ihan samaa saichea

joka päivä

jo 34 vuotta. ei mitään muutosta parempaan, ja luoja tietää (mikä se sitten onkin) että yritetty on. kymmenien miesten ja voimalla, satojen viinalitrojen, eläinten lapsien ja kaiken mahdollisen avulla. ei vaan perkele tule mitään. Joka ikinen aamu on tuskaa. kun silmät avaa niin tajuaa ettei mikään ole muuttunut. tympii. pakottaa. ahdistaa.
aina väärässä paikassa väärään aikaan. tai ei missään eikä mihinkään aikaan. rahat loppu. luettu on kouluja. ei oo töitä. mistään ei vaan tule paskaakaan.
ilman lapsia olisin jo vainaa.
ne paljon puhutut eläimet, ihmisen parhaat ystävät, hohoijaa. oikein lauma mullakin niitä on ja MITÄÄN iloa ei anna, yksikään. pelkkiä rasitteita. ruokaa kannetaan selkä vääränä. aina lekuriin pitää viedä. hajottaa paikkoja haisee ja kusee. kertokaa nyt missä se juju on? että eläimet on ihania??
no valehtelen hiukan. ainut eläin jossa on hohtoa on kiukutteleva hevonen. sen selässä saa hetken hengähtää.
siinä kaikki.
olen jo iät ja ajat etsinyt jonkinlaista kirjekaveria tms. ei löydy. pillua vonkaavia äijiä on joka lähtöön mutta tätäkin tavaraa on jo jaettu ihan tarpeeksi, ei vaan enää kiinnosta sekään.
kyllä tämä joskus loppuu. sitä ootellessa, nauttikaa te ketkä osaatte, joulusta sun muusta

3

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

Kuullosti aiva mun elämältä paitsi mulla vaan ei oo lapsia kun oon vasta 15.. Mutta silti joka ikinen päivä on oikeesti tuskaa. Jouluki tulos mut silti oikeesti vaan masentaa. tääki perkeleen päivä on ollu niin syvältä..

• Terocky

Ei muuta kuin Raamattu kuoraan ja sieltä luette evankeliumin Johanneksen mukaan. Joo, joo... Tiedän, että sieltä tulee kiukuttelevia vastauksia. Arvaan jo etukäteen. Itse selvisin syvästä masennuksesta löydettyäni Jeesuksen elämääni.

• teekoo69

Jep kyllä on pvä pvältä enemmän je enemmän ihmetyttään,vituttaan mihin suuntaan meidän yhteiskunta on menossa.Todella huonoon suuntaan. Toki tykkään suomen maasta mutta ...aivan perseestä on tää toiminta,asiat jne täällä ja kokoajan on vaan vahvistunut tunne ja halu lähtee täältä pois. Tässä yhteiskunnassa on niin paljon liikaa kaikkee, ja aivan ihme asiat on täälä niin helv tärkeitä,liikaa ...no esim tätä tietotekniikkaa yms ja aivan ihmejärjestyxeen on mennyt elämän arvot täälä.Paljon aivan toisarvoisia asioita on monilla enssijaisia asioita.Ja täältä kyllä lähden heti kun se mahdollista on,jonnekin missä arvostetaan mulle tärkeitä asioita kuten luontoa,rauhaa ja kunnioitetaan toisia ihmisiä eikä toi helvetin raha oo niin v...tun tärkeetä. Pois täältä tietokone ja asfalttiviidakosta.Tosin onnexi on muutamia hyviä ihmisiä ystävinäni.Ja loppuun vie pakko kirjottaa tästä:täälä on todella paljon sen vitun suputexin vetäjiä.Ikävää kazella kun ihmisistä tulee aivan ihmeellisiä,luottaa ei voi ja ...no se supumaailma on täynnä izekeskeisyyttä,syytöxiä ja epäilyjä,syyttelyjä.Voi voi.En tie,enskesänä rinkka selkään ja vaikka lappiin ja sieltä norjaan.Tai sit suoraan tielle vaan peukalo pystyyn ja ...vaikka afrikkaan.Matkaseuraxi voi tulla jos kiinnostaa.Jep eipä muuta moi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe