Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Jussi Järventaus arvostelee maanantain Turun Sanomien ja ns. Väli-Suomen sanomalehtien haastattelussa mannertenvälisen nahjuksen pääministeri Matti Va-Vanhasen ratkaisua jättää yrittäjät työmarkkinjärjestöjen yhteiskokouksen ulkopuolelle.
- "Kun olemme kriisin partaalla, ei asioita pitäisi enää hoitaa entisillä kuvioilla. Haastavassa tilanteessa yrittäjäsektori on se, jonka puoleen käännytään, vedotaan ja mihin uskotaan. On hyvin vaikeaa nähdä perusteita sille, että silloin kun mietitään välttämättömiä toimia, niin sitä ei voida tehdä yhdessä", Järventaus sanoo.
Jälleen sössö saa kylmää vettä niskaansa. Va-Vanhasen ystävät alkavat olla vähissä sekä KEPUssa että varsinkin KEPUn ulkopuolella.
Yrittäjätkin suuttuivat Va-Vanhaselle
2
102
Vastaukset
- Heh heh
Ja taas valehteli.
- va-va-valehtelee ta-taas
STK/TT ei ole hyväksynyt suomen yrittäjiä jäsenekseen työmarkkinajärjestöksi. suomalaisen tavan mukaan siihen ei muut järjestö ole sekaantuneet ei myöskään hallitus
kä-kä-käna on pa-pa-patologinen va-va-valehtelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477