Konstaapeli Youngerin pidättämä mies kuolee sellissä syötyään särkylääkettä. Hoitaja Cassidy jäljittää ihmelääkkeen alkuperän ja Gina yrittää taivuttaa Oscarin ottamaan pubin kokonaan vastuulleen.
16/15
Suuren Beecham saa pidätettiin häiritse rauhaa. Yöllä hän valittaa taaksepäin vaivanpalkaksi ja PC nuorempi antaa hänelle joitakin Alf n särkylääkkeitä. Mutta nuorempi on saattanut hänet väärään pillereitä, koska seuraavana aamuna PC Bellamy toteaa hänet kuolleena soluun. Tristram Johnston on tutkimustyöstä BBC: n ohjelma "Down Your Way", ja hän on paljon todennäköisesti näkymiä, koska kaikki Aidensfield haluaa päästä radiosta. Täti Peggy jopa antaa hänelle kierros joitakin niistä nähtävyyksiä alueella - tai pikemminkin Greengrass. Sairaanhoitaja Cassidy havaitsee, että jotkut hänen potilaat ovat nähneet kasvisparantaja Stephen Lansbury ja päättää saada puhua hänen kanssaan. Gina on varattu järjestää hänen häät on Phil ja persuades Oscar ottamaan ajokortin ja Aidensfield aseet.
Perjantaina: Tuhon siemeniä.
10
778
Vastaukset
- Demolition
Olen muuten tämän palstan sheriffi tästä päivästä alkaen yhdessä Steven kanssa. Hän on sairastunut. Mutta joulu tulee yritetään pärjätä.
Hieno kun laitoit tuon aloituksen, Steve ei tule varmaan kuukauteen tänne, mutta hän jatka täällä. On mun parhaita kavereita, mutta en sano miksi, sanoi että isänsä on kuollut... ei nyt tule heti tänne.- erkimerki.
näin se homma etenee
- Demolition
erkimerki. kirjoitti:
näin se homma etenee
koetetaan pärjätä, ei mun mielestä oo kiva kun kaverin isä on kuollut. Sanoi mulle että täällä on pari kolme hyvää nikkiä sanoi kai
- Demolition
Toi on ihan hyvä idea laittaa noi googlekäännökset.
Aina ilahduttaa kun tulevasta jaksosta on jotain faktaa.
Steve sanoikin mulle että jollain muullakin "asia sydämellä" ja katellaan, mä soittelen mitä kuuluu ja sanon terveisiä että jollekin tää palsta merkitsee jotain.- Nimetön
Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla.
Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt. - Demolition
Nimetön kirjoitti:
Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt.hyvä nikki on, kannattaisi rekisteröidä =)
- määvaan
Nimetön kirjoitti:
Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt."Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla."
Samaa mieltä! Kohta alkaa... :) Mukavaa perjantai-iltaa ja viikonloppua! - Demolition
määvaan kirjoitti:
"Ihanaa kun on perjantai ja tulee Sydämen asialla."
Samaa mieltä! Kohta alkaa... :) Mukavaa perjantai-iltaa ja viikonloppua!katoin kanssa, ja nukahdin kesken, mutta meni se tallennukseen kaiken varalta. Steve on laittanu niitä nettiinkin jonnekin, vaan ei oo sitä osoitetta halunnu kertoa täällä
Demolition kirjoitti:
katoin kanssa, ja nukahdin kesken, mutta meni se tallennukseen kaiken varalta. Steve on laittanu niitä nettiinkin jonnekin, vaan ei oo sitä osoitetta halunnu kertoa täällä
Nyt taitaa toi nimimerkki tulla vihdoin oikein. Tuli vaan nimetön eilen ja jouduin johonkin tsattiin kun yritin uudelleen rekisteröidä.
Mutta vihdoinkin pystyy keskustelemaan tästä ihanasta sarjasta omalla nimimerkillä.- jäi katsomatta
Nimetön kirjoitti:
Katsotaan tuleeko toi nimimerkkini näkyviin nyt. On ollut se jo kauan mutta tumpuloinut jotenkin niin että se ei ole näkynyt.silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248