Spiderman elokuvat b-luokkaa

jopas on...

Kaikki mitä Hollywoodin elokuvissa puhutaan pohjoismaasta, niin se tapahtuu aina Ruotsissa. Nobel jaetaan ruotsissa (Spiderman 2), joulupukki on ruotsista, tukholma- syndrooma on ruotsista, talvisota käytiin ruotsissa, lentoemännät ruotsista, ABBA ruotsista, Volvo ja Saab ruotsista jne. Hyvä Ruotsi.

4

676

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jklöfs

paitsi rauhan noopeli. Ja olihan Die Hardissa puheena Helsinki-syndrooma, vaikka tosielämässähän puhutaan Tukholma-syndroomasta.

Mutta ihan faktahan on että ruotsalaiset ovat (lähes) kaikessa parempia kuin suomalaiset. Turha sitä on itkeä, eletään vaan sen asian kanssa.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

Joulupukkihan asuu amerikkalaisten mielestä Pohjoisnavalla (North Pole). Sitä en tosin tiedä, luulevatko he Pohjoisnavan sijaitsevan Ruotsissa. :)

• Veteranfan

Viimeisin Spiderman 3.leffa maksoi 254.miljoonaa dollaria,eli maailman kallein B-luokan leffa.Mutta minä pidän ohjaaja Sam Raimin hieman ilkikurisesta tyylistä tehdä elokuvaa kieliposkessa.

• Nuo mainitsemasi asiat OVAT Ruotsista (Paitsi se joulupukki, joka jenkkien mielestä asuu pohjoisnavalla ja talvisota. Missä Hollywood-leffassa muuten väitetään, että talvisota käytiin Ruotsissa? Itse en muista semmoista).

Die Hardissa ainakin Tukholma-syndroomasta käytettiin nimeä Helsinki-syndrooma ja joku vielä sanoikin, että Helsinki sijaitsee Suomessa. Todellisuudessa kyseinen syndrooma vain todellakin ON Tukholma-syndrooma.

Mutta hei, olihan Salasana Swordfishissä suomalainen tietokonerikollinen nimeltä Axl Torvalds... Tosin hänen puhumansa "Suomen kieli" oli jotain siansaksaa... Ja Charlien enkeleiden salakieltä väitettiin Suomeksi. Ja 28 päivää myöhemmin leffassa oli suomalainen hävittäjä... Tosin se ei tainnut olla Hollywoodia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1359
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      738
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      49
      650
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      81
      639
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      50
      573
    9. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      192
      553
    Aihe