Keskustan Kiinalainen

itte sikapossu

jo oli hieno Ravintola tuo keskustan kiinalainen. Ateriat 8-145e hintaluokassa. =) itte otin köyhänä 8e aterian mukaan ja kun söin tämän sotkun päätin jotta toistakertaa en mee tähän Syöttölään rahojani tuhlaamaan..

29

8745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

että minäkin olin kaksi kertaa samana päivänä,ensimmäisen ja viimeisen kerran kyseisessä paikassa "syömässä".

• Tuli poikettua

Kiinalaisessa syömässä.mut ei kyll tienny mitä söi.outoa ja maku ja haju.ulkonäkö huh huh.ei kuuna päiv'änä enää.

• Anonyymi
        Tuli poikettua kirjoitti:

Kiinalaisessa syömässä.mut ei kyll tienny mitä söi.outoa ja maku ja haju.ulkonäkö huh huh.ei kuuna päiv'änä enää.

Jos pelkäsit sitä tummaa väriä, se tulee soijasta. Soija in aasialaisen ruoan ydin. Nam.

• siä

kiinalaasia myimäs?

• seinäkello lyö

njaa maku oli hyvä, muttei mitää muuta sitte, yhryn erellisiin.
      Menkää Tampereelle Suomen Parhaaseen Kiinalaaseen.. 6 eurua jumalatoon satsi ja o muuten jumalattoman hyvää!!!

• tyytyväinen.

hyvää on

• käytihin

hyvät nauranlihat oli! ja kokki oli ku hangon keksi!

• polikeri

Tietenkin hinnat on vähän korkeampia täälä. Pitäähän niidenkin jotenkin elää ja saada voittoa tekemästään työstä. Ihmiset on aina valittamassa kaikesta. Mun mielestä siellä on ollut todella hyvää ruokaa.

Valitetaan aina hinnoista ja laadusta, mut sit kun kiinalainen menee pois kun kukaan ei käy, niin sit valitetaan ku se lopetti.

Olisitte tyytyväisiä kun täälä on edes kiinalainen.

• tsemppiä yrittäjille

Itse hain sieltä kk sitten 5 hengen ruuat ja oli todella hyvää.
        Parempaa kuin paikallisessa pallon toisella puolella.
        Pitää vain tietää mitä tilaa ja jos ei tiedä niin kysyy mitä mikin on.
        Palvelu peittosi monen muun kiinalaisen ravintelin suomen maalla :)

• ruoka on hyvää

samaa mieltä! Olkaa nyt johonkin tyytyväisiä, näin pienessä kaupungissa kiinalainen ravinteli on aika harvinaista. Onneksi löytyy, niin saa vaihtelua kebabbeihin ja pitsoihin.

• Mika Muurimäki

Kiinalaiset ovat tulleet jäädäkseen Kauhajoelle. Viime viikolla olin auttamassa
        heitä oman asunnon hankinnassa. Ovat saaneet riittävän siivun Kauhajoen
        ravintolamyynnistä, että uskalsivat lähteä satsaamaan tulevaisuuteen. Näiden
        henkilöiden elämäntyylissä olisi paljon opittavaa paikkakuntalaisille, kuinka
        vaatimattomia ja ahkeria he ovat. Noilla asiakasmäärillä moni meikäläinen olisi
        jo ajat sitten heittänyt " kintaat tiskiin " ja luovuttaneet, mutta nämä ihmiset ovat
        omistautuneet työllensä ja jaksavat päivystää pitkää päivää uskoen tulevaisuuteen. Ruoka jota olen saanut on joka kerta ollut erinomaista eikä sitä
        kaikilta osin voi verrata toisten kiinalaisten ravintoloiden ruokaan, koska kiinastakin löytyy eri alueilta eri makuvivahteita ihan niin kuin meidän pienestä suomestakin.

• TALONPOIKAISJÄRKEÄ
        Mika Muurimäki kirjoitti:

Kiinalaiset ovat tulleet jäädäkseen Kauhajoelle. Viime viikolla olin auttamassa
        heitä oman asunnon hankinnassa. Ovat saaneet riittävän siivun Kauhajoen
        ravintolamyynnistä, että uskalsivat lähteä satsaamaan tulevaisuuteen. Näiden
        henkilöiden elämäntyylissä olisi paljon opittavaa paikkakuntalaisille, kuinka
        vaatimattomia ja ahkeria he ovat. Noilla asiakasmäärillä moni meikäläinen olisi
        jo ajat sitten heittänyt " kintaat tiskiin " ja luovuttaneet, mutta nämä ihmiset ovat
        omistautuneet työllensä ja jaksavat päivystää pitkää päivää uskoen tulevaisuuteen. Ruoka jota olen saanut on joka kerta ollut erinomaista eikä sitä
        kaikilta osin voi verrata toisten kiinalaisten ravintoloiden ruokaan, koska kiinastakin löytyy eri alueilta eri makuvivahteita ihan niin kuin meidän pienestä suomestakin.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen kiinalaisen vakioasiakas ja pidän siitä vaatimattoman nöyrästä palvelutyylistä ja myös ruoat ovat hyviä. Kannatettavaa.
        Suomalaisilla on paljon opittavaa heidän tyylistään.

• Anonyymi
        tsemppiä yrittäjille kirjoitti:

Itse hain sieltä kk sitten 5 hengen ruuat ja oli todella hyvää.
        Parempaa kuin paikallisessa pallon toisella puolella.
        Pitää vain tietää mitä tilaa ja jos ei tiedä niin kysyy mitä mikin on.
        Palvelu peittosi monen muun kiinalaisen ravintelin suomen maalla :)

Jokaisen ruokatarjoilun ohessa on ruokalajin nimi ja mitä lihaa niissä on. Jos ei sitä näe, on sokea.

• HV

Kauhajoen kulinaristit rutajaa :D:D Hahaha Menkää kotiin syömään sitä klimppisoppaa, läskisoosia ja äirin lihapullia muussatuilla potuilla. Sisäsiittoisten valtakunnassa pysytään tutuissa ja turvallisissa piireissä. Oikein vituttaa lukea tuota rutinaa ja valitusta kun tietää minkälainen älymystö siellä vaikuttaa. 17-vuotta kauhajokea riitti mulle, enkä ikinä kyennyt sopeutumaan tuohon ympäristöön. Ilmapiiri on kuin almamummon aamupieruisessa katkussa.

T: Ex- Koomajokinen

• TALONPOIKAISJÄRKEÄ

Kukahan tässäkin nyt rutajaa???... Olen sitä mieltä että jos itsellä on tylsää, se ei ole minkään paikkakunnan vika. Oman pään sisältä löytyy oma asenne ja se varsinainen vika ja se tauti ei parane koskaan paikkakuntaa vaihtamalla. Ensin pitää tehdä jotakin muuta!

• Kuli na risti

Ruoka on hyvää varsinkin jos ostaa lista annoksia. Yhden kerran oon saanut annoksen joka ei maistunut niin hyvälle mutta se oli sentään syötävää. 4/5

• Aivan hyvä paikka tuo on! Kristus se on vain hienoa, että täälä on monenmoista ruokaa. Sais tulla vaikka intialaanenkin viä tänne ja vaikka päntäläänen :D

• kaaalliiisstaa oooon

Aloituksen kalliimpaan, 145 euron, hintaan pitää saada todellista laatua.
      Neljässä vuodessa hinta varmaan noussut?

• Tarvittavaa-asiaa

Haluaisin käydä useamminkin tuolla syömässä, mutta ei riitä varat kuin tuohon kerran vuodessa. Että silleen tuen yrittäjiä. Huom! Olen työtön ja silti kulutan Kauhajoelle. Kauhajoki kiittää siitä veroprosenteillaan.

Kauhajoen Kiinalainen:

Riisi on kohtalaista, tosin voisi olla paljon parempaa (itse teen paljon parempaa). Keittiössä yllättävästi häärää vähän kokeneempi kokki, mutta joutuu tekemään tätä ruokaa meille siitä, mitä aineita hänelle toimitetaan.

On siis äijä nyrkin ja hellan välissä ku olla ja voi.

• ???

myydäänkö siellä sushia?

• Nissani

sushia kiinalaisessa? :DDD

japsit niitä tekee.

• volkkari4
        Nissani kirjoitti:

sushia kiinalaisessa? :DDD

japsit niitä tekee.

Jaha.

• Anonyymi
        volkkari4 kirjoitti:

Jaha.

Susia on mettäs kainaston ja Teuvan rajalla

• Anonyymi

Mahtavan maittava ruoka, useita variantteja tarjolla.

• Anonyymi

Paras ravintola Kauhajoella!

• Anonyymi

Onko nyt auki?

• Anonyymi

täysin samaa mieltä!

• Anonyymi

Ruoka maistui ja näytti pökäleiltä. Menen ehdottomasti uudelleen!

• Anonyymi

Keskustan kiimalainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3065
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1294
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1158
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      989
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe