Onnea Annalle ja Koopille

idols-finaliin.

Onnittelut molemmille finalipaikasta.
Molemmat olette upeita, mutta äänestäjät ratkaisevat, kumpi on voittaja.

Itse tykkään Koopista. Kenestä sinä tykkäät?
ÄÄNESTÄ SUOSIKKIASI!

137

19937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänestämällä voi vaikuttaa.

      Siis ainut mahdollinen äänestys Idols voittajasta käydään sunnuntaina, joten älä missaa tätä mahdollisuutta.

      Vain äänestämällä sunnuntaina voit vaikuttaa, kuka on Suomen idoli vuonna 2008.

      • Pentti Karse

        äänestänyt sen jälkeen kun Anna-Kaisa putosi.
        Ihmettelen kovasti niitä jotka äänestää vielä oman suosikin putoamisen jälkeen jotain muuta.


      • Ei noissa ole
        Pentti Karse kirjoitti:

        äänestänyt sen jälkeen kun Anna-Kaisa putosi.
        Ihmettelen kovasti niitä jotka äänestää vielä oman suosikin putoamisen jälkeen jotain muuta.

        mitään äänestettävää enää. Ihan samantekevä koko finaali.


      • mutta tykkäävät muistakin.
        Pentti Karse kirjoitti:

        äänestänyt sen jälkeen kun Anna-Kaisa putosi.
        Ihmettelen kovasti niitä jotka äänestää vielä oman suosikin putoamisen jälkeen jotain muuta.

        Et älä ihmettele ollenkaan.


      • ku täällä roikut.
        Ei noissa ole kirjoitti:

        mitään äänestettävää enää. Ihan samantekevä koko finaali.

        Mulle on kyllä kovasti äänestettävää, ku suosikkini Koop on finaalissa.


      • hmn24
        ku täällä roikut. kirjoitti:

        Mulle on kyllä kovasti äänestettävää, ku suosikkini Koop on finaalissa.

        kylla äänestän kerran Kooppia!!! minusta Koop on vain paljon parempi kuin Anna... mutta katsotaan illalla miten käy finaalissa :) TOIVOTTAVASTI KERRANKIN KÄVISI NIIN KUIN MINÄ TOIVON...KOOP VOITTOON!!!


      • olenniinkypsä

        Ei kylllä kiinnosta yhtään kumpi voittaa vaikka Idolsia katonki. Eli enpä taija äänestää! HAHHAHA


      • Jallu

        Ketä kuunnellaan tietyllä nimeltä mainitsemattomalla radiokanavalla seuraavan vuoden ajan noin kerran tunnissa!
        Tämän takia aion äänestää koska toista finalisteista en jaksa vuotta kuunnella ja toista taas enemmän kuin mielelläni vaikka seuraavankin..:)


      • ei heru kolikkoakaan

        juupajuu. sama tuttu juttu. maksa jostain hölynpölystä ja et itse kuitenkaan voi päättää asiasta. mutta vaikuttaa voi, se yks ääni on vaan hiton pieni osa ettei yks merkkaa mitään. en äänestä, joten äänestäkää te tollot joilla on rahaa tuhlattavaksi, mä käytän sen rahan vaikka päivän lehteen.

        Mut huomasittekos muuten viime jaksossa, kun kaikki enteilivät jo Petestä voittajaa, niin kuinkas sitten kävikään? tästä voin kyllä kiittää kansaa. Tuomaristokin ihan järkyttynyt kun "LEMPPARI" ei päässyt jatkoon, niin että mites nyt suu pannaan? ;) hihi!

        juuri mun lempparit anna ja koop pääsi finaaliin, joten IHAN SAMA kumpi voittaa koska molemmat tekee kuitenkin levyn ja on yhtä ihania.


      • suosikkini
        ku täällä roikut. kirjoitti:

        Mulle on kyllä kovasti äänestettävää, ku suosikkini Koop on finaalissa.

        oli Pete ja hän putosi.En väitä olevani mikään asiantuntija mutta minusta hänessä olis näistä ollut eniten aineksia siihen titteliin.
        Laulu ja esiintyminen hyvää ja ulkoinen olemus 10


      • anttesi
        Pentti Karse kirjoitti:

        äänestänyt sen jälkeen kun Anna-Kaisa putosi.
        Ihmettelen kovasti niitä jotka äänestää vielä oman suosikin putoamisen jälkeen jotain muuta.

        Ihan selvästi tuon kirjoittaja on alempaa yhteiskuntaluokkaa! Turhautunut, kun ei koskaan saa ääntään kuuluviin muuta kuin täällä. Sinut lytätään noilla mielipiteilläsi joka paikassa maan rakoon... minne kuulutkin!!! Olen melko varma ettet käy edes äänestämässä!!! Eihän mua muu harmita.. korkeintaan vähän se, että sitten me hyvätuloiset joudumme elättämään teikäläiset!!!


      • elisa56
        ku täällä roikut. kirjoitti:

        Mulle on kyllä kovasti äänestettävää, ku suosikkini Koop on finaalissa.

        minä ainakin äänestän koop arposta


      • Ei enää Idolsia minulle!

        Ainakin puhelinoperaattorit voittaa!!!


      • ku täällä roikut. kirjoitti:

        Mulle on kyllä kovasti äänestettävää, ku suosikkini Koop on finaalissa.

        itse en ole äänestänyt idolsissa tänä kautena mutta suosikkini on silti koop


      • Nimetön
        ku täällä roikut. kirjoitti:

        Mulle on kyllä kovasti äänestettävää, ku suosikkini Koop on finaalissa.

        Koopin karisma ja laulutaito lähentelee Jari Sillanpäätä. Äidit tykkää. Äänestämme Koopia, Annan ääni ei riitä....


      • pihalla**
        ku täällä roikut. kirjoitti:

        Mulle on kyllä kovasti äänestettävää, ku suosikkini Koop on finaalissa.

        Sorry ei ole tullut katsottua yhtään jaksoa tai ohjelemaa.... Toisaalta ei paljon kiinosta mitä suomessa tapahtuu tai miten kallista olutta tai viinaa siellä juodaan... T:eu-TAKAPAJULA


      • tiiä tosta
        Nimetön kirjoitti:

        Koopin karisma ja laulutaito lähentelee Jari Sillanpäätä. Äidit tykkää. Äänestämme Koopia, Annan ääni ei riitä....

        sillanpäästä... En oo äiti, enkä ees vanha, vaan 18-vuotias ihminen ja silti tykkään Koopista eniten, jo alus tykkäsin. Pete on liian pikkupoika (hyvähän se mun on sanoo, heh), ei haittaa et tippu ja Anna on ärsyttävä. Ja sen ääni kuulostaa joskus kauheelta. Esim. Hetken tie on kevyt... Mutta nätti se on. En kyl siltikään äänestä, käykööt miten käy.


      • koop voittoon
        hmn24 kirjoitti:

        kylla äänestän kerran Kooppia!!! minusta Koop on vain paljon parempi kuin Anna... mutta katsotaan illalla miten käy finaalissa :) TOIVOTTAVASTI KERRANKIN KÄVISI NIIN KUIN MINÄ TOIVON...KOOP VOITTOON!!!

        Kaikki tärkeät faktat Koopista löytyy täältä:
        http://www.shokki.fi/2008/12/koop-arponen.html

        Joo, olen mies ja fanitan silti Koopia :D


      • vaikutataan

        ohjelman tuottajien taloudelliseen menestykseen.


    • kukkaro3

      Veikkaan että Anna voittaa!

      • vi skall hoppas

        Toivottavasti Annan otsa on kirkas illalla ja päässä voittajan kruunu/sädekehä! ;)


      • liepuska
        vi skall hoppas kirjoitti:

        Toivottavasti Annan otsa on kirkas illalla ja päässä voittajan kruunu/sädekehä! ;)

        anna voittaa..on ollut hyvä


      • eklu11

        mä oon samaa mieltä niitten kaa jotka veikkaavat annaa voittajaksi.


    • jhjhjhjjhjhjh

      Anna anna anna

    • siinäpä pulma

      aivan sama,enpä ole seurannut..

      • tänä vuonna

        tähän on helppo vastata,Anna voittaa ja se on varmaa,olen seurannut alusta alkaen,alkukarsinnoissa jo sanoin että Anna voittaa,täytyy olla todella hyvä kuka Annan voittaisi,Koopin sanottu karisma ja mummo-äänet ei valitettavasti kisassa riitä,hän on vain toiseksi paras,mut parempi kuitenkin kuin Pete oli


      • Vie voiton tänä vuonna!
        tänä vuonna kirjoitti:

        tähän on helppo vastata,Anna voittaa ja se on varmaa,olen seurannut alusta alkaen,alkukarsinnoissa jo sanoin että Anna voittaa,täytyy olla todella hyvä kuka Annan voittaisi,Koopin sanottu karisma ja mummo-äänet ei valitettavasti kisassa riitä,hän on vain toiseksi paras,mut parempi kuitenkin kuin Pete oli

        Koop nyt ei ainakaa voita. Ku Pete tippu se oli mulle niin suuri järkytys että ei oo totta.

        Ei sitten jäljelle jää kuin ANNA
        ANNA
        ANNA ANNA
        ANNA ANNA
        ANNA ANNA ANNA ANNA ANNA


      • POTTUPÄÄ
        tänä vuonna kirjoitti:

        tähän on helppo vastata,Anna voittaa ja se on varmaa,olen seurannut alusta alkaen,alkukarsinnoissa jo sanoin että Anna voittaa,täytyy olla todella hyvä kuka Annan voittaisi,Koopin sanottu karisma ja mummo-äänet ei valitettavasti kisassa riitä,hän on vain toiseksi paras,mut parempi kuitenkin kuin Pete oli

        Joka kerta melkein on voittanut poika, mutta ensimmäisenä vei Pakarinen voiton!
        Kyllä nyt Anna voittaa hyvällä karismalla ja keiju-äänellä.
        Äänestän Annaa.


      • koska olen yli 45v...
        tänä vuonna kirjoitti:

        tähän on helppo vastata,Anna voittaa ja se on varmaa,olen seurannut alusta alkaen,alkukarsinnoissa jo sanoin että Anna voittaa,täytyy olla todella hyvä kuka Annan voittaisi,Koopin sanottu karisma ja mummo-äänet ei valitettavasti kisassa riitä,hän on vain toiseksi paras,mut parempi kuitenkin kuin Pete oli

        Olen 45vuotias nainen siis mummo ja annan ääneni Koopille tietysti vaikka ei tämä ole mikään ikäkysymys...hän vaan on paras ja saa tämänkin mummon sukat pyörimään...hah hah


    • lollipop.candy

      ...mutta täytyy sanoa että olipa maailman surkein Idols tänä vuonna. Kaunista yhteislaulua kuunnellessa ei voi kuin ihmetellä ensin tippuneiden puolesta. Yksikään laulajista ei erotu toisesta,kokonaisuus on yhtä sumeata hyminää.kyllähän jokainen laulaa osaa,mutta puhunkin erottuvuudesta;toista oli esim Ari Koivusen,Hanna Pakarisen ja Ilkka Jääskeläisen kohdalla. Ilkka tosin katosi mystisesti julkisuudesta mutta muistan yhä erään ohjelman jossa hän lauloi ilman säestystä veljensä kanssa tämän vielä ollessa mukava kisassa.Loistavaa,ajattelin.
      Pakarisen vuonna suuria kykyjä löytyi useampia, mm
      Antti Tuisku ja olikos Jani wikholmkin samana vuonna.
      Ari Koivunen oli varma voittaja heti alusta saakka.
      Tänä vuonna esiin ei ponnahda yksikään ehdokas.Ja vielä puhutaan kaikkien aikojen Idolsista.Höpö höpö

      • ÄitiT.

        ...olen kanssasi. Todellakin mitään sanomaton kausi idolleilta. Kukaan ei noussut ylitse muiden ja onneksi Pete tippui pois. nyt kisassa on mukana kaksi parasta (ehkä) ja paras voittakoon. vaikka Anna on alunperin lähes oman kylän tyttöjä, niin kuitenkin toivoisin Koopin voittavan ja häntä myös äänestän sillä Annalla ei kuitenkaan riitä ääni.


      • tää idols

        on ollu kivempi seurata ku esim. viime vuotinen, koska alusta asti ei oo voinu arvata kuka voittaa. Paljo jännittävämpää. Ja kivointahan se on, et oma suosikki on finaalis, vaikka kertaakaan en oo äänestäny. =) Viime vuonna meni maku heti koko paskaan ku oikeestaan ties heti et Koivunen voittaa... Tänä vuonna luulin, et voittaja ois Pete, vaikken niin halunnukkaan. Ja eipä oo. Joten on mielenkiintoista, kumpi näistä jälellä olevista voittaa. Se on niinku viihdettä, ei laulukilpailu.


    • i am

      Molemmat hyviä. Ei välttämättä aina voittaja voi olla paras. Nyt on vaikea sanoa. Puolet Annaa ja toiset Kooppia silloin ollan oikeassa,hyvä pari kilpalemassa onnea matkaan !

    • MUMMELI 30V

      ILMAN MUUTA KOOP, TÄHÄN ASTI PARAS(SIIS KAIKISTA)EHDOKAS! HÄNESTÄ TYKKÄÄ KAIKEN IKÄISET!

      • nykymeininki

        onko kolmekymppinen siis nykykäsityksen mukaan "mummeli".


    • ei.-,

      kiinnosta yhtään,en ole katsonut enkä katso nytkään,lisää vaan turhia julkkiksia.

    • Outi^^

      Moi! Oon aika samalla linjalla. :) Paitsi, Annakin on hyvä. Harmittaa kun Pete tippui viimeksi, Peten olisi kuulunut voittaa!!!!Minun mielestäin. :);) Mutta, toivon että idolsit Koop, ja Anna laulaisivat tänään jouluisia lauluja. Kantaa?!;)Kun, joulukin on pian, jos Anna ja Koop lukevat näitä niin uskon että, joululauluja kun laulaa niin ei yhtään tiedä kumpi voittaa. Itse fanitan Annaa ja Peteä, mutten niin paljoa enää Peteä, kun hän tippui. Mutta tekee kuiteskin levyn.

    • Anna vai Koop

      No niin mennäänpä asiaan Koop mun mielestä ei ole hyvä laulaja kun se laulu tyyppi ei sovi sille sinäänsä Anna se se osaa laulaa Anna voittaa hyvä Anna Anna Anna sä voitat Koopin tänään älä huolehi mä äänestän sua hyvä Anna oot paras

      • Outi^^

        Moi! Minäkin toivon että Anna voittais. Eikö niitten kannattaiski laulaa joululaului?


    • Joku?

      Koop on virhe valinta idoliks!!! eihän se raukka edes osaa laulaa!!! =) pete olis ollu oikea voittaja!!! mut nyt kun peli on näin niin anna on ehdoton voittaja!!!!!!! ANNA ON PARAS!!!!! =)

      • - mies -

        Petekin toivoi, että Koop voittaisi... Koopille ääniä, kiitos!


      • Outi^^
        - mies - kirjoitti:

        Petekin toivoi, että Koop voittaisi... Koopille ääniä, kiitos!

        Kooppia ei välttämättä kannattaisi äänestää, koska hän kuitenkin voittaa! Olen 50% varma asiasta. Elikkäs, äänestäkääpäs nyt vuorostaan Annaa!!!!


      • ASIA ON
        Outi^^ kirjoitti:

        Kooppia ei välttämättä kannattaisi äänestää, koska hän kuitenkin voittaa! Olen 50% varma asiasta. Elikkäs, äänestäkääpäs nyt vuorostaan Annaa!!!!

        Koopilla vahva äänestäjakaarti takana, mutta ei ole lähellekään Idols-tähden oloinen. Anna voittoon!!


      • on niin vanha
        ASIA ON kirjoitti:

        Koopilla vahva äänestäjakaarti takana, mutta ei ole lähellekään Idols-tähden oloinen. Anna voittoon!!

        vanhempi ku Koop ja sen lisäks huonompi laulaja, en ymmärrä kuinka kukaan jaksaa sen ulinaa kuunnella.


        Omalla vastuullanne, miten vakavasti tämän viestin otatte. xD


      • osaa laulaa

        Paremmin kuin Pete. Paremmin kuin Anna. Pete on kyllä esiintyjänä paras, mutta ei laulajana. =) Annan ääni on ihan nätti, mutta kun se laulaa korkeelta, minä kärsin. Koopin ääni on just semmonen et sitä jaksaa kuunnella ja se mies on muutenki ihana


    • kooppiwoittaa

      !!!!

    • lauluääni ratkaisee -73

      Koop!

      • Outi^^

        Mun mielestä Anna ja Koop on kummatkin bestoja, ja kaikki vanhemmat ihmiset tykkää Koopista kyllä tiedetään. Ja Annalla ei oikein laulu valinta mene nappiin. Ne Eppu Normaalinkin kappaleet päästivät siksi Annan jatkoon, koska niissä on sellainen "tempo" :D Joka on hyvä, koska kaikkille se laulu jää päähän esim Saana Liikasen laulama "Urheiluhullu" jäi minulle ainakin mieleen. Kappaleen pitää olla "tempoava" kaikkiiin kansaan. Kannattaa ottaa sellainen kappale, joka soi mielessä. Toivoisin itse että Anna Puustjärvi laulaisi We walking in the air" kappaleen, me laulettiin luokkamme kanssa se joulujuhlassa, siinä on kertosäe hyvä. Ottakaa suomalaisiakin kappaleita. Anna, ota suomalainen kappale tänään, tai we walking in the air. kappale. Kiitoos!! ÄÄNESTÄKÄÄÄ ANNAA, OLEN VARMA ETTÄ JOKAINEN ÄÄNISTÄ VAIKUTTAA TÄNÄÄN, MIETTIKÄÄ, ANNAN ON PAKKO VOITTAA!!!!!!


    • ölli

      Anna on paras, puusilmä putoaa...

    • Mummo20v

      Kyllä on typerä ja katkera veto jos oma suosikki tippuu ja pitää alkaa sorsia muita.. Voittakoon Koop vaikka pappaäänillä!

      • todelliselta mummolta

        Niin juuri, syytetään mummoja jos Koop voittaa; minä olen 62 vuotias ja äänestin ennen aina Peteä. Että Suomessa osataan etsiä aina varma syy siihen miksi joku tippuu tai joku toinen menestyy. Onko se niin vaikea tajuta että kaikilla voi olla ihailijoita eri ikäryhmissä.
        Nyt kyllä annan ääneni Koopille...tietysti.


      • mummuääni...
        todelliselta mummolta kirjoitti:

        Niin juuri, syytetään mummoja jos Koop voittaa; minä olen 62 vuotias ja äänestin ennen aina Peteä. Että Suomessa osataan etsiä aina varma syy siihen miksi joku tippuu tai joku toinen menestyy. Onko se niin vaikea tajuta että kaikilla voi olla ihailijoita eri ikäryhmissä.
        Nyt kyllä annan ääneni Koopille...tietysti.

        Kop on ehdottomasti paras,symppis rauhallinen nöyrä ym.ym.Anna on "pikkasen" hosupelle anteeksi vaan,kertoo mummu46.


      • anttesi
        mummuääni... kirjoitti:

        Kop on ehdottomasti paras,symppis rauhallinen nöyrä ym.ym.Anna on "pikkasen" hosupelle anteeksi vaan,kertoo mummu46.

        Minä pappa taas annan ääneni Annalle ihan vaan sen takia, kun se on niin nätti ja söötti...ja vielä osaa laulaakin!!! Sitä on näin vanhemman herrasmiehen niin mukava katsella!!


      • ihmetelly

        tota mummoäänijuttuu... Oon sitte vissiin 18-vuotias mummo, ku kerta Koopia äänestän...


      • bubastis.tmi
        anttesi kirjoitti:

        Minä pappa taas annan ääneni Annalle ihan vaan sen takia, kun se on niin nätti ja söötti...ja vielä osaa laulaakin!!! Sitä on näin vanhemman herrasmiehen niin mukava katsella!!

        Annan monta mummoääntä - sarjatykitystä !!!


    • sen ainakaan minun..

      mielestäni siis Koopin laulu kuullosta soljuvalta, siinä huomaa liikaa kurkun karheutta, välillä hän laulaa liian hiljaa ja sitten tulee se liika karheus ja olen huomannut, että nuotin vierestäkin laulaa.
      Sen Annan ääni taas on jotenkin ohut vai onkose kimeä, mut hän osaa hieman paremmn laulaa, vaikka en tykkääkään hänen lauluvalinnoistaan. Annaa äänestäisin
      ennemmin, koska paremmat laulajat on pudotettu jo jatkosta.

    • lksdjafk

      Jos te kerran jotain niin kovasti haluatte voittoon, niin ostakaa sitte kans niitten levy ja käykää keikoilla. Ei sillä Idolsin voitolla oo niille mitään väliä, jos ura lopahtaa hetiko kamerat sammuu [esimerkkinä Ilkka Jääskeläinen]

    • idoli nro1

      Ihana miehekäs mies ja loistava artisti.

      Varma voittaja on Koop!

    • åpa

      Molemmat on ihan surkeita, Pete ois saanu voittaa...

      • kysyttinkin

        että kumpi voitaa,Anna vai Koop!!! Turha noita tyhmiä kommentteja asiaa sivuten tänne laittaa....kiitos


    • hyvii.

      Viimmevuonnakin kun ari voitti, niin anna on enemmän huomiossa. vaikka hanna pakarinen voitti joskus, antti tuisku oli sit taas parin viikon päästä enemmän suosiossa. jos tämä tapahtuu taas, niin kyl toivoisin että anna voittaa, ja koop tulee toiseks, että koop sais eniten suosioo

    • . . .

      jaa että pitäisi äänestää ja vielä maksaa siitä....hahahahahahha

      mitä helvetin väliä sillä on ketä tämän voittaa, sama kuin bigbrother PASKAA!!!!!!!

      saadaan taas suomeen uusi sekunda''julkkis''

    • tietenkin

      kyllä tämä idols on myös laulukilpailu...joten en voi muuta sanoa kuin,että koopin on voitettava! aina on ollut näitä hemaisevia PIIPITTÄJIÄ! Annan ääntä ei todellakaan voi sanoa hyväksi, voimaa puuttuu!!!herttanen kyllä osaa olla, niin kuin koopkin!luulempa, että jos anna voittaa...näen tähdenlennon!

    • <sdgsd

      Pete Parkkonen voittaa....kuka noitten levyjä sit jatkossa ostaa...petessä on ainesta!

    • Cats & Dogs

      Olen itse ihmetellyt että juuri nämä ovat

      Finaalissa.

      Minusta molemmilla on hyviä piirteitä ja siten kumpi tahansa voittaa niin olen täysillä mukana !

    • voittoon

      poop voittaa ja sen on sille ihan oikein.

    • ameliq

      molemmat ovat hyviä, mutta itse pidän kuitenkin Koopista enemmän, eli Koop voittaa ;)

    • Juoniteltu!

      Anna voittaa! Mä tiedän tän jutun. :) Sori vaan kun paljastin! ;)

      • kuuuppppaaaa

        jooopppppp,aivan sama,kuka paska jauhaa jotain
        länkytystä.Muistaako kukaan parin vuoden päästä?.vittuuuuu,mä repeeeeeeeeeeeee


    • lyyli

      Aivan ihana laulaja,kunhan saavat sanoittajilta ja säveltäjiltä hyviä kappaleita niin voi sanoa että hurmaava tähti on syttynyt Suomeen,kuin aikoinaan Jari Sillanpää.

    • seurannut

      mutta tämä Koop näyttää tuossa etusivulla Vincent Van Goghilta joka on idolini.

    • kateeksi

      joutuu levyttämään patrick sarinin kammottavan "voittajan biisin" eli toivottavasti Koop voittaa ja Anna pääsee levyttämään itsensä näköistä musiikkia.

    • kysymykseen

      helppo vastaus: jompi kumpi.

      • KOOP ON PARAS

        KOOP VOITTAA KUN ME MUMMUT ÄÄNESTETÄÄN OIKEIN JOUKOLLA HEHEHEH,. ANNA EI OSAA LAULAA SE O HUONO
        ¨
        KOOP KOOP KOOP KOOP KOOP KOOP KOOP ON PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS PARAS
        VOITTAJA VOITTAJA VOITTAJA VOITTAJA VOITTAJA VOITTAJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • TONTTU TORVINEN

      NIIN.

      • KUN SEN VOITTAA

        MARTTI AHTISAARI


      • meriliina
        KUN SEN VOITTAA kirjoitti:

        MARTTI AHTISAARI

        Valitettavasti parhaat kandidaatit voittoon ovat jo kisasta poissa. Näistä kahdesta finalistista valitsisin Koopin. Annalla on persoonaton ääni; samanlaisia piipittäjiä on suomi pullollaan.Ei enää lisää,kiitos.


    • Nimetön
    • Anonyymi

      Ei koko Idolsissa kukaa kato sitä et kuka OSAA laulaa oikeesti, eli Koop jos joku osaa ja se voittaa jos ihmiset katsoo Laulua EIKÄ muuta!

    • töyhtö

      Samaa mieltä olen sun kans ja Koopista...se on ihana ja osaa laulaa...ihmiset kun ei osaa äänestää oikein ikinä!

    • hhhhenna

      anna voittaa !

    • Idols=humpuukkia

      Idols on yhtä humpuukkia. Samoin kuin BB. En tykkää suomalaisista paskaohjelmista

    • Chocola245

      Anna Puustjärvi ehdottomasti voittaa!!!Kyllä Koopkin on ihan hyvä...

      • -74

        Koop on ehdoton suosikkini ja toivon että voittaa kisan! Mies osaa oikeasti laulaa. Kuulosti aivan Elvikseltä, kun hänen kappalettaan veti :=)


    • ÄLLÄ JA JONNA

      Anna voittaa Koop on niin tyhmä!! Paitsi Peten ois pitän voittaa!!!!!!!!

    • SImppa...,

      Anna on ehdottomasta parempi....
      Tämän vuoden finaalikkoon ei läheskään kaikki parhaat.
      Ja hyvät tippuivat alkuvaiheessa finaaleja....
      Käy pian niinkuin sille Ilkka Jääskeläiselle jos ei anna voita.

    • fffff.

      Ehdottomasti Koop voittoon!

    • Annan fani

      Anna voittoon se on paras!!! kooppi on perseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestääää!!!!!

    • Kooppia

      Mun mielestä molemmat on aikas paskoja esim. Anna laulaa ihan vitun korkeelta, ja Koop, samalla näyttää pelleltä kun myöskin laulaa pellemäisesti. Mutta kyllä Koop mielummin.

    • on Koop

      Koop on niin sydämellinen ihminen;)))
      Hyvä laulamaan ja "rouhea" ääni,ja laulaa kovaa ja tosi hiljaa ja ylhäältä ja matalalta ja mikä mikä mikä ULKONÄKÖ,hei haloo,tässä ei enää pakkaus paremmiksi VOI muuttua!

      • lilliliini

        Mun suosikki on koop se on söpö mä äänestän koopia tänään finaalissa terkkui koopilleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    • on paras

      koop voittaa! :D mun suosikki ollut alusta asti

    • eli sama, kumpi voittaa

      Molemmat yhtä hyviä ja kummatkin tulee jokatapauksessa tekemään levyn. Sillä ei mitään väliä, kumpi vie voiton. Molemmilla omat vahvuutensa. Liputan molempien puolesta :)

    • Koop voittaa.Ulkomaalaisetko vain täällä osaa laulaa tai puolihumanoidit.Naurettava touhuu kun suomalaisista ei ole mihinkään.Taitaa selkäranka puuttua koko kansalta.Nytkin Suomi häviää Ruotsille salibandyssä vaikka oli 4-0 johdossa.Luusereita onko heitä!!!!

      • olla suomalainen!

        Häpeä vain omasta puolestasi, minua ei hävetä häviöt tai voitot yhtään; ei elämä ole niin pienistä asioista kiinni.


      • joku...

        ns."ei vois vähempää kiinnostaa" juttu kuten salibandy tähän liittyy??? Ja toiseksi, ei ihmisen alkuperäinen kotimaa merkitse mitään, suomen kansalainen kuiteskii....joten Koop voittoon,osaa sentään esiintyä ja vieläpä jopa laulaa:)


    • KIMMO VILJAMAA PUMMI

      ÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄL LLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖLÖÖ

    • anna abreau

      • lolllled

        anna abreu on iha syvält, sil on kusi noussu nii pahasti hattuu että ! pete voittoo aito symppis !


    • miesevaanoon

      Anna voittoon!!!
      Kooppi on ihan väritön persoona, nii ei mittään järkee jos se voittaa!
      Sen levyt ei paljoo hupene levy hyllyistä... Anna on iloinen, suloinen ja ääni on ihanan hempeä ja tarvittaessa räväkkä! Anna voittooooon!!!!
      Anna ansaitsee voiton! Anna on paras!

    • VOITAN

      kun en äänestä BuAhAhAhAhAHHAAA!!!

      • minä koska

        jokaisesta annetusta äänestä kilahtaa minun yrityksenä kassaan rahaa, ei paljon. Itse asiassa todellä vähän per ääni, mutta kun puroista kertyy iso virta. Saa taas uuden Audin ensi vuonna edellisten jatkoksi...


    • SANTSUKKAINEN

      KOOP LAULO NIIN HYVIN, ETTEI HIIREN PIIPITYS KUULOSTA ENÄÄ MILTÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • KOOPPIA;:;

        ääneni olen jo antanut


    • koop

      • Nimetön

        todellakin Koop.


      • noname

        molemmat huonoi, mut jos pakko valita ni ehk anna, koop ei oo mikää nuorison lemmikki, ei kyl annakaa..
        jos pete ois viel mukan se voittais koska on niii paras (;
        ps. patrick on håttis


      • ANNA FANI23654879
        noname kirjoitti:

        molemmat huonoi, mut jos pakko valita ni ehk anna, koop ei oo mikää nuorison lemmikki, ei kyl annakaa..
        jos pete ois viel mukan se voittais koska on niii paras (;
        ps. patrick on håttis

        ANNAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • idolsin

      Nätti ääni ja hyvin laulaa :)

    • Jorkkuli

      Täysin yhdentekevää, kummastakaan ei muusikkoa noilla talenteilla tule...

    • ANNAN

      voittaa tai ANNA ei ANNA kellekkään!

    • Laku

      Minä mielluummin kuuntelen radiosta KOOPin ääntä kun Annan joilotusta. Kummatkin ovat hyviä, mut parempi voittakoon :)

      Ps. Pete on tän vuoden aidolssin paras!!

    • ANNA!

      ANNA!

    • Väykky

      Anna!

    • jesjesjes2

      Kyllä Koop näytti nyt viimeistään kaapin paikan.
      Hän STARA.Upee ääni,ei mitään vinkumista.
      Koop on IDOLLI.

    • sitä mieltä

      meikäläinen. Annan kaltaisia kiekujia jo musamaailma täynnä!!!!!!!!!

    • koopin paikan

      KOOP VOITTOON!

    • Ehdottomasti Koop

    • kooppis

      Kooppis voittaa jee

    • ehdottomati

      koop voittaa jos mie saan päättää. On sillä niin hyvä ääni

    • suosikki koop

      Kyllä Koop lauloi tosi hyvin. Symppis kaveri

      • catty73

        Ehdottomasti KOOP voittaa!!!


    • pappa neuvoo

      ettekö jo arvaa? Anna voittaa rinnan mitalla. Mikä onkin ihan oikein. Tollanen koop menköön vain leikkimään koopakuningasta maario rossiin

      • se on,,

        ihan sama kumpi voittaa,, ei vaikuta tulotasoon,,


    • Mummeli!

      Toivon ,että Anna voittaisi ja toivottavasti ei käy niin kuin peten kohdalla,että paras tippuu.Onhan Kooppkin hyvä,mutta kuitenkin tykkään Annan esityksestä ja esiintymisestä,mutta suomen kansahan sen päättää,että siihen on tyytyminen.

    • Niin kuin Nikulakin sanoi, jompi kumpi tulee tänään voittamaan.
      Ne on kumpikin voittajia. Ne saa levysopparit joka tapauksessa, ja kumpikin varmasti jää ihmisten mieliin pitkäks aikaan.
      Tsemppiä kummallekin. Työ ja vaikein osuus kummallakin alkaa vasta tämän finaalin jälkeen, ja silloin vasta nähdään, että onko heistä työtä tekemään uransa etenemiseksi.
      Aivan sama siis.

    • laittakaa,,,,,

      sentit jonon ja äänestäkää nyt ihmeessä!! heh

    • eklu11

      anna on mun mielestä paras , koska anna on ,kuin pieni keijukainen.ja hänen laulunsa on ihanaa.harmittaa ihan kakasti,kun pete putos, kun se oli niin hyvä.

      • pena2321

        anna voittaa


    • kakeperkele

      kyllä se taitaa olla aivan yks ja sama kumpi voittaa, ei paljoa hetkauta meikäläistä. tiedossahan tuo on että kumpaakin osallistujaa tullaan luukuttamaan radiosta pakkosyötöllä niin maan helevetisti että kanavaa on ihan pakko vaihtaa ettei pää hajoa.

    • Geitel

      Koop voitti Idolsin 2008, onnea hänelle! :)

    • Rinswe...

      Koop Arponen voitti vuoden 2008 Idols laulukilpailun. Onnee! 8>

    • Joo-o...

      näinköhän oikein, että Ibi Love olisi hyppiny lavalla just tos loppulaulus??

    • VOITTI

      On todella outoa että huonoin vcitti,tämä on vain mahdollista junttien maassa suomessa.Kooppi jää erittäin lyhytaikaiseksi tähdenlennoksi.

    • shelena

      Todellakin oikea voitti,eipä tähän muuta voi sanoo,paras.Parempi kuin H. Pakarinen tai A.Koivunen tai A.Tuisku menneiltä vuosilta,että silleen.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3053
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      419
      2906
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      99
      2209
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1874
    7. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1868
    8. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1846
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1692
    Aihe