Kun juon siideriä,lonkeroa tai kaljaa , vaikka vaan pari niin kyllä alkaa vatsa turvota ja meinaa tulla sonnat housuun, vatsa kiertää siitä sitten pari seuraavaaa päivää ja kauhea ripuli.
En ole pitkään aikaan koittanut juoda vahvempia, kuten kossua tai jotain jos ne eivät aiheuttaisi tälläistä.
Mistä johtuu? Ja kohtalosieluntovereita? kokemuksia?
Lonkerot,siiderit,olut - ripuli ja vatsa kipeä jo muutaman juotuaan
12
6247
Vastaukset
- tohtorialko
Tämä selvä homma. Sairaus on synnynnöistä ja luulen että parannus keinoa ei ole. Ripuliin täytyy tottua ja siitä pitää opetella nauttimaa. Suosittelen etsimään juomaseuraksi ihmisiä jotka nauttivat ripulista. Tai voitte olla nauttimatta alkoholia.
Kaverillani on sama sairaus. Hän on nyt 2 vuotta nauttinut aina oluensa uusien kavereidensa kesken. Heilla on kuulemma todella hauskaa kunnon pyllymyslin parissa. - gggggggggeeeee
Gefilus -tuotteet voivat auttaa
- jkljkljkl
viittaa keliakiaan. Siideristä en ole varma, mutta jos samana iltana olet juonut yhdenkin kaljan, niin oireet tulevat. Kalja on nääs viljatuote. Tutkimuksiin mars!
- hmmhmm
Samaa ollut. Juo vain Alkon vahvaa siideriä, viiniä, tequilaa, jägermaisteria jne missä ei viljaa ja vältä halpoja siidereitä ja varsinkin omenasiidereitä. Voit tietysti vatsalääkkeitä syödä ennen juomista mutta ei sekään suositeltavaa ole jatkuvana käyttönä.
Todennäköisesti herkempi vatsa. Kestätkö esim kahvia ja maitotuotteita? - aisiastatietoinen
Gefilus on laktoosi - intolerantikon ruoka on Hyla aineisiin tehtyä Gefilustuote on hylatuote ei ole keliaakikon ruokia. Ellei hänellä ole myös kelialia. Olen työssäniharmillista kyllä törmännyt ihmiseen jolla oli sekä Laktoosi - Intorelans ja Keliakia.
- srturt
Useamman päivän oluttelun jälkeen on joskus ollut vatsa kuralla vähän aikaa. Antaa paskan tulla ja ottaa sitten imodiumin = ripulilääke, niin johan loppuu.
- Puute mh-bakteereist
limakalvoillasi on ripulin syy:
http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-aktino-bakteerit-lapset-ja-rajahdysmaisesti-lisaantyva-diabetest1d-ja-t2d/mhb-mrsa-sairaala-bakteerin-turhat-uhrit/ - kaasupallo
sama täällä, mulla on kylläkin ihossa hiivasieni joten se on suolistossakin, keliakia voi myös olla ja menossa tutkimuksiin, ennen ei ollut mutta iho hiiva on nyt senverran pahana.. juu ja syön maitohappoja päivittäin reippasti. Imodium tosiaan auttaa
- Yksintorelantikko
Kun ripuli on niin keliakikko ei pysty juomaan alkoholituotteita koska ne sisältää Suomalaista viljaa. Hyla eli Laktoosi - Intorelantikko pystyy juomaan viljatuotteista tehtyä alkoholijuomaa. Hänellä on vain maito se este ettei pysty juomaan normi maitoa. Ripuli johtuu Hyla - tuotteita syvillä ihmisillä juuri tästä. He juovat ruuavan yhteydessä Laktoositonta maitojuomaa. Jogurtit muut maitotuotteet on myös joko Hyla-,vähälaktoositon-,taikka laktoositon. Keliakkolla tilanne sellainen että hän voi vain syödä Himalajan juurella Nepalissa kasvatettuja viljatuotteita.
- KeliHyla
Puhut mitä sattuu "Kun ripuli on niin keliakikko ei pysty juomaan alkoholituotteita koska ne sisältää Suomalaista viljaa." Ei todellakaan sisällä, poikkeus on oluet - ne voivat sisältää gluteenia.
Keliakian aiheuttaa vehnässä, rukiissa ja ohrassa esiintyvä valkuaisaine gluteeni, muut viljatuotteet ovat ns vaarattomia. Toki joku saa oireita mistä tahansa vaikka puhtaasta ilmasta.
Maitotuotteista tiettävästi ei valmisteta alkoholia, toki voin olla väärässäkin, mutta mieleen ei tule yhtään alkoholia jossa olisi laktoosia.- oluttaoluttaolutta
>>>Maitotuotteista tiettävästi ei valmisteta alkoholia, toki voin olla väärässäkin, mutta mieleen ei tule yhtään alkoholia jossa olisi laktoosia.
Olet väärässä, minulle tulee useitakin esim milk stout. Tummia oluita hyvin usein makeutetaan laktoosilla koska hiiva ei sitä pysty pilkkomaan. - Totta ja ei
oluttaoluttaolutta kirjoitti:
>>>Maitotuotteista tiettävästi ei valmisteta alkoholia, toki voin olla väärässäkin, mutta mieleen ei tule yhtään alkoholia jossa olisi laktoosia.
Olet väärässä, minulle tulee useitakin esim milk stout. Tummia oluita hyvin usein makeutetaan laktoosilla koska hiiva ei sitä pysty pilkkomaan.Pitää paikkansa - milk stout on poikkeus - mitä muita tulee mieleen - useita?
En keksi ainuttakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748