Perjantaina: Tuhon siemeniä.

(´ô`)

Konstaapeli Youngerin pidättämä mies kuolee sellissä syötyään särkylääkettä. Hoitaja Cassidy jäljittää ihmelääkkeen alkuperän ja Gina yrittää taivuttaa Oscarin ottamaan pubin kokonaan vastuulleen.

16/15

Suuren Beecham saa pidätettiin häiritse rauhaa. Yöllä hän valittaa taaksepäin vaivanpalkaksi ja PC nuorempi antaa hänelle joitakin Alf n särkylääkkeitä. Mutta nuorempi on saattanut hänet väärään pillereitä, koska seuraavana aamuna PC Bellamy toteaa hänet kuolleena soluun. Tristram Johnston on tutkimustyöstä BBC: n ohjelma "Down Your Way", ja hän on paljon todennäköisesti näkymiä, koska kaikki Aidensfield haluaa päästä radiosta. Täti Peggy jopa antaa hänelle kierros joitakin niistä nähtävyyksiä alueella - tai pikemminkin Greengrass. Sairaanhoitaja Cassidy havaitsee, että jotkut hänen potilaat ovat nähneet kasvisparantaja Stephen Lansbury ja päättää saada puhua hänen kanssaan. Gina on varattu järjestää hänen häät on Phil ja persuades Oscar ottamaan ajokortin ja Aidensfield aseet.

10

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demolition

      Olen muuten tämän palstan sheriffi tästä päivästä alkaen yhdessä Steven kanssa. Hän on sairastunut. Mutta joulu tulee yritetään pärjätä.

      Hieno kun laitoit tuon aloituksen, Steve ei tule varmaan kuukauteen tänne, mutta hän jatka täällä. On mun parhaita kavereita, mutta en sano miksi, sanoi että isänsä on kuollut... ei nyt tule heti tänne.

      • erkimerki.

        näin se homma etenee


      • Demolition
        erkimerki. kirjoitti:

        näin se homma etenee

        koetetaan pärjätä, ei mun mielestä oo kiva kun kaverin isä on kuollut. Sanoi mulle että täällä on pari kolme hyvää nikkiä sanoi kai


    • Demolition

      Toi on ihan hyvä idea laittaa noi googlekäännökset.

      Aina ilahduttaa kun tulevasta jaksosta on jotain faktaa.

      Steve sanoikin mulle että jollain muullakin "asia sydämellä" ja katellaan, mä soittelen mitä kuuluu ja sanon terveisiä että jollekin tää palsta merkitsee jotain.

      • Nimetön

        Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla.

        Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt.


      • Demolition
        Nimetön kirjoitti:

        Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla.

        Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt.

        hyvä nikki on, kannattaisi rekisteröidä =)


      • määvaan
        Nimetön kirjoitti:

        Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla.

        Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt.

        "Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla."

        Samaa mieltä! Kohta alkaa... :) Mukavaa perjantai-iltaa ja viikonloppua!


      • Demolition
        määvaan kirjoitti:

        "Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla."

        Samaa mieltä! Kohta alkaa... :) Mukavaa perjantai-iltaa ja viikonloppua!

        katoin kanssa, ja nukahdin kesken, mutta meni se tallennukseen kaiken varalta. Steve on laittanu niitä nettiinkin jonnekin, vaan ei oo sitä osoitetta halunnu kertoa täällä


      • Demolition kirjoitti:

        katoin kanssa, ja nukahdin kesken, mutta meni se tallennukseen kaiken varalta. Steve on laittanu niitä nettiinkin jonnekin, vaan ei oo sitä osoitetta halunnu kertoa täällä

        Nyt taitaa toi nimimerkki tulla vihdoin oikein. Tuli vaan nimetön eilen ja jouduin johonkin tsattiin kun yritin uudelleen rekisteröidä.
        Mutta vihdoinkin pystyy keskustelemaan tästä ihanasta sarjasta omalla nimimerkillä.


      • jäi katsomatta
        Nimetön kirjoitti:

        Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla.

        Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt.

        silloin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe