- Yleiset vessat: olen yksin vessassa jossa koppeja on monia monia vierekkäinen. Vessaan tulee toinenkin ja tottahantoki hän tulee siihen viereiseen koppiin, vaikka mahdollisuus olisi ollut mennä kauemmaksikin ja antaa edes vähän vessomisrauhaa!
- kaupassa: Kassalla edellä asioinut asiakas menee pakkaamaan ostoksiaan ja jättää ne kärryt pitkittäin kassan eteen että minun pitää kiertää ne päästäkseni pakkaamaan omia ostoksia! Miksi niitä ei voi tyrkätä sen verran kauemmaksi että pääsisisin omalle puolelleni suoraan??
arkipäivän ärsyttäviä
15
1675
Vastaukset
- tässä....
ja kun olen kaupassa jonottamassa kassalle edellä asioiva asiakas heittää ostoskorinsa ostoskoripinon päällimmäiseksi siten että se jää siihen päälle keikkumaan jotenkin hassusti. Minä sitten laitan hänen korinsa hyvin siten että se sujahtaa muiden korien sisään että saan oman korini laitettua siihen pinoon myös. Mietin vaan että miten se voi olla niin vaikeaa itse laittaa se kori niinkuin se kuuluu laittaa, vaan että jätetään seuraavan asiakkaan/kaupan henkilökunnan tehtäväksi. Varmaan järkikikin sanoo, että ei siitä koripinosta tule pinoa jos kaikki heittäisivät korinsa miten sattuu vaan sitten meillä olisi koreja siellä sun täällä...=) heh...kylläpä tuntuu kivalta valittaa jossain näinkin "pienestä" asiasta
- juuri pahimmassa
ruuhkassa paikallisessa Prismassa.
Edellä ollut kuuskymppinen nainen oli sitten jättänyt omppunsa punnitsematta.... ja taas odoteltiin. Ärsyttävää tuollainen.- stadinPeteQ
Sullekin tulee vielä sementia tai mikä se nyt olikaan ;)
- kodvo
Perseessä ajavat ovat perseestä. Miten jotkut voivat olla niin typeriä että ajavat 4-10 metrin päässä edelläajavan takapuskurista kun vauhtia on tuollaiset 80 kmh? -jos jarrutan niin takakontissani ovat, kas kummaa, lisäksi samalla häikivät valoillaan.
- musta musta
Osa nykii suojatien reunassa ettei tiedä ovatko ylittämässä vai eivät.
Osa pyörii suojatiellä heilutellen ja huudellen erisuuntaan lähtevälle kaverilleen, autot odottaa.
Osa keskustelee ryhmänä suojatien adessä ettei autoilija tiedä mitä tapahtuu, siinä sitten autot nykii ja katkoo eikä mikään kulje.
Osa ei käytä heijastinta ja ihmettelee ja kiroaa kun autot eivät anna tietä.- SDASD
Mitä sitä alkaa autolla turhaan nykimään. Jarrutat vain kunnolla ja pysäytät itsesi, niin eiköhän jalankulkijat tajua mennä tien yli.
- see
SDASD kirjoitti:
Mitä sitä alkaa autolla turhaan nykimään. Jarrutat vain kunnolla ja pysäytät itsesi, niin eiköhän jalankulkijat tajua mennä tien yli.
etteivät aina ole edes menossa yli vaan ovat väärässä paikassa seisomassa/pitämässä torikokousta eli suojatien kohdalla. Ja vaihtoehtoisesti kun pysähdyn, viitotaan että mene vaan. Sitten rutistan kun autot ei väistä. Ei älämölö.
- miki
Hellantettass.
Miten jaksat "lukea itseäsi"? - ärsyttäviä
arkena herääminen, ei voi vituttaa pahemmin.
auton ikkunat jäässä, palelet ja raavit ne jotenkin auki. pääset töihin, pomon naama alkaa
vituttaa.
työpäivä ohi mutta kaupassa on vielä pakko käydä.
et oikein tiedä mitä ostaisit joten ostat sitä
samaa kuin aina. lopputulos lapset vinkuu, taasko
tätä. jos kuitenkin ostat jotain muuta, lapset
ei halua syödä sitä. aaargh elämä on tuskaa.- Elämäntavat
Voisit mennä nukkumaan aikaisemmin, että heräisit arkiaamuna virkeämpänä.
Pane myös lämpimämpää vaatetta päällesi. Villapusero ja villasukat lämmittävät ihmeesti kylmänä aamuna.
Jos lapsilta kysyy, mitä he haluaisivat syödä, niin se on sitten hampurilaisia ja pizzaa. Kyllä kai se olet sinä, joka päättää, mitä syödään.
Kuulostaako tämä kaikki liian yksinkertaiselta?
- oma listani
1. Sinunlaisesi kaikesta marisijat
2. Ks. kohta 1
Voi hellantuutelis tei, kun ne yleiset vessat on katsos nimensä mukaan yleisiä vessoja, jos et vielä ole älynnyt, niin siellä voi kaikki käydä ja joku voi tulla viereiseen koppiin! Sitä ei mitkään säännökset kiellä, vaikka niin varmaan haluaisitkin. Jos tämä ei miellytä, ala pitämään vaippoja kodin ulkopuolella ja käy vessassa vain kotona. Kauppajuttua en viitsi edes kommentoida.
Voi jessus, mistä näitä marmattajia löytyy...keventäkää vähän!- sä itse
sitten teet? Etkö omasta mielestäsi itse lukeudu tähän "kaikesta marisevien" joukkoon marisemalla aloittajan viestistä?
- Ämiiaa
1: Koulutunnit
2: asdfghjklöä - taasen
Näin eilen kun mies oli ostamassa kaupassa omenoita ja häneltä putosi yksi omena lattialle. Tämän jälkeen hän nosti omenan takaisn omenalaariin!!! Yök, jos minunkin omenani olisivat juuri niitä jotka ovat pyörineet paskaisilla lattioilla! Voisi sen verran olla järkeä että jättää sen omenan sinne lattialle josta siivoojat siivoavat eteenpäin!
- stadinPeteQ
Mä pesen omput jne. himukassa. Joku on kuitenkin aivastanut koriin tai raapinut pebaansa ja sormeillut vihanneksia tai hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581