Kuolema asuu Aidensfieldissä!

SteveCrane

4.9.2008 9:25
TV1:ssä pyörivä Sydämen asialla on mahtava brittisarja, mutta alan pikkuhiljaa uupua sen hurjaan väkikatoon.
Heti kun on ehtinyt kiintyä johonkin tyyppiin kunnolla, hän kuolee tulipalossa, ampumavälikohtauksessa tai räjähdyksessä. Jotkut onnekkaat, kuten Alfred-koira, sentään saavat kuolla vanhuuteen.
Kuoleeko teidän mielestänne Sydämen asialla -sarjassa liikaa hahmoja?
Ketä kaipaatte eniten?

Alfred

21

2820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulpukka70

      Minua myös ärsyttää tuo jatkuva kuoleminen. Eikö todellakaan käsikirjoittajat keksi muuta tapaa vaihtaa näyttelijöitä, kuin tappaa niitä !!! ?
      EI uskalla kovin vapautuneesti tykästyä henkilöihin, kun on niin monesti pettynyt. Ehkä sen yhden komean poliisin poislähtö harmitti eniten (sen joka näytteli homoa Emmerdalessakin - en muista nimeä).

      • SteveCrane

        että se oli James Carlton, joka oli roolissa... Pc Crane :) Taisi olla hartittu juttu toi kysymys? ;)


    • Nuffield.

      tottuu johonkin, niinkuin Nick Rovaniin. Harmitti kun lähti "Kanadaan". Ja Greengrass olisi saanut olla vielä ja Alfred koiriakin oli jo ollut useampia kai vielä olisi löytynyt?
      Se on vaan niinkun elämässäkin porukka vaihtuu ei kai sille mitään voi.

      Toisaalta mukava "tutustua" uusiin naamoihin.

      Glaudea jää kaipaamaan ehkä eniten.

      • SteveCrane

        ja niin Greengrasskin.
        Se oli mun mielestä nolosti tehty kun Greengrass kirjoitettiin sarjasta ulos sen sairaskohtauksen tähden, vaikka mies oli suhteellisen hyvässä kunnossa ja toipui, piti sitten omaa radioasemaakin niin että pari vuotta sitten lopetti hommat.
        Oli asiasta katkera, piti ja eläytyi rooliinsa ja olisi halunnut jatkaa.

        Nickin versio Heartbeatin tunnuskappaleestakin on ehdottomasti huippuluokkaa!!


      • olikin paras

        näyttelijä.


    • että, kun...

      demolition katosi, niin stevecrane palasi....

      • SteveCrane

        että hommasin sinulle elämän, sitähän sinä täältä haet. Hyvää joulua!!


      • SteveCrane

        hoksottimesi. Jos Demolition voi puhua minun kanssa puhelimessa, niin miksi se on ihmeellistä että en tule itse tänne? Tai... enkö voi Demolitionina kirjautua joka toiseen viestiin sisään tai vaikka olla puskajussi niinkuin sinä.
        Kamoon, mene hoitoon!!
        Sairaseläkkeestä ei ole tietoakaan, ja sen sanon että minusta et eroon pääse, mehän ollaan kihloissa, en mä voi jättää sua, kun sun elämästä menee tarkoitus jos minä tai Jari ei olla palstalla.


      • esimerkillistä...
        SteveCrane kirjoitti:

        hoksottimesi. Jos Demolition voi puhua minun kanssa puhelimessa, niin miksi se on ihmeellistä että en tule itse tänne? Tai... enkö voi Demolitionina kirjautua joka toiseen viestiin sisään tai vaikka olla puskajussi niinkuin sinä.
        Kamoon, mene hoitoon!!
        Sairaseläkkeestä ei ole tietoakaan, ja sen sanon että minusta et eroon pääse, mehän ollaan kihloissa, en mä voi jättää sua, kun sun elämästä menee tarkoitus jos minä tai Jari ei olla palstalla.

        ...sheriffin toimintaa...


    • jonninjoutavuus

      bellamya ei tule ikävä. aika leipääntyneeltä vaikuttaa nykyään.

      • SteveCrane

        siihen kun on odotettu Philin ja Ginan juttua käpi sarjan se tuli päätökseen kun menivät naimisiin niin ilmeisesti ei ollut enää mitään siihen lisättävää.


      • <<<<<

        DENNIS MERTON
        JENNY MERTON
        HELEN TRENT <
        < HELEN TRENTTIIN IHASTUIN JA JOPA RAKASTUIN


      • Nuffield.
        SteveCrane kirjoitti:

        siihen kun on odotettu Philin ja Ginan juttua käpi sarjan se tuli päätökseen kun menivät naimisiin niin ilmeisesti ei ollut enää mitään siihen lisättävää.

        Ootko hengissä? Älä vastaa jos et ole.


    • Copywriter

      Kyseessä vuosikausia jatkuva sarja. Nuori näyttelijä (tai vanhempiki) tulee sarja myötä suosituksi ja alkaa saada rahakkaampaa tarjouksia ja sanoutuu lopulta irti. Käsikirjoittajalal kaksi mahdollisuutta: pistää henkilö muuttamaan Australiaan tai ottaa nirri pois. Jälkimmäinen tietenkin sarjan draaman kaaren kannalta ylivoimainen temppu.
      Näin se menee.

    • setossa

      Juu hän oli oikea renttu eikä kumpikaan korvaajista ole mielestäni täyttänyt niitä saappaita...

      • SnowAngel08

        Jeremiah Greengrass oli aivan mahtava hahmo. Harmi että näin mahtava näyttelijä ei jatkanut sarjassa...


      • Wernon Scribbs

        Siinä äijässä oli potkua ja sääli, että hävisi kartalta. Greengrassia en ikävä kyllä koskaan nähnyt. Peggy on ihan hanurista, mutta kunhan eivät vain kirjoittaisi ulos Davidia. Kuulin, että persaukinen Wernon poikkesi sarjassa lyhyesti, jäi pari jaksoa loman takia väliin.


      • vernon
        Wernon Scribbs kirjoitti:

        Siinä äijässä oli potkua ja sääli, että hävisi kartalta. Greengrassia en ikävä kyllä koskaan nähnyt. Peggy on ihan hanurista, mutta kunhan eivät vain kirjoittaisi ulos Davidia. Kuulin, että persaukinen Wernon poikkesi sarjassa lyhyesti, jäi pari jaksoa loman takia väliin.

        jostakin nettisivulta lukevinani, että Geoffrey Hughes sairastaa eturauhassyöpää.
        Voi olla että hänen poistumisensa sarjasta ja yhden jakson lisäesiintyminen liittyisi tähän sairauteen. Häntä ei ilmeisesti siis kehdattu poistaa sarjasta siten kuin kaikkia muita....


    • BernieS

      kirjoittanut monta kertaa,et harmittaa ja suututtaa jatkuvat kuolemat sarjassa. On ok et jotkut ei halua jatkaa ja poistuvat, mut katsojasta raivostuttavaa!

    • cissu

      Normaalia elämää kautta maailman.

    • tulen

      varmasti kaipaamaan phil bellamyä! phil on koko ohjelman parhain tyyppi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe