Moi. Täällä 12-vuotias Kuopiolainen etsii sähköpostiviesti- kaveria. Eli vähän niinkuin kirjekaveria, mutta viestit lähetettäisiin sähköpostin kautta. Jos sinua kiinnostaa, lähetä kommentti, jossa on sähköpostiosoitteesi. Rupean lähettämään viestejä vain yhdelle ihmiselle, mutta lähetän kaikille väh. yhden viestin, mikäli en ole vielä löytänyt sopivaa kirjekaveria. Voisit olla tyttö tai poika, itse olen tyttö. Viestissä sitten enemmän minusta.
Kirjekaverit
8
2416
Vastaukset
- Elina93.
Tuskimpa täältä löytyy mitään kirjekavereita varsinkan noin nuorelle. Kannattaa lähettää tää johonkin suosittuun nuorten lehteen. sieltä saa varmasti helposti kirjekavereita :)
- MoonBleam
Itselläni on jo riitämiin näitä kirjekavereita, mutta ajattelin ottaa osaa keskusteluun.
Omat kirjekaverini ovat muualta maailmasta, elikkäs Amerikasta ja muista maista. Olen ollut näiden nuorten kanssa hyviä ystäviä jo monia vuosia.
8-vuotiaana kirjoitin ensimmäisen kerran ulkomaille, silloinkin julkkiksille, äidin avustuksella. Nyttemmin olen kirjoitellut yksin ja olen siis 15-vuotias.
Suosittelen näitä palstoja kirjekavereiden etsimiseen:
penpalsnow.com
interpals.net
Noilta löytyy siis ulkomaalaisia kirjekavereita. Ulkomaille kirjoittelussa on se hyvä puoli, että kielitaito kehittyy ja hyvällä tuurilla, voi saada jotakin harvinaisia tavaroita, mitä Suomesta ei saa. Itsehän olen saanut paljonkin erilaisia tavaroita, joita en ole ikinä nähnyt Suomessa, vaikka olen etsinytkin. Suosittelen siis näitä ulkomaalaisia kirjekavereita. :D Niistä on vain hyviä kokemuksia. Ja toimii siis sähköpostillakin! - eluna=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)...
hei. täällä elina 11-12.w etsin kirjekaveria. asun hämeenkyrössä. olen tyttö. pidän paljon musiikista,eläimistä ja kasvien-hoitamisesta. lähetä minulle minun sähköpostiin mahdolisiman pian oletko kiinostunut minun laisesta kirjekaverista?
p.s minulle sopii myös se että kirjoitelemme kirjeitä vain mesenkautta.=)- allu!!
Moi! Olen 10v tyttö LPR:ästä! Etsin kirjekkaveria joko tyttöä tai poikaa (ei ole väliä) olen 1000% eläin rakas!
- allu!!
Moi! Mä oon 10v tyttö lappeenrannasta ! Tässä mun sähkäri [email protected]
- JennyG
Moi. Täällä Jenna 11-12v ! Voisin olla kirjekaverisi. Kerron lisää jos hyväksyt mut!! [email protected] =) Viestii tonne vaa!! p.s Rakastan koiriii pp.s Voitaisiinko joskus nähä?? Ppp.s Voitaisiinko joskus lähettää kirjeitäkin :DD Ei pakko suostuu noihin.. Voin olla ihan sähköpostitsekkin. t:Jenna
- penppu
moi oon 10v ja voisin tulla kirjekaveriks lähetetään kirjeelä postissa
- Inkustiina
Moi!
Oon 12-vuotias ja olisin kiinostunut viestittelystä.
Lähetä viestiä osotteesee [email protected]
Kuulemiin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614230Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1521794Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351248Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671046- 56904
- 76895
Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.162809- 39781