Uusimallinen Sprinter KA

!!! !!!!!!!!! !!!!!!!

Onko muillakin ollut ongelmia jarrujen kanssa vai olenko ainut?
Autolla nyt ajettu 32,000km ja Veho vaihtoi kaikki jarrupalat jarrulevyt.
Maksaja on vielä epäselvä koska auto on 2,5v vanha ja takuu on vain 2v.
Jos Mersun jarrut näin huonoja niin ammattiliikenteessä olevat Mersut saavat vaihtaa jarrupalat jarrulevyt 2 kertaa vuodessa!

9

2045

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle säästövinkki

Jarrujen kuluminen vähentyy huomattavasti kun vapautat käsijarrun ja älä painele kokoajan sitä keskimmäistä poljinta jalkatilassa

• ??????????????????????????

Pistä minulle tietosi niin tavataan viikonloppuna! Ongelma on että en löydä "keskimäistä poljinta".
        Autoni on automaattivaihteinen. Ajattelin että voit opastaa minua mistä löydän tuo keskimäinen poljin!
        Mitä tulee käsijarruun niin sitten kun tulet yhtä rikkaaksi kun minä olen niin ostat varmaan myös Mersun ja tulet huomaamaan että jos aijot lähteä käsijarru päällä ajaa hytissä kuuluu kova varoitusääni, joten tuskin kuka nyt Mersulla käsijarru päällä ajaa?

• Tuohon kilometri määrään on vaihdettu erimerkkisiin pieniin kuorma-autoihin luokiteltuihin jakoautoihin kytkimiä, etunivelejä ja mainisemiasi jarruosia.

Yhteinen tekijä näissä on ollut jatkuva kaupunkiajo ja puolessa tapauksissa ongelmien lisääjänä kuljettajan ajotapa.

Esim. www.lindstrom.fi joka vaihtaa liikkeitten mattoja ja pyyhkeitä, niille tulee päivän aikana yli 100 pysähdystä ja liikkeelle lähtöä, useimmiten ajetaan vielä reunakivien yli jalkakäytäville. kilometrejä tulee päivässä alle 100.
      Eka asia mikä näihin vaihdetaan on yleensä joko startti tai virtalukko alle vuodessa.

Kaikki on kestävyydessä suhteellista.

• vaikka tämä Lindström

niin niille tulee 2,5 vuoden ajosta noin 63000 km kun minulle tulee 32000km.
        En yhtään ihmettelen jos auto hajoo yli 60000km päästä mutta että Mersu ei kestä edes 30000km on jo ihmeelistä!
        Kysymys herää, miksi maksaa Mersusta paljon enemmän kun esim. Fiiattista kun samoja vikoja löytyy?

• vaikka tämä Lindström kirjoitti:

niin niille tulee 2,5 vuoden ajosta noin 63000 km kun minulle tulee 32000km.
        En yhtään ihmettelen jos auto hajoo yli 60000km päästä mutta että Mersu ei kestä edes 30000km on jo ihmeelistä!
        Kysymys herää, miksi maksaa Mersusta paljon enemmän kun esim. Fiiattista kun samoja vikoja löytyy?

Mersu ei ole kokonaisuus ratkaisuna yhtään parempi kuin muutkaan vastaavan painoluokan autot.
        Kaikista löytyy heikot kohdat jotka maksaa sen minkä maksaa, asiakkaalle.

• suostuu maksamaan
        RK-asentaja kirjoitti:

Mersu ei ole kokonaisuus ratkaisuna yhtään parempi kuin muutkaan vastaavan painoluokan autot.
        Kaikista löytyy heikot kohdat jotka maksaa sen minkä maksaa, asiakkaalle.

Vehon laskut!

• Ratin ja penkin välissä

Kyllä sillä sinun nakkikioskillasi nyt vähän enemmän pitäisi pystyä ajamaan ennen täyttä jarruremonttia. Kannattaisikos joko siirtyä pitkistä laahaavista jarrutuksista ennakoivaan ajoon ja moottorijarrutuksiin? Tietenkin on myös toinen tapa osta polkupyörä.

• rekkapena ite

olen syntynyt kuormaautossa ja koko ikäni ajannut raskasta autoa. Ikää on nyt yli 50v joten en kai minä nyt fillari enään osta!
        Minulla on ollut kymmeniä uusia raskaita (yli 3,5 ton) autoja, raskain oli 36 tonninen, mutta ei tähän asti yhtä huonoja jarruja ole missään ollut.
        On ollut Ford, Chevrolet, Fiat, Volvo, Scania, Sisu ja Mercedes.

• 1tipi

En ole ollut näillä palstoilla ennen, mutta samoja ongelmia on myös minulla. Jos osaat laita minulle sähköpostiin henk.koht. viesti. Ongelmasta kärsii tosi moni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      121
      3839
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2001
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1767
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1677
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      438
      1626
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1600
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1474
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1250
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      51
      1189
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      404
      1129
    Aihe