Koop Arpo ne.
Vastaukset 6
Oli suuri pettymys tällaisellekin 40-vuotiaalle lyylille. Eihän Koopissa periaatteessa mitään vikaa ole,miehen kokoinen ja näköinen ja osaa laulaa. Mutta mikään siinä vain ei sykähdytä. Kertoisko joku mulle mikä nämä muijat sen perään saa kuolaamaan? Tuollainen kaveri sais kyllä meikäläisen housut pysymään jalassa jopa ajatustasolla...
- ehdoton ykkönen
Ei kait nyt valittukkaan mitään seksisymbolia, ootko ymmärtänyt väärin? Minun mielestä Koop on vain niin luonnollinen ja rehellinen, kiltti ja kaiken lisäksi tosi hyvä laulaan ja esiintymään.
- pässinpökkimiä
ylemmäs...
- Huoh
Pidät ilmeisesti kusipäistä ja pahiksista? Lähetteletkö rakkauskirjeitä vankiloihin?
- Ei tässä kai
Huoh kirjoitti:
Pidät ilmeisesti kusipäistä ja pahiksista? Lähetteletkö rakkauskirjeitä vankiloihin?
mitään partneria olla hakemassa :D. Oon samaa mieltä, siinä ei oo mitään sykähdyttävää, kuten mielestäni kyseisen kisan voittajassa pitäisi olla.
- koska
koopin esitykset kosketti.vaikka ei annakaan huono ollut, hänellä oli vain paras vastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052440Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4541401- 821189
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2521088- 57792
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65716- 46664
- 33657
- 45629
- 88617