Mulla on kymmenisen kelaa käyttämätöntä 16 mm filmiä vuosikymmenten takaa. Mihin sitä vois tarjota vai heitänkö roskiin?
Annan 16mm filmiä
6
1745
Vastaukset
- laita huuto.nettiin
Saat varmasti siellä myytyä.
Joku voi kaivata juuri sellaista :)) - Töpsel
Missähän olet säilytänyt tämän ajan? Jääkaapissa vai pannuhuoneen perällä?
Mistä olet saanut filmin? Ei kai tämä ole sitä takavuosina mereen pudonnutta lastia, jota aina silloin tällöin tulee uudelleen tarjolle?
Fujia vai Kodakia? Yksi- vai kaksipuolinen perforointi?
Kiinnostusta on, mutta kerro vähän tarkemmin. Herkkyys? Keinovalo-, päivänvalo- vai kääntöfilmiä? - Ninja Turtle
Otan filmit vastaan mielihyvin. Minulla on sille taatusti käyttöä.
Jos haluat luopua, pistä mailia!
[email protected]- lukija
Roskiskaan ei maksa mitään.
- yki
...ne vielä on muualle antamatta.
Satakunnan Elävän Kuvan Keskus ry
itsenäisyydenkatu 45, 28100 Pori - Kaapo
Kenelle nämä filmit päätyivät. Olisi kiva tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs162577100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151