Koop Arpo ne.
Miksi koop voitti Idolssin?
6
726
Vastaukset
Oli suuri pettymys tällaisellekin 40-vuotiaalle lyylille. Eihän Koopissa periaatteessa mitään vikaa ole,miehen kokoinen ja näköinen ja osaa laulaa. Mutta mikään siinä vain ei sykähdytä. Kertoisko joku mulle mikä nämä muijat sen perään saa kuolaamaan? Tuollainen kaveri sais kyllä meikäläisen housut pysymään jalassa jopa ajatustasolla...
- ehdoton ykkönen
Ei kait nyt valittukkaan mitään seksisymbolia, ootko ymmärtänyt väärin? Minun mielestä Koop on vain niin luonnollinen ja rehellinen, kiltti ja kaiken lisäksi tosi hyvä laulaan ja esiintymään.
- pässinpökkimiä
ylemmäs...
- Huoh
Pidät ilmeisesti kusipäistä ja pahiksista? Lähetteletkö rakkauskirjeitä vankiloihin?
- Ei tässä kai
Huoh kirjoitti:
Pidät ilmeisesti kusipäistä ja pahiksista? Lähetteletkö rakkauskirjeitä vankiloihin?
mitään partneria olla hakemassa :D. Oon samaa mieltä, siinä ei oo mitään sykähdyttävää, kuten mielestäni kyseisen kisan voittajassa pitäisi olla.
- koska
koopin esitykset kosketti.vaikka ei annakaan huono ollut, hänellä oli vain paras vastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1362041
- 1211425
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3321203Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401180Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631132IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31121- 1411099
- 491079
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470947Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet98935