi nostaa taas päätään RKP:ssä
- Suvaitsevainen kansalainen
että Kokoomuskin on täynnä rasisteja.
Onko todella niin että Vihreät, RKP ja Vasemmisto ovat ainoita viisaita puolueita???
Rasismi on pahinta mitä tiedän.- Suomen rasistit
niin kuin sinä meitä Suomalaisia kutsut ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812118755176_uu.shtml - Suvaitsevainen kansalainen
Suomen rasistit kirjoitti:
niin kuin sinä meitä Suomalaisia kutsut ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812118755176_uu.shtmlÄänestystulosta on selvästi manipuloitu.
kyllä jokainen tietää että maahanmuuttoa tarvitaan Suomessa!!!11 - tietää,
Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:
Äänestystulosta on selvästi manipuloitu.
kyllä jokainen tietää että maahanmuuttoa tarvitaan Suomessa!!!11mutta tajuaa myös sen että aivan ketä tahansa ei voi maahan päästää. Kansainvälinen rikollisuus on olemassa, eikä se mihinkään katoa vaikka silmänsä ummistaisi.
En kyllä itse pysty tuota lakia kommentoimaan, kun en ole nähnyt tarkalleen mitä se pitää sisällään. Juorulehtien tiedot eivät paljoa kerro. - huomaa
Äänestystulosta on selvästi manipuloitu.
kyllä jokainen tietää että maahanmuuttoa tarvitaan Suomessa!!!11että olet laitoshoidossa. Kerro hoitajalle, että päivän lääkkeesi on saamatta.
huomaa kirjoitti:
että olet laitoshoidossa. Kerro hoitajalle, että päivän lääkkeesi on saamatta.
Taidat itse olla unohtanut ottaa lääkkeesi.
Minä olen kuule terve työssäkäyvä ihminen, joka aivan normaalisti vihaa rasisteja. Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:
Taidat itse olla unohtanut ottaa lääkkeesi.
Minä olen kuule terve työssäkäyvä ihminen, joka aivan normaalisti vihaa rasisteja.Minkä takia, suvaitsevainen haluaa maahan suvaitsemattomia?
wonterghem kirjoitti:
Minkä takia, suvaitsevainen haluaa maahan suvaitsemattomia?
En ymmärrä kysymystäsi. Minä suvaitsen kaikkia.
Suvaitsevaisuushan on sitä ettei arvostella toisia värin, sukupuolen, etnisen taustan ym vuoksi. Suvaitsevaisen pitää myös antaa muille kulttuureille mahdollisuus. Suomen pitää tukea verorahoilla esimerkiksi muslimimaiden maahanmuuttajien kulttuuria. Se rikastuttaa omaammekin. - olemme suvainneet jo
aivan liikaa ja liian pitkään!
En ymmärrä kysymystäsi. Minä suvaitsen kaikkia.
Suvaitsevaisuushan on sitä ettei arvostella toisia värin, sukupuolen, etnisen taustan ym vuoksi. Suvaitsevaisen pitää myös antaa muille kulttuureille mahdollisuus. Suomen pitää tukea verorahoilla esimerkiksi muslimimaiden maahanmuuttajien kulttuuria. Se rikastuttaa omaammekin.siitä kulttuuria pitäisi tukea, olisiko se tuhannen ja yhden yön tarinat.
Vai erilliset uimavuorot muslimitytöille, sitä vaativat jotkut muslimimiehet ja suvaitsemattomuutta suvaitsevat vihreät.
Perustellumpi olisi vaatia erilliset uimavuoret muslimimiehille, harvemmin nuo tytöt ovat vaarallisia vastakkaiselle sukupuolille.
Muslimille on tapana alistaa naisia pitäisikö verovaroin edistää sitä, sekin kuulu kulttuuri.
Tuttava piirini kuuluu ns. maallistuneet muslimit heidän kansa voi puhua normaalisti.
Mutta tunnen myös ns. julistajia jotka pitävät pelossaan monta muslimia ja yrittävät pelotella myös ns. vääräuskoisia.
Kumpaa suuntaus pitäisi sinun mielestä verovaroin tukea?
Eli miten paljon tulisi suvaita suvaitsemattomuutta
huomattavasti viisaampi niin kokoomuksessa kun perussuomalaisissakin, heidän täyttyy pääasiassa
kärsii siitä, mitä riski-iässä ja toinen jalka haudassa olevien nyt päättävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214