Kokoomuskin vaatii

Thorsin eroa

16

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjenääntä on

      kuultava, Halla-aholle kunnia.

      • ...että...

        ...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.


      • ei persulainen
        ...että... kirjoitti:

        ...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.

        mutta kyllä hän oli yksi, joka sai aikaan edes keskustelua. Siitä hänelle kiitos kuuluu, hänellä oli uskallusta.


      • keskusteltu
        ...että... kirjoitti:

        ...Thorsin lakiesitys on susi, joka joutaa takaisin piirrustuspöydälle, ei taida olla mitenkään Eiran Auringon ansiota.

        jo viime keväänä kahteenkertaan eduskunnassa mutta Soini oli poissa molemmilla keroilla,ei tainut kiinostaa kunnallisvaaliit taisivat olla mielenkiinon koohteena


    • suomalaisuuden :

      suomalaisvastainen rasismi nostaa taas päätään RKP:ssä

    • Suvaitsevainen kansalainen

      että Kokoomuskin on täynnä rasisteja.

      Onko todella niin että Vihreät, RKP ja Vasemmisto ovat ainoita viisaita puolueita???

      Rasismi on pahinta mitä tiedän.

      • Suomen rasistit

      • Suvaitsevainen kansalainen

      • tietää,
        Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        Äänestystulosta on selvästi manipuloitu.

        kyllä jokainen tietää että maahanmuuttoa tarvitaan Suomessa!!!11

        mutta tajuaa myös sen että aivan ketä tahansa ei voi maahan päästää. Kansainvälinen rikollisuus on olemassa, eikä se mihinkään katoa vaikka silmänsä ummistaisi.

        En kyllä itse pysty tuota lakia kommentoimaan, kun en ole nähnyt tarkalleen mitä se pitää sisällään. Juorulehtien tiedot eivät paljoa kerro.


      • huomaa
        Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        Äänestystulosta on selvästi manipuloitu.

        kyllä jokainen tietää että maahanmuuttoa tarvitaan Suomessa!!!11

        että olet laitoshoidossa. Kerro hoitajalle, että päivän lääkkeesi on saamatta.


      • Suvaitsevainen kansalainen
        huomaa kirjoitti:

        että olet laitoshoidossa. Kerro hoitajalle, että päivän lääkkeesi on saamatta.

        Taidat itse olla unohtanut ottaa lääkkeesi.

        Minä olen kuule terve työssäkäyvä ihminen, joka aivan normaalisti vihaa rasisteja.


      • Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        Taidat itse olla unohtanut ottaa lääkkeesi.

        Minä olen kuule terve työssäkäyvä ihminen, joka aivan normaalisti vihaa rasisteja.

        Minkä takia, suvaitsevainen haluaa maahan suvaitsemattomia?


      • Suvaitsevainen kansalainen
        wonterghem kirjoitti:

        Minkä takia, suvaitsevainen haluaa maahan suvaitsemattomia?

        En ymmärrä kysymystäsi. Minä suvaitsen kaikkia.

        Suvaitsevaisuushan on sitä ettei arvostella toisia värin, sukupuolen, etnisen taustan ym vuoksi. Suvaitsevaisen pitää myös antaa muille kulttuureille mahdollisuus. Suomen pitää tukea verorahoilla esimerkiksi muslimimaiden maahanmuuttajien kulttuuria. Se rikastuttaa omaammekin.


      • olemme suvainneet jo

        aivan liikaa ja liian pitkään!


      • Suvaitsevainen kansalainen kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi. Minä suvaitsen kaikkia.

        Suvaitsevaisuushan on sitä ettei arvostella toisia värin, sukupuolen, etnisen taustan ym vuoksi. Suvaitsevaisen pitää myös antaa muille kulttuureille mahdollisuus. Suomen pitää tukea verorahoilla esimerkiksi muslimimaiden maahanmuuttajien kulttuuria. Se rikastuttaa omaammekin.

        siitä kulttuuria pitäisi tukea, olisiko se tuhannen ja yhden yön tarinat.
        Vai erilliset uimavuorot muslimitytöille, sitä vaativat jotkut muslimimiehet ja suvaitsemattomuutta suvaitsevat vihreät.

        Perustellumpi olisi vaatia erilliset uimavuoret muslimimiehille, harvemmin nuo tytöt ovat vaarallisia vastakkaiselle sukupuolille.

        Muslimille on tapana alistaa naisia pitäisikö verovaroin edistää sitä, sekin kuulu kulttuuri.

        Tuttava piirini kuuluu ns. maallistuneet muslimit heidän kansa voi puhua normaalisti.

        Mutta tunnen myös ns. julistajia jotka pitävät pelossaan monta muslimia ja yrittävät pelotella myös ns. vääräuskoisia.

        Kumpaa suuntaus pitäisi sinun mielestä verovaroin tukea?

        Eli miten paljon tulisi suvaita suvaitsemattomuutta


    • huomattavasti viisaampi niin kokoomuksessa kun perussuomalaisissakin, heidän täyttyy pääasiassa
      kärsii siitä, mitä riski-iässä ja toinen jalka haudassa olevien nyt päättävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe