tällä palstalla on usein käyty vääntöä siitä ovatko ray peli satunnaisia vai eivät.
mielestäni pelit toimivat liian kaavamisesti olakseen täysin satunnaisia tässä olisi muutama kysymys gamberille
1 miksi tuplapotin viimeinen kiekko putoaa yhden ylimääräisen pykälän kun voitto on osumassa kohdalle ja näin voitto jää tulematta(tätä ym.putoamista ei tapahduu koskaan mikäli voittoa ei ole tulossa)
2.miksi tuplauksessa voi painaa 10x klaava ja saada tuloseksi 10x kruuna mutta et varmasti voi painaa 10x vaikapa klaavaa ja onnistua siinä,nämä putket eivät KOSKAAN HUOM KOSKAAN onnistu nii että etu olisi pelaajan
3.miksi ruletti sitten arpoo viereisen numero tai miksi kiekko pelissä voitto jää yhden pyörähdyksen päähän.mielestäni kyseisellä manipuloinnilla saadaan pelurit tehokkaasti koukkuun ns. kyllä se kohta antaa tunne.sillä kauniista ajatuksista huolimatta ray on puhtaasti yritys jonka tavoite on tuoda voittoa,mitä enemmän voitto sitä enemmän pystytään jakamaan ns hyväntekeväisyyteen ei sen väliä vaikka jotkut menettävät koko omaisuutensa sen varjolla.
ps.yksi helpoimpia tapoja saada palautusprosentti todellisuutta suuremmaksi epäonnistuneen tuplauksen laskeminen mukaan palautusprosentteihin.
ray ja manipuloitu satunaisuus
5
463
Vastaukset
Ota paperia ja kynä mukaan pelireisulle ja huomaat, että esim automatti ruletissa viereinen numero tulee niin usein kuin pitääkin.
Olen itsekkin pelannut automaattirulettia ja eipä minulla vaan ollut lähelläkään vieressä se numero jonka valitsin.
Nämä kaikki johtuu vain psykolokisesta jutusta eli muistat vaan kaikki viereiset numerot ja et paina mieleesi niitä tilanteita jolloin ei tapahdu mitään erikoista.- gambleri ykköinen
tule sönkkäämään mitää kun et itse edes pelaile rayn pelejä koska niissä on päävoitto 20euroa.
jotta tunkase sä vaan se kynä perseesees äläkä kommentoi asioita joista et paskaakaan tajua. - PAFeiOleSatunnainen
gambleri ykköinen kirjoitti:
tule sönkkäämään mitää kun et itse edes pelaile rayn pelejä koska niissä on päävoitto 20euroa.
jotta tunkase sä vaan se kynä perseesees äläkä kommentoi asioita joista et paskaakaan tajua.kerran sijoittanut automaattirulettiin 20centiä eikä mennyt edes viereen..
- ovat 100%
PAFeiOleSatunnainen kirjoitti:
kerran sijoittanut automaattirulettiin 20centiä eikä mennyt edes viereen..
Manipuloituja. Aivan samalla lailla kuin "gapleri 1" aivot jotka jauhavat samaa paskaa pelien olemattomasta satunnaisuudesta. Toistaa kuin papukaija sitä mitä pelintarjoajat / niiden perseen nuolija yhdistykset laukovat peleistä. Olen pelannut myös huom siis myös 20v automaatteja ja voin 100% vakuuttaa etteivät ole satunnaisia. Ja tämäkin on kuultu etteivät ole niin RAY;n huollon suusta.
ovat 100% kirjoitti:
Manipuloituja. Aivan samalla lailla kuin "gapleri 1" aivot jotka jauhavat samaa paskaa pelien olemattomasta satunnaisuudesta. Toistaa kuin papukaija sitä mitä pelintarjoajat / niiden perseen nuolija yhdistykset laukovat peleistä. Olen pelannut myös huom siis myös 20v automaatteja ja voin 100% vakuuttaa etteivät ole satunnaisia. Ja tämäkin on kuultu etteivät ole niin RAY;n huollon suusta.
vain olla niin, että ray on mainipuloinut sinun aivosi kun olet hävinnyt 20 vuodessa omakotitalon peleihin. Uskot varmaan, että niissä on jokin kaava? Eikö ole oikien toiminut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906