Koop Arpo ne.
Miksi koop voitti Idolssin?
6
683
Vastaukset
Oli suuri pettymys tällaisellekin 40-vuotiaalle lyylille. Eihän Koopissa periaatteessa mitään vikaa ole,miehen kokoinen ja näköinen ja osaa laulaa. Mutta mikään siinä vain ei sykähdytä. Kertoisko joku mulle mikä nämä muijat sen perään saa kuolaamaan? Tuollainen kaveri sais kyllä meikäläisen housut pysymään jalassa jopa ajatustasolla...
- ehdoton ykkönen
Ei kait nyt valittukkaan mitään seksisymbolia, ootko ymmärtänyt väärin? Minun mielestä Koop on vain niin luonnollinen ja rehellinen, kiltti ja kaiken lisäksi tosi hyvä laulaan ja esiintymään.
- pässinpökkimiä
ylemmäs...
- Huoh
Pidät ilmeisesti kusipäistä ja pahiksista? Lähetteletkö rakkauskirjeitä vankiloihin?
- Ei tässä kai
Huoh kirjoitti:
Pidät ilmeisesti kusipäistä ja pahiksista? Lähetteletkö rakkauskirjeitä vankiloihin?
mitään partneria olla hakemassa :D. Oon samaa mieltä, siinä ei oo mitään sykähdyttävää, kuten mielestäni kyseisen kisan voittajassa pitäisi olla.
- koska
koopin esitykset kosketti.vaikka ei annakaan huono ollut, hänellä oli vain paras vastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1752018Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561427Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2111266Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781102Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391049- 64958
- 67957
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy221911Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.106910