palsta on epätodellisen rauhallinen.
huomaa että 'serihfi' on sairaslomalla. toivottavasti jää sairaseläkkeelle.
onpas rauhallista
9
732
Vastaukset
- Peggy-täti
onkin siksi juuri niin rauhallista,koska kaikki viestit nyt näköjään keskittyy vain tämän "sheriffimme" hyvinvointiin.
Olisiko mitenkään mahdollista, että keskusteltaisiin ihan asiallisesti sarjasta ja jätettäisiin nämä henkilökohtaiset herjajutut pois.- heikkipeikko
taitaapa olla niin, ettei sarjasta riitä keskusteltavaa.
- täällä''
sheriffi?
Kaikilla muilla sheriffillisillä palstoilla hänet esitellään etusivulla tähden kanssa?- isonilkki
juu, eihän nämä mitään virallisia seriffejä ole.
mutta eipä tuommosesta seriffileikistä harmiakaan ole ja saattaahan se itsetuntoa kohottaa.
- sydämen asiaa
No onhan aika erikoista viestittelyä tällä foorumilla kyllä joo... ei ihan liity tv-sarjaan kaikki. Mutta mahtuuhan tänne viesti jos toinenkin.
Ihan tulin vain katsomaan, oisko viestejä siitä miten pe jakso päättyi, kun simahdin sohvalle kesken kaiken. Oliko se luontaisparantaja syyllinen?- Peggy-täti
ja tiesi vähän enemmänkin rohdoista, myrkytti nääs lopuksi itsensä sormustinkukalla.
- kotisivutilaa
ilmatteeks, sama kai se mille palstalle kirjoittaa, eipä täällä kai sen tyhmempiä ja viisaita olla kuin muuallakaa?
- heppu hei
käytä sitä googlea.
- SteveCrane
aina vähän maksamaankin. Saatavissa on ainakin nettihotellilta. 1-6 euroo kuussa on yleensä tollaset. Jos 50 megaa riittää niin... no kattele tuolta joku vaihtoehto:
http://www.ilmaiset.fi/lassej/ilmaiset/kotisivutila.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238