Mitä pitäisi tehdä, kun tilinumeroni ainoaan pankkiin jota käytän, joutui nyt ihan väärän ihmisen käsiin, jolla tuntuu olevan jotain hampaan kolossa muo vastaan.. Voiko hän hankkia mulle ongelmia, kun tietää nimen, numeron, osoitteen ja nyt tilinumeron, muttei käsittääkseni sotuja ym..
Tilinumero väärissä käsissä..
8
10410
Vastaukset
periaatteessa pelkällä tilinumerolla ei tee vielä mitään, ei vaikka olisi hetukin. (sotua ei ole ollut vuosikymmeniin) Käytännössä toki pankki voi aina mokata. Rahat sinänsä ovat turvassa, mutta jos antavat tietoja niitä ei saa takaisin.
- äöäöläösdfläl
Voithan aina laittaa tiliisi käyttöehdon, että sitä saa käyttää vain tilinomistaja itse. Silloin ei tietojakaan anneta.
Tai vaihda tiliä, saat uuden tilinumeron.- tilistäsi
tilinumero mahdollistaa ainoastaan sen, että kyseinen henkilö voi laittaa sinne rahaa.
- asialle jotain
Jos sinua huolestuttaa asia, niin mene omaan pankiisi ja pyydä vaihtamaan tilinnumero. Sitten joudut kyllä ilmoittamaan uuden tilinnumerosi esim. työantajallesi, että voivat maksaa palkkasi. Siis ilmoitat uuden numeron niihin paikkoihin, joihin olet antanut tilinnumerosi maksusuorituksia varten.
Voit sitten ainakin olla rauhallisin mielin. - iloa siitä
tilinumerosta olisi? Itse ainakin lähettelen tilinumeroani sähköpostilla kaikille jotka haluavat laittaa rahaa tililleni :)
Vilkaise vaikka jotain saamaasi laskua, siinäkin näkyy lähettäjän tilinumero. Ei sillä pelkällä tilinumerolla pysty tiliä tyhjentämään, eikä saldoa tarkistamaan. - Vaihdanko pankkia?
Kiitos vastauksista. Toivotaan ettei siitä tilinumeron tietämisestä aiheudu mulle hallaa, olen käyttänyt samaa tiliä muksusta saakka ja kuulostais kauhean vaivalloiselta vaihtaa kaikki suoraveloitukset jne.. :(
Mieheni exä piinaa meitä, (tai lähinnä minua) vaikka ollaan oltu jo noin 5 vuotta yhdessä ja _heidän_ erostaan on tosi paljon aikaa.. Aina keksii kaikkea haittaa, lähettelee esim. postipaketteja keksityillä nimillä. Kerran se paketti sisälsi haisevaa bioroskaa. Haisi siellä postissa saakka. Kyllä hävetti. Luulen etten pian enää nouda paketteja jos en niitä odota, mutta kun eräänlainen harrastukseni on ompeleminen, teen mm. nuken vaatetta, ja usein "asiakkaat" ja email-tutut jne laittelevan kankaita ja kaavoja, pelkään että saatan jättää heidän pakettinsa sitten noutamatta..
Ja huutonetistä se hullu nyt sitten sai mun pankkitilin. Oli rekisteröitynyt vieraan miehen nimellä, huusi multa monta kohdetta ja laitoin tietty tilitietoni jne menemään. Maksun sijasta sainkin negoja joissa haukkui mut ihan lysyyn. >:( Poistatin viestit ylläpidolla mutta se lisää ne aina vaan uudestaan. Pian se tunnus varmaan suljetaan. Sitten se kai avaa vain uuden.
Miten joku voikin olla niin päästään pimahtanut että haluaa 24/7 olla toiselle piikki lihassa..? Joudun kokoajan vaihtelemaan puh.numeroanikin ja mulla on jo yksi rikosilmoitus meneillään, kun se yritti hakea pikalainaa mun nimellä.. Huoh.- tapaukseen
voisi hakea lähestymiskieltoa. Tuolla jotain ohjetta:
http://www.uhri-info.fi/lahestymiskielto_haku.html
- ei mitään
Tilinumeron tietämällä pahinta mitä voi tehdä on se, että laittaa rahaa tuolle tilille. Muutahan tilinumero tietämällä ei voi tehdä. Jos pankista yrittää nostaa rahaa, vaatii pankkitäti henkkareita eikä rahaa anna kuin tilinhaltijalle. Osoitetiedot taas voi saada vaikka numerotiedustelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255