ISÄnMAALLISUUS = laitimmaista paskaa

huippututkija!

Olen tuoreissa äärimmäisen analyyttisissä tutkimuksissani havainnut, että nationalismi, eli ns isänmaallisuus on mitä laitimmaisinta paskaa.

Isänmaallisuus on totuudesta ja maailmasta vieraantunut harhaoppi. Se on sairas uskonto, jota ei suostuta uskonnoksi myöntämään, vaikka asia on päivänselvä.

Isänmaallisuus on sairaiden ihmisten keksimä sairas doktriini, joka on vain toinen nimi muiden ihmisten riistämiselle.

Isänmaallisuuden perussisältöähän on harhaisuuden lisäksi oman edun ajaminen, ts täydellinen kusipäisyys, muiden alistaminen oman näennäisen materiaalisen edun nimissä.

Samaa sairasta tarkoitusperää isänmaallisuus palvelee kuin mikä tahansa uskonto. Tarkoituksena on hommata tietyille henkilöille kaikki hyvä mitään tekemättä ja muista välittämättä.

Isänmaallisuus on täten mitä laitimmaisinta paskaa, q.e.d.

5

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä, mutta Suomi24:n

isännmaallisuus-palsta on laitimmaista paskaa.

• turhaaq

Maailma on yhteinen eikä mikään isämmaa. Oikeen sapettaa kun ajattelen että mun pitäs olla sellanen.

• ja yksisilmäisyyttä

Tuossa lainattu ja hiukan erilainen näkökulma asiaa. Se esillenostettu analyyttisyys puuttuu tästäkin mutta eipä siitä näkynyt vilustakaan tuossa avauksessakaan; tais unohtua kirjoittajalta kun piti alkaa finnien puristelu...

"Suomi on minulle synnyinmaa,tänne olen syntynyt, täällä olen työni tehnyt,luonnon kanssa sovussa elänyt,rauhan puolesta taistellut,sorrettujen ja syrjäytteyjen kanssa kamppaillut,tänne myös kuolen.Minun suomeni on avarakatseinen,kohtelee tasavertaisesti vähemmistöjä,maahanmuuttajia ja ..."

• Petter467

Luonnon kanssa sovussa elänyt? Ei nykyaikana kovinkaan todenmukainen...

Tänne myös kuolen? Jaa, kuka niin määrää?

En minä ole halunnut tänne syntyä ja sitten pitäisi olla iloinen, että tänne on syntynyt? Mieluiten olisin syntynyt paikkaan, jossa ei tunneta sellaisia seikkoja kuin vihollinen, sota, rajat, isänmaallisuus sun muita pahoja asioita.

Kuten eräs kirjoitti, yrittäkää nyt idiootit tajuta, että tämä maapallo on yhteinen, ei mikään vitun isänmaa ole tärkeämpi kuin tämä pallo jolla eletään! Ja tiedoksi, sitä rauhaa ei saavuteta sillä, että ollaan niin isänmaallista ja kansallismielistä vaan sillä, että unohdetaan tuollainen paska ja aletaan kunnioittaa kaikkia yhtä lailla ympäri tätä palloa eikä takerruta vanhoihin "olettamuksiin" ettei olla miehiä ellei ole armeija käytynä jne jos sanoo ettei isänmaallisuus kiinnosta paskaakaan tulee nyrkistä ohtaan. Sairasta touhua.

No, toisaalta, isänmaallisuus on sairaus jota ei myönnetä. No mutta ei siinä auta kuin, että me jotka olemme tämän luonnonoikun ymmärtäneet valistamme muita.

• Anonyymi

Suomi on minullekin synnyin maa ,mutta silti täyttä
        VITTUMAISTA PASKAA.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2042
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      110
      1403
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1165
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1064
    5. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1015
    6. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      191
      935
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      785
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      750
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      622
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      622
    Aihe