onpas kirpputorit kalliita

netissä myyn tavarani

onpas kirpputorit kalliita ,kun pöytä vuokra on 25-40e viikko .
ajattelin että voisin viedä jotain ylimäärästä tavaraa myyntiin, mutta kun kuulin hinnat niin lähdin välittömästi käveleen ulos !

30

3774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuluja

      yrittäjälle lainkaan. olisitko itse palkatta työssä joka päivä. sitten vakuutukset, yel sekä maholliset tel- maksut.ALV tekee oman kiusansa. Pöytävuokra ei yrittäjälle ole tuo mainitsemasi vaan ota alvi siitä pois. Jos on työntekijöitä, sitten onkin jo kivaa, on lomapäivät, kaikki muut työnantajamaksut jotka on maksettava. entäs sairauslomat, kuka ne tekee. kiinteistökulut, lämmitys, sähköt, siivous, vakuutukset-tilitoimisto- sekä muut hallinnolliset kulut.
      Tyhmät ne arvostelee eikä ymmärrä yrittämisestä MITÄÄN, ja että kirppis on oikeasti HALPA myyntipaikka. Joku seisoo myymässä ja hieman vahtimassakin arvon romujasi, ja hankkii mahdollisesti asiakkaatkin romujasi ostamaan. Ja haet sitten vaan valmiiksi tehdyn työn hedelmät...
      toki voithan aina myydä romusi vaikka olohuoneessasi tai takakontistasi (ai niin, autoilukin maksaa)

      • ...

        Miksi niin agressiivinen? On 24e paljon siinä suhteessa ettei käytetyistä tavaroista paljoa rahaa edes saa.


      • huomannut,
        ... kirjoitti:

        Miksi niin agressiivinen? On 24e paljon siinä suhteessa ettei käytetyistä tavaroista paljoa rahaa edes saa.

        ettei kirppishyllyihin mahdu paljonkaan rompetta ja huonekalupuolellekin voi tuoda korkeintaan yhden mööpelin joskus harvoin. Eihän sellainen toimi. On edullisempaa tilata joku muuttoauto viemään kaikki kerralla huutokauppatoimistoon ja pistää lihoiksi.


      • huutokaupoissa hinnatkin
        huomannut, kirjoitti:

        ettei kirppishyllyihin mahdu paljonkaan rompetta ja huonekalupuolellekin voi tuoda korkeintaan yhden mööpelin joskus harvoin. Eihän sellainen toimi. On edullisempaa tilata joku muuttoauto viemään kaikki kerralla huutokauppatoimistoon ja pistää lihoiksi.

        nousevat ylemmäs, kun asiantuntijat ovat paiklalla. Vieruskateus nostaa hintoja ja hyvä niin. Menee rikkinäisetkin paremmin, kun ei aina näe, mitä huutaa.


      • asiaaaaaaa
        ... kirjoitti:

        Miksi niin agressiivinen? On 24e paljon siinä suhteessa ettei käytetyistä tavaroista paljoa rahaa edes saa.

        verrata myyntipaikan myyntiä tai myyntipaikan vuokraa. eli jos myyt halpaa tavaraa ja tili on pieni, on se kannattamatonta bisnestä. jos myyt vaikka kympillä tavaroita, pidät paikkaa kalliina, ja jos joku myy tonnilla, on paikka halpa. molemmissa tapauksissa se on samanhintainen ja "halpuus/kalleus" määräytyy muista tekijöistä eli yrittämisen tuomista kustannuksista, ei kenenkään myynnistä


      • Anonyymi
        huutokaupoissa hinnatkin kirjoitti:

        nousevat ylemmäs, kun asiantuntijat ovat paiklalla. Vieruskateus nostaa hintoja ja hyvä niin. Menee rikkinäisetkin paremmin, kun ei aina näe, mitä huutaa.

        Hei muuta kun sellpy verkkokauppaan ostoksille. Halpaa ja hyvää tavaraa vaatteita myytävänä sellpyssä.


      • Anonyymi
        huomannut, kirjoitti:

        ettei kirppishyllyihin mahdu paljonkaan rompetta ja huonekalupuolellekin voi tuoda korkeintaan yhden mööpelin joskus harvoin. Eihän sellainen toimi. On edullisempaa tilata joku muuttoauto viemään kaikki kerralla huutokauppatoimistoon ja pistää lihoiksi.

        Vie tavarasi ennemmin kaatopaikalle.


    • slammm

      hintahan on n. 4€ päivä!!!. Joskus olin itse myymässä kamojani ja silloinkin myynti paikka yhdeksi sunnuntaiksi maksoi n. 12€. Se vasta kallista lystiä on, joutuu itse tekemään kaiken, aikaisin aamulla alkaa roudaus, käyttämään koko päivän ja saa kuunnella ruikutusta ja tinkimistä. Hyllykirppikseltä tienaan helpommin ja paremmin. Netissä en myy, koska ei mulla ole aikaa ja intoa valokuvata, pakata, tarkastella maksusuorituksia, postittaa kamoja yms. Hyllykirppis on hyvä ja vaivaton ja vähintäänkin KOHTUUHINTAINEN.

      • Kirppumyyjä

        pitää tässäkin paikkansa. Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa.
        Jos ei kukaan veisi tavaraa kirppiksille, joiden vuokra on yli 20e/vk, niin kyllähän ne laskisivat.
        Itse en ole ikinä maksanut paikasta yli 15e/vk ja valinnanvaraa on. Ja kaikissa vaihtoehdoissa kauppa käy hyvin.


      • slammm
        Kirppumyyjä kirjoitti:

        pitää tässäkin paikkansa. Ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa.
        Jos ei kukaan veisi tavaraa kirppiksille, joiden vuokra on yli 20e/vk, niin kyllähän ne laskisivat.
        Itse en ole ikinä maksanut paikasta yli 15e/vk ja valinnanvaraa on. Ja kaikissa vaihtoehdoissa kauppa käy hyvin.

        joskus ottanut pöydän halvasta pienemmästä paikasta. Ei ollut tarra viivakoodihintalappuja eikä tilitys listoja. Sakset, teippi ja nuppineulat oli välttämättömät. Tilityksen yhteydessä sai vain kasan irroitettuja hintalappuja, joista laskettiin myyjän kanssa summat yhteen. Viikottainen myynti oli myös noin ½ pienempi kuin kalliimmalla isolla kirpparilla, jossa myös asiakkaita käy paljon enemmän. En ole tyhmä, vaan viisas, joka maksaa mielellään hieman enemmän paremmasta paikasta. Sitä paitsi tuollaisia 15€ paikkoja ei kai ole kuin jossain syrjäkylillä.


      • Myyjätärr
        slammm kirjoitti:

        joskus ottanut pöydän halvasta pienemmästä paikasta. Ei ollut tarra viivakoodihintalappuja eikä tilitys listoja. Sakset, teippi ja nuppineulat oli välttämättömät. Tilityksen yhteydessä sai vain kasan irroitettuja hintalappuja, joista laskettiin myyjän kanssa summat yhteen. Viikottainen myynti oli myös noin ½ pienempi kuin kalliimmalla isolla kirpparilla, jossa myös asiakkaita käy paljon enemmän. En ole tyhmä, vaan viisas, joka maksaa mielellään hieman enemmän paremmasta paikasta. Sitä paitsi tuollaisia 15€ paikkoja ei kai ole kuin jossain syrjäkylillä.

        myyn 12-15e/vk paikoilla ja myynti on 50-150e/vk. Ja ihan kaupungissa, ihmisiä käy hyvin. Viivakoodihintalappuja ei ole, mutta tilityksen yhteydessä saa kuitin mistä näkee myydyt kappaleet ja saa myös käyttää alanumeroita kymmeneen asti, eli saa eriteltyä, jos on monen myyjän tavaraa pöydässä. Itse inhoan "viivakoodikirppiksiä" eihän niitä lappuja saa kirveelläkään irti!
        Maalarinteippi on paras hintalappu, lähtee helposti irti.


      • kokemus,,
        slammm kirjoitti:

        joskus ottanut pöydän halvasta pienemmästä paikasta. Ei ollut tarra viivakoodihintalappuja eikä tilitys listoja. Sakset, teippi ja nuppineulat oli välttämättömät. Tilityksen yhteydessä sai vain kasan irroitettuja hintalappuja, joista laskettiin myyjän kanssa summat yhteen. Viikottainen myynti oli myös noin ½ pienempi kuin kalliimmalla isolla kirpparilla, jossa myös asiakkaita käy paljon enemmän. En ole tyhmä, vaan viisas, joka maksaa mielellään hieman enemmän paremmasta paikasta. Sitä paitsi tuollaisia 15€ paikkoja ei kai ole kuin jossain syrjäkylillä.

        mullakin ja lisäksi olen varma, että paikan pitäjät pistivät omiin taskuihinsa osan tuotosta, mutta millä todistat...Nimittäin huomasin mitä tavaraa oli mennyt minäkin päivänä, kun kävin joka päivä siivoamassa hyllyt. Laitoin sitten 50% alen eli alensin kaikki. Loppusumma ei mitenkään täsmännyt omien havaintojeni kanssa, niiden mitä ja minkä hintaista tavaraa oli mennyt. Ja käteen jäi vuokran jälkeen vain n 35e..ja vuokra oli 23e...

        En ole sen jälkeen aukaissut koko putiikin ovea, mutta olen myynyt usein kalliimmalla kirpparilla, jossa on viivakoodilaput.Ja hyvin mennyt kaupaksi, niin hyvin, että moni ihmetellyt -vaatteetkin. Jäänyt puhdasta tuottoa vuokran jälkeen aika hyvin. Esim vuokra 33e/6 pv ja käteen jäi 196e...


      • merkata vihkoon
        kokemus,, kirjoitti:

        mullakin ja lisäksi olen varma, että paikan pitäjät pistivät omiin taskuihinsa osan tuotosta, mutta millä todistat...Nimittäin huomasin mitä tavaraa oli mennyt minäkin päivänä, kun kävin joka päivä siivoamassa hyllyt. Laitoin sitten 50% alen eli alensin kaikki. Loppusumma ei mitenkään täsmännyt omien havaintojeni kanssa, niiden mitä ja minkä hintaista tavaraa oli mennyt. Ja käteen jäi vuokran jälkeen vain n 35e..ja vuokra oli 23e...

        En ole sen jälkeen aukaissut koko putiikin ovea, mutta olen myynyt usein kalliimmalla kirpparilla, jossa on viivakoodilaput.Ja hyvin mennyt kaupaksi, niin hyvin, että moni ihmetellyt -vaatteetkin. Jäänyt puhdasta tuottoa vuokran jälkeen aika hyvin. Esim vuokra 33e/6 pv ja käteen jäi 196e...

        kaikki, mitä vie myytäväksi bhintoineen päivineen, niin voi sitten inventoida, mitä on myyty ja mitä varastettu.


      • vinkistä
        kokemus,, kirjoitti:

        mullakin ja lisäksi olen varma, että paikan pitäjät pistivät omiin taskuihinsa osan tuotosta, mutta millä todistat...Nimittäin huomasin mitä tavaraa oli mennyt minäkin päivänä, kun kävin joka päivä siivoamassa hyllyt. Laitoin sitten 50% alen eli alensin kaikki. Loppusumma ei mitenkään täsmännyt omien havaintojeni kanssa, niiden mitä ja minkä hintaista tavaraa oli mennyt. Ja käteen jäi vuokran jälkeen vain n 35e..ja vuokra oli 23e...

        En ole sen jälkeen aukaissut koko putiikin ovea, mutta olen myynyt usein kalliimmalla kirpparilla, jossa on viivakoodilaput.Ja hyvin mennyt kaupaksi, niin hyvin, että moni ihmetellyt -vaatteetkin. Jäänyt puhdasta tuottoa vuokran jälkeen aika hyvin. Esim vuokra 33e/6 pv ja käteen jäi 196e...

        Sama kokemus mulla, mitä kerroit siitä halvemmasta kirppispaikasta.
        En tullut ajatelleeksi, että ne viivakoodithan pitää paremmin myynnin ja saatavan ruodussa. Nytpä vienkin täällä Turussa toiseen paikkaan tavarat, mitä seuraavaan kertaan ehtii kertyä.


      • Anonyymi
        kokemus,, kirjoitti:

        mullakin ja lisäksi olen varma, että paikan pitäjät pistivät omiin taskuihinsa osan tuotosta, mutta millä todistat...Nimittäin huomasin mitä tavaraa oli mennyt minäkin päivänä, kun kävin joka päivä siivoamassa hyllyt. Laitoin sitten 50% alen eli alensin kaikki. Loppusumma ei mitenkään täsmännyt omien havaintojeni kanssa, niiden mitä ja minkä hintaista tavaraa oli mennyt. Ja käteen jäi vuokran jälkeen vain n 35e..ja vuokra oli 23e...

        En ole sen jälkeen aukaissut koko putiikin ovea, mutta olen myynyt usein kalliimmalla kirpparilla, jossa on viivakoodilaput.Ja hyvin mennyt kaupaksi, niin hyvin, että moni ihmetellyt -vaatteetkin. Jäänyt puhdasta tuottoa vuokran jälkeen aika hyvin. Esim vuokra 33e/6 pv ja käteen jäi 196e...

        Hei se kirpputorin pitäjä huijaa teitä olkaa varovaisia ettette joudu tai vie teitä tai lapsianne orjiksi tai käytä teitä tai pakota teitä sellaiseen mihin ette halua. Kirpputorilla kun pitäjä ottaa aina hintansa. Niin teissäkin on hintalappu ja teissäkin on hinta. Ajatelkaa. Pakko työvoimana käyttämään teitä olkaa siis varovaisia kirpputorin pitäjä voi yllättää. Kai tiedätte mitä tarkoitan.


    • ilmaista onnnn

      Ei pääsee ahneet kirpputorinpitäjät rahastamaan. Yleensä Huuto.netissä saa muutenkin paremman hinnan tavaroista, eikä niitä voida varastaa, kuten pöytäkirppiksillä.

      • Mulla on siellä

        5paria pitämättömiä korviksia,halavalla, niin jo joku itkee, että liian kallista liian kallista.
        No ei ole pakko ostaa, on sitte iliman!


    • olen minäkin

      Olen aikonut myydä kirpparilla pieneksi jääneitä vaatteita ja vähän muutakin ylimääräistä tavaraa,mutta pöytä maksaa niin paljon ettei itselleni kuitenkaan jäisi mitään vaivanpalkkaa. Harmittaa siksi että raha olisi tarpeen ja samalla joku saisi edullisesti kaikenlaista tarpeellista. Roskiin ajattelin laittaa,ihan sama mulle missä lojuvat kun ilmaiseksi ne kierrätykseenkin menee ja kyyti pitäis vielä olla että pääsis viemään. Kotona kai voi pitää kirpparin,mutta sekin tuntuu vähän oudolta ajatukselta.

      • Anonyymi

        Ei muuta ku illalla strippaamaan pöydille sinne minne viette rytkynne myyntiin.


    • kirpputorinpitäjä

      hei oletko tullut ajattelleksi mitä menoja kirpputorin pitäjällä on. liikehuoneiston vuokra. useita tuhansia euroja. mainoskulut, puh kulut. vakuutukset, sähköt, arvonlisäverot,verot, ym,ei niitä ilmaiseksi ylläpidetä.ja viellä pitäisi jotain palkkakin saada kun tekee yli 70h.viikossa, todella rankkaa duunia. terv. kirpputoriyrittäjä.

      • uteliasulla

        Olen todennut, että ne jotka valittavat hinnoista, eivät todellakaan tiedä mistä pienyrittäjän kulut koostuvat. Luulisi myyjälle olevan ihan sama onko hinta 20 € vaiko 25 €/vko. Yrittäjä päin vastoin saa tuolla rahalla esim isomman mainoksen lehteen, vakuutuksen maksetua yms.. Myyjät vaan laskee sen rahan menevän yrittäjän taskuun.
        Itse toimin alalla jossa kuulen aina marinaa kahvikupin hinnasta...


      • Anonyymi
        uteliasulla kirjoitti:

        Olen todennut, että ne jotka valittavat hinnoista, eivät todellakaan tiedä mistä pienyrittäjän kulut koostuvat. Luulisi myyjälle olevan ihan sama onko hinta 20 € vaiko 25 €/vko. Yrittäjä päin vastoin saa tuolla rahalla esim isomman mainoksen lehteen, vakuutuksen maksetua yms.. Myyjät vaan laskee sen rahan menevän yrittäjän taskuun.
        Itse toimin alalla jossa kuulen aina marinaa kahvikupin hinnasta...

        Se kahvikupin juominen maksaa tuhansia euroja kirpputorin pitäjälle siis kalisuta hampaitas kun menet tääs ryyppäämään sinne.


      • Anonyymi

        Kuule kuka pakottaa teitä pitämään kirpputori yritystä. Hei haloo Hu huu. Kyllä jokainen järjellä ajatteleva tietää ja ymmärtää että vedätte omaan taskuun. Kirpputorin pito on vapaaehtoista. Ei kaikkien päät rouku kintuissasi tai niiden väleissä. Ajatelkaa minne menette tavaroita viemään. Siinä voi perhesuhteet kariutua. En ite halua. Vaatteet ite mitä käytän tilaan sellpystä verkkokauppasta. No jokainen tanssii omaa tanssiaa. Päättäkää ite.


      • Anonyymi

        Hei Jallu jos on yhtään järkee päässäsi niin ymmärrät ettei, ei ne sitä kirpputoria ilmatteeksi pyöritä. Saatana. Isot kartellit takana mee sinne saatana strippaamaan jos noin kiinnostaa ja haluatte niitä haisevia vanhojen huorien tavaroita.


    • Anonyymi

      Kannattaa jatkossa viedä vaatteet suoraan punaisen ristin konttiin, kirppiksellä ei niistä rahoja saa takaisin.

    • Anonyymi

      Myy tavarasi torilla. Toripäivät kesällä on hyvä ja kiva tapa vaikka ite tai kavereitten kanssa yhdessä.

    • Anonyymi

      Sitä en muista minkä ikäisenä minulla alkoi karvat kasvamaan, muistan miten kahdelle minua vanhemmalle siskolle oli alkanut kasvaa pimpin karvat, samaan aikaan myös tissit oli tullut esille, mutta ajan myötä alkoi pimpin karvat kiinnostaan ja muistan miten fantasioin tuuheasta pimpin karvoituksessta, kun harrastin masturpointia vaikka en ollut livenä nähnyt tuuhea pimpin karvoitusta, mutta olen tuuhean pimpin karvoituksen kannattaja ja ihailija.

      • Anonyymi

        Tämä oli ilmeisesti sen kirpputorin pitäjän syytä. Hallelujaaaa.


    • Anonyymi

      Tollaset bokseri housut oli kirpputorikujassa myynnissä ja ne oli reijitetty syöty keskeltä ja hinta oli 120 euroa.

    • Anonyymi

      Hei tässä muuten kun ammattitaito kasvaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe