...pelastuksen ydinkysymykseen löytyy avaukseni "Pelastuksen ydinkysymys" alta linkistä: TÄSSÄ OIKEA VASTAUS:
- - -
Kyseinen asia on niin tärkeä, etten voi alleviivata sitä koskaan liikaa!
Psssst. OIKEA VASTAUS...
5
196
Vastaukset
uudelleen kastajan. Joten lantraa vaan vedellä ja verellä viimeiseen
hengenvetoosi asti, sillä helvetissä voi tulla vedestä ikävä.- väärin
omaan kysymykseesi.
Sana Golgata tulee kirjoittaa hepreaksi Gulgoleth tai arameaksi Gulgaltha,vastauksesi on siis väärä. - minä,
minä, mutta ei kertaakaan sinä. Onko kaikki vapaakirkkolaiset yhtä itsekeskeisiä, kuin Jaakoppi.
- Trubaduuri
Oikea vastaus on: Jotta ihminen Itse haluaa tulla pelastetuksi juuri siihen, jonka itse katsoo sen arvoiseksi.
Opetellaan yhdessä laulamaan Herrallemme mieluisia lauluja, joista kaikuu myös rakkaiden lähimmäistemme kunnioitus, Yakov-veljeä unohtamatta ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1565944Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa763643"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083527Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma752845Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.422402Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni442149- 1191782
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3731271- 491206
- 54994