Ahtisaaren kutsuvieraat

Täälläkin jotkut ovat ihmetelleet Halosen poisjääntiä Ahtisaaren Nobel-juhlista. Ahtisaari ei kutsunut Halosta, koska "virallinen Suomi hoituisi muuta tietä ja että minun listani olisi ystävälista".

Hox! "Presidentti Halonen järjestää minulle oman tilaisuuden, Ahtisaari kertoi lehdelle viitaten tulevalla viikolla hänen kunniakseen vietettävään juhlaan presidentinlinnassa."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200812138765859_uu.shtml

P.s. Tuliko tämä nyt selväksi kaikille etikettivirheestä höpisseille? Kuten... http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000040021212

16

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurtti Muhkuvaari

Jos yrität jotain sanoa niin sano se äläkä viljele joutavia linkkejä epämääräisiin kirjelmiin.

• mutta en

muista Kurtti Muhkuvaari nikin koskaan kirjoittaneen yhtään mitään, joten jatka vaan lukutoukkana edelleenkin.

• Kurtti Muhkuvaari
        mutta en kirjoitti:

muista Kurtti Muhkuvaari nikin koskaan kirjoittaneen yhtään mitään, joten jatka vaan lukutoukkana edelleenkin.

"Jos yrität jotain sanoa niin sano se äläkä viljele joutavia linkkejä epämääräisiin kirjelmiin."

Jospa dementia kohta hellittää.

• Murtti Kuhivaari
        Kurtti Muhkuvaari kirjoitti:

"Jos yrität jotain sanoa niin sano se äläkä viljele joutavia linkkejä epämääräisiin kirjelmiin."

Well
        Kirjoittanut: Kurtti Muhkuvaari 13.12.2008 klo 08.57

Joko helpottaa?

• Tämän pitäisi olla selkeää tekstiä.

Jos ei avautunut, niin älä vaivaa päätäsi sillä sen enempää, todistelet vain tyhmyyttäsi tuollaisilla kirjoituksilla.

• Kurtti Muhkuvaari
        Kairakettu kirjoitti:

Tämän pitäisi olla selkeää tekstiä.

Jos ei avautunut, niin älä vaivaa päätäsi sillä sen enempää, todistelet vain tyhmyyttäsi tuollaisilla kirjoituksilla.

Et edelleenkään osaa tai halua sanoa mitä ajat takaa, mikä on pointtisi.

En vaivaa enää asialla päätäni eikä olisi pitänyt vaivata sen jälkeen kun et osannut ensimmäiseen kirjoitukseeni mitään vastata.

• tulkata?

Et edelleenkään osaa tai halua sanoa mitä ajat takaa, mikä on pointtisi.

En vaivaa enää asialla päätäni eikä olisi pitänyt vaivata sen jälkeen kun et osannut ensimmäiseen kirjoitukseeni mitään vastata.

kun et näytä mitenkään itse tajuavan. Palstalla on keskusteltu, miksi Halonen ei ollut Nobel-juhlissa. Asia selvisi nyt Ahtisaaren haastattelusta. Tuliko yhtään tolkkua? Minulle ainakin tuo uutinen antoi vastauksen.

• Kurtti Muhkuvaari
        tulkata? kirjoitti:

kun et näytä mitenkään itse tajuavan. Palstalla on keskusteltu, miksi Halonen ei ollut Nobel-juhlissa. Asia selvisi nyt Ahtisaaren haastattelusta. Tuliko yhtään tolkkua? Minulle ainakin tuo uutinen antoi vastauksen.

Itse en yhtään ihmettele, ettei mara tarjaa kutsunut koska kuten itse sanoo, kutsuin vain ystäviäni.

• en ihmettele

Itse en yhtään ihmettele, ettei mara tarjaa kutsunut koska kuten itse sanoo, kutsuin vain ystäviäni.

mitään. Joktkut säännöt kai "estivät" istuvan Presidentin vieraana olon, ehkä? Jos jotakin katkeruutta ja kaunaa Ahtisaarella on, ei hän mene Halosen järjestämään juhlaankaan. Vai olisiko niin helvetin syöppö, ettei voi kieltäytyä.

• Kurtti Muhkuvaari
        en ihmettele kirjoitti:

mitään. Joktkut säännöt kai "estivät" istuvan Presidentin vieraana olon, ehkä? Jos jotakin katkeruutta ja kaunaa Ahtisaarella on, ei hän mene Halosen järjestämään juhlaankaan. Vai olisiko niin helvetin syöppö, ettei voi kieltäytyä.

Ei siinä mitään sääntöjä ole. Haloskan ja martin välit eivät tunnetusti ole kovinkaan läheiset johtuen pitkälti erilaisesta suhtautumisesta venäjään ja natoon.

Itse en pidä marttia noopelin arvoisena enkä halosta kummoisena presidenttinä.

• vaan...

Ei siinä mitään sääntöjä ole. Haloskan ja martin välit eivät tunnetusti ole kovinkaan läheiset johtuen pitkälti erilaisesta suhtautumisesta venäjään ja natoon.

Tuo voisi olla vaikkapa minun kirjoittamaani. No laitappa Preidentit paremmuus järjestykseen. Ne jotka ovat olleet virassaan elinaikanasi. Katsotaan natsaako nekin. ;=)

• Kurtti Muhkuvaari
        vaan... kirjoitti:

Tuo voisi olla vaikkapa minun kirjoittamaani. No laitappa Preidentit paremmuus järjestykseen. Ne jotka ovat olleet virassaan elinaikanasi. Katsotaan natsaako nekin. ;=)

Elinaikani ressat ovat haloska, mahtisaari, koivisto ja kekkonen. Näistä ainoa pressan tunnusmerkistön täyttävä oli kekkonen ja myös ainoa jota presidenttinä pidin. Kovasti oli vikoja hänessäkin eikä kaikki toimensa kestä päivänvaloa eikä tarkastelua mutta yhtäkaikki oli heppu ainoa oikea pressa. Loput ovat olleet lähinnä eriskummallisia tyhjänhöpöttäjiä.

• natsasi.

Elinaikani ressat ovat haloska, mahtisaari, koivisto ja kekkonen. Näistä ainoa pressan tunnusmerkistön täyttävä oli kekkonen ja myös ainoa jota presidenttinä pidin. Kovasti oli vikoja hänessäkin eikä kaikki toimensa kestä päivänvaloa eikä tarkastelua mutta yhtäkaikki oli heppu ainoa oikea pressa. Loput ovat olleet lähinnä eriskummallisia tyhjänhöpöttäjiä.

Kekkonen, tyhjää, tyhjää, Koivisto, Halonen Ahtisaari. Nuo kaksi jälkimmäistä olkoot missä järjestysessä tahansa.

• sitten

Eräs viisas korpifilosofi syvältä maaseudulta loihe lausumaan: "Jos kerran presidentti nykyään pelkästään mainostaa Suomea kulkemalla missä milloinkin, niin kyllä hänen pitäisi omata hyvät käytöstavat ja olla edustavan näköinen."

• eivät ole...

koskaan olleet ystäviä. Ihan oikein ettei se Halosen kuvotus ollut taas "edustamassa" Suomea siellä.
      Niin järkyttävä akka, hirveä pukeutumine... jne.

Mara sentään on maailmallakin arvostetumpi kun toi helvetin Muumimamma.
      Yök, meinaa oksennus tulla kun näkee sen kuvotuksen naaman.

• Leme

ei taida tietyt tahot täällä haluta muistaa. Eivätkä varmasti muistakkaan kauaa.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      74
      8517
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2825
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2058
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2001
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      20
      1959
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1871
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1720
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1525
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1487
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe