KENELLÄ TEISTÄ ON VILKKAIN MIELIKUVITUS?
HA HA HAA
11
754
Vastaukset
- Ystävätär!
Minä kehitän neuroverkkoalgoritmeja liittyen tietoliikenteeseen, signaalinkäsittelyyn, neuropsykologiaan, paperikoneanalyysiin sekä osakesijoituksiin. Lisäxi olen kirjoittanut jo 10 vuotta Hollywood-luokan käsikirjoituxia. Vielä ne makaavat pöytälaatikossa, mutta 40 sivua on kertynyt. Sitten kun on 100 sivua täynnä, menen Markus Selinin juttusille.
Olen lisäxi säveltänyt ja sanoittanut fanaattisen isamlin vastaista musiikkia.- p_dude
kim jong ilhän se siellä kummittelee
- p_dude
mielikuvitus?näähän on kaikki tosijuttuja tääl,eikö ookkin,vai oonk mä käsittäny jotai väärin
- Vilma.
Älä tuu väitämään että me mielikuvitus maailmassa eletään----ite oot
mullakin on kaveri jota muut ei nää
sen nimi on Jassy-----se on ilkee,käskee tehdä mun kaikkee pahaa---mut moon kiltti niin en tee
mut se tekee ja kaikki syttä mua tyhmä kyssä....MULLA TIETESKIII!!!!!!
- p_dude
mielikuvitellu ?heitetään tämmönen jatkokyssä
p_dude kirjoitti:
mielikuvitellu ?heitetään tämmönen jatkokyssä
kertoa...... menee k-30 puolelle....
- p_dude
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
kertoa...... menee k-30 puolelle....
mut nyt sait mut TOSI uteliaaks........
p_dude kirjoitti:
mut nyt sait mut TOSI uteliaaks........
sillä sutturalla ole mitään mielikuvitusta...Bakkobaitaan se bannaan ja heti taas...!!!!!!!!!!!!!!!!!
- p_dude
omasta takaa tarpeeks ku joitakin aikoja sitte olisin jakanu ILMASEKS mielikuvitusvärityskirjoja,ni ei kelvannu
- Mr.Nylkynen
valtaa niin kuin on mieli se ois mielivaltaa.
Mielikuvitusta minulla ei ole,mutta mieli on
ku vit''ta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀804336BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983574- 2022951
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692790Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main512687- 781230
- 591217
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381042MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120953- 58949