Martti ja Obama pistää myös Lähi-idän asiat järjestykseen, Palestiinalle itsenäisyyden ja Itä-Jerusalemin sen pääkaupungiksi. :)
ONNEKSI OLKOON AHTISAARI!!!!!!!!
10
284
Vastaukset
- merim.raimo
eikä ne eksy tulevan valerauhan ylistelyyn.
Obama ja Ahtisaari pistää Palestiinalaisvaltion pystyyn ja Itä-Jerusalemin sen pääkaupungix!
Eikä nää hihhulit maha sille mittään! :D
Se tässä on parasta! :D
Kyllä tätä on vuoskymmenet ootettuki! :D
Hienoo ellää tätä aikaa! :D- TUTTU NETMISSIONISTA
Sie se olet kyllä hupa tyyppi..he..
- jokuvaan...
sun Ahtisaares on vaan sitä mieltä että Obaman pitäis kuunn.hänen puheensä ja sekin on vaan vitsi.
VITSI ymmärrätkö?
A:n vaimo on sitä mieltä että ex-presidentillä ei ole ollut tarpeeksi aikaa hänelle.
VAIN SILLÄ OLISI OLLUT MERKITYSTÄ.
Sun kirjoituksesi-tälle palstalle-oli turha.
Ymmärrätköhän sen sanan koskaan...Ahtisaaren homo-puoliso...turha?- viime kesänä
kun oli niin kylmääkin etkä älynnyt vetää karvalakkias korvilles?
- Jerusalem - Yerushalayim
Jerusalem on Israelin jakamaton pääkaupunki ja tulee aina olemaan!
http://www.youtube.com/watch?v=UZysDfygzsE&feature=related- !!!
Ei "jakamaton", vaan: "IKUINEN ja jakamaton"!
- Shalom Jerusalem
!!! kirjoitti:
Ei "jakamaton", vaan: "IKUINEN ja jakamaton"!
Tuli kirjoitettua toi hieman kiihtyneessä mielentilassa :) Kun lukee ton KTS :än juttuja niin...
Mutta juuri noin se on: Ikuinen ja jakamaton"
Siunausta ja Rauhaa Jerusalemille.
- VARO!
ANTIKRISTUS AHTISAAREN LUMEHALLINTO LUO VAIN JA AINOASTAAN 3 1/2 VUODEN AJAKSI RAUHAN LÄHI-ITÄÄN! SEN JÄLKEEN... HELVETTI REPEÄÄ VALLOILLEEN!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000040050264 Ja te vaan vikisette! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2181481- 961296
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41138Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171126Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9948Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86920Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66885- 32860
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest38806Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii54805