## Kiitos Aamenesta
Kirjoittanut: ideneb
10.12.2008 klo 07.52
Kylläpä minä jouduinkin pinnistelemään sitä,
mitä olin koonnut sydämeeni,
puristaakseni
tuon "teoksen" ulos!
Hyvä että se on aamenen väärti!
Niinpä juuri, sillä
"Hänen kauttansa meillä molemmilla
on PÄÄSY yhdessä Hengessä Isän tykö"
EF 2: 18 ##
Kun joku rekisteröimättömänä kirjoittaa viestin,
joka hivelee IDENEBIN munaskuita, tämä oitis
ottaa tekstistä kunnian itselleen.
Mutta Pyhässä Hengessä kirjoitettu ei ole sitä,
mitä on idenebin kirjoittelu - pöntöllä ulos
puristamista. Voimme todeta sen idenebin
(benedi väärinpäin, kuten satanisteilla on tapana, kääntää kaikki takaperin)
omista viesteistä, että kakka niissä haisee.
Asiaa niissä ei ole senkään vertaa, mitä hän
saa asiaa ulos ponnistelluksi pöntöllä.
Ei pinnistelemällä ja ponnistelemalla,
vaan Minun Hengelläni, sanoo Herra.
Sakarja:
4:6 Ja hän lausui ja sanoi minulle näin: "Tämä on Herran sana Serubbaabelille, näin kuuluva: Ei sotaväellä eikä voimalla, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot.
SANAILU PYHÄSSÄ HENGESSÄ
- anna Pyhän Hengen puhua kauttasi,
niin ei liha pääse puhumaan
Luuk 12:10-12
10
Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
11
Mutta kun he vievät teitä synagoogain ja hallitusten ja esivaltojen eteen, älkää huolehtiko siitä, miten tai mitä vastaisitte puolestanne tahi mitä sanoisitte;
12
sillä Pyhä Henki opettaa teille sillä hetkellä, mitä teidän on sanottava."
Matt 7:28-29
28
Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
29
sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on,
eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.
PYHÄ HENKI EROTTELEE SO. TUNNISTAA MOTIIVITKIN
Hepr. 4:12
Jumalan sana on elävä ja väkevä.
Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka,
se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet,
se paljastaa sisimmät AIKEEMME ja ajatuksemme.
[Ef. 6:17; Ilm. 1:16]
I T S E A S I A A N
"Hänen kauttansa meillä molemmilla
on PÄÄSY yhdessä Hengessä Isän tykö"
EF 2: 18 ##
Tästä "ahtisaaren" lausunnosta ideneb otti kunnian. Amen! Kristuksen kautta tosiaan,
eikä lainnoudattamisen varjolla!!
Tarkemmin sanoen: Hänen ruumiinsa uhrin kautta.
Sillä Hänen ruumiinsa on auki oleva esirippu
kaikkeinpyhimpään so. suoraan yhteyteen
Jumalan kanssa, rukouksessa.
Hepr. 10:20
ja näin avannut meille uuden, elämään vievän tien, joka kulkee väliverhon -- hänen ruumiinsa -- kautta.
Rakkaudesta lukijoita kohtaan
Outo palstavirus liikkeellä
39
385
Vastaukset
Job 2:11
Jobilla oli kolme ystävää:
temanilainen Elifas, suahilainen Bildad ja naamalainen Sofar.
Kun he saivat kuulla onnettomuudesta, joka oli kohdannut Jobia,
he kävivät tapaamassa toisiaan ja päättivät mennä hänen luokseen osoittamaan hänelle myötätuntoa
ja lohduttamaan häntä. [Sananl. 27:10]
Job 42:7
Kun Herra oli puhunut Jobille,
hän sanoi temanilaiselle Elifasille:
"Minä olen vihastunut sinuun ja kahteen kumppaniisi,
sillä te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job.
Ystävä ei etsi virheitä, vaan rakastaa ehdoitta.
Ja jos virheitä on ihan nähtävissä, niin
"rakkaus peittää syntien paljouden". (Jaak).
Job 19:28
Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."
Armahdettu syntinen- IDENEB
Jos et sitä tiennyt! Ja sitäpaitsi: " En minä enää elä vaan Kristus elää minussa,...niin siitäpä jaa kunniaa kenelle se kuuluu!!
" Ilman minua te ette voi mitään tehdä"
" Te tutkitte kirjoituksia, luullen että niissä on iankaikkinen elämä, ja juuri ne kertovat minusta (Jeesuksesta)...ja siitä mitä hän on tehnyt ja mitä tulee tekemään!
Tulemukseensa asti meidän kauttamme ,ja sitten sotiikin jo suunsa miekalla!
" Pinnistely ja ponnistelu on oikea termi!
Raamattuhan kehoittaa: " Nähkää vaivaa," ...ette ole vielä verille asti tehneet vastarintaa"
Olemmahan Kristuksen sotilaita...mitähän sotilas tekee? pinnistelee ja ponnistelee, taistelee!
" Jokainen Jumalan sana on taattu; hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat!
" Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille ja ettet valehtelijaksi joutuisi" Snl 30: 5, 6- Kaiken Lukenut
Kun vertaa pelkkää herjaa sisältäviä lukuisia
viestejäsi, ymmärtää jokaikinen lukija, ettet
voi olla se "ahtisaari".
Siinä sentään oli paljon asiaa, vaikkei koskaan
voi luottaa tuollaiseen irtojakeiden mielivaltaiseen
yhdistelemiseen. Sinä sitä et kirjoittanut. Sillä
Hengen sinetti on rakkaus
he kävivät tapaamassa toisiaan ja päättivät mennä hänen luokseen osoittamaan hänelle myötätuntoa
Mutta Jobin ystävät ...
Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."
JUMALALLA TOISENLAISET AJATUKSET
Niinpä Job saa kuritusta huonotasoisten ystäviensä
vuoksi - "joutuu" rukoilemaan näiden puolesta
armoa ja siunausta, ehkä menestystäkin ...
Job 42:10
Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa. Herra antoi Jobille kaksin verroin kaikkea, mitä hänellä oli ennen ollut.
YSTÄVIEN YHTEYS ON TOTTA
Rampa Mefiboset (2.Sam.9:1-13)sai aina olla Jerusalemissa ja istua kuninkaanpöytään.
YY-väki (Ystävien Yhteys-yhteisö), muuten, on sellaista merkillistä kansaa - ei malta eikä osaa olla rakastamatta,
ehdoitta.
Niinkuin ei uskollinen Herrammekaan.
Älkää ymmärtäkö väärin. Virhevalinnoistamme
aina joudumme vastaamaan - seuraukset kaikella on.
Mutta Armonliitto ei horju.
Ps. 89:33 (89:34)
mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.
Herran Hengessä - IDENEB
Kaiken Lukenut kirjoitti:
Kun vertaa pelkkää herjaa sisältäviä lukuisia
viestejäsi, ymmärtää jokaikinen lukija, ettet
voi olla se "ahtisaari".
Siinä sentään oli paljon asiaa, vaikkei koskaan
voi luottaa tuollaiseen irtojakeiden mielivaltaiseen
yhdistelemiseen. Sinä sitä et kirjoittanut. Sillä
Hengen sinetti on rakkaus
Mutta Jobin ystävät ...
JUMALALLA TOISENLAISET AJATUKSET
Niinpä Job saa kuritusta huonotasoisten ystäviensä
vuoksi - "joutuu" rukoilemaan näiden puolesta
armoa ja siunausta, ehkä menestystäkin ...
Job 42:10
Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa. Herra antoi Jobille kaksin verroin kaikkea, mitä hänellä oli ennen ollut.
YSTÄVIEN YHTEYS ON TOTTA
Rampa Mefiboset (2.Sam.9:1-13)sai aina olla Jerusalemissa ja istua kuninkaanpöytään.
YY-väki (Ystävien Yhteys-yhteisö), muuten, on sellaista merkillistä kansaa - ei malta eikä osaa olla rakastamatta,
ehdoitta.
Niinkuin ei uskollinen Herrammekaan.
Älkää ymmärtäkö väärin. Virhevalinnoistamme
aina joudumme vastaamaan - seuraukset kaikella on.
Mutta Armonliitto ei horju.
Ps. 89:33 (89:34)
mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.
Herran Hengessä" Ja Hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu" Luu 24; 27
Muistatko ollenkaan kuinka Jeesus sanoi: " Oppikaa minusta...No , teenkö minä samoin kuin Jeesus?
Milloin alan Mooseksesta, milloin profeettoja, mm. Jesajaa, ja joskus psalmeja!
On se ihanaa kulkea Jeesuksen askelissa, sanan selittämisessäkin!
Minähän vain etsin niitä asioita " joiden pitää käymän toteen"...siis kaikki se mitä Jeesuksesta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa" jae 44
" Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset"
jae 45
Jeesushan ei puhunut , mitään, ei mitään ilman vertausta!!
Ette voi käsittää Jeesuksen vertauksia, ellette tutki Moosesta ja profeettoja, sekä psalmeja!
Eikö Jeesus Aabrahamiksi tekeytyen sanonut " Elleivät he kuule Moosesta ja profeettoja, ei auta vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös"
Mitä varten Jeesus kertoi teille vertauksia?
Eikö juuri siksi, että saisi teidät eksytetyksi, koska ette ota vastaan rakkautta totuuteen voidaksenne pelastua"
Hassua, mutta totta!
Jos mm. Jeesus sanoo että " Kaikki jotka syövät sianlihaa,....heistä tulee loppu,(Profeetta Jesaja), ja Jeesus kertoo että " kaiken pitää käymän toteen, joka on kirjoitettu profeetoissa..
"Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa" Luuk 21: 33.
Teille siis tulee käymään niinkuin Jeesus sanoo?
Minä uskon Jeesusta! Te uskotte Jeesukseen, mutta ette Jeesusta!! Eikö siis meissä ole ero?
Uskoohan saatanakin Jeesukseen, mutta kieltäytyy tottelemasta häntä!!
" Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti" Ps 119: 160
" Sillä kaikki mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo" Room 15: 4
On tosin myönnettävä että joskus teidän kanssanne on vähän vaikeampaa, ...onhan tosin sanottu " Riemuitkaa te pakanat, hänen kansansa kanssa" Room 15: 10
Teillä pitäisi olla syytä riemuun yhdessä juutalaisten ja israelilaisten kanssa!
Sanoohan Jesaja: " On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita; häneen pakanat panevat toivonsa"
Kerätkääpä vaikka lahja Jerusalemin pyhille, sillä te pakanasuomalaisethan olette osalliset heidän hengellisistä aarteistaan, miksi ette auttaisi heitä maallisilla lahjoilla?
Sitä ketä Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, ... - Joulun enkelin sanoma
IDENEB kirjoitti:
" Ja Hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu" Luu 24; 27
Muistatko ollenkaan kuinka Jeesus sanoi: " Oppikaa minusta...No , teenkö minä samoin kuin Jeesus?
Minähän vain etsin niitä asioita " joiden pitää käymän toteen"...siis kaikki se mitä Jeesuksesta on kirjoitettu Mooseksen laissa ja profeetoissa ja psalmeissa" jae 44
jae 45
Ette voi käsittää Jeesuksen vertauksia, ellette tutki Moosesta ja profeettoja, sekä psalmeja!
Eikö Jeesus Aabrahamiksi tekeytyen sanonut " Elleivät he kuule Moosesta ja profeettoja, ei auta vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös"
Eikö juuri siksi, että saisi teidät eksytetyksi, koska ette ota vastaan rakkautta totuuteen voidaksenne pelastua"
Hassua, mutta totta!
Jos mm. Jeesus sanoo että " Kaikki jotka syövät sianlihaa,....heistä tulee loppu,(Profeetta Jesaja), ja Jeesus kertoo että " kaiken pitää käymän toteen, joka on kirjoitettu profeetoissa..
Minä uskon Jeesusta! Te uskotte Jeesukseen, mutta ette Jeesusta!! Eikö siis meissä ole ero?
" Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti" Ps 119: 160
" Sillä kaikki mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo" Room 15: 4
On tosin myönnettävä että joskus teidän kanssanne on vähän vaikeampaa, ...onhan tosin sanottu " Riemuitkaa te pakanat, hänen kansansa kanssa" Room 15: 10
Teillä pitäisi olla syytä riemuun yhdessä juutalaisten ja israelilaisten kanssa!
Sanoohan Jesaja: " On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita; häneen pakanat panevat toivonsa"
Kerätkääpä vaikka lahja Jerusalemin pyhille, sillä te pakanasuomalaisethan olette osalliset heidän hengellisistä aarteistaan, miksi ette auttaisi heitä maallisilla lahjoilla?
Sitä ketä Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, ...Tässäpä uduen ja vanhan yhteinen helmi
Jes. 9:6
(9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
kolmen (?) enkelin sanoma
Luuk. 2:11
teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
Joh. 4:42
ja he sanoivat naiselle: "Emme enää usko sinun puheesi tähden, sillä me itse olemme kuulleet ja tiedämme, että tämä totisesti on maailman Vapahtaja".
Joulun kolmen enkelin sanoma
Luukas 2.
6 Niin tapahtui heidän siellä ollessaan, että Marian synnyttämisen aika tuli.
7 Ja hän synnytti pojan, esikoisensa, ja kapaloi hänet ja pani hänet seimeen, koska heille ei ollut sijaa majatalossa.
8 Ja sillä seudulla oli paimenia kedolla vartioimassa yöllä laumaansa.
9 Niin heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus loisti heidän ympärillään, ja he peljästyivät suuresti.
10 Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon, joka on tuleva kaikelle kansalle:
11 teille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Daavidin kaupungissa.
12 Ja tämä on teille merkkinä: te löydätte lapsen kapaloituna ja seimessä makaamassa."
13 Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat:
14 "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"
15 Ja kun enkelit olivat menneet paimenten luota taivaaseen, niin nämä puhuivat toisillensa: "Menkäämme nyt Beetlehemiin katsomaan sitä, mikä on tapahtunut ja minkä Herra meille ilmoitti".
16 Ja he menivät kiiruhtaen ja löysivät Marian ja Joosefin ja lapsen, joka makasi seimessä.
Iloista adventtiodotusta - Ja ponnistelee?
IDENEB kirjoitti:
" Ja Hän alkoi Mooseksesta ja kaikista profeetoista ja selitti heille, mitä hänestä oli kaikissa kirjoituksissa sanottu" Luu 24; 27
jae 45
Hassua, mutta totta!
Sitä ketä Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, ...että mitäs Minä sanoisinkaan ... äh .. tuota ...?
Mitäs kaki(staisi)n ulos?
Ei suinkaan, vaan "missä Henki on, siellä on
vapaus" - - pipo löysällä, tukka auki
Matt. 10:20
Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
1. Kor. 12:8
Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;
Ef. 6:19
ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
2. Kor. 3:17
Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
Vapaudesta käsin ... eikä pinnistäen, ponnistaen! - Israelin Väkevä
IDENEB kirjoitti:
jae 45
Hassua, mutta totta!
Sitä ketä Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, ...Jes. 1:24
Sentähden sanoo Herra, Herra Sebaot, Israelin Väkevä:
Voi! Minä viihdytän vihani vastustajissani,
minä kostan vihollisilleni;
Jes. 9:6
(9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus,
ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Tosi On
- Una Fortuuna.Ei kirjautuneena
leikkivä Avk: ## Koaikki lemuaa aivan kuin oltaisiin navetta asioissa. Oikein sanoit olet todella palstan pahin viirus. Heittelet sekaisin Raamatun lauseita. Ikään kuin olisit oikea Raamatun tuntia,
Isän tyköhän Antti on menossa ja saatan arvatakin minkä Isän tykö. Sekös sinua Harmittaa, kun Jäät aina toiseksi Benedin rinnalla. Hän tuntee Raamattunsa, kuitenkaan sinä et tunne muuta kuin vääristely taktiikan. Todellakin Antin viesteissa oaina lemuaa tuo hänen itsensä mielestä hieno lannan haju, jota Antti pitää pyhänä henkenä. Oikea pyhä henki opettaa rehellisyyteen Ja lähimmäistensä kunnioittamiseen. Olet paljastanut itrsi. olet todella palstan viirus. Antin tunnus lause on hajoita ja hallitse.
Se Todella paha henki jonka Antti Kännipäissään laittaa palstalle on sitä Vihollisen henkeä. Hänhän vihollinen itse Antin muodossa on levittelemässä omaan mätää sairauttaan palstalle. Kyllä Kantolan Henkisen taudin viiruksen levitys on ollut tunnettua jo alusta lähtien. Saat olla siitä iloinen, että voit itse pitää omanasi Helvetillisen Helvetti oppisi Helvetillisinä ihanuuksineensa. Lopeta jo hyvä mies tuo sairauden viljely. Eikö Jeesus todellakaan pysty murtamaan sinun pahuuteen juurtunutta minääsi. Tee täys käännös lopeta Kuningas Alkoholin kumartaminen. Se jo voisi sinua auttaa tekemään ratkaisun Ristin Herran puolelle. Kyllä Juma hyvyydessään voi sinutkin pelastaa. Lopeta vain Herran hengen pilkka. Tee käännös elämässäsi. Ellet tee parannusta tulet taas jäämään luokallesi?!- uteljas
((( Se Todella paha henki jonka Antti Kännipäissään laittaa palstalle on sitä Vihollisen henkeä.
Hänhän vihollinen itse Antin muodossa on levittelemässä omaan mätää sairauttaan palstalle. Kyllä Kantolan Henkisen taudin viiruksen levitys on ollut tunnettua jo alusta lähtien. )))
Johan on piru merrassa!
Olisin uteljas näkemään, kuinka pitkä pinna meidän
Armahtajallamme on ideneb-benediä kohtaan, joka
tällä kertaa sonnustautui una-fortunan keskiaikaiseen inkvisiittorin kaapuun (jesuiitta).
Pyhäkoulussa kuulin, että vihaajan puolesta pittää
rukkoilla. Rippikoulussa opetettiin, että vain
Pyhän Hengen pilkka on anteeksiantamatonta.
Sellainen Jumalan tekojen leimaaminen saatanan
työksi. Jotta raamatussa Jeesus itte sannoopi,
jotta häntä saa pilkata ja opetuslapsiakin vissiin, muttei Henkeä. Eihän sanat kettään
tapa, mutta Jumalan teot on pyhä armon asia.
Muuan luterilainen pappi saarnasi kerran, että
Jumala kääntää pilkkaajan kohtalon, jos pilkattu
rukkoilee tämän puolesta.
Justiinsa se minnuu kiinnostaa, että kestääkö
AVKlla kantti ... että armahtaa.
Missäs se kohta onkaan, että "keiden synnit te..?
Tuota noin ... ei se AVK alkoholin käyttäjältä
vaikuta ollenkaan. Kuinkas sekin nyt tähän
ympätään? Enpä ole ikuna kuullut fiksun kristityn
haukkuvan toista kristittyä alkoholistiksi.
Uteljas olisin tietämään, onko tuo ideneb
lainkaan kristitty. Ei ole ainakaan valoisa.
Mitäs mieltä muut, idenebistä? Eiköhän AVK jo
tullut pohjia myöden luokitelluksi ja sinetöityä.
Seimen luota ristin luokse vie tieni mun - "Lukia"
uteljas kirjoitti:
((( Se Todella paha henki jonka Antti Kännipäissään laittaa palstalle on sitä Vihollisen henkeä.
Hänhän vihollinen itse Antin muodossa on levittelemässä omaan mätää sairauttaan palstalle. Kyllä Kantolan Henkisen taudin viiruksen levitys on ollut tunnettua jo alusta lähtien. )))
Johan on piru merrassa!
Olisin uteljas näkemään, kuinka pitkä pinna meidän
Armahtajallamme on ideneb-benediä kohtaan, joka
tällä kertaa sonnustautui una-fortunan keskiaikaiseen inkvisiittorin kaapuun (jesuiitta).
Pyhäkoulussa kuulin, että vihaajan puolesta pittää
rukkoilla. Rippikoulussa opetettiin, että vain
Pyhän Hengen pilkka on anteeksiantamatonta.
Sellainen Jumalan tekojen leimaaminen saatanan
työksi. Jotta raamatussa Jeesus itte sannoopi,
jotta häntä saa pilkata ja opetuslapsiakin vissiin, muttei Henkeä. Eihän sanat kettään
tapa, mutta Jumalan teot on pyhä armon asia.
Muuan luterilainen pappi saarnasi kerran, että
Jumala kääntää pilkkaajan kohtalon, jos pilkattu
rukkoilee tämän puolesta.
Justiinsa se minnuu kiinnostaa, että kestääkö
AVKlla kantti ... että armahtaa.
Missäs se kohta onkaan, että "keiden synnit te..?
Tuota noin ... ei se AVK alkoholin käyttäjältä
vaikuta ollenkaan. Kuinkas sekin nyt tähän
ympätään? Enpä ole ikuna kuullut fiksun kristityn
haukkuvan toista kristittyä alkoholistiksi.
Uteljas olisin tietämään, onko tuo ideneb
lainkaan kristitty. Ei ole ainakaan valoisa.
Mitäs mieltä muut, idenebistä? Eiköhän AVK jo
tullut pohjia myöden luokitelluksi ja sinetöityä.
Seimen luota ristin luokse vie tieni munKyllä Antin kirjoitukset antavat noilla Supi-Suomalaisilla sanan käänteillä mitä hän käyttää. Hän antaa itsestään oikean kuvan omasta Kristillisestä luonteestaan.
Tarkoitatko sitä että Vihollinen käytää Anttia välikappaleenaan syytämässä sontaa palstalle? Kyllä todella sinulla on piru merrassa. Kun liittoudud sonnan levittäjän ystäväksi. Antti on jo alusta asti tuonut sontaa aivan tarpeeksi palstalle. Sanoisin vain Jo Riittää.
Benedi on mainio kaveri. Hänellä on taito laittaa Antin kieroilut oikeille raiteille. Todella piru on uinut mertaan näet Jesuiitta oppejaan hän tälle palstalle tuo. Tuo Lutterin Vihollinen Ribera on Antin Totuuden lähde.
Riberan opetukset eivät ole sitä Jeesuksen antamaa sanaa. Juuri Antti itse on pukeutunut Jesuiitta kaapuun. Hänhän tekee Jeesuksesta Saatanan Ja Saatanasta Jeesuksen. Me tarvitsemme todella monia Benedin kaltaisia kierouden paljastajia. Antin Väärennetty Evankeliumi ei kuulu tälle palstalle. Antin pyhä henki on vain sepaha henki joka mietä on tullut pettämään! - Sanasta miestä, saparosta p...
"Lukia" kirjoitti:
Kyllä Antin kirjoitukset antavat noilla Supi-Suomalaisilla sanan käänteillä mitä hän käyttää. Hän antaa itsestään oikean kuvan omasta Kristillisestä luonteestaan.
Tarkoitatko sitä että Vihollinen käytää Anttia välikappaleenaan syytämässä sontaa palstalle? Kyllä todella sinulla on piru merrassa. Kun liittoudud sonnan levittäjän ystäväksi. Antti on jo alusta asti tuonut sontaa aivan tarpeeksi palstalle. Sanoisin vain Jo Riittää.
Benedi on mainio kaveri. Hänellä on taito laittaa Antin kieroilut oikeille raiteille. Todella piru on uinut mertaan näet Jesuiitta oppejaan hän tälle palstalle tuo. Tuo Lutterin Vihollinen Ribera on Antin Totuuden lähde.
Riberan opetukset eivät ole sitä Jeesuksen antamaa sanaa. Juuri Antti itse on pukeutunut Jesuiitta kaapuun. Hänhän tekee Jeesuksesta Saatanan Ja Saatanasta Jeesuksen. Me tarvitsemme todella monia Benedin kaltaisia kierouden paljastajia. Antin Väärennetty Evankeliumi ei kuulu tälle palstalle. Antin pyhä henki on vain sepaha henki joka mietä on tullut pettämään!Ne jotka tosissaan ryypiskeee, eivät siitä kertoile.
Niinkus tiiät!
Kuninkaansotureiksi liha tahtoo itsensä nostaa.
Mutta Jeesuksella on vain palvelijoita, nöyriä.
Matt. 18:1
Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?"
Matt. 18:4
Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.
EI HYVÄT TEOT VAAN NÖYRÄ ASENNE
Luuk. 17:10
Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa:
'Me olemme
ansiottomia palvelijoita;
olemme tehneet vain sen,
minkä olimme velvolliset tekemään'."
Mark 10:42-45
42
Mutta Jeesus kutsui heidät tykönsä ja sanoi heille: "Te tiedätte, että ne, joita kansojen ruhtinaiksi katsotaan, herroina niitä hallitsevat, ja että kansojen mahtavat käyttävät valtaansa niitä kohtaan.
43
Mutta näin ei ole teidän kesken, vaan joka teidän keskuudessanne tahtoo suureksi tulla, se olkoon teidän palvelijanne;
44
ja joka teidän keskuudessanne tahtoo olla ensimmäinen, se olkoon kaikkien orja.
45
Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."
Mielenkiinnolla seuraan isiebelin yrityksiä
kääntää huomio pois Herran Sanasta - kirjoittajiin. Toisille kiitosta, toisille herjaa.
Mutta Herran Sana on niin ja aamen ja on sivuasia,
kenen kautta Herra sen antaa esiin.
Onpa usein niinkin, että kompastuskivi on siinä,
että hyvä sana ei kelpaa, kun esittäjää ei hyväksy. Joten annetaanpa Sanan puhua puolestaan.
Laittamatta kylkeen sinettejä, merkkejä, leimoja.
Joh. 8:37
Minä tiedän, että te olette Aabrahamin jälkeläisiä;
mutta te tavoittelette minua tappaaksenne,
koska minun sanani ei saa tilaa teissä.
Adventtia!- IDENEB
" Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden"
"Eikä vain sen, kun 2000 sikaa, hukkui!
" Kootkaa tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään joutuisi hukkaan"...tarkoittiko sian palasia?
" Mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessään"
Jeesuksen nimessähän nuo siat hukkuivat, eiväthän ne elämää nähneet! Raamattuhan kertoo että " ihmiset ovat omassa olossaan kuin eläimiä"...eikö sika ole eläin?
Eikö Jumalan sana ole meidän elämämme polku?
" Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu, ja valo minun tielläni" Ps 119: 105
" Minä kätken sinun sanasi sydämeeni, etten tekisi syntiä sinua vastaan" Ps 119: 11
Eikö Jeesus anonut: " Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani" Joh 5: 31,
" Ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaaksi" jae 32
Eikö 1 Piet.1 luvussa kerrota, että olette uudesti syntyneet katoamattomasta siemenestä, ettekä katoavasta, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta"
enkö ole ehtinyt mainita että " kaikki liha on kuin ruoho,( myös sian liha,)
ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen variseee,
" mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti" jae 25
Ettekö itsekin opeta, että meidän on pyhitettävä Herra Jeesus sydämissämme ja olla aina valmiit vastaamaan sen toivon perustusta, joka teissä ( meissä)on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla" 1 Piet. 3: 15
Eikö Jeesus kirjoituttanut Jumalan lakia uudessa liitossa sydämiinne?
Ja eikö profeetta sano " Pysykää laissa ja todistuksessa!"
Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole" Jes 8: 20
Kantola ei halua näin sanoa, ei oikein hamppaittensa välistäkään, eikö totta!
Ei sittenkään, niin uskon vaikka " minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa " Apost 20: 32
Missä laissa sitten Kantolan tulisi pysyä, että aamunkoitto valkeaisi!
Eikö laissa joka pysyy iankaiken!?
" Hänen kättensä teot ovat totiset ja oikeat; luotettavat ovat kaikki hänen asetuksensa"
Ne pysyvät järkkymättä aina ja iankaikkisesti" Ps 111: 7, 8
Eikö täydellisessä laissa? " Herran laki on täydellinen, se virvoittaa sielun.
Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan" Ps 19: 8
Ajattele Antti! Kuinka ihana ajatus! Sinustakin voisi tulla viisas!!
Ja ajattele, pääset osalliseksi synnin tunnosta!
" Sentähden ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto" Room. 3: 20
Kumoaako Jeesus profeetta Jesajan sanat " kaikki jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa, sekä hiiriä heistä kaiksta tulee loppu" Jes 66 luku
Kumoaako?
" Älkää luulko, että minä olen tullut LAKIA ja PROFEETTOJA kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään" Matt 5: 17
Joko minä mainitsin, että " kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on puhuttu ..profeetoissa..(Jeesus)
" Niin laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä" Room 7: 12
Minä olen hengenmiehiä sanoo Antti, enkä nojaa lakiin?
Äläpä huoli sillä " Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä lihallinen, myyty synnin alaisuuteen" jae 15
Me tiedämme sen , että olette lihallisia, sehän oikein tehostuu näin Joulun alla elämässänne, onko sitten ollenkaan varmaa, että voitte palata hengellisen lain alaisuuteen , lihallisuuksien jälkeen, jota voi kestää parikin viikkoa!?
Tiedän kyllä että tahto teillä on mutta ei voimaa hyvän tekemiseen!
Ilman Minua te ette voi mitään tehdä" ilmoittaa tiedoksi Benedi!! - Maria Magdalena
IDENEB kirjoitti:
" Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden"
"Eikä vain sen, kun 2000 sikaa, hukkui!
" Kootkaa tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään joutuisi hukkaan"...tarkoittiko sian palasia?
" Mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessään"
Jeesuksen nimessähän nuo siat hukkuivat, eiväthän ne elämää nähneet! Raamattuhan kertoo että " ihmiset ovat omassa olossaan kuin eläimiä"...eikö sika ole eläin?
Eikö Jumalan sana ole meidän elämämme polku?
" Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu, ja valo minun tielläni" Ps 119: 105
" Minä kätken sinun sanasi sydämeeni, etten tekisi syntiä sinua vastaan" Ps 119: 11
Eikö Jeesus anonut: " Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani" Joh 5: 31,
" Ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaaksi" jae 32
Eikö 1 Piet.1 luvussa kerrota, että olette uudesti syntyneet katoamattomasta siemenestä, ettekä katoavasta, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta"
enkö ole ehtinyt mainita että " kaikki liha on kuin ruoho,( myös sian liha,)
ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen variseee,
" mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti" jae 25
Ettekö itsekin opeta, että meidän on pyhitettävä Herra Jeesus sydämissämme ja olla aina valmiit vastaamaan sen toivon perustusta, joka teissä ( meissä)on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla" 1 Piet. 3: 15
Eikö Jeesus kirjoituttanut Jumalan lakia uudessa liitossa sydämiinne?
Ja eikö profeetta sano " Pysykää laissa ja todistuksessa!"
Elleivät he näin sano, ei heillä aamunkoittoa ole" Jes 8: 20
Kantola ei halua näin sanoa, ei oikein hamppaittensa välistäkään, eikö totta!
Ei sittenkään, niin uskon vaikka " minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa " Apost 20: 32
Missä laissa sitten Kantolan tulisi pysyä, että aamunkoitto valkeaisi!
Eikö laissa joka pysyy iankaiken!?
" Hänen kättensä teot ovat totiset ja oikeat; luotettavat ovat kaikki hänen asetuksensa"
Ne pysyvät järkkymättä aina ja iankaikkisesti" Ps 111: 7, 8
Eikö täydellisessä laissa? " Herran laki on täydellinen, se virvoittaa sielun.
Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan" Ps 19: 8
Ajattele Antti! Kuinka ihana ajatus! Sinustakin voisi tulla viisas!!
Ja ajattele, pääset osalliseksi synnin tunnosta!
" Sentähden ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto" Room. 3: 20
Kumoaako Jeesus profeetta Jesajan sanat " kaikki jotka syövät sianlihaa ja muuta inhottavaa, sekä hiiriä heistä kaiksta tulee loppu" Jes 66 luku
Kumoaako?
" Älkää luulko, että minä olen tullut LAKIA ja PROFEETTOJA kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään" Matt 5: 17
Joko minä mainitsin, että " kaiken pitää käymän toteen, mikä minusta on puhuttu ..profeetoissa..(Jeesus)
" Niin laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä" Room 7: 12
Minä olen hengenmiehiä sanoo Antti, enkä nojaa lakiin?
Äläpä huoli sillä " Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä lihallinen, myyty synnin alaisuuteen" jae 15
Me tiedämme sen , että olette lihallisia, sehän oikein tehostuu näin Joulun alla elämässänne, onko sitten ollenkaan varmaa, että voitte palata hengellisen lain alaisuuteen , lihallisuuksien jälkeen, jota voi kestää parikin viikkoa!?
Tiedän kyllä että tahto teillä on mutta ei voimaa hyvän tekemiseen!
Ilman Minua te ette voi mitään tehdä" ilmoittaa tiedoksi Benedi!!Kilisee kilisee kulkuset,
armottomat vitkuttimet,
Kilisee kilisee irtojakeet
Tyhjä on pää kuin tynnyri
rakkautta vailla
armosta tietämätön eli tyhmä
Piteneepi itenepin itepäisyyden tie
"" Kantola ei halua näin sanoa, ei oikein hamppaittensa välistäkään, eikö totta! ""
Mihin pyrkii puheillaan ideneb-benedi-unafortuna?
Herran enkelin sanoma idenebille jä hanen kahdelle ystävälleen ...
Jobin kirja 19. luku
23 Kunpa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, kunpa ne talletettaisiin kirjaan,
24 uurrettaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi taltalla hakaten, lyijyllä piirtäen!
25 Minä tiedän, että lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.
26 Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina ja lihani on riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan, [19:26,27: 1. Kor. 13:12]
27 saan katsella häntä omin silmin, ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa.
28 Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."
29 Pelätkää toki miekkaa! Tuollainen kovuus on synti, joka ansaitsee kuoleman. Muistakaa: on olemassa tuomari.
Maria Magdalena - Lihaksi tullut pirullisuus?
Maria Magdalena kirjoitti:
Kilisee kilisee kulkuset,
armottomat vitkuttimet,
rakkautta vailla
"" Kantola ei halua näin sanoa, ei oikein hamppaittensa välistäkään, eikö totta! ""
Jobin kirja 19. luku
23 Kunpa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, kunpa ne talletettaisiin kirjaan,
24 uurrettaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi taltalla hakaten, lyijyllä piirtäen!
26 Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina ja lihani on riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan, [19:26,27: 1. Kor. 13:12]
27 saan katsella häntä omin silmin, ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa.
28 Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."
29 Pelätkää toki miekkaa! Tuollainen kovuus on synti, joka ansaitsee kuoleman. Muistakaa: on olemassa tuomari.
Maria MagdalenaKatsokaa idenebin viestiä:
"kenenkähän vaimosta ...".
Voiko ihminen enää pirullisempi raamatun varjolla
olla kuin on tuo kettumainen ideneb-benedi?
Tuskin se sitä on, että ideneb olisi kinkkua
syönyt liikaa ja tullut siitä lihalliseksi eli
lihavaksi hengessä.
Vaan kyllä hän on orjaksi tai orjattareksi
alistunut dominalle nimeltä iisebel!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000040002342
Ei kenenkään immeisen liha koskaan voikaan alistua
Herran tahtoon. Mutta meidän tulee joka hetki
kuolettaa Hengen voimalla lihan pyrkimykset.
Room. 8:7
Lihan pyrkimykset sotivat Jumalaa vastaan,
sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua. [Matt. 12:34; Room. 5:10; Kol. 1:21; Jaak. 4:4]
Roomalaisille 7.
5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
Maria Magdalena - IDENEB
armottomat vitkuttimet,
rakkautta vailla
Jobin kirja 19. luku
Maria MagdalenaJumalan kaksiteräinen miekka, vai minun varoittavat sanani?
Eikös se Hengen miekka erottele hengen ja sielun ja ruumiinkin.
Ne ovat siis erillisiä osioita!
" Älkää siis peljätkö sitä, joka voi tapaa ruumiin, mutta ei voi tappaa sielua, enemmin peljätkää Häntä, joka VOI seksä SIELUN, että RUUMIIN hukuttaa helvetissä"
Käyttääkö Hän kaksiteräistä miekkaansa, joka leikkaa sekä alas, että ylös mennessään, ennen helvettiin heittämistä, vai sen jälkeen?
Siinäpä teille taas mietittävää!! - IDENEB
Lihaksi tullut pirullisuus? kirjoitti:
Katsokaa idenebin viestiä:
lihavaksi hengessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000040002342
sillä ne eivät alistu Jumalan lakiin eivätkä voikaan alistua. [Matt. 12:34; Room. 5:10; Kol. 1:21; Jaak. 4:4]
Roomalaisille 7.
5 Sillä kun olimme lihan vallassa, niin synnin himot, jotka laki herättää, vaikuttivat meidän jäsenissämme, niin että me kannoimme hedelmää kuolemalle,
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.
Maria Magdalenaniin ethän sitä silloin enää riko!
Eihän lakia ole olemassakaan sille, joka lakia noudattaa luonnostaan eikä sitä riko!
Lakihan on pantu valehtelijoille, varkaille, sapatin rikkojille, jeesuksesta, joka on sen " näkymättömän Jumalan kuva, tehtyjä kuvia kourassaan kantaville, jne..
" Ne jotka kunnioittavat vääriä jumalia hylkäävät armonantajansa" Joona 2:9
Milloinkahan nuo teidän jeesus kuvanne ovat koskaan ketään ihmistä maanpäällä mitenkään palvelleet!?
Aiva niin! Tehän te niitä palvelette, pyyhitte pölyjä, nostatte lattialta, jos joku niistä putoaa, ja kun benedi pilkkaa niitä ja häpäisee niitä, niin te puolustatte niitä omalla suullanne, koska onhan teidän jumalillanne suu, korvat, kädet, ja jalat,..." mutta eivät ne saa ääntää kurkullansa" heh, hih
Mutta kylläpä teistä lähtee ääntä, ja poliisia huudetaan avuksi, kun minä lyön ne puitten sekaan uuniin!
Eikö siis ole todistettu että sinä elät pirullisuudessa. eli laittomuudessa...ja minä vastustan pirullisuutta, eli laittomuutta!
" Kun laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus"...laske vain itsesi niihin "useimpiin"
" Autuaat ne jotka pitävät Jumalan käskyt, sillä heillä on valta syödä elämänpuusta ja he pääsevät porteista sisälle kaupunkiin" Ilm. 22: 14
Eikö Jeesus sanonut? " Kenelle portinvartija avaa, hän pääsee ovesta"
Tiesit kyllä sen verran,että kuka OVI on, mutta et ole koskaan tajunnut, että oven edessä seisoo aina portinvartija!!
Muutoinhan sinäkin vain ryntäisit sisään vauhdilla, ja Jeesus joka ei arvaisi varaansa pitää, kaatuisi ja sinä pääsisit portista sisälle kaupunkiin!!
Eikö käviskin niin?
Mutta portinvartija on ovella siksi, että " Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja KAIKKI jotka valhetta rakastavat ja tekevät" jae 15
Kerrohan kuka ne epäjumalat joita on miljardittain, sinunkin seinilläsi on oikein tehnyt?
Etkö sano: " tehtaan jonka annoit minulle, antoi minulle ja minä ostin"
Juuri niin, ja maksoit rahaakin" Etkö muistanut?
" Ostakaa minulta rahatta ja hinnatta" Jeesus
Jos ostelet oppejasi maan kuningailta ja kauppiailta, niin sellaista vaimoa kutsutaan lopulta portoksi,...ja niin Raamattu tekeekin Ilmestyskirjassa! - "Oskari"
armottomat vitkuttimet,
rakkautta vailla
Jobin kirja 19. luku
Maria MagdalenaPuolustajiin: Magdalan Maria oli kuuliainen Jeesukselle. Omalla kohdallani muistan ajan Rippikoulussa. Luin siellä koulussa kohdan, että Seitsemäs päivä on Herran sinun Jumalasi sapatti. Kysyessäni Vanhalta rovastilta, syytä miksi Kirkossa opetetaan sunnuntan olevan pyhä-päivä Ja Raamattu kertoo Lauvantain olevan Pyhän.
Tähän Rovasti vastasi, ettei meidän tule takertua Pikkuasioihin, koska Jumala on antanut meille Pakana Kristityille sunnuntain. Tämä setsemäs päivä kuuluu Juutalaisille. Minun vanhempi veljeni oli vielä tuolloin elossa. Hän sanoi, ettei pakanoille ole koskaan annettu mitään eripäivää, vaan tässä asiassa on meneillään kirkollis poliittinen asia. Näet kun asiaa ei löydy lainkaan Raamatusta. Täytyy kyseessä olla poliittinen huijaus.
Tästä aikaisemmasta tapauksesta oli kulunut noin kymmenen vuotta. Joutuessani tapaturman uhriksi, sillon jouduin näiden Uskonnollis mielisten ristituleen. Tämä oli kaameaa aikaa. Sain vaikka minkäkaltaista opetusta. Kävin erään kastaja seurakunnan upotuskasteella, koska olin tämän ymmärtänyt olevan totta Raamatun mukaan. Nyt halusin tietää enemmän tuosta seitsemännestä- päivästä. Mainitsin että Raamattu mainitsee seitsemännen päivän olevan Herran sinun Jumalasi sapatin. Tämä kysymys oli sellainen, että nämä kaksi uskontokuntaa, joista toinen piti Vauvojen valelua kasteena ja tonen oli taas upotus-kasteen kannalla. Näille ystävilleni tuli yhteis-ymmärrys tästä setsemännestä päivästä. aivan, mitä tapahtui Herodekselle ja Pilatukselle.
Nyt he molemmat alkoivat mainita minulle nimeä seitsemännen päivön Adventistit viettävät tätä Juutalaista sapattia. Me emme pidä tätä pyhänä, koska tämä kuuluu vain Juutalaisille. Kuulin lisää tästä asiasta. Jumala on antanut meille pakanoille sunnuntain. Tiesin tämän sanan takia tästä asiasta hieman enemmän. Tiesin tähän asiaan liittyvän Pluffia eli pajun köyttä. Siksi halusin saada aikaan hieman rauhaa tutkia muka oli tuo Jumala joka oli sunnuntain soluttanut seurakuntaan. Näin ollen Suomen kirjastoista oli apua löytämään ratkaisun tämän asian selvittämiseen. Löysin sunnuntain historian, joka oli syntynyt pakanuudesta Isis alkoi hiljalleen paljastua Horuksen kanssa. Nimrood ilmaantui kuvioihin omaan Jumal perheeseensä. Semiramis Ja Tammus ilmaantuivat kuvioihin. Viimeinen suurempi Jumaluus hahmo oli Mithra. Heille kaikille oli yhteistä, että heidät oli teloitettu samalla tavalla, kuin Jeesus ja 25 päivä Joulukuuta oli kaikkien Jumala poikien yhteinen Synrymän juhlan muisto päivä.
Luin Danielin kirjasta luvun Pedosta joka hävittää Korkeimman pyhiä ja tämä valta pyrkii muuttamaan ajat ja lain. Toinen Tess. Toinen luku ja neljä kertoi Tästä Ihmisestä Joka istuuntuu Jumalan Temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Näin minun matemaatikka alkoi toimia ihan yksin kertaisella laskutavalla. Sitten ihan oikeaan aikaan Läysin Itsensä Mamma kirkon omat todistus kirjat, joissa Mamma itse todistaa, että minä olen omalla voimallani muuttanut Jumalan sapatin sunnuntaille ja minä olen omalla voimallani tehnyt siitä tavallisen työpäivän. Aikaisemmissa todistuksissa näin. Uskonpuhdistuksen Jälkeen tulee näihin todistuksiin pieni lisäys: Siinä on maininta, että Protestantit, Jotka aina sanovat Raamattu ja yksin omaa Raamattu, mutta kuitenkaan he eivät toimi Raamatun ilmoituksn mukaan, vaan he uskollisesti noudattavat minum käskyjäni. Siis kuka voikaan sanoa. ettenkö minä olisi Jumala koska minä tällaisia töitä teen.
Tämän Jumaluuden voimaan tulo otti aikaa Paavalin Teloituksen Jälkeen 250 vuotta. Vuonna 321 7. Maaliskuuta. Näin ollen meillä on ihan Oikea Jumala maanpäällä, jolle ovat Kristityt Kuuliaisia. Sunnutaita tämä mahti sanoo oman valtansa merkiksi koska tämä käsky koskee aikaa? Siis kuka onkaan tämän mahdin veroinen, ja kuka uskaltaa sotia tätä valtaa vastaan sanoo Raamattu! - Puolustajat puhuvat?
"Oskari" kirjoitti:
Puolustajiin: Magdalan Maria oli kuuliainen Jeesukselle. Omalla kohdallani muistan ajan Rippikoulussa. Luin siellä koulussa kohdan, että Seitsemäs päivä on Herran sinun Jumalasi sapatti. Kysyessäni Vanhalta rovastilta, syytä miksi Kirkossa opetetaan sunnuntan olevan pyhä-päivä Ja Raamattu kertoo Lauvantain olevan Pyhän.
Tähän Rovasti vastasi, ettei meidän tule takertua Pikkuasioihin, koska Jumala on antanut meille Pakana Kristityille sunnuntain. Tämä setsemäs päivä kuuluu Juutalaisille. Minun vanhempi veljeni oli vielä tuolloin elossa. Hän sanoi, ettei pakanoille ole koskaan annettu mitään eripäivää, vaan tässä asiassa on meneillään kirkollis poliittinen asia. Näet kun asiaa ei löydy lainkaan Raamatusta. Täytyy kyseessä olla poliittinen huijaus.
Tästä aikaisemmasta tapauksesta oli kulunut noin kymmenen vuotta. Joutuessani tapaturman uhriksi, sillon jouduin näiden Uskonnollis mielisten ristituleen. Tämä oli kaameaa aikaa. Sain vaikka minkäkaltaista opetusta. Kävin erään kastaja seurakunnan upotuskasteella, koska olin tämän ymmärtänyt olevan totta Raamatun mukaan. Nyt halusin tietää enemmän tuosta seitsemännestä- päivästä. Mainitsin että Raamattu mainitsee seitsemännen päivän olevan Herran sinun Jumalasi sapatin. Tämä kysymys oli sellainen, että nämä kaksi uskontokuntaa, joista toinen piti Vauvojen valelua kasteena ja tonen oli taas upotus-kasteen kannalla. Näille ystävilleni tuli yhteis-ymmärrys tästä setsemännestä päivästä. aivan, mitä tapahtui Herodekselle ja Pilatukselle.
Nyt he molemmat alkoivat mainita minulle nimeä seitsemännen päivön Adventistit viettävät tätä Juutalaista sapattia. Me emme pidä tätä pyhänä, koska tämä kuuluu vain Juutalaisille. Kuulin lisää tästä asiasta. Jumala on antanut meille pakanoille sunnuntain. Tiesin tämän sanan takia tästä asiasta hieman enemmän. Tiesin tähän asiaan liittyvän Pluffia eli pajun köyttä. Siksi halusin saada aikaan hieman rauhaa tutkia muka oli tuo Jumala joka oli sunnuntain soluttanut seurakuntaan. Näin ollen Suomen kirjastoista oli apua löytämään ratkaisun tämän asian selvittämiseen. Löysin sunnuntain historian, joka oli syntynyt pakanuudesta Isis alkoi hiljalleen paljastua Horuksen kanssa. Nimrood ilmaantui kuvioihin omaan Jumal perheeseensä. Semiramis Ja Tammus ilmaantuivat kuvioihin. Viimeinen suurempi Jumaluus hahmo oli Mithra. Heille kaikille oli yhteistä, että heidät oli teloitettu samalla tavalla, kuin Jeesus ja 25 päivä Joulukuuta oli kaikkien Jumala poikien yhteinen Synrymän juhlan muisto päivä.
Luin Danielin kirjasta luvun Pedosta joka hävittää Korkeimman pyhiä ja tämä valta pyrkii muuttamaan ajat ja lain. Toinen Tess. Toinen luku ja neljä kertoi Tästä Ihmisestä Joka istuuntuu Jumalan Temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Näin minun matemaatikka alkoi toimia ihan yksin kertaisella laskutavalla. Sitten ihan oikeaan aikaan Läysin Itsensä Mamma kirkon omat todistus kirjat, joissa Mamma itse todistaa, että minä olen omalla voimallani muuttanut Jumalan sapatin sunnuntaille ja minä olen omalla voimallani tehnyt siitä tavallisen työpäivän. Aikaisemmissa todistuksissa näin. Uskonpuhdistuksen Jälkeen tulee näihin todistuksiin pieni lisäys: Siinä on maininta, että Protestantit, Jotka aina sanovat Raamattu ja yksin omaa Raamattu, mutta kuitenkaan he eivät toimi Raamatun ilmoituksn mukaan, vaan he uskollisesti noudattavat minum käskyjäni. Siis kuka voikaan sanoa. ettenkö minä olisi Jumala koska minä tällaisia töitä teen.
Tämän Jumaluuden voimaan tulo otti aikaa Paavalin Teloituksen Jälkeen 250 vuotta. Vuonna 321 7. Maaliskuuta. Näin ollen meillä on ihan Oikea Jumala maanpäällä, jolle ovat Kristityt Kuuliaisia. Sunnutaita tämä mahti sanoo oman valtansa merkiksi koska tämä käsky koskee aikaa? Siis kuka onkaan tämän mahdin veroinen, ja kuka uskaltaa sotia tätä valtaa vastaan sanoo Raamattu!Katsokaa uudelleen idenebin viestiä Jumalan lapselle!
Mikä henki siinä puhuu kristitylle?
Eiköhön siinä ole saatanan enkelin saastainen sanoma!
lihavaksi hengessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000001692&posting=220000000 40002342
Roomalaisille 7.
Maria Magdalena - Ja ponnistelemista
IDENEB kirjoitti:
Jumalan kaksiteräinen miekka, vai minun varoittavat sanani?
Eikös se Hengen miekka erottele hengen ja sielun ja ruumiinkin.
Ne ovat siis erillisiä osioita!
" Älkää siis peljätkö sitä, joka voi tapaa ruumiin, mutta ei voi tappaa sielua, enemmin peljätkää Häntä, joka VOI seksä SIELUN, että RUUMIIN hukuttaa helvetissä"
Käyttääkö Hän kaksiteräistä miekkaansa, joka leikkaa sekä alas, että ylös mennessään, ennen helvettiin heittämistä, vai sen jälkeen?
Siinäpä teille taas mietittävää!!Herran Henki pinnistelee
Kirjoittanut: Ja ponnistelee?
12.12.2008 klo 00.10
että mitäs Minä sanoisinkaan ... äh .. tuota ...?
Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta;
ja minunkin puolestani, että minulle, kun suuni avaan, annettaisiin oikeat sanat rohkeasti julistaakseni evankeliumin salaisuutta,
Vapaudesta käsin ... eikä pinnistäen, ponnistaen!
Ei tarvitse keksimällä keksiä sananparsia. - Valhetta rakastavat
IDENEB kirjoitti:
niin ethän sitä silloin enää riko!
Eihän lakia ole olemassakaan sille, joka lakia noudattaa luonnostaan eikä sitä riko!
Lakihan on pantu valehtelijoille, varkaille, sapatin rikkojille, jeesuksesta, joka on sen " näkymättömän Jumalan kuva, tehtyjä kuvia kourassaan kantaville, jne..
" Ne jotka kunnioittavat vääriä jumalia hylkäävät armonantajansa" Joona 2:9
Milloinkahan nuo teidän jeesus kuvanne ovat koskaan ketään ihmistä maanpäällä mitenkään palvelleet!?
Aiva niin! Tehän te niitä palvelette, pyyhitte pölyjä, nostatte lattialta, jos joku niistä putoaa, ja kun benedi pilkkaa niitä ja häpäisee niitä, niin te puolustatte niitä omalla suullanne, koska onhan teidän jumalillanne suu, korvat, kädet, ja jalat,..." mutta eivät ne saa ääntää kurkullansa" heh, hih
Mutta kylläpä teistä lähtee ääntä, ja poliisia huudetaan avuksi, kun minä lyön ne puitten sekaan uuniin!
Eikö siis ole todistettu että sinä elät pirullisuudessa. eli laittomuudessa...ja minä vastustan pirullisuutta, eli laittomuutta!
" Kun laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus"...laske vain itsesi niihin "useimpiin"
" Autuaat ne jotka pitävät Jumalan käskyt, sillä heillä on valta syödä elämänpuusta ja he pääsevät porteista sisälle kaupunkiin" Ilm. 22: 14
Eikö Jeesus sanonut? " Kenelle portinvartija avaa, hän pääsee ovesta"
Tiesit kyllä sen verran,että kuka OVI on, mutta et ole koskaan tajunnut, että oven edessä seisoo aina portinvartija!!
Muutoinhan sinäkin vain ryntäisit sisään vauhdilla, ja Jeesus joka ei arvaisi varaansa pitää, kaatuisi ja sinä pääsisit portista sisälle kaupunkiin!!
Eikö käviskin niin?
Mutta portinvartija on ovella siksi, että " Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja KAIKKI jotka valhetta rakastavat ja tekevät" jae 15
Kerrohan kuka ne epäjumalat joita on miljardittain, sinunkin seinilläsi on oikein tehnyt?
Etkö sano: " tehtaan jonka annoit minulle, antoi minulle ja minä ostin"
Juuri niin, ja maksoit rahaakin" Etkö muistanut?
" Ostakaa minulta rahatta ja hinnatta" Jeesus
Jos ostelet oppejasi maan kuningailta ja kauppiailta, niin sellaista vaimoa kutsutaan lopulta portoksi,...ja niin Raamattu tekeekin Ilmestyskirjassa!Voitko ideneb-benedi yhtyä meitin kanssa Paavalin
todistukseen ...
1. Kor. 4:4
sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra. - IDENEB
Valhetta rakastavat kirjoitti:
Voitko ideneb-benedi yhtyä meitin kanssa Paavalin
todistukseen ...
1. Kor. 4:4
sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.koskapa, " niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa" Gal. 3: 9
Eihän Aabraham perustanut uskoaan Jumalan lakiin ,vaan Jeesukseen! - IDENEB
Puolustajat puhuvat? kirjoitti:
Katsokaa uudelleen idenebin viestiä Jumalan lapselle!
Mikä henki siinä puhuu kristitylle?
Eiköhön siinä ole saatanan enkelin saastainen sanoma!
lihavaksi hengessä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000 000000003&conference=4500000000001692&posting=220000000 40002342
Roomalaisille 7.
Maria Magdalenavaimon jälkeläinen, niin eihän sinun kuulu olla samaan aikaan portto, eli uskoton!
- Taivaaseen
IDENEB kirjoitti:
vaimon jälkeläinen, niin eihän sinun kuulu olla samaan aikaan portto, eli uskoton!
Tit. 3:9
Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.
2. Piet. 1:16
Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
Ellenin tilkkutäkki - Hylkäsi lain teot ... valit...
IDENEB kirjoitti:
koskapa, " niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa" Gal. 3: 9
Eihän Aabraham perustanut uskoaan Jumalan lakiin ,vaan Jeesukseen!Rooma 7.
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa. - IDENEB
Taivaaseen kirjoitti:
Tit. 3:9
Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.
2. Piet. 1:16
Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
Ellenin tilkkutäkki...Minä kun luin ja luin, ..ja enlöytänyt ainuttakaan sukuluetteloa Jumalan laista!
Jumalahan siinä on tosin mainittu , ja Jumalan sukuahan me olemmekin, ...ja mitäs aihetta laista on kerran kiistellä, jos se kerran on " täydellinen"
Ps 19: 7
Itsehän te järjestätte kiistelyjä laista, joka on epätäydellinen, ja jota ei edes tehty täydelliseksi! Heb 7: 19
Eikö olekin niin, ette te ette riitele laista, vaan lain noudattamisesta!??
Eihän laista ole kiistaa, vaan siitä, pitääkö sitä teidän mielestänne noudattaa ja pitää vai ei!
Jeesus sanoi: " Minä olen pitänyt Isäni käskyt, ja pysyn hänen rakkaudessaan"
Ja te sanotte: " Hyvä kun on pitänyt, sittenpähän ei meidän tarvitse pitää"!!
Ja kun tapaa teikäläisiä ja kuuntelee teikäläisiä, niin totta on, ei uskalla autoaan ja vaimoaan silmistään päästää, jos molemmat ovat
yhtä laadukkaita!
Lada ja vanha oopeli kun ei teillekään kelpaa! - IDENEB
Hylkäsi lain teot ... valit... kirjoitti:
Rooma 7.
6 mutta nyt me olemme irti laista ja kuolleet pois siitä, mikä meidät piti vankeina, niin että me palvelemme Jumalaa Hengen uudessa tilassa emmekä kirjaimen vanhassa.Minullakin on monta " uskon tuttua", ...jotka aina soittavat " Tuli taas irroteltua, ...oltiin vähän kaveriporukan kanssa irti laista, tulisitko hakemaan
butkasta, sen jälkeen kun aamukahvin ovat antaneet!
Pitivät minua eilen illasta vankeinaan, mutta kun tunnustin rikkoneeni lakia ja täsmensin että millä tavoin,
niin päästivät irti, jos maksan vahingot!!
Pyysin anteeksi ja lupasin maksaa, niin armahtivat....nyt tunnen olevani oikeasti irti laista!!
Kyllä se illalla ja yöllä enemmänkin tuntui siltä, että tässä ollaan lain alla, eikä armon alla!
Armon alle pääsin, kuten jo kerroin aamusta klo 8 jälkeen... - IDENEB
Ja ponnistelemista kirjoitti:
Herran Henki pinnistelee
Kirjoittanut: Ja ponnistelee?
12.12.2008 klo 00.10
että mitäs Minä sanoisinkaan ... äh .. tuota ...?
Vapaudesta käsin ... eikä pinnistäen, ponnistaen!
Ei tarvitse keksimällä keksiä sananparsia.Siksikö te niin halukkaasti haluatte päästä Henkestä osalliseksi koska Hän ohjaa teidät vapauteen , ja koko totuuteen!?
Käsityksenne mukaan saatte vapaasti Henken tulon jälkeen rikkoa kaikki Jumalan käskyt, ja nauraa päälle, kun on YKSI teidänkin keskuudessanne joka väittää ne pitäneensä!!
Ei me vaan viititä niitä pitää, mukavampihan se on niitä rikkoa, kun yksio on jo meidän rikkomuksemme etukäteen sovittanut!
Keksittepä oudon hauskanpitämisen muodon maallisen elämänne ajaksi! Tulitte synnistä uskoon, ja palaamme uskosta syntiin, ja silti pelastumme!!
Sitä temppua ei kyllä joka profeetta pysty tekemään!! - Veli Herrassa
IDENEB kirjoitti:
...Minä kun luin ja luin, ..ja enlöytänyt ainuttakaan sukuluetteloa Jumalan laista!
Jumalahan siinä on tosin mainittu , ja Jumalan sukuahan me olemmekin, ...ja mitäs aihetta laista on kerran kiistellä, jos se kerran on " täydellinen"
Ps 19: 7
Itsehän te järjestätte kiistelyjä laista, joka on epätäydellinen, ja jota ei edes tehty täydelliseksi! Heb 7: 19
Eikö olekin niin, ette te ette riitele laista, vaan lain noudattamisesta!??
Eihän laista ole kiistaa, vaan siitä, pitääkö sitä teidän mielestänne noudattaa ja pitää vai ei!
Jeesus sanoi: " Minä olen pitänyt Isäni käskyt, ja pysyn hänen rakkaudessaan"
Ja te sanotte: " Hyvä kun on pitänyt, sittenpähän ei meidän tarvitse pitää"!!
Ja kun tapaa teikäläisiä ja kuuntelee teikäläisiä, niin totta on, ei uskalla autoaan ja vaimoaan silmistään päästää, jos molemmat ovat
yhtä laadukkaita!
Lada ja vanha oopeli kun ei teillekään kelpaa!Me isoiset osaamme lukea vain ulkoa.
Lapsilla on sisälukutaito.
Lapset eivät ole tyhmiä, vaan me kalkkikset.
Matt. 11:25
Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
Luuk. 10:21
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
Itsemielestäni viisas? - benedi
Veli Herrassa kirjoitti:
Me isoiset osaamme lukea vain ulkoa.
Lapsilla on sisälukutaito.
Lapset eivät ole tyhmiä, vaan me kalkkikset.
Matt. 11:25
Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille.
Luuk. 10:21
Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
Itsemielestäni viisas?esimerkki, minkä Jumala on salannut viisailta ja ymmärtäväisiltä, niin ettei hän ole sitä heille ilmoittanut?
Et kait itämaan viisaita tarkoittanut!?
Kerrohan minkä salaisuuden hän on sinulle lapsenmieliselle ilmoittanut?
Saat kait sen ilmoittaa jollekin toiselle lapsenmieliselle?
Onhan kirjoitettu: " Olkaa valmiit vastaamaan sen toivon perustusta joka teillä on....no sinä lapsenmielinen avaahan sanainen arkkusi!
- Vai kuis on, AVK?
Hepr. 9:10
vaan jotka, niinkuin ruuat ja juomat ja erilaiset pesotkin,
ovat ainoastaan lihan sääntöjä,
jotka ovat voimassa uuden järjestyksen aikaan asti.
Turhaan peset raamatullisella sanomallasi heitä,
sillä he palaavat rapakkoon heti seuraavan kulman
takana. Uusi järjestys Jeesuksen veressä ei heitä
kiinnosta! Et saparosta kiinni saa; niin vikkeliä
vekkuleita ovat ...
Porsastelia - KAHDELLA AASILLA
Mutta kun ne aasit tallustaa eri suuntille ...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001692&posting=22000000039981699 - AHTISAARI
Joh. 4:22
Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
Joh. 11:45
Niin useat juutalaisista, jotka olivat tulleet Marian luokse ja nähneet, mitä Jeesus teki, uskoivat häneen.
Matt. 5:9
Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
Room. 7:21
Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni; (Paavali!)
Room. 12:18
Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
Ef. 6:15
ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
Room. 15:33
Rauhan Jumala olkoon kaikkien teidän kanssanne. Amen.
Room. 16:20
Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.
1. Tess. 5:23
Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
2. Tess. 3:16
Mutta itse rauhan Herra antakoon teille rauhan, aina ja kaikella tavalla. Herra olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Jesaja 9:6 (9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Rauhaisaa adventtiodotusta! ### Mitä arvelette, kenenkähän
Kirjoittanut: IDENEB
11.12.2008 klo 23.09
vaimoa se Antti oikein himoitsee, kun jatkuvasti esittelee tapausta: " Jos mies kuolee, on vaimo vapaa tästä laista,...ja " nyt olemme irti laista..
eli mies on sitten kuollut? Suruvalittelut! ###
"Suruvalittelut" tietysti liberaaliteologin
näkökulmasta katsottuna, maailmanmielisen".
Mutta taivas iloitsee,
kun joku kuolee itselleen ja elää Herralle
lähimmäisenrakkauden kautta!!!
Ilmaista mainostahan ideneb minun hyväkseni
suorittaa, kun ylistää minua lihalle kuolleeksi
Korkeimman palvelijaksi. Mutta se on minua
vaivannut jo kolmen päivän ajan siksi, että hän
tuottaa sillä keinolla isännälleen suuria tuloja.
Apt 16:17-19
17 Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.
19 Mutta kun hänen isäntänsä näkivät, että tulojen toivo oli heiltä kadonnut, ottivat he Paavalin ja Silaan kiinni ja vetivät heidät torille hallitusmiesten eteen.
1. Kor. 2:15
Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.- Täydellinen anti
Jaak. 1:17
Jokainen hyvä anti
ja jokainen täydellinen lahja
tulee ylhäältä,
valkeuksien Isältä,
jonka tykönä ei ole muutosta,
ei vaihteen varjoa.
Lahja- Lahja ja kumarrus
Matt. 2:11
Niin he menivät huoneeseen ja näkivät lapsen ynnä Marian, hänen äitinsä. Ja he lankesivat maahan ja kumarsivat häntä, avasivat aarteensa ja antoivat hänelle lahjoja: kultaa ja suitsuketta ja mirhaa. - IDENEB
Lahja ja kumarrus kirjoitti:
Matt. 2:11
Niin he menivät huoneeseen ja näkivät lapsen ynnä Marian, hänen äitinsä. Ja he lankesivat maahan ja kumarsivat häntä, avasivat aarteensa ja antoivat hänelle lahjoja: kultaa ja suitsuketta ja mirhaa.Lienetkö sinäkin ollut niiden joukossa, jotka kulkivat marian kuvan ohi ja suutelivat sitä ,ja marian patsasta myös, jalkateristä!
Minä katselin kauhuissani " Ei voi olla totta" ..aattelin mielessäni, ...mutta totta kuin emärotta,,,joka sekin on yhtä saastainen asiantila kuin marian kumartaminen - Jumalan äiti
IDENEB kirjoitti:
Lienetkö sinäkin ollut niiden joukossa, jotka kulkivat marian kuvan ohi ja suutelivat sitä ,ja marian patsasta myös, jalkateristä!
Minä katselin kauhuissani " Ei voi olla totta" ..aattelin mielessäni, ...mutta totta kuin emärotta,,,joka sekin on yhtä saastainen asiantila kuin marian kumartaminenPaholainen raivoaa Marialle vain siitä syystä,
että tämä todelal on Jumalan äiti.
Kovasti Herodeksen avulla se vanha vihtahousu
koetti saada seimen lapsen hengiltä, mutta ei
osannut lukea ennustuksia oikein.
Että perhe pakenee Egyptiin piiloon.
Ihmisen Pojan jälkeläisiä ollaan ... me kristityt.
Joh. 20:28
Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Tuomas ,muuten, koki marttyyrikuoleman Intiassa.
Tänään tuon kokee ainakin yksi krsititty päivässä
siellä. Mm. Nokia-mission toiminta-alueella. - benedi
Jumalan äiti kirjoitti:
Paholainen raivoaa Marialle vain siitä syystä,
että tämä todelal on Jumalan äiti.
Kovasti Herodeksen avulla se vanha vihtahousu
koetti saada seimen lapsen hengiltä, mutta ei
osannut lukea ennustuksia oikein.
Että perhe pakenee Egyptiin piiloon.
Ihmisen Pojan jälkeläisiä ollaan ... me kristityt.
Joh. 20:28
Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Tuomas ,muuten, koki marttyyrikuoleman Intiassa.
Tänään tuon kokee ainakin yksi krsititty päivässä
siellä. Mm. Nokia-mission toiminta-alueella.ilmoittanut, ettei Maria ole hänen äitinsä!
Onhan se hassua, kun Jeesus tietää että " Isä minä tiedän että sinä aina minua kuulet"...mutta ei hän Mariasta niin sano, vaan hän sanoo että: " Ei Jumala ole kuolleitten Jumala .vaan elävien"
Te kun tämän tiedätte, niin yritätte Marian saada henkiin kuvien kautta, ikäänkuin hän olisi Jumalan äiti!
Jeesus sanoi selkeästi, että minun äitini ja veljeni ovat ne, jotka tekevät minun taivaallisen isäni tahdon"
Eiköhän se Maria ollut vähän myöhässä Jeesuksen äidiksi, kun Jeesus itse sanoi: " Ennenkuin Aabraham syntyi olen minä ollut"
Tuolloin hän oli n 30 vuotias! Kuinka 30 vuotias, voi olla ennen Aabrahamia, joka syntyi vuosisatoja, ennen Jeesuksen syntymää! Hymyilyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564