KENELLÄ TEISTÄ ON VILKKAIN MIELIKUVITUS?
HA HA HAA
11
756
Vastaukset
- Ystävätär!
Minä kehitän neuroverkkoalgoritmeja liittyen tietoliikenteeseen, signaalinkäsittelyyn, neuropsykologiaan, paperikoneanalyysiin sekä osakesijoituksiin. Lisäxi olen kirjoittanut jo 10 vuotta Hollywood-luokan käsikirjoituxia. Vielä ne makaavat pöytälaatikossa, mutta 40 sivua on kertynyt. Sitten kun on 100 sivua täynnä, menen Markus Selinin juttusille.
Olen lisäxi säveltänyt ja sanoittanut fanaattisen isamlin vastaista musiikkia.- p_dude
kim jong ilhän se siellä kummittelee
- p_dude
mielikuvitus?näähän on kaikki tosijuttuja tääl,eikö ookkin,vai oonk mä käsittäny jotai väärin
- Vilma.
Älä tuu väitämään että me mielikuvitus maailmassa eletään----ite oot
mullakin on kaveri jota muut ei nää
sen nimi on Jassy-----se on ilkee,käskee tehdä mun kaikkee pahaa---mut moon kiltti niin en tee
mut se tekee ja kaikki syttä mua tyhmä kyssä....MULLA TIETESKIII!!!!!!
- p_dude
mielikuvitellu ?heitetään tämmönen jatkokyssä
p_dude kirjoitti:
mielikuvitellu ?heitetään tämmönen jatkokyssä
kertoa...... menee k-30 puolelle....
- p_dude
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
kertoa...... menee k-30 puolelle....
mut nyt sait mut TOSI uteliaaks........
p_dude kirjoitti:
mut nyt sait mut TOSI uteliaaks........
sillä sutturalla ole mitään mielikuvitusta...Bakkobaitaan se bannaan ja heti taas...!!!!!!!!!!!!!!!!!
- p_dude
omasta takaa tarpeeks ku joitakin aikoja sitte olisin jakanu ILMASEKS mielikuvitusvärityskirjoja,ni ei kelvannu
- Mr.Nylkynen
valtaa niin kuin on mieli se ois mielivaltaa.
Mielikuvitusta minulla ei ole,mutta mieli on
ku vit''ta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1126470Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3645866Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam284344Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123595Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703577Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1092811Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211920Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221816Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181634Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1931305