KENELLÄ TEISTÄ ON VILKKAIN MIELIKUVITUS?
HA HA HAA
11
737
Vastaukset
- Ystävätär!
Minä kehitän neuroverkkoalgoritmeja liittyen tietoliikenteeseen, signaalinkäsittelyyn, neuropsykologiaan, paperikoneanalyysiin sekä osakesijoituksiin. Lisäxi olen kirjoittanut jo 10 vuotta Hollywood-luokan käsikirjoituxia. Vielä ne makaavat pöytälaatikossa, mutta 40 sivua on kertynyt. Sitten kun on 100 sivua täynnä, menen Markus Selinin juttusille.
Olen lisäxi säveltänyt ja sanoittanut fanaattisen isamlin vastaista musiikkia.- p_dude
kim jong ilhän se siellä kummittelee
- p_dude
mielikuvitus?näähän on kaikki tosijuttuja tääl,eikö ookkin,vai oonk mä käsittäny jotai väärin
- Vilma.
Älä tuu väitämään että me mielikuvitus maailmassa eletään----ite oot
mullakin on kaveri jota muut ei nää
sen nimi on Jassy-----se on ilkee,käskee tehdä mun kaikkee pahaa---mut moon kiltti niin en tee
mut se tekee ja kaikki syttä mua tyhmä kyssä....MULLA TIETESKIII!!!!!!
- p_dude
mielikuvitellu ?heitetään tämmönen jatkokyssä
p_dude kirjoitti:
mielikuvitellu ?heitetään tämmönen jatkokyssä
kertoa...... menee k-30 puolelle....
- p_dude
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
kertoa...... menee k-30 puolelle....
mut nyt sait mut TOSI uteliaaks........
p_dude kirjoitti:
mut nyt sait mut TOSI uteliaaks........
sillä sutturalla ole mitään mielikuvitusta...Bakkobaitaan se bannaan ja heti taas...!!!!!!!!!!!!!!!!!
- p_dude
omasta takaa tarpeeks ku joitakin aikoja sitte olisin jakanu ILMASEKS mielikuvitusvärityskirjoja,ni ei kelvannu
- Mr.Nylkynen
valtaa niin kuin on mieli se ois mielivaltaa.
Mielikuvitusta minulla ei ole,mutta mieli on
ku vit''ta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846