TIssipano

Tast

Miten paljon mies nauttii rintojen väliin panemisesta? Itseäni se kiihottaa todella paljon.. Olisiko jotain vinkkejä tähän, kun ajattelin illalla vähän leikkiä...

43

11163

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *tit freak*

      Moikka!
      Suosittelen leikkiäsi :) ja nautin miehenä siitä itse paljon. Kirjoita maili niin kerron lisää!
      R

      • Tast

        ei tässä nyt meilailemaan ruveta, vaan tänne ajattelin pienen pientä kyselyä laittaa =)


      • *titfreak*

        siis maili


      • Tast
        *titfreak* kirjoitti:

        siis maili

        eli edelleenkään en rupea mailaamaan.


      • Anonyymi
        Tast kirjoitti:

        eli edelleenkään en rupea mailaamaan.

        Lasten ja keskenkasvuisten tapa keskustella aina kaikkien kuullen.


      • Anonyymi
        Tast kirjoitti:

        ei tässä nyt meilailemaan ruveta, vaan tänne ajattelin pienen pientä kyselyä laittaa =)

        Just niin, ei täältä löydä rohkeita naisia,vsin näitä nössöjä utelijoita ja feikkejö


    • Nam

      Aika ihana olotila on kun 69:ssä mies nuolee ja itse otan suihin ja nain samalla kovaa kalua rinnoilla. Voiko olla parempaa ;-)

      • Anonyymi

        Hei olisi kiva jutella kanssasi. Laita viestii


    • Kalle

      Moi!

      Rintojen hyväily ja niiden välissä leikkiminen on todella nastaa, naamalle tuleminen kiihottaa helvetisti mut en tajuu mistä se johtuu mut on nasta fiilis. Kaikki mimmit ei diggaa tai ei ainakaan kaikille viitti ehdotella..

      T:Kalle

    • Himoimijä

      Tissien väliin pano on tosi nastaa varsinkin jos naisella on kupit D ja siitä isompaa kokoa. Oniistuu se tietysti pienimilläkin (en ole tosin juuri kokeillut kuin isoimpiin).
      Nainen esim. makaa selällään ja puristaa rintojaan yhteen. Mies on vatsan päällä ja nai rintojen väliin ja voi toisella kädellä hoidella klitorista.
      Erilaisia liukasteita kun käyttää niin homma luistaa näppärästi ja rinnat kiiltävät kiihoittavasti. Lopuksi voi ruiskauttaa ja levittää spermat rinnoille. Homman voi tietysti tehdä myös monista monista asennoista, 69 on myös hyvä.

      • Nam

        On se kiva että jotkut arvostavat ja ihailevat isoja rintoja. En ennen tajunnut tämän mahtavan luonnonvaran voimaa, mutta onneksi se on nyt tiedossa ;-). Käyttöä voisi kyllä olla useamminkin.


      • Himoimijä
        Nam kirjoitti:

        On se kiva että jotkut arvostavat ja ihailevat isoja rintoja. En ennen tajunnut tämän mahtavan luonnonvaran voimaa, mutta onneksi se on nyt tiedossa ;-). Käyttöä voisi kyllä olla useamminkin.

        ...seksi isorintaisen naisen kanssa on paljon moniuloitteisempaa ja kiihoittavampaa (oma mielipide, ei perustu mihinkään tutkimuksiin).
        Yksi hyvä asento on myös kun mies istuu tuolissa jalat harallaan ja nainen on kontallaan hänen edessä jalkojen välissä ja nainen nussii rinnoillaan kalua.
        Tästä muunnos, kun kalu liikkuu rintojen välissä, niin että nainen ottaa terskan suuhun. Vaatii tietysti normaalia kookkaampaa vehjettä.


      • Anonyymi
        Himoimijä kirjoitti:

        ...seksi isorintaisen naisen kanssa on paljon moniuloitteisempaa ja kiihoittavampaa (oma mielipide, ei perustu mihinkään tutkimuksiin).
        Yksi hyvä asento on myös kun mies istuu tuolissa jalat harallaan ja nainen on kontallaan hänen edessä jalkojen välissä ja nainen nussii rinnoillaan kalua.
        Tästä muunnos, kun kalu liikkuu rintojen välissä, niin että nainen ottaa terskan suuhun. Vaatii tietysti normaalia kookkaampaa vehjettä.

        Boss


    • zuschauer

      Rintojen väliin paneminen on silloin tällöin ihan taivaallista. Omalla puoliskolla 75C -koon rinnat. Niiden väliin onnistuu joten kuten, kun nainen makaa selällään ja puristaa rintoja yhteen. Homma muuttuu mukavammaksi kun nainen menee esim. sängyllä istumaan selkä seinää vasten. Tällain tissit on paremmin "käytettävissä" eivätkä roiku kainaloissa. Tommonen C-kuppi on vissiin minimi, että pääsee hommaa harrastamaan.

      Ai, ai mitähän se oliskaan joidenkin DD-munkkien väliin...

      • Anonyymi

        Kerran päässyt lykkii D kupin rintojen väliin, olihan kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran päässyt lykkii D kupin rintojen väliin, olihan kokemus.

        18 vuotta sitten?


    • Anonyymi

      Vaimoani ei tissipano kiihota mutta ei vaimo sitä inhoakkaan, sanoo vaan, nai rintojen väliin mut kattokkin ettet laukea, kerran on päässyt ruiskahtamaan ja siitä ei vaimo tykännyt, oli vielä soosia kaulallakin ja leuassa.

    • Anonyymi

      Ensin tietty hyvä jos naisen tissit riittävän isot, itse saan kiksit kun saan lykkiä muijani rintojen väliin, tunne on ihana ja näkykin kiihottaa.

    • Anonyymi

      Sehän on herkkua!
      Ja vielä parempaa, jos naisella on pusero tai mekko ja alla hyvät rintaliivit. Napit auki ja kullia rintsikoiden alle. Siinä on sekin kiihottava puoli, että näkee oman spermansa lentävän minne haluan ja usein myös rintaliiveille - ja ehkä puserollekin pieni "matkamuisto"!

      Kaarlo

      • Anonyymi

        Ooh. Nyt vuoden 2003 ketju. Siis 18 vuotta vanhaa tavaraa.
        Et sit nopeemmi keksiny vastausta.


    • Anonyymi

      Tulkaa pojat koettamaan rintojeni väliin kun miestäni ei sellanen kiinnosta ;)

      • Anonyymi

        18 vuottako olet miettinyt?


      • Anonyymi

        Joo ihan milloin vain tulisin vaikka kaukaakin, eikä yksi kerta varmaan riittäisi. Mulla on kyllä niin kova himo isoihin rintoihin että se häiritsee jo itseäkin:D tutustutaan ja sovitaan treffit johonkin niin tulen kyrpä pystyssä. Terveisin 33 vuotias tissimies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ihan milloin vain tulisin vaikka kaukaakin, eikä yksi kerta varmaan riittäisi. Mulla on kyllä niin kova himo isoihin rintoihin että se häiritsee jo itseäkin:D tutustutaan ja sovitaan treffit johonkin niin tulen kyrpä pystyssä. Terveisin 33 vuotias tissimies!

        19 vuotta sulta meni ja sitten aloit hiljaa oivaltaa.


    • Anonyymi

      Kyllä miehet tai pojat siitä tykkää! Minulle itselleni oli tärkeä kokemus kun lukion toisella uskoin että rintani olisivat jo riittävän isot tissipanoon. Ja kyllähän se hyvien rintsikoiden ansiosta onnistuikin ja luokkakaveripoika oli tosi inoissaan. Vähän tosin nolotti kun se kertoi asiasta eteenpäin, mutta tyttökaverit kyllä katsoivat pienellä kunnioituksella.

      • Anonyymi

        Mutta ei todellakaan kaikki.


    • Anonyymi

      Vaimoni ei ole koskaan ollut oikein innostunut tissipanosta. Varsinkin kun minä tykkään siitä eniten kun vaimollani on rintaliivit ja joku pusro tai mekko, jonka kaula-aukosta paneminen tapahtuu. Ilman vaatteita tämä kyllä meillä onnistuu aika usein, mutta kotenkin vaimoni ei tykkää rintaliiviensa spermaantumisesta, mikä taas kiihottaa minua.
      Onneksi muutama vuosi sitten löytyi läheisen R-kioskin keski-ikäinen myyjärouva, jolle tämäntapainen leikki sopii hyvin. Pillua olen päässyt sormeilemaan, mutta spermat on pitänyt jättää tissien väliin. Kiva niinkin

      t. Kaarle

    • Anonyymi

      Tissipano kiinnostaa monia miehiä. Omassa kehssa ne isot tissit on ne kauneimmat ja näkyvimmät osat. Joten minusta kiinnostuneet miehet ovat innostuneita lähinnä rinnoista, ei akateemisesta tutkinnosta.
      Pidän tissipanoista. Siis että miehet panevat tissieni väliin. Nautin niiden ilmeistä ja äänistä. Jos mahdollista jätän roiskeet paikoilleen kuivumaan ja nähtäville.

    • Sehän on saamarin ihanaa, tissien pehmeä iho vasten kullia, välillä terska suuhun. Toimii todella huvin en ymmärrä miehiä ketä ei kiinnosta tissipano
      Niin ja hiukan liukastetta niin aina paranee

    • Anonyymi

      Laita liukkaria tissien väliin. Nussin emännälle ison mustelman tissien väliin kun kitkaa oli liikaa.

    • Kyllä kookas kalu isojen rintojen välissä tuntuu ja näyttää tosi sexyltä..ja tosi miehekästä laueta karjahdellen ja roiskia kuumat lastit tisuille.🤩

    • Kyllä nainen nauttii suuresti kun samalla kehuu hänen tisujaan..

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinut kä­­ym­ään uudessa cha­­tis­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://9999936.com/H/8pVP2 👈

    • Anonyymi

      Mukavaahan se on. Jostain syystä jäänyt unholaan, vaikka aiemmin tuli silloin tällöin lauettua tissiväliin. Vaimolla E-kupit, joten helppo panna. Mukavaa vaihtelua, täytyypä ottaa taas ohjelmistoon👍

      • Anonyymi

        Aprillia, aprillia!


    • Anonyymi

      Jonkin verran

    • Anonyymi

      Vissiin paljonkin?

    • Anonyymi

      Hlc

    • Anonyymi

      Mielitekoja on niin monta kuin on miestäki, ite en tykkää tunkea kyrpää rintojen väliin kuin en tykkää suihin panosta enkä rassaa kenenkään tukossa olevaa viemäriäkään, iljettää ajatellakkaan, impotenssi iskisi melko äkkiä jos sitä potenssia olis. Itseä kiihottaa todella paljon kun tyttö antaa niceburgerinsa minun syötäväkseni vapaa ehtoisesti ja nauttiikin siitä, vähintäänkin yhtä paljon kuin minäkin, usein niin että istun sohvalla ja tyttö kiipeä naamalleni antamaan pari kolme kertaa päivässä tai jos oon makuulla niin istuu mun naamalle nudena, hänellä on ihanan paljas pullea niceburger, tyttö pitää huolta hänestä, koska arvostaa sitä. En oo tarvinnu sinisiä pillereitä kun mun rakas ihana, suloinen mimmeli tietää mikä saa mut tosi kiimaseksi vaikka mulla ei enää vehkeet aina niin pelitä kun niissä on jotain vikaa. Ikä eroa on noin viiskytkahdeksan vuotta, mutta ne nyt on vaan numeroita. Mutta se ihana tunne hänen upean sinisissä silmissään kun hän katsoo alas mua silmiin, pupillit suurina ja poskilla terveen puna, tiukassa t-shirtissä topografia tytön pyöreistä melkein melonin kokoisista tisuleista ja noin peukalon pään kokoisista tuteista.

      Sponssaan häntä jollakin satasella viikossa, hän opiskelee merkonomiksi ja tarvii mua ja mä tarvin epätoivoisesti hänen kosteaa lämpöä ja läheisyyttä jota en varmasti koskaan keneltäkään enää saisi ja hän lukuisia orgasmeja rentoutuakseen hyvään oloon ja voi keskittyä paljon paremmin opiskeluun, siis hyväksi käytän tyttöä, voit siis sanoa mua pedoksi ja raiskaajaksi kaikin mokomin, ei se mun ongelma oo. That's why this confession of mine doesn't have my name on it. And besides, The "Me Too," you know, I don't beg for trouble for myself. Peace.

      M76v

    • Anonyymi

      En nauti, mulkku tissien välissä näyttää sokealta alien parasiitilta joka tunkee naisen sisältä ulos ihon läpi.

    • Vaimo on selällään sängyssä. Mä siinä takana lattialla. Puristan se tissejä yhteen. Miehet panee sitä tissien väliin. Spermat lentää kaulalle ja leualle. Annetaan niiden olla. Valuvat kivasti kun noustaan ylös.

    • Anonyymi

      Vaimolla isot rinnat ja antaa mielellään panna rintojensa väliin. Haluaa myös siemennesteet rinnoilleen ja levittää ne käsillään rintojen päälle. On sanonut että ne pitävät rinnat terveinä.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe