ISÄnMAALLISUUS = laitimmaista paskaa

huippututkija!

Olen tuoreissa äärimmäisen analyyttisissä tutkimuksissani havainnut, että nationalismi, eli ns isänmaallisuus on mitä laitimmaisinta paskaa.

Isänmaallisuus on totuudesta ja maailmasta vieraantunut harhaoppi. Se on sairas uskonto, jota ei suostuta uskonnoksi myöntämään, vaikka asia on päivänselvä.

Isänmaallisuus on sairaiden ihmisten keksimä sairas doktriini, joka on vain toinen nimi muiden ihmisten riistämiselle.

Isänmaallisuuden perussisältöähän on harhaisuuden lisäksi oman edun ajaminen, ts täydellinen kusipäisyys, muiden alistaminen oman näennäisen materiaalisen edun nimissä.

Samaa sairasta tarkoitusperää isänmaallisuus palvelee kuin mikä tahansa uskonto. Tarkoituksena on hommata tietyille henkilöille kaikki hyvä mitään tekemättä ja muista välittämättä.

Isänmaallisuus on täten mitä laitimmaisinta paskaa, q.e.d.

5

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä, mutta Suomi24:n

isännmaallisuus-palsta on laitimmaista paskaa.

• turhaaq

Maailma on yhteinen eikä mikään isämmaa. Oikeen sapettaa kun ajattelen että mun pitäs olla sellanen.

• ja yksisilmäisyyttä

Tuossa lainattu ja hiukan erilainen näkökulma asiaa. Se esillenostettu analyyttisyys puuttuu tästäkin mutta eipä siitä näkynyt vilustakaan tuossa avauksessakaan; tais unohtua kirjoittajalta kun piti alkaa finnien puristelu...

"Suomi on minulle synnyinmaa,tänne olen syntynyt, täällä olen työni tehnyt,luonnon kanssa sovussa elänyt,rauhan puolesta taistellut,sorrettujen ja syrjäytteyjen kanssa kamppaillut,tänne myös kuolen.Minun suomeni on avarakatseinen,kohtelee tasavertaisesti vähemmistöjä,maahanmuuttajia ja ..."

• Petter467

Luonnon kanssa sovussa elänyt? Ei nykyaikana kovinkaan todenmukainen...

Tänne myös kuolen? Jaa, kuka niin määrää?

En minä ole halunnut tänne syntyä ja sitten pitäisi olla iloinen, että tänne on syntynyt? Mieluiten olisin syntynyt paikkaan, jossa ei tunneta sellaisia seikkoja kuin vihollinen, sota, rajat, isänmaallisuus sun muita pahoja asioita.

Kuten eräs kirjoitti, yrittäkää nyt idiootit tajuta, että tämä maapallo on yhteinen, ei mikään vitun isänmaa ole tärkeämpi kuin tämä pallo jolla eletään! Ja tiedoksi, sitä rauhaa ei saavuteta sillä, että ollaan niin isänmaallista ja kansallismielistä vaan sillä, että unohdetaan tuollainen paska ja aletaan kunnioittaa kaikkia yhtä lailla ympäri tätä palloa eikä takerruta vanhoihin "olettamuksiin" ettei olla miehiä ellei ole armeija käytynä jne jos sanoo ettei isänmaallisuus kiinnosta paskaakaan tulee nyrkistä ohtaan. Sairasta touhua.

No, toisaalta, isänmaallisuus on sairaus jota ei myönnetä. No mutta ei siinä auta kuin, että me jotka olemme tämän luonnonoikun ymmärtäneet valistamme muita.

• Anonyymi

Suomi on minullekin synnyin maa ,mutta silti täyttä
        VITTUMAISTA PASKAA.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      35
      9681
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      614
      2820
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      152
      2023
    4. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      153
      1515
    5. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      102
      1458
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      107
      1199
    7. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      75
      1107
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      250
      1058
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      37
      1004
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      993
    Aihe