jo oli hieno Ravintola tuo keskustan kiinalainen. Ateriat 8-145e hintaluokassa. =) itte otin köyhänä 8e aterian mukaan ja kun söin tämän sotkun päätin jotta toistakertaa en mee tähän Syöttölään rahojani tuhlaamaan..
Keskustan Kiinalainen
29
8745
Vastaukset
- näin on
että minäkin olin kaksi kertaa samana päivänä,ensimmäisen ja viimeisen kerran kyseisessä paikassa "syömässä".
- Tuli poikettua
Kiinalaisessa syömässä.mut ei kyll tienny mitä söi.outoa ja maku ja haju.ulkonäkö huh huh.ei kuuna päiv'änä enää.
- Anonyymi
Tuli poikettua kirjoitti:
Kiinalaisessa syömässä.mut ei kyll tienny mitä söi.outoa ja maku ja haju.ulkonäkö huh huh.ei kuuna päiv'änä enää.
Jos pelkäsit sitä tummaa väriä, se tulee soijasta. Soija in aasialaisen ruoan ydin. Nam.
- siä
kiinalaasia myimäs?
- seinäkello lyö
njaa maku oli hyvä, muttei mitää muuta sitte, yhryn erellisiin.
Menkää Tampereelle Suomen Parhaaseen Kiinalaaseen.. 6 eurua jumalatoon satsi ja o muuten jumalattoman hyvää!!! - tyytyväinen.
hyvää on
- käytihin
hyvät nauranlihat oli! ja kokki oli ku hangon keksi!
- polikeri
Tietenkin hinnat on vähän korkeampia täälä. Pitäähän niidenkin jotenkin elää ja saada voittoa tekemästään työstä. Ihmiset on aina valittamassa kaikesta. Mun mielestä siellä on ollut todella hyvää ruokaa.
Valitetaan aina hinnoista ja laadusta, mut sit kun kiinalainen menee pois kun kukaan ei käy, niin sit valitetaan ku se lopetti.
Olisitte tyytyväisiä kun täälä on edes kiinalainen.- tsemppiä yrittäjille
Itse hain sieltä kk sitten 5 hengen ruuat ja oli todella hyvää.
Parempaa kuin paikallisessa pallon toisella puolella.
Pitää vain tietää mitä tilaa ja jos ei tiedä niin kysyy mitä mikin on.
Palvelu peittosi monen muun kiinalaisen ravintelin suomen maalla :) - ruoka on hyvää
samaa mieltä! Olkaa nyt johonkin tyytyväisiä, näin pienessä kaupungissa kiinalainen ravinteli on aika harvinaista. Onneksi löytyy, niin saa vaihtelua kebabbeihin ja pitsoihin.
- Mika Muurimäki
Kiinalaiset ovat tulleet jäädäkseen Kauhajoelle. Viime viikolla olin auttamassa
heitä oman asunnon hankinnassa. Ovat saaneet riittävän siivun Kauhajoen
ravintolamyynnistä, että uskalsivat lähteä satsaamaan tulevaisuuteen. Näiden
henkilöiden elämäntyylissä olisi paljon opittavaa paikkakuntalaisille, kuinka
vaatimattomia ja ahkeria he ovat. Noilla asiakasmäärillä moni meikäläinen olisi
jo ajat sitten heittänyt " kintaat tiskiin " ja luovuttaneet, mutta nämä ihmiset ovat
omistautuneet työllensä ja jaksavat päivystää pitkää päivää uskoen tulevaisuuteen. Ruoka jota olen saanut on joka kerta ollut erinomaista eikä sitä
kaikilta osin voi verrata toisten kiinalaisten ravintoloiden ruokaan, koska kiinastakin löytyy eri alueilta eri makuvivahteita ihan niin kuin meidän pienestä suomestakin. - TALONPOIKAISJÄRKEÄ
Mika Muurimäki kirjoitti:
Kiinalaiset ovat tulleet jäädäkseen Kauhajoelle. Viime viikolla olin auttamassa
heitä oman asunnon hankinnassa. Ovat saaneet riittävän siivun Kauhajoen
ravintolamyynnistä, että uskalsivat lähteä satsaamaan tulevaisuuteen. Näiden
henkilöiden elämäntyylissä olisi paljon opittavaa paikkakuntalaisille, kuinka
vaatimattomia ja ahkeria he ovat. Noilla asiakasmäärillä moni meikäläinen olisi
jo ajat sitten heittänyt " kintaat tiskiin " ja luovuttaneet, mutta nämä ihmiset ovat
omistautuneet työllensä ja jaksavat päivystää pitkää päivää uskoen tulevaisuuteen. Ruoka jota olen saanut on joka kerta ollut erinomaista eikä sitä
kaikilta osin voi verrata toisten kiinalaisten ravintoloiden ruokaan, koska kiinastakin löytyy eri alueilta eri makuvivahteita ihan niin kuin meidän pienestä suomestakin.Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Olen kiinalaisen vakioasiakas ja pidän siitä vaatimattoman nöyrästä palvelutyylistä ja myös ruoat ovat hyviä. Kannatettavaa.
Suomalaisilla on paljon opittavaa heidän tyylistään. - Anonyymi
tsemppiä yrittäjille kirjoitti:
Itse hain sieltä kk sitten 5 hengen ruuat ja oli todella hyvää.
Parempaa kuin paikallisessa pallon toisella puolella.
Pitää vain tietää mitä tilaa ja jos ei tiedä niin kysyy mitä mikin on.
Palvelu peittosi monen muun kiinalaisen ravintelin suomen maalla :)Jokaisen ruokatarjoilun ohessa on ruokalajin nimi ja mitä lihaa niissä on. Jos ei sitä näe, on sokea.
- HV
Kauhajoen kulinaristit rutajaa :D:D Hahaha Menkää kotiin syömään sitä klimppisoppaa, läskisoosia ja äirin lihapullia muussatuilla potuilla. Sisäsiittoisten valtakunnassa pysytään tutuissa ja turvallisissa piireissä. Oikein vituttaa lukea tuota rutinaa ja valitusta kun tietää minkälainen älymystö siellä vaikuttaa. 17-vuotta kauhajokea riitti mulle, enkä ikinä kyennyt sopeutumaan tuohon ympäristöön. Ilmapiiri on kuin almamummon aamupieruisessa katkussa.
T: Ex- Koomajokinen- TALONPOIKAISJÄRKEÄ
Kukahan tässäkin nyt rutajaa???... Olen sitä mieltä että jos itsellä on tylsää, se ei ole minkään paikkakunnan vika. Oman pään sisältä löytyy oma asenne ja se varsinainen vika ja se tauti ei parane koskaan paikkakuntaa vaihtamalla. Ensin pitää tehdä jotakin muuta!
- Kuli na risti
Ruoka on hyvää varsinkin jos ostaa lista annoksia. Yhden kerran oon saanut annoksen joka ei maistunut niin hyvälle mutta se oli sentään syötävää. 4/5
Aivan hyvä paikka tuo on! Kristus se on vain hienoa, että täälä on monenmoista ruokaa. Sais tulla vaikka intialaanenkin viä tänne ja vaikka päntäläänen :D
- kaaalliiisstaa oooon
Aloituksen kalliimpaan, 145 euron, hintaan pitää saada todellista laatua.
Neljässä vuodessa hinta varmaan noussut? - Tarvittavaa-asiaa
Haluaisin käydä useamminkin tuolla syömässä, mutta ei riitä varat kuin tuohon kerran vuodessa. Että silleen tuen yrittäjiä. Huom! Olen työtön ja silti kulutan Kauhajoelle. Kauhajoki kiittää siitä veroprosenteillaan.
Kauhajoen Kiinalainen:
Riisi on kohtalaista, tosin voisi olla paljon parempaa (itse teen paljon parempaa). Keittiössä yllättävästi häärää vähän kokeneempi kokki, mutta joutuu tekemään tätä ruokaa meille siitä, mitä aineita hänelle toimitetaan.
On siis äijä nyrkin ja hellan välissä ku olla ja voi. - ???
myydäänkö siellä sushia?
- Nissani
sushia kiinalaisessa? :DDD
japsit niitä tekee. - volkkari4
Nissani kirjoitti:
sushia kiinalaisessa? :DDD
japsit niitä tekee.Jaha.
- Anonyymi
volkkari4 kirjoitti:
Jaha.
Susia on mettäs kainaston ja Teuvan rajalla
- Anonyymi
Mahtavan maittava ruoka, useita variantteja tarjolla.
- Anonyymi
Paras ravintola Kauhajoella!
- Anonyymi
Onko nyt auki?
- Anonyymi
täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Ruoka maistui ja näytti pökäleiltä. Menen ehdottomasti uudelleen!
- Anonyymi
Keskustan kiimalainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793