...pelastuksen ydinkysymykseen löytyy avaukseni "Pelastuksen ydinkysymys" alta linkistä: TÄSSÄ OIKEA VASTAUS:
- - -
Kyseinen asia on niin tärkeä, etten voi alleviivata sitä koskaan liikaa!
Psssst. OIKEA VASTAUS...
5
185
Vastaukset
uudelleen kastajan. Joten lantraa vaan vedellä ja verellä viimeiseen
hengenvetoosi asti, sillä helvetissä voi tulla vedestä ikävä.- väärin
omaan kysymykseesi.
Sana Golgata tulee kirjoittaa hepreaksi Gulgoleth tai arameaksi Gulgaltha,vastauksesi on siis väärä. - minä,
minä, mutta ei kertaakaan sinä. Onko kaikki vapaakirkkolaiset yhtä itsekeskeisiä, kuin Jaakoppi.
- Trubaduuri
Oikea vastaus on: Jotta ihminen Itse haluaa tulla pelastetuksi juuri siihen, jonka itse katsoo sen arvoiseksi.
Opetellaan yhdessä laulamaan Herrallemme mieluisia lauluja, joista kaikuu myös rakkaiden lähimmäistemme kunnioitus, Yakov-veljeä unohtamatta ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849